S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
Vážení přátelé, prosím všechny o co nejrychlejší radu a pomoc.
Několik posledních dní jsem měl občas hlášku při startování - v poloze II. " nutná kontrola motoru" + oranžový trojúhelník. Vždy, když jsem vrátil klíček do polohy I. a znovu startoval, hláška už se v poloze II. neobjevila a normálně jsem nastartoval. Dále jsem již jezdil, jako by se nechumelilo. Postupně se četnost tohoto problému zvětšovala. Dnes jsem znovu normálně odjel z domu k příbuzným, ale zpět už jsem se nedostal. Už jsem totiž nenastartoval a zůstal jsem stát před jejich domem. V poloze II. se objeví hláška pro "vypnutí zapalování a opětovný start", ale při opakovaném startu auto normálně startuje, ale nenaskočí a po 1 vt. se objeví hláška "nutná kontrola motoru". Při dalším vypnutí a opětovném startu se vše od začátku opakuje.
Myslím si, že by to mohla být např. váha vzduchu, která postupně odcházela, až odešla úplně, ale neumím si to spojit s tím nenastartováním - je to možné??? Dnes jsem se tam na ní podíval a ta plochá část, co je kolem dokola oblepena nějakým platickým těsněním se mi nelíbí. To těsněníčko je totiž takové polorozpadlé, části ho chybí úplně, celé je takové rozrušené, zpuchřelé, (nejde o to kruhové gumové těsnění pro utěsnění ve válci váhy!!!). Proto se také ptám, když váhu seženu novou a na místě jí vyměním (a za předpokladu, že to je tou váhou), je možné že nastartuji, aniž by se musel nejprve znovu přehrát SW v servisu?!!?
Prosím o jakékoliv nápady a rady. Jsem totiž takto nahranej, auto potřebuji každý den, je pro mě téměř výrobním prostředkem!!!
Několik posledních dní jsem měl občas hlášku při startování - v poloze II. " nutná kontrola motoru" + oranžový trojúhelník. Vždy, když jsem vrátil klíček do polohy I. a znovu startoval, hláška už se v poloze II. neobjevila a normálně jsem nastartoval. Dále jsem již jezdil, jako by se nechumelilo. Postupně se četnost tohoto problému zvětšovala. Dnes jsem znovu normálně odjel z domu k příbuzným, ale zpět už jsem se nedostal. Už jsem totiž nenastartoval a zůstal jsem stát před jejich domem. V poloze II. se objeví hláška pro "vypnutí zapalování a opětovný start", ale při opakovaném startu auto normálně startuje, ale nenaskočí a po 1 vt. se objeví hláška "nutná kontrola motoru". Při dalším vypnutí a opětovném startu se vše od začátku opakuje.
Myslím si, že by to mohla být např. váha vzduchu, která postupně odcházela, až odešla úplně, ale neumím si to spojit s tím nenastartováním - je to možné??? Dnes jsem se tam na ní podíval a ta plochá část, co je kolem dokola oblepena nějakým platickým těsněním se mi nelíbí. To těsněníčko je totiž takové polorozpadlé, části ho chybí úplně, celé je takové rozrušené, zpuchřelé, (nejde o to kruhové gumové těsnění pro utěsnění ve válci váhy!!!). Proto se také ptám, když váhu seženu novou a na místě jí vyměním (a za předpokladu, že to je tou váhou), je možné že nastartuji, aniž by se musel nejprve znovu přehrát SW v servisu?!!?
Prosím o jakékoliv nápady a rady. Jsem totiž takto nahranej, auto potřebuji každý den, je pro mě téměř výrobním prostředkem!!!
_________________
Volvo S80 2.0T_1999, B5204T4 (120 kW), manual, sv. šedá metal.
Volvo S80 2.0T_1999, B5204T4 (120 kW), manual, sv. šedá metal.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5839
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
Komu není rady tomu není pomoci. Na co asi tam to udělátko které tě upozorní na problém je? Aby se to prostě obešlo, myslet si stejně kecá. Co jsi moh opravit za pár korun tak tě teď bude stát majlant. Doufám že si pro příště z toho vezmeš ponaučení nebo si kup trabanta ten těma kecama nedisponuje.Radomír_1 píše:Prosím o jakékoliv nápady a rady. Jsem totiž takto nahranej, auto potřebuji každý den, je pro mě téměř výrobním prostředkem!!!
Nech to odtáhnout do servisu a moc se v tom nehrab.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno/Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!


Odtah a diagnostika, v ničem se nevrtej

_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
může to bejt cokoli baz diagnostiky to je hledani v kupce sena...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
Přátelé, děkuji Vám za podporu a doufám, že opravdu dobře míněnou radu
. Příště se určitě zařídím podle ní :!:.
Ale přesto jen pro dokreslení stavu: s možností opravy Volva to u nás (U/L) není tak jednoduché - myslím autorizovaný servis a org. diagnostiku. Možná, že u Vás je to zařízeno jinak, ale tady to chodí tak, že když potřebuji rychle diagnostiku, tak mě ve "vyhlášeném servisu" Volvo-Ford Homolka U/L objednají tak asi za 11-14 dní, neboť nemají čas, nebo lidi, nebo tak něco. Už jsem se o to pokoušel. Mám z doslechu, že místní Volváci sem nejezdí a raději jezdí jinam, do Prahy atp. Já jsem bohužel zvolit tu nejhorší variantu a trochu jsem to celé podcenil. Proto chci požádat "pražáky" o doporučení, kam v Praze do servisu? Hodně jsem zde na fóru slyšel o T6R, ale také o jednom "zdejším" moderátorovi :?: (to bych byl asi nejraději!).
A poslední dotaz:
- jak do servisu - mohu na laně, nebo musím nutně na vozejk?!?!
Děkuji.

Ale přesto jen pro dokreslení stavu: s možností opravy Volva to u nás (U/L) není tak jednoduché - myslím autorizovaný servis a org. diagnostiku. Možná, že u Vás je to zařízeno jinak, ale tady to chodí tak, že když potřebuji rychle diagnostiku, tak mě ve "vyhlášeném servisu" Volvo-Ford Homolka U/L objednají tak asi za 11-14 dní, neboť nemají čas, nebo lidi, nebo tak něco. Už jsem se o to pokoušel. Mám z doslechu, že místní Volváci sem nejezdí a raději jezdí jinam, do Prahy atp. Já jsem bohužel zvolit tu nejhorší variantu a trochu jsem to celé podcenil. Proto chci požádat "pražáky" o doporučení, kam v Praze do servisu? Hodně jsem zde na fóru slyšel o T6R, ale také o jednom "zdejším" moderátorovi :?: (to bych byl asi nejraději!).
A poslední dotaz:
- jak do servisu - mohu na laně, nebo musím nutně na vozejk?!?!

Děkuji.
_________________
Volvo S80 2.0T_1999, B5204T4 (120 kW), manual, sv. šedá metal.
Volvo S80 2.0T_1999, B5204T4 (120 kW), manual, sv. šedá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 396
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
no fakt je to blbe ked nemas ziadnu diagnostiku po ruke...vela by to napovedalo..takto mozes skusit tu vahu a uviidis...vobec to nou nemusi ale aj moze byt...tato hlaska je dost vseobecna,skusal si odpojit baterku na 15 minut?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1174
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
odpojenim baterie nic nevyřeší, maximalně si smaže adaptace a to je k ničemu.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
Svatá pravda, to byla jedna z prvních věcí, co jsem zkusil. Odpojení v tomoto případě nepomáhá. Přesto Dík. 

_________________
Volvo S80 2.0T_1999, B5204T4 (120 kW), manual, sv. šedá metal.
Volvo S80 2.0T_1999, B5204T4 (120 kW), manual, sv. šedá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Ústí nad Labem
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
Takže Přátelé! Závada odstraněna! :ziv:
Až z Prahy do U/L přijel Vám všem známý odborník s kolegou. Mě naložil do svého "Vozu" a odbrali jsme se 10 km směr Děčín. Během několika minut proběhla diagnostika, zjištění závady, demontáž škrtítí klapky, její vyčištění (byla zanešená a zaseklá) a následná montáž zpět do vozu. Vše velice jistě, zručně, bez okolků a cirátů. Vše proběhlo v přátelstkém duchu a ze strany odborníků s plným pochopením pro mé doplňující otázky a s ohledem na mé chabé vědomosti a znalosti.
Přátelé gratuluji nám všem za takový servis a za to, že máme ve svém středu machry, kteří tomu skutečně rozumí a jsou ochotni takto pomoci. Ještě jednou díky!!!
:tlesk: :pij:
Až z Prahy do U/L přijel Vám všem známý odborník s kolegou. Mě naložil do svého "Vozu" a odbrali jsme se 10 km směr Děčín. Během několika minut proběhla diagnostika, zjištění závady, demontáž škrtítí klapky, její vyčištění (byla zanešená a zaseklá) a následná montáž zpět do vozu. Vše velice jistě, zručně, bez okolků a cirátů. Vše proběhlo v přátelstkém duchu a ze strany odborníků s plným pochopením pro mé doplňující otázky a s ohledem na mé chabé vědomosti a znalosti.
Přátelé gratuluji nám všem za takový servis a za to, že máme ve svém středu machry, kteří tomu skutečně rozumí a jsou ochotni takto pomoci. Ještě jednou díky!!!

_________________
Volvo S80 2.0T_1999, B5204T4 (120 kW), manual, sv. šedá metal.
Volvo S80 2.0T_1999, B5204T4 (120 kW), manual, sv. šedá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
S80 - prosba o pomoc - nenastartuji!!!
Myslel som si že to bude ta klapka.... mne to naštastie preskočilo do núdzoveho režimu... :mrgreen:
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé