B23E
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
B23E
ve dvojce mam B23E z ničeho nic mi netáhne motor jakoby se mu nechtelo jet do výkonu, vstřiky, svíčky, kabely, palivový filtr měněno před rokem. sání, klapka - vyndáno vyčišteno a zpět. vše ok až do ted.... motor jde občas na tři.obě benzinový pumpy dávaj, jenom hlavní je zřetelně slyšet snad víc než motor. motor má EGR a Pulsair system. může to způsobovat nějaká z těch třech posledních věcí? díky za radu.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B23E
Ta co je slyset, to je ta tlakova pumpa pod sedackou ridice (dvojky ji mozna mely jeste pod kapotou nekde u podbehu)? U me rozhodne slyset vic nez motor neni.. Dava znamena co, zkousel jsi merit tlak v palivovem potrubi za pumpou?
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
B23E
Obcas jde na tri - kdy jde na tri valce? Bud ti do toho ctvrteho uz netlaci palivo - to by vysvetloval malej tlak, nebo nepali svicka - tam je cesta jedine od rozdelovace po svicku.
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
B23E
Pumpy bych se nebál, u Éček býva většinou dost hlasitá, stejně to mám tak i já. Slyšet je relativně dost.
Nevím jak velký vliv na to může mít Pulsair (v podstatě jen přidává vzduch do svodů pro "lepší" dohoření směsi), ale nečistoty v EGR systému ano.
Nevím jak velký vliv na to může mít Pulsair (v podstatě jen přidává vzduch do svodů pro "lepší" dohoření směsi), ale nečistoty v EGR systému ano.
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
B23E
střílí to take obcas do vyfuku pri volnobehu jakoze předstih, ale pak se to uklidní. a na tři to jde kdyz na to slapnu a jedu treba do kopce, ja si myslim, ze je to pumpa. , tlakomer mam, ale nemam ''T'' kus - tlak nezjisten. predstih sem meril je napsan na 10 stupnu, ale ja tam musim mit 12 jinak to studeny taky nejede.mate jeste nejaky napady? zatim díky
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
B23E
jo takze myslís, ze mam zkouset menit díly.ke tlakovymu regulatoru vede konektor, kdyz ho pri behu motoru vyndam nic se nestane i motor akceleruje bez váhání, ale toto jsem nezkousel pri jízde.ja jednotku nemam. mam akorat zapalovaci modul umísten na pravym podbehu v motorovym prostoru.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
B23E
Napajeni regulatoru jen proporcionalne reguluje tlak behem zahrivani motoru spolu s tim pomocnym vzduchovym ventilem. Kdyz je zahraty, tak uz nic nedelaji.
Problem je podle me v tlaku. Fakt bych zkusil zmerit, kolik ta pumpa dava, pripadne zmerit kontrolni tlak.
Teoreticky by se dala zmerit kolik Amperu si bere pumpa, vyhrabal bych nekde kolik ma mit nominalni hodnotu.
Problem je podle me v tlaku. Fakt bych zkusil zmerit, kolik ta pumpa dava, pripadne zmerit kontrolni tlak.
Teoreticky by se dala zmerit kolik Amperu si bere pumpa, vyhrabal bych nekde kolik ma mit nominalni hodnotu.
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
B23E
dobře takže bychom mohli vyřadit regulátor tlaku a průběhovej vzduchovej ventil, kterej se po zahřátí motoru zavře. mam knihu od haynesa kde ty bary pro K-Jetronic jsou napsané. zkus se prosim kouknout do svejch not - porovnáme ty tlaky a pak se uvidí. tu origo pumpu sem vyndal a prozatim sem tam dal z 230F abych mohl popojíždět s autem a motor chodí dobře. ale origo je tam pierburg pro můj motor a všechny LH-Jet mají bosch. takže když dojde na :prace: tak bych tam dal samozřejmě origo, jenže stojí 9000kč
. napsal sem něco k tomu tvýmu topení 091 koukni do sekce 700/900. zatim dík .

_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
B23E
Našel jsem toto, tak se to pokus změřit a uvidíme.
S tím topením je to zatím patová situace, neb jsem zjistil, že vodní pumpa je prorezlá kompletně. Tak se teprv uvidí. :?
S tím topením je to zatím patová situace, neb jsem zjistil, že vodní pumpa je prorezlá kompletně. Tak se teprv uvidí. :?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
B23E
no jo už mam konečně muj motůrek zpět ve starych kolejích, nakládám tomu co to de, ale né zas tak moc. problém vyřešen-vstřik studenýho startu kropil do sání furt, takže se to dusilo-moc benzínu na malej poměr vzduchu, bylo toho trochu víc co sem prověřoval, třeba záhadná elektrika
. konec dobrý všechno dobré 


_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 507
- Registrován: 16 roků
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
B23E
Ahoj, vše co tady čtu, je podobné tomu, co se stalo na mé 240.
Nejde nastartovat, při roztahování jen dlouho mrčela, po 10 minutách konečně naskočila, ale motor moc netáhl, jako by jel jen na tři válce.
Vyskouším vše, co je zde napsané, snad to taky klapne.
Mějte se a dbejte na své plechové mazlíčky.
Nejde nastartovat, při roztahování jen dlouho mrčela, po 10 minutách konečně naskočila, ale motor moc netáhl, jako by jel jen na tři válce.
Vyskouším vše, co je zde napsané, snad to taky klapne.
Mějte se a dbejte na své plechové mazlíčky.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
B23E
napiš co máš za motor, to mě zájímá včem ten problém zase bude.Viking píše:Ahoj, vše co tady čtu, je podobné tomu, co se stalo na mé 240.
Nejde nastartovat, při roztahování jen dlouho mrčela, po 10 minutách konečně naskočila, ale motor moc netáhl, jako by jel jen na tři válce.
Vyskouším vše, co je zde napsané, snad to taky klapne.
Mějte se a dbejte na své plechové mazlíčky.
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 507
- Registrován: 16 roků
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
B23E
Ten samý , co ty.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 1335
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
B23E
Vikingu, jestli si správně vybavuji Tvůj vůz z doby působení v brněnském regionu, tak je osazen vstřikováním vícebodovým, které je označeno pro americký trh B23E, ale odpovídá evropským podmínkám s ozn. B230F. Ečkový a eFkový motor je rozdílný, myslím evropské značení.Viking píše:Ten samý , co ty.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 507
- Registrován: 16 roků
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
B23E
Ahoj Luboši, pamatuješ si to asi dobře, protože i Standa říká, že není standartní pro Evropu.
Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.
Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.
Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.
Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 1335
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
B23E
Viking píše:Ahoj Luboši, pamatuješ si to asi dobře, protože i Standa říká, že není standartní pro Evropu.
Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.
Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.
Nevím, ale zjistím.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 507
- Registrován: 16 roků
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
B23E
Ta moje dvojka si ze mne dělá srandu, skoro každý druhý den mi připravý nějaké překvapení.
Jsem za to rád, páč se na tom vyučím, ale bývalý majitel, zedník z Nového Jičína by zasloužil pořádně.
Na autě nefunguje polovina věcí, prostě na to auto totálně sral, chudinka auto.
K věci :
Musím vyměnit palivový filtr, pokud to nepomůže , tak pumpu.
Kolik stála ta origo pumpa ?
Kde se dá obědnat ?
Děkuji.
Jsem za to rád, páč se na tom vyučím, ale bývalý majitel, zedník z Nového Jičína by zasloužil pořádně.
Na autě nefunguje polovina věcí, prostě na to auto totálně sral, chudinka auto.
K věci :
Musím vyměnit palivový filtr, pokud to nepomůže , tak pumpu.
Kolik stála ta origo pumpa ?
Kde se dá obědnat ?
Děkuji.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 230
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
B23E
Viking píše:
Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.
Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.
Myslím, že nebyla. Si všimni, že všechny dvojky co maj čtyrvoko, maj ten starej typ blinkrů a blatníků-ten co byl v evropě do roku 80.
Měl bys mít blatníky bez těch malinkej blinkrů a ty blinkry čiré- neoranžové- to maj USA verze.
Kde to Tvoje Volvo bylo vyrobený ????
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
B23E
je to tak facelifty už neměly čtyřokoLukyKolin píše:Viking píše:
Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.
Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.
Myslím, že nebyla. Si všimni, že všechny dvojky co maj čtyrvoko, maj ten starej typ blinkrů a blatníků-ten co byl v evropě do roku 80.
Měl bys mít blatníky bez těch malinkej blinkrů a ty blinkry čiré- neoranžové- to maj USA verze.
Kde to Tvoje Volvo bylo vyrobený ????
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
B23E
Místo skel v předních lampách měly karbonát a na tvaru z nich dopadajícího světla se taky dalo poznat, že americký předpisy to viději jinak.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé