dotaz - sedící zadek v245

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#26 uz mam zase zadek tam kde ma byt

Příspěvek od travex »

V sobotu jsem naisntaloval (jak jsem zde jiz zminil) nove zadni pruziny, jedna se o pruziny v provedeni HEAVY DUTY.... vysledek je naprosto vynikajici... jednak +5cm - nyni je zadek vyse nez predek, i kdyz nalozim plnej kufr a tri lidi tak je auto stale mirne nahrbeno dopredu.... takze zadne tahani zasterek po zemi... dale se zlepsilo chovani auta, resp. odezva rizeni a auto se prestalo v zatackach tak silene naklanet..... jedina nevyhoda je ze je ted muj wagen ponekud vysoko a pripomina mi mnou nepochopenou kategorii allroad.... ale budiz.... je to jen drobnost.... :-)

pruziny jsou od firmy LESFJORDS a vychazeji v doporucene koncove cene na 3000 CZK vcetne DPH za dva kusy. Nezapomente ze clenove OS maji 20% slevu.....uspora jen na pruzinach se rovna rocnimu clenskemu poplatku a jeste vam zbyde na zmrzlinu :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 122
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#27

Příspěvek od black hawk »

ale pozor tyto pružiny ne nesmí kombinovat s nivotlumiči

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#28

Příspěvek od Jarda S40 »

No jo, ale půjdou taky sehnat na dvojku?

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#29

Příspěvek od travex »

pulpes píše:ale pozor tyto pružiny ne nesmí kombinovat s nivotlumiči
ani e pro provedeni s nivomatem nedodavaji.....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#30

Příspěvek od travex »

Jarda S40 píše:No jo, ale půjdou taky sehnat na dvojku?
od vyrobce LESFJORDS:

4295803 - pruzina zadni STD drat 14mm, prumer 132mm delka 410mm

nebo

4295816 - pruzina zadni HD drat 14mm, prumer 132mm delka 410mm

jsou o neco drazsi nez na sedmicku - doporucena MOC je 1500 - 1700 bez DPH za kus, objednat si je muzes u Bartaka. Cena vyse uvedena neni od Bartaka........ber ji jako orientacni.....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

veetec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 228
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

#31

Příspěvek od veetec »

prosím, kdo je to Barták??? je mezi firmami? díky, váš Neználek
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#32

Příspěvek od Jarda S40 »

Viz stránka Volvoklubu, odkazy a pak partneři. Jde o prodej ND v Hloubětíně, Kde údajně mají členové klubu slevu. Ale dosud, a byly zde již na to dva dotazy, nikdo nevysvětlil jak to funguje a prý tam o tom dokonce nevědí.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#33

Příspěvek od travex »

Jarda S40 píše:Viz stránka Volvoklubu, odkazy a pak partneři. Jde o prodej ND v Hloubětíně, Kde údajně mají členové klubu slevu. Ale dosud, a byly zde již na to dva dotazy, nikdo nevysvětlil jak to funguje a prý tam o tom dokonce nevědí.

Slevovy system je dohdnut nasledovne: pri nakupu, resp objednavce je nutno uvest, ze jste clenem volvoklubu. Pri vyzvednuti dilu a platbe bude vase clenstvi overeno proti aktualnimu seznamu clenu a poskytnuta 20% sleva. Tento postup je schvalen jak VK tak dodavatelem, pokud by doslo k nejakym nesrovnalostem tak se prosim obratte na mne....

PS: Pri overeni clenstvi muze byt pozadovan doklad s fotkou (OP, ridicak...)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

veetec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 228
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 GL, B230F, 1989
Bydliště: Nižbor

#34

Příspěvek od veetec »

travex píše:
Jarda S40 píše:Viz stránka Volvoklubu, odkazy a pak partneři. Jde o prodej ND v Hloubětíně, Kde údajně mají členové klubu slevu. Ale dosud, a byly zde již na to dva dotazy, nikdo nevysvětlil jak to funguje a prý tam o tom dokonce nevědí.
Díky, zkusím, zjistím... :)
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#35

Příspěvek od Jarda S40 »

Poslední odpověď je tu dost stará, neobjevil někdomezitím nějaký levný zdroj pružin na dvojku? Nebo dodělal už někdo nějaké udělátko s těmi měchy? U dědečka jsou ty tenisáky a zdá se vše O.K. :lol: Tak abych věděl co s Florindou. Případně kolik stojí tenisák? :lol:

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#36

Příspěvek od standa »

Měchy Rubena mají nevhodnou délku a pracovní zdvih a tudíž je nelze použít namísto dorazů zadní nápravy. Hledám dál.

Ale již mám origo Bilstein kompresůrek a manometřík s tlačítky + - do palubky 8) .
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

GDPR_user

#37

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:Poslední odpověď je tu dost stará, neobjevil někdomezitím nějaký levný zdroj pružin na dvojku? Nebo dodělal už někdo nějaké udělátko s těmi měchy? U dědečka jsou ty tenisáky a zdá se vše O.K. :lol: Tak abych věděl co s Florindou. Případně kolik stojí tenisák? :lol:
Super pružiny zakoupeny u Kučery.

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#38

Příspěvek od Jarda S40 »

martinopel píše:
Jarda S40 píše:Poslední odpověď je tu dost stará, neobjevil někdomezitím nějaký levný zdroj pružin na dvojku? Nebo dodělal už někdo nějaké udělátko s těmi měchy? U dědečka jsou ty tenisáky a zdá se vše O.K. :lol: Tak abych věděl co s Florindou. Případně kolik stojí tenisák? :lol:
Super pružiny zakoupeny u Kučery.
Nějaký typ a cena?

GDPR_user

#39

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:
martinopel píše:Super pružiny zakoupeny u Kučery.
Nějaký typ a cena?
označení u Kučery 30.7661 cena cca 1600Kč/ks jde o nejsilnější provedení

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#40

Příspěvek od Jarda S40 »

Díík! :!:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#41

Příspěvek od tompo »

Nemáme sice dvojku, ale problém máme stejný-zvadlý zadek a to opravdu není sexy :cry:
Chtěl jsem dát nejdřív jenom tlumiče od Kayaby plynokapalinový jednoplašťovky, který by to měly samy trochu zvednout a potom kdyžtak dodat nový standartní péra, ale když tady čtu to Travexovo nadšení z HD pružin, začínám zvažovat postup: HD pružiny a poté klasický tlumiče.
Trochu se ale bojím přílišné tvrdosti v nezatíženém stavu.
Travexi můžeš prosím poreferovat o těchto jízdních vlastnostech, případně o chování v kombinaci se zadním př. stabilíkem, máš-li?
Předem dik!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#42

Příspěvek od travex »

TomPo píše:Nemáme sice dvojku, ale problém máme stejný-zvadlý zadek a to opravdu není sexy :cry:
Chtěl jsem dát nejdřív jenom tlumiče od Kayaby plynokapalinový jednoplašťovky, který by to měly samy trochu zvednout a potom kdyžtak dodat nový standartní péra, ale když tady čtu to Travexovo nadšení z HD pružin, začínám zvažovat postup: HD pružiny a poté klasický tlumiče.
Trochu se ale bojím přílišné tvrdosti v nezatíženém stavu.
Travexi můžeš prosím poreferovat o těchto jízdních vlastnostech, případně o chování v kombinaci se zadním př. stabilíkem, máš-li?
Předem dik!
prijed si to klidne vyzkouset. Po instalaci HD pruzin (nemam stabilizator na zadni naprave) se zadni naprava chovala o malo lepe nez zadni naprava se starymi pruzinami a stabilizatorem. V nalozenem stavu je to naprosto super, pokud jedu prazdny tak je zadek vyrazne tvrdsi, citit je i rozdil prazdna/plna nadrz. Odskakovani na hrbolech v zatackach se nezmenilo, je zhruba stejne jako pred zamenou pruzin. Zhorsilo se jen chovani na "rolete" (vice pricnych nerovnosti blizko sebe), kdy se zadek umi pekne rozeskakat a pri brzdeni je to opravdu neprijemne.
Kdybych se dnes mel rozhodovat znova zda do HD jit tak rikam JEDNOZNACNE ANO.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#43

Příspěvek od tompo »

Dík za info a nabídku! Před koupí bych to určitě přijel omrknout. :shock:
Ještě jenom dotázek: jakou konstrukci tlumičů tam máš?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#44

Příspěvek od travex »

TomPo píše:Dík za info a nabídku! Před koupí bych to určitě přijel omrknout. :shock:
Ještě jenom dotázek: jakou konstrukci tlumičů tam máš?
mam klasicke plynokapalinove teleskopicke tlumice bez zadnych vychytavek nebo vylepseni.... nejsou potreba
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#45

Příspěvek od tompo »

Jojo taky si myslim a za to, co ušetřim proti těm spešl jednoplášťům, mám půlku HDček 8)
A propos, nepokročil někdo pro zajímavost s těma diskutovanejma měchama?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 179
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#46

Příspěvek od OndraH »

Tak jenom pro zajímavost. Pátral jsem za kolik se tady dají sehnat Nivomat tlumiče. Poptával jsem ty co patrí do dvojky - mají dofukovatelné měchy, nefungují samočině. Od brněnské firmy MJauto jsem dostal zhruba tuto odpověď:
Tlumič pérování Monroe Ride Leveler kat.č. LA332 - cena 3600kč včetně DPH/1ks
Mimo jiné se občas vyskytnou na Ebaymotors.de s vyvolávací cenou okolo 100 Eur takže může klidně někdo zkusit štěstí :D
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#47

Příspěvek od tompo »

No tak to neni zas taková darda, ale všechno je relativní :? a teď zrovna bych to asi fakt nedal a pudu časem raději do klasiky :arrow: HD+new absorber.
V každym případě dík za info Ondro :!:
Jo a nevíš jak je tam provedeno to dofukování?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#48

Příspěvek od travex »

TomPo píše:No tak to neni zas taková darda, ale všechno je relativní :? a teď zrovna bych to asi fakt nedal a pudu časem raději do klasiky :arrow: HD+new absorber.
V každym případě dík za info Ondro :!:
Jo a nevíš jak je tam provedeno to dofukování?
kompresorem, na palubni desce jsou tlacitka + (spina kompresor) a - (otevira ventil)....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#49

Příspěvek od tompo »

Takže eště za pár peněz nákup ve Festu nebo v jinym podobnym šopu... :cry:
A eště blbej dotaz :arrow: S těmito tlumidly se tam furt vozej stávající péra :?:
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 179
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#50

Příspěvek od OndraH »

travex píše:
TomPo píše: Jo a nevíš jak je tam provedeno to dofukování?
kompresorem, na palubni desce jsou tlacitka + (spina kompresor) a - (otevira ventil)....
Nebo ještě bývá vyveden normální ventilek do motorového prostoru a u něj měřáček, ale to neni tak komfortní, musí se to dofukovat externím kompresorem nebo pumpičkou.
A pružiny pokud vím jsou v prípadě nivomat tlumičů standartní.
Jinak to ovládání přímo v autě vypadá takhle:
Přílohy
ovladani
ovladani
ovladani.JPG (10.95 KiB) Zobrazeno 1377 x
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200 - opravy“