Mám doma sadu K-JET vstřiků, který bych rád uschopnil. Bohužel nemám jak vyzkoušet, zda chodí jak mají - tzn. otevírací tlak, rozstřik a těsnící schopnost při tlaku nižším než otevíracím. Je mi jasný, že na to existuje origo volvo K-jet udělátor.
Spíš mě zajímá zda toto někdo nezkoušel provozovat v domácích podmínkách. Dokážu si dost dobře představit podomácku vyrobený okruh, který by výše uvedené testoval.
K-JET vstřiky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
-
Offline
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
K-JET vstřiky
Ja to delal a mozna to tu nekde je i popsane, uz si nepamatuju oteviraci tlaky ale nekde bych je dohledal jestli chces.. Vzal jsem kompresor a hlavici s manometrem na dofukovani pneu, vyrobil nejakej mezikus na pripevneni na trysku, uz ani nevim z ceho.. A do trysky nalil par kapek benzinu. Pak jsem ji nasadil na tlakovou pistoli a posle manometru postupne pridaval tlak a sledoval trysku.. Je do docela piplacka, chce to nejlip 4 ruce ale da se to. Ja vstriky vymenoval vsechny, stary mam schovany a tusim, ze 1 nebo dva byly jeste eventuelne dobry kdybys chtel 

-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
K-JET vstřiky
Tak to je fajn
Parametry těch vstřiků dohledám bez problémů. Chci si vyfešákovat ty vstřiky co mám mimo a pak je jen prohodit za ty, co jsou teď v motoru. Když bude nějákej špatnej, tak se určitě ozvu

Parametry těch vstřiků dohledám bez problémů. Chci si vyfešákovat ty vstřiky co mám mimo a pak je jen prohodit za ty, co jsou teď v motoru. Když bude nějákej špatnej, tak se určitě ozvu

-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
K-JET vstřiky
Další důležitej parametr je shodný průtok paliva všemi vstřiky, takže buďto si postavíš měřicí stanici pro všechny vstřiky, nebo to na motoru zkoušet budeš muset.
Ach, ta němčina...
Ach, ta němčina...

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
K-JET vstřiky
To by se teoreticky nasimulovat dalo, když mám kompletní K-jet váhu i s benzínovým rozdělovačem. Na hulváta tam rvát benzín a koukat kolik toho z nich vyteče do různých nádob.
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
K-JET vstřiky
...do stejných nádob
pokud tedy nádobou myslíš něco jako zkumavku. důležité jsou malé průtoky a přechodové jevy

pokud tedy nádobou myslíš něco jako zkumavku. důležité jsou malé průtoky a přechodové jevy
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé