dotaz - sedící zadek v245
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
uz mam zase zadek tam kde ma byt
V sobotu jsem naisntaloval (jak jsem zde jiz zminil) nove zadni pruziny, jedna se o pruziny v provedeni HEAVY DUTY.... vysledek je naprosto vynikajici... jednak +5cm - nyni je zadek vyse nez predek, i kdyz nalozim plnej kufr a tri lidi tak je auto stale mirne nahrbeno dopredu.... takze zadne tahani zasterek po zemi... dale se zlepsilo chovani auta, resp. odezva rizeni a auto se prestalo v zatackach tak silene naklanet..... jedina nevyhoda je ze je ted muj wagen ponekud vysoko a pripomina mi mnou nepochopenou kategorii allroad.... ale budiz.... je to jen drobnost....
pruziny jsou od firmy LESFJORDS a vychazeji v doporucene koncove cene na 3000 CZK vcetne DPH za dva kusy. Nezapomente ze clenove OS maji 20% slevu.....uspora jen na pruzinach se rovna rocnimu clenskemu poplatku a jeste vam zbyde na zmrzlinu
pruziny jsou od firmy LESFJORDS a vychazeji v doporucene koncove cene na 3000 CZK vcetne DPH za dva kusy. Nezapomente ze clenove OS maji 20% slevu.....uspora jen na pruzinach se rovna rocnimu clenskemu poplatku a jeste vam zbyde na zmrzlinu
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
od vyrobce LESFJORDS:Jarda S40 píše:No jo, ale půjdou taky sehnat na dvojku?
4295803 - pruzina zadni STD drat 14mm, prumer 132mm delka 410mm
nebo
4295816 - pruzina zadni HD drat 14mm, prumer 132mm delka 410mm
jsou o neco drazsi nez na sedmicku - doporucena MOC je 1500 - 1700 bez DPH za kus, objednat si je muzes u Bartaka. Cena vyse uvedena neni od Bartaka........ber ji jako orientacni.....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Jarda S40 píše:Viz stránka Volvoklubu, odkazy a pak partneři. Jde o prodej ND v Hloubětíně, Kde údajně mají členové klubu slevu. Ale dosud, a byly zde již na to dva dotazy, nikdo nevysvětlil jak to funguje a prý tam o tom dokonce nevědí.
Slevovy system je dohdnut nasledovne: pri nakupu, resp objednavce je nutno uvest, ze jste clenem volvoklubu. Pri vyzvednuti dilu a platbe bude vase clenstvi overeno proti aktualnimu seznamu clenu a poskytnuta 20% sleva. Tento postup je schvalen jak VK tak dodavatelem, pokud by doslo k nejakym nesrovnalostem tak se prosim obratte na mne....
PS: Pri overeni clenstvi muze byt pozadovan doklad s fotkou (OP, ridicak...)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
Díky, zkusím, zjistím...travex píše:Jarda S40 píše:Viz stránka Volvoklubu, odkazy a pak partneři. Jde o prodej ND v Hloubětíně, Kde údajně mají členové klubu slevu. Ale dosud, a byly zde již na to dva dotazy, nikdo nevysvětlil jak to funguje a prý tam o tom dokonce nevědí.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Měchy Rubena mají nevhodnou délku a pracovní zdvih a tudíž je nelze použít namísto dorazů zadní nápravy. Hledám dál.
Ale již mám origo Bilstein kompresůrek a manometřík s tlačítky + - do palubky .
Ale již mám origo Bilstein kompresůrek a manometřík s tlačítky + - do palubky .
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Super pružiny zakoupeny u Kučery.Jarda S40 píše:Poslední odpověď je tu dost stará, neobjevil někdomezitím nějaký levný zdroj pružin na dvojku? Nebo dodělal už někdo nějaké udělátko s těmi měchy? U dědečka jsou ty tenisáky a zdá se vše O.K. Tak abych věděl co s Florindou. Případně kolik stojí tenisák?
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Nějaký typ a cena?martinopel píše:Super pružiny zakoupeny u Kučery.Jarda S40 píše:Poslední odpověď je tu dost stará, neobjevil někdomezitím nějaký levný zdroj pružin na dvojku? Nebo dodělal už někdo nějaké udělátko s těmi měchy? U dědečka jsou ty tenisáky a zdá se vše O.K. Tak abych věděl co s Florindou. Případně kolik stojí tenisák?
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Nemáme sice dvojku, ale problém máme stejný-zvadlý zadek a to opravdu není sexy
Chtěl jsem dát nejdřív jenom tlumiče od Kayaby plynokapalinový jednoplašťovky, který by to měly samy trochu zvednout a potom kdyžtak dodat nový standartní péra, ale když tady čtu to Travexovo nadšení z HD pružin, začínám zvažovat postup: HD pružiny a poté klasický tlumiče.
Trochu se ale bojím přílišné tvrdosti v nezatíženém stavu.
Travexi můžeš prosím poreferovat o těchto jízdních vlastnostech, případně o chování v kombinaci se zadním př. stabilíkem, máš-li?
Předem dik!
Chtěl jsem dát nejdřív jenom tlumiče od Kayaby plynokapalinový jednoplašťovky, který by to měly samy trochu zvednout a potom kdyžtak dodat nový standartní péra, ale když tady čtu to Travexovo nadšení z HD pružin, začínám zvažovat postup: HD pružiny a poté klasický tlumiče.
Trochu se ale bojím přílišné tvrdosti v nezatíženém stavu.
Travexi můžeš prosím poreferovat o těchto jízdních vlastnostech, případně o chování v kombinaci se zadním př. stabilíkem, máš-li?
Předem dik!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
prijed si to klidne vyzkouset. Po instalaci HD pruzin (nemam stabilizator na zadni naprave) se zadni naprava chovala o malo lepe nez zadni naprava se starymi pruzinami a stabilizatorem. V nalozenem stavu je to naprosto super, pokud jedu prazdny tak je zadek vyrazne tvrdsi, citit je i rozdil prazdna/plna nadrz. Odskakovani na hrbolech v zatackach se nezmenilo, je zhruba stejne jako pred zamenou pruzin. Zhorsilo se jen chovani na "rolete" (vice pricnych nerovnosti blizko sebe), kdy se zadek umi pekne rozeskakat a pri brzdeni je to opravdu neprijemne.TomPo píše:Nemáme sice dvojku, ale problém máme stejný-zvadlý zadek a to opravdu není sexy
Chtěl jsem dát nejdřív jenom tlumiče od Kayaby plynokapalinový jednoplašťovky, který by to měly samy trochu zvednout a potom kdyžtak dodat nový standartní péra, ale když tady čtu to Travexovo nadšení z HD pružin, začínám zvažovat postup: HD pružiny a poté klasický tlumiče.
Trochu se ale bojím přílišné tvrdosti v nezatíženém stavu.
Travexi můžeš prosím poreferovat o těchto jízdních vlastnostech, případně o chování v kombinaci se zadním př. stabilíkem, máš-li?
Předem dik!
Kdybych se dnes mel rozhodovat znova zda do HD jit tak rikam JEDNOZNACNE ANO.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
mam klasicke plynokapalinove teleskopicke tlumice bez zadnych vychytavek nebo vylepseni.... nejsou potrebaTomPo píše:Dík za info a nabídku! Před koupí bych to určitě přijel omrknout.
Ještě jenom dotázek: jakou konstrukci tlumičů tam máš?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Tak jenom pro zajímavost. Pátral jsem za kolik se tady dají sehnat Nivomat tlumiče. Poptával jsem ty co patrí do dvojky - mají dofukovatelné měchy, nefungují samočině. Od brněnské firmy MJauto jsem dostal zhruba tuto odpověď:
Tlumič pérování Monroe Ride Leveler kat.č. LA332 - cena 3600kč včetně DPH/1ks
Mimo jiné se občas vyskytnou na Ebaymotors.de s vyvolávací cenou okolo 100 Eur takže může klidně někdo zkusit štěstí
Tlumič pérování Monroe Ride Leveler kat.č. LA332 - cena 3600kč včetně DPH/1ks
Mimo jiné se občas vyskytnou na Ebaymotors.de s vyvolávací cenou okolo 100 Eur takže může klidně někdo zkusit štěstí
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
No tak to neni zas taková darda, ale všechno je relativní :? a teď zrovna bych to asi fakt nedal a pudu časem raději do klasiky :arrow: HD+new absorber.
V každym případě dík za info Ondro :!:
Jo a nevíš jak je tam provedeno to dofukování?
V každym případě dík za info Ondro :!:
Jo a nevíš jak je tam provedeno to dofukování?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
kompresorem, na palubni desce jsou tlacitka + (spina kompresor) a - (otevira ventil)....TomPo píše:No tak to neni zas taková darda, ale všechno je relativní :? a teď zrovna bych to asi fakt nedal a pudu časem raději do klasiky :arrow: HD+new absorber.
V každym případě dík za info Ondro :!:
Jo a nevíš jak je tam provedeno to dofukování?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Nebo ještě bývá vyveden normální ventilek do motorového prostoru a u něj měřáček, ale to neni tak komfortní, musí se to dofukovat externím kompresorem nebo pumpičkou.travex píše:kompresorem, na palubni desce jsou tlacitka + (spina kompresor) a - (otevira ventil)....TomPo píše: Jo a nevíš jak je tam provedeno to dofukování?
A pružiny pokud vím jsou v prípadě nivomat tlumičů standartní.
Jinak to ovládání přímo v autě vypadá takhle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé