Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#1 Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Ondra. »

Známý má devítku v uvedené motorizaci a občas mu chcípne čerpadlo za jízdy musí pár minut počkat a pak to zas jede, mohlo by to dělat podávací čerpadlo případně relé? Diagnostika občas něco takovýho najde, kde to čerpadlo a relátko najít? Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#2 Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Tom85 »

Pumpa je pod řidičem zespod podvozku, zasichrovaná třema šroubama.

Relátko je za pojistkama ve středové konzoli obvykle vlevo nahoře, bývá zelené.

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#3 Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Tom85 »

To hlavní jsem zapomněl - bude to dost pravděpodobně relátko - přehřívá se.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Ondra. »

ok a jak se k tomu relátku co nejmíň násilně dostat?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#5 Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Tom85 »

Odendat plast kolem zapalovače zpředu, měly by tam být 2 šrouby. Pak se to celý dá vyndat. Tak něják jsem to dělal, neni to zas taková věda.

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#6 Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od jojo »

Podobným způsobem mi to dělalo na dvojce s motorem B230FT. Taky relátko.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#7 Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od moravec »

relé pal. soustavy u eFkovejch motoru je bílé u Eček je zelené
_________________
valícíse kamení
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“