K-JET vstřiky

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#1 K-JET vstřiky

Příspěvek od Tom85 »

Mám doma sadu K-JET vstřiků, který bych rád uschopnil. Bohužel nemám jak vyzkoušet, zda chodí jak mají - tzn. otevírací tlak, rozstřik a těsnící schopnost při tlaku nižším než otevíracím. Je mi jasný, že na to existuje origo volvo K-jet udělátor.

Spíš mě zajímá zda toto někdo nezkoušel provozovat v domácích podmínkách. Dokážu si dost dobře představit podomácku vyrobený okruh, který by výše uvedené testoval.

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#2 K-JET vstřiky

Příspěvek od Drtic »

Ja to delal a mozna to tu nekde je i popsane, uz si nepamatuju oteviraci tlaky ale nekde bych je dohledal jestli chces.. Vzal jsem kompresor a hlavici s manometrem na dofukovani pneu, vyrobil nejakej mezikus na pripevneni na trysku, uz ani nevim z ceho.. A do trysky nalil par kapek benzinu. Pak jsem ji nasadil na tlakovou pistoli a posle manometru postupne pridaval tlak a sledoval trysku.. Je do docela piplacka, chce to nejlip 4 ruce ale da se to. Ja vstriky vymenoval vsechny, stary mam schovany a tusim, ze 1 nebo dva byly jeste eventuelne dobry kdybys chtel :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#3 K-JET vstřiky

Příspěvek od Tom85 »

Tak to je fajn :D

Parametry těch vstřiků dohledám bez problémů. Chci si vyfešákovat ty vstřiky co mám mimo a pak je jen prohodit za ty, co jsou teď v motoru. Když bude nějákej špatnej, tak se určitě ozvu ;-)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#4 K-JET vstřiky

Příspěvek od standa »

Další důležitej parametr je shodný průtok paliva všemi vstřiky, takže buďto si postavíš měřicí stanici pro všechny vstřiky, nebo to na motoru zkoušet budeš muset.

Ach, ta němčina... :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#5 K-JET vstřiky

Příspěvek od Tom85 »

To by se teoreticky nasimulovat dalo, když mám kompletní K-jet váhu i s benzínovým rozdělovačem. Na hulváta tam rvát benzín a koukat kolik toho z nich vyteče do různých nádob.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#6 K-JET vstřiky

Příspěvek od standa »

...do stejných nádob 8)

pokud tedy nádobou myslíš něco jako zkumavku. důležité jsou malé průtoky a přechodové jevy
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“