Vaše spotřeba

  • Autor
  • Zpráva
hauser
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 121
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 8
Vůz: S80

Vaše spotřeba

Příspěvek od hauser »

Se omluvuju... :Rose: v hlavním nadpise by mě to přaštilo, ale prostě sem se zapoměl kouknout na sekci a po přečtení si příspěvků z jiných motorizací jsem prostě přidal svůj... :unknown:
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta

Robertissimo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

Vaše spotřeba

Příspěvek od Robertissimo »

Volvo V50 r.v. 2006, motor 2.0 107 kW typ motoru B4204S3 najeto 143.000 km
Průměrná spotřeba benzínu:
7,7 litrů na 100 km (většinou dálnice na trase: Frýdek-Místek - Praha-Pankrác) díky omezení na dálnici D1 to žere 7,7. Když omezení na D1 nebylo, žralo 8,2 litrů benzínu na 100km
Průměrná spotřeba oleje:
1 litr na 2.000 km

Prostě Ford motor...nejede to, žere to olej.

Měl jsem S40 r.v. 2005 s motorem 2.4 (103kW) a ta od výměny oleje k další výměně oleje nežrala olej vůbec. A průměrná spotřeba byla 8,2 litrů benzínu na 100 km. Prostě Volvo motor :-)
Naposledy upravil(a) Robertissimo dne 23 kvě 2019 10:20, celkem upraveno 1 x.
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza

Pattapuf
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 5 roků 4 měsíce
Bydliště: Děčín
Vůz: mmj Ford Focus II

Vaše spotřeba

Příspěvek od Pattapuf »

Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Vaše spotřeba

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
A není v tom i počet válců?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Robertissimo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

Vaše spotřeba

Příspěvek od Robertissimo »

Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
Asi to žere olej, protože v tom motoru bude něco v prdeli...
Auto jsem koupil se 105.000 km na tachometru a to v Srpnu 2018. A od té doby jsem najezdil 38.000 km. Olej měním jak si řekne kontrolka tzn. co 20.000 km (teď budu měnit olej podruhé). Jezdím na to co doporučuje výrobce a na to co tam lili v servisu přede mnou tzn. TOTAL Quartz 9000 FUTURE NFC 5W-30

Takže asi přejdu na interval výměny oleje každých 10.000 km :-)
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza

Robertissimo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 87
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

Vaše spotřeba

Příspěvek od Robertissimo »

ttoommaasseekk píše:
Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
A není v tom i počet válců?
Tak určitě, ten zátah a zvuk pětiválce mi chybí :-)
Na tom mém Volvu s motorem Ford (hrozná kombinace) můžou být v prdeli těsnící kroužky kolem ventilů nebo kroužky pístní. Ani jedno nehodlám řešit, olej mě stojí 100,- Kč/litr, tak budu dolévat a v Srpnu 2019 auto prodám.
A koupím si zase něco s Volvo pětiválcem, třeba i za více peněz z Německa, ale jedině pětiválec :-)
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza

Slayer
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 2.0D 2004

Vaše spotřeba

Příspěvek od Slayer »

V50 2004 2.0d 100kw - 8,5l kombinovaná s lehkou nohou a dodržováním předpisů. Město 10-11l. K hodnotě na palubáku musím připočítat 2 litry. Koupil jsem si BT OBDII konektor a aplikace ukazuje špatný EGR. Potvrzuje o to bílý dým, který za mnou jde na dálnici, při sešlápnutí plynu. Navíc ani dynamika není taková, jako by měla být.

Co stojí nový? Na zaslepení mám nabídku za cca 3k. Snad to bude jen toto. Auto už jsem takto koupil, ještě se v inzerátu majitel chlubil 6l spotřebou :bad:

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Vaše spotřeba

Příspěvek od Haben »

Bily dym a spatny EGR? No ja nevim. Jako zalepeny bordelem vcetne celeho sani byt muze. Ale bily dym bych tipnul na vodu, ktera ti jde do spalovani.
Vysokou spotrebu bych take spis tipnul na vylitane vstrikovace.

Kolik mas najeto?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Slayer
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 2.0D 2004

Vaše spotřeba

Příspěvek od Slayer »

Haben píše:Bily dym a spatny EGR? No ja nevim. Jako zalepeny bordelem vcetne celeho sani byt muze. Ale bily dym bych tipnul na vodu, ktera ti jde do spalovani.
Vysokou spotrebu bych take spis tipnul na vylitane vstrikovace.

Kolik mas najeto?
323k. Voda nikde neubývá. Vstřikovače mohu zkontrolovat jak?

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Vaše spotřeba

Příspěvek od Haben »

Vstrikovace se daji orientacne premerit pres VIDU, pak bankovou metodou no a ve finale vyndat a na testovaci stolici a vycistit ultrazvukem. Cerny dym nejde?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Slayer
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 2.0D 2004

Vaše spotřeba

Příspěvek od Slayer »

Haben píše:Vstrikovace se daji orientacne premerit pres VIDU, pak bankovou metodou no a ve finale vyndat a na testovaci stolici a vycistit ultrazvukem. Cerny dym nejde?
Černý dým ne. Toho lehkého, bílého, jsem si všiml až nedávno, na dálnici, jak byly vedra... Pouze při přidání plynu. Diagnostika ukazuje P1402 - EGR.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Vaše spotřeba

Příspěvek od Haben »

Tak uvidis. Egr a sani vyndej a vycisti. Pak smaz pres VIDU chyby a uvidis. Toto je oprava zadarmo a tam bych zacal
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Slayer
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 2.0D 2004

Vaše spotřeba

Příspěvek od Slayer »

Haben píše:Tak uvidis. Egr a sani vyndej a vycisti. Pak smaz pres VIDU chyby a uvidis. Toto je oprava zadarmo a tam bych zacal
Není lepší ho nechat rovnou zaslepit?

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Vaše spotřeba

Příspěvek od Haben »

Tak to uz te bude stat nejskou tisicovku a stejne ho musis rozdelat. Prvni to cele vycisti a kdyz to bude ok, zaslep ho klidne. To se ti behem 1000 km nijak nezanese
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Slayer
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 2.0D 2004

Vaše spotřeba

Příspěvek od Slayer »

Haben píše:Tak to uz te bude stat nejskou tisicovku a stejne ho musis rozdelat. Prvni to cele vycisti a kdyz to bude ok, zaslep ho klidne. To se ti behem 1000 km nijak nezanese
Když já jsem levej na ruce. :oops: Sám jsem si vyměnil max. vzduchový filtr :)

Nevíš o někom, kdo mi to v Praze udělal? Možná rovnou vyčistit i škrtící klapku... Díky.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Vaše spotřeba

Příspěvek od Haben »

Neni to nic sloziteho. Umis otocit sroubovakem? Povolis cca 3 spony a nejaky srouboek uchyceni EGR. Kdyz pujdes po hadici sani od vzduchoveho filtru, tak az narazis na rozdvojeni, tak tam to zacnes rozdelavat. Jedna vetev trubky pujde az k motoru, druha k EGR.

Ale jestli si na to netroufas, tak muzes zkusit AV dily, Marru, T6R ci toto zvladne kazdy garazovy Pepa, ktery nema specializaci na Volvo.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Vaše spotřeba

Příspěvek od Haben »

Zaslepeni EGR a upravu softu ti udela v Praze Thymon. Web D5T5.com
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Slayer
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 2.0D 2004

Vaše spotřeba

Příspěvek od Slayer »

Haben píše:Zaslepeni EGR a upravu softu ti udela v Praze Thymon. Web D5T5.com

Tak mám hotovo a změna bohužel žádná. Spotřeba 8-9l nafty při lehké noze, 2 litry nad tím, co ukazuje palubák.

Čím by to ještě mohlo být? Diagnostika neukazuje vůbec nic.

Přijde mi, že to jakž takž táhne od 2200 do 3000 otáček a pak už je to mrtvé, chybí tomu prostě krouťák. Mám srovnání se služební Oktávou 1.6 TDI 85kw a ta proti tomu letí jako z praku. Zvedá se od 1400 otáček a táhne hezky plynule, ve 3000+ otáček dokonce ještě více, prakticky až do nějakých 4500. Tomuhle by ujela jako nic. Takhle by asi dvoulitr jezdit neměl, navíc se spotřebo jako u 2.5l V6 benzínu :(

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Vaše spotřeba

Příspěvek od Haben »

Auto na original diagnostiku a uvidi se. D5 by melo plynule tahnout od 1700 do 4300 ot a urcite vic jak 1,6 tdi v Octavii. Neco nebude ok - vstrikovace, vaha vzduchu, turbo (naklapeni lopatek), ucpany kat, dira v hadici, ucpany intercooler... nevim, je toho dost k provereni
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Slayer
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V50 2.0D 2004

Vaše spotřeba

Příspěvek od Slayer »

Haben píše:Auto na original diagnostiku a uvidi se. D5 by melo plynule tahnout od 1700 do 4300 ot a urcite vic jak 1,6 tdi v Octavii. Neco nebude ok - vstrikovace, vaha vzduchu, turbo (naklapeni lopatek), ucpany kat, dira v hadici, ucpany intercooler... nevim, je toho dost k provereni
Nemám D5, ale D4204T. Dnes byl diagnostikován nízký plnící tlak turba. Snížení o cca 35%. Byla mi nabídnuta možnost jeho výměny za nové, v ceně přes 20.000 Kč, vč práce. :unknown:

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4623
Registrován: 5 roků
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Vaše spotřeba

Příspěvek od PetrXC70 »

XC 70 2.4 D5 jezdim s tim klidně a teď je tam na PP 7,5, myslim že Ekky měl 6,2 a to teda nevim jak to dělá...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5878
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Vaše spotřeba

Příspěvek od Haben »

Keca mu to. 6,2 se da jet s awd a D5 s lehkou nohou a dodrzovanim predpisu jen na velkou vzdalenost. Tvych 7,5 je uplne ok.
Naposledy upravil(a) Haben dne 02 črc 2019 15:28, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4623
Registrován: 5 roků
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Vaše spotřeba

Příspěvek od PetrXC70 »

Na to, jak je to těžký auto je to super, za 6l jezdim s Focusem...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé