B23E

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#1 B23E

Příspěvek od moravec »

ve dvojce mam B23E z ničeho nic mi netáhne motor jakoby se mu nechtelo jet do výkonu, vstřiky, svíčky, kabely, palivový filtr měněno před rokem. sání, klapka - vyndáno vyčišteno a zpět. vše ok až do ted.... motor jde občas na tři.obě benzinový pumpy dávaj, jenom hlavní je zřetelně slyšet snad víc než motor. motor má EGR a Pulsair system. může to způsobovat nějaká z těch třech posledních věcí? díky za radu.
_________________
valícíse kamení

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#2 B23E

Příspěvek od Drtic »

Ta co je slyset, to je ta tlakova pumpa pod sedackou ridice (dvojky ji mozna mely jeste pod kapotou nekde u podbehu)? U me rozhodne slyset vic nez motor neni.. Dava znamena co, zkousel jsi merit tlak v palivovem potrubi za pumpou?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#3 B23E

Příspěvek od Drtic »

Obcas jde na tri - kdy jde na tri valce? Bud ti do toho ctvrteho uz netlaci palivo - to by vysvetloval malej tlak, nebo nepali svicka - tam je cesta jedine od rozdelovace po svicku.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#4 B23E

Příspěvek od Tom85 »

Pumpy bych se nebál, u Éček býva většinou dost hlasitá, stejně to mám tak i já. Slyšet je relativně dost.

Nevím jak velký vliv na to může mít Pulsair (v podstatě jen přidává vzduch do svodů pro "lepší" dohoření směsi), ale nečistoty v EGR systému ano.

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#5 B23E

Příspěvek od moravec »

střílí to take obcas do vyfuku pri volnobehu jakoze předstih, ale pak se to uklidní. a na tři to jde kdyz na to slapnu a jedu treba do kopce, ja si myslim, ze je to pumpa. , tlakomer mam, ale nemam ''T'' kus - tlak nezjisten. predstih sem meril je napsan na 10 stupnu, ale ja tam musim mit 12 jinak to studeny taky nejede.mate jeste nejaky napady? zatim díky
_________________
valícíse kamení

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#6 B23E

Příspěvek od Tom85 »

Za studena? Regulátor kontrolního tlaku, pomocný vzduchový ventil, podtlak na řídící jednotku, řídící jednotka?

Předpokládám, že to má elektronicky řízený předstih.

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#7 B23E

Příspěvek od moravec »

jo takze myslís, ze mam zkouset menit díly.ke tlakovymu regulatoru vede konektor, kdyz ho pri behu motoru vyndam nic se nestane i motor akceleruje bez váhání, ale toto jsem nezkousel pri jízde.ja jednotku nemam. mam akorat zapalovaci modul umísten na pravym podbehu v motorovym prostoru.
_________________
valícíse kamení

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#8 B23E

Příspěvek od Tom85 »

Napajeni regulatoru jen proporcionalne reguluje tlak behem zahrivani motoru spolu s tim pomocnym vzduchovym ventilem. Kdyz je zahraty, tak uz nic nedelaji.

Problem je podle me v tlaku. Fakt bych zkusil zmerit, kolik ta pumpa dava, pripadne zmerit kontrolni tlak.

Teoreticky by se dala zmerit kolik Amperu si bere pumpa, vyhrabal bych nekde kolik ma mit nominalni hodnotu.

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#9 B23E

Příspěvek od moravec »

dobře takže bychom mohli vyřadit regulátor tlaku a průběhovej vzduchovej ventil, kterej se po zahřátí motoru zavře. mam knihu od haynesa kde ty bary pro K-Jetronic jsou napsané. zkus se prosim kouknout do svejch not - porovnáme ty tlaky a pak se uvidí. tu origo pumpu sem vyndal a prozatim sem tam dal z 230F abych mohl popojíždět s autem a motor chodí dobře. ale origo je tam pierburg pro můj motor a všechny LH-Jet mají bosch. takže když dojde na :prace: tak bych tam dal samozřejmě origo, jenže stojí 9000kč :( . napsal sem něco k tomu tvýmu topení 091 koukni do sekce 700/900. zatim dík .
_________________
valícíse kamení

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#10 B23E

Příspěvek od Tom85 »

Našel jsem toto, tak se to pokus změřit a uvidíme.

S tím topením je to zatím patová situace, neb jsem zjistil, že vodní pumpa je prorezlá kompletně. Tak se teprv uvidí. :?
Přílohy
cpr2.jpg
cpr2.jpg (38.85 KiB) Zobrazeno 2060 x
cpr1.jpg
cpr1.jpg (14.6 KiB) Zobrazeno 2061 x

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#11 B23E

Příspěvek od moravec »

koupil sem origo pumpu pierburg podle čísla, ale neměl sem tento týden čas to ještě zkusit :prace:
_________________
valícíse kamení

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#12 B23E

Příspěvek od moravec »

konečně sem ji tam dal, vypadá to snad dobře, ale ještě sem to pořádně neprotáhnul, tak nemůžu říct zdali je problem vyřešen.
pořád mám co :prace:
_________________
valícíse kamení

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#13 B23E

Příspěvek od moravec »

no jo už mam konečně muj motůrek zpět ve starych kolejích, nakládám tomu co to de, ale né zas tak moc. problém vyřešen-vstřik studenýho startu kropil do sání furt, takže se to dusilo-moc benzínu na malej poměr vzduchu, bylo toho trochu víc co sem prověřoval, třeba záhadná elektrika :bad: . konec dobrý všechno dobré :Yahoo!:
_________________
valícíse kamení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 440
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#14 B23E

Příspěvek od Thorsten »

Ahoj, vše co tady čtu, je podobné tomu, co se stalo na mé 240.

Nejde nastartovat, při roztahování jen dlouho mrčela, po 10 minutách konečně naskočila, ale motor moc netáhl, jako by jel jen na tři válce.

Vyskouším vše, co je zde napsané, snad to taky klapne.

Mějte se a dbejte na své plechové mazlíčky.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#15 B23E

Příspěvek od moravec »

Viking píše:Ahoj, vše co tady čtu, je podobné tomu, co se stalo na mé 240.

Nejde nastartovat, při roztahování jen dlouho mrčela, po 10 minutách konečně naskočila, ale motor moc netáhl, jako by jel jen na tři válce.

Vyskouším vše, co je zde napsané, snad to taky klapne.

Mějte se a dbejte na své plechové mazlíčky.
napiš co máš za motor, to mě zájímá včem ten problém zase bude.
_________________
valícíse kamení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 440
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#16 B23E

Příspěvek od Thorsten »

Ten samý , co ty.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#17 B23E

Příspěvek od LUBOŠ »

Viking píše:Ten samý , co ty.
Vikingu, jestli si správně vybavuji Tvůj vůz z doby působení v brněnském regionu, tak je osazen vstřikováním vícebodovým, které je označeno pro americký trh B23E, ale odpovídá evropským podmínkám s ozn. B230F. Ečkový a eFkový motor je rozdílný, myslím evropské značení.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 440
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#18 B23E

Příspěvek od Thorsten »

Ahoj Luboši, pamatuješ si to asi dobře, protože i Standa říká, že není standartní pro Evropu.

Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.

Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.
Přílohy
+ 039.jpg
+ 039.jpg (68.58 KiB) Zobrazeno 1761 x
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#19 B23E

Příspěvek od LUBOŠ »

Viking píše:Ahoj Luboši, pamatuješ si to asi dobře, protože i Standa říká, že není standartní pro Evropu.

Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.

Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.

Nevím, ale zjistím.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

moravec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

#20 B23E

Příspěvek od moravec »

tak ja jste pokročili s tím problémem? :ryba:
_________________
valícíse kamení

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 440
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#21 B23E

Příspěvek od Thorsten »

Ta moje dvojka si ze mne dělá srandu, skoro každý druhý den mi připravý nějaké překvapení.
Jsem za to rád, páč se na tom vyučím, ale bývalý majitel, zedník z Nového Jičína by zasloužil pořádně.
Na autě nefunguje polovina věcí, prostě na to auto totálně sral, chudinka auto.

K věci :

Musím vyměnit palivový filtr, pokud to nepomůže , tak pumpu.

Kolik stála ta origo pumpa ?
Kde se dá obědnat ?
Děkuji.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#22 B23E

Příspěvek od LukyKolin »

Viking píše:
Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.

Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.

Myslím, že nebyla. Si všimni, že všechny dvojky co maj čtyrvoko, maj ten starej typ blinkrů a blatníků-ten co byl v evropě do roku 80.

Měl bys mít blatníky bez těch malinkej blinkrů a ty blinkry čiré- neoranžové- to maj USA verze.

Kde to Tvoje Volvo bylo vyrobený ????
Přílohy
DL-1986.jpg
DL-1986.jpg (64.78 KiB) Zobrazeno 1644 x
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 B23E

Příspěvek od Ondra. »

LukyKolin píše:
Viking píše:
Ano je to USA verze, jen bych se strašně moc rád dopídil jedné odpovědi na mou otázku, snad mi pomůžeš.

Byly tam původně ty dvě americký menší světla ??? Viz. obrázek.

Myslím, že nebyla. Si všimni, že všechny dvojky co maj čtyrvoko, maj ten starej typ blinkrů a blatníků-ten co byl v evropě do roku 80.

Měl bys mít blatníky bez těch malinkej blinkrů a ty blinkry čiré- neoranžové- to maj USA verze.

Kde to Tvoje Volvo bylo vyrobený ????
je to tak facelifty už neměly čtyřoko
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#24 B23E

Příspěvek od jojo »

Místo skel v předních lampách měly karbonát a na tvaru z nich dopadajícího světla se taky dalo poznat, že americký předpisy to viději jinak.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Odpovědět

Zpět na „200 - opravy“