Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
Asi to žere olej, protože v tom motoru bude něco v prdeli...
Auto jsem koupil se 105.000 km na tachometru a to v Srpnu 2018. A od té doby jsem najezdil 38.000 km. Olej měním jak si řekne kontrolka tzn. co 20.000 km (teď budu měnit olej podruhé). Jezdím na to co doporučuje výrobce a na to co tam lili v servisu přede mnou tzn. TOTAL Quartz 9000 FUTURE NFC 5W-30
Takže asi přejdu na interval výměny oleje každých 10.000 km
_________________ Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
A není v tom i počet válců?
Tak určitě, ten zátah a zvuk pětiválce mi chybí
Na tom mém Volvu s motorem Ford (hrozná kombinace) můžou být v prdeli těsnící kroužky kolem ventilů nebo kroužky pístní. Ani jedno nehodlám řešit, olej mě stojí 100,- Kč/litr, tak budu dolévat a v Srpnu 2019 auto prodám.
A koupím si zase něco s Volvo pětiválcem, třeba i za více peněz z Německa, ale jedině pětiválec
_________________ Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
V50 2004 2.0d 100kw - 8,5l kombinovaná s lehkou nohou a dodržováním předpisů. Město 10-11l. K hodnotě na palubáku musím připočítat 2 litry. Koupil jsem si BT OBDII konektor a aplikace ukazuje špatný EGR. Potvrzuje o to bílý dým, který za mnou jde na dálnici, při sešlápnutí plynu. Navíc ani dynamika není taková, jako by měla být.
Co stojí nový? Na zaslepení mám nabídku za cca 3k. Snad to bude jen toto. Auto už jsem takto koupil, ještě se v inzerátu majitel chlubil 6l spotřebou
Bily dym a spatny EGR? No ja nevim. Jako zalepeny bordelem vcetne celeho sani byt muze. Ale bily dym bych tipnul na vodu, ktera ti jde do spalovani.
Vysokou spotrebu bych take spis tipnul na vylitane vstrikovace.
Kolik mas najeto?
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Bily dym a spatny EGR? No ja nevim. Jako zalepeny bordelem vcetne celeho sani byt muze. Ale bily dym bych tipnul na vodu, ktera ti jde do spalovani.
Vysokou spotrebu bych take spis tipnul na vylitane vstrikovace.
Kolik mas najeto?
323k. Voda nikde neubývá. Vstřikovače mohu zkontrolovat jak?
Vstrikovace se daji orientacne premerit pres VIDU, pak bankovou metodou no a ve finale vyndat a na testovaci stolici a vycistit ultrazvukem. Cerny dym nejde?
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Vstrikovace se daji orientacne premerit pres VIDU, pak bankovou metodou no a ve finale vyndat a na testovaci stolici a vycistit ultrazvukem. Cerny dym nejde?
Černý dým ne. Toho lehkého, bílého, jsem si všiml až nedávno, na dálnici, jak byly vedra... Pouze při přidání plynu. Diagnostika ukazuje P1402 - EGR.
Tak uvidis. Egr a sani vyndej a vycisti. Pak smaz pres VIDU chyby a uvidis. Toto je oprava zadarmo a tam bych zacal
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Tak to uz te bude stat nejskou tisicovku a stejne ho musis rozdelat. Prvni to cele vycisti a kdyz to bude ok, zaslep ho klidne. To se ti behem 1000 km nijak nezanese
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Tak to uz te bude stat nejskou tisicovku a stejne ho musis rozdelat. Prvni to cele vycisti a kdyz to bude ok, zaslep ho klidne. To se ti behem 1000 km nijak nezanese
Když já jsem levej na ruce. Sám jsem si vyměnil max. vzduchový filtr
Nevíš o někom, kdo mi to v Praze udělal? Možná rovnou vyčistit i škrtící klapku... Díky.
Neni to nic sloziteho. Umis otocit sroubovakem? Povolis cca 3 spony a nejaky srouboek uchyceni EGR. Kdyz pujdes po hadici sani od vzduchoveho filtru, tak az narazis na rozdvojeni, tak tam to zacnes rozdelavat. Jedna vetev trubky pujde az k motoru, druha k EGR.
Ale jestli si na to netroufas, tak muzes zkusit AV dily, Marru, T6R ci toto zvladne kazdy garazovy Pepa, ktery nema specializaci na Volvo.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Zaslepeni EGR a upravu softu ti udela v Praze Thymon. Web D5T5.com
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Zaslepeni EGR a upravu softu ti udela v Praze Thymon. Web D5T5.com
Tak mám hotovo a změna bohužel žádná. Spotřeba 8-9l nafty při lehké noze, 2 litry nad tím, co ukazuje palubák.
Čím by to ještě mohlo být? Diagnostika neukazuje vůbec nic.
Přijde mi, že to jakž takž táhne od 2200 do 3000 otáček a pak už je to mrtvé, chybí tomu prostě krouťák. Mám srovnání se služební Oktávou 1.6 TDI 85kw a ta proti tomu letí jako z praku. Zvedá se od 1400 otáček a táhne hezky plynule, ve 3000+ otáček dokonce ještě více, prakticky až do nějakých 4500. Tomuhle by ujela jako nic. Takhle by asi dvoulitr jezdit neměl, navíc se spotřebo jako u 2.5l V6 benzínu
Auto na original diagnostiku a uvidi se. D5 by melo plynule tahnout od 1700 do 4300 ot a urcite vic jak 1,6 tdi v Octavii. Neco nebude ok - vstrikovace, vaha vzduchu, turbo (naklapeni lopatek), ucpany kat, dira v hadici, ucpany intercooler... nevim, je toho dost k provereni
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Auto na original diagnostiku a uvidi se. D5 by melo plynule tahnout od 1700 do 4300 ot a urcite vic jak 1,6 tdi v Octavii. Neco nebude ok - vstrikovace, vaha vzduchu, turbo (naklapeni lopatek), ucpany kat, dira v hadici, ucpany intercooler... nevim, je toho dost k provereni
Nemám D5, ale D4204T. Dnes byl diagnostikován nízký plnící tlak turba. Snížení o cca 35%. Byla mi nabídnuta možnost jeho výměny za nové, v ceně přes 20.000 Kč, vč práce.
Keca mu to. 6,2 se da jet s awd a D5 s lehkou nohou a dodrzovanim predpisu jen na velkou vzdalenost. Tvych 7,5 je uplne ok.
Naposledy upravil(a) Haben dne 02 črc 2019 15:28, celkem upraveno 1 x.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF