



Inac citil som sa bezpecne vzhladom na to co sa dialo vonku a viem ze kebyze sa cosi udeje tak Švédi ma zachrania

P.S.: pokial niekto chce tak mam aj videa z jazdy. A celkom dost. Tak pokial bude zaujem neni problem uploadnut

Přesně tohle je i moje zkušenostEsis píše:...a pokud uz se stalo ze se auto v zatacce utrhlo slo vzdycky bokem cely,ne predek nebo zadek.Proste se chova dost predvidatelne a neutralne...
myslím, že když dostaneš v reálu smyk, tak nestihneš zatáhnout ručku a už vůbec ne podřadit. Já dostal velký smyk 2x v životě (jednou olcit 11 club a jednou V460) a pokaždé jsem to ustál tím, že jsem honem rychle kroutil volantem tak, aby přední kola furt směřovali dopředu kam jsem chtěl jet.Dzambor píše:nejako som si zvykol z pocitaca ze ked dostanem smyk tak podradim, a pridavam a snazim sa auto zrovnat aj pomocou rucnej brzdy. Rucna pribrzdi zadok, a predok uz sa stabilizuje lahsie ako zadok
Nevím, jestli sis toho všiml, ale řada 7xx má proti S/V40 jeden podstatný rozdíl (mimo jiných), který zcela mění způsob jízdy na sněhu.zoid píše:...toť mé skušenosti s volvem 740...
Lumpy píše:to Dzambor: samozřejmě tě nechci nijak podceňovat, ale o smycích trochu vím, pár let jsem se věnoval rally. Ale rozhodně tě nesmysl, když při smyku dáš ruční brzdu. Už jen z pohledu fyziky. Když ti utíká zadek, tak bys to auto musel nejdřív překývnout do druhé strany, aby jsi mohl použít ruční brzdu, protože jinak se při zatažení ruční roztočíš víc.
Když ti uteče předek, tak nejlepší je samozřejmě odstavit plyn nebo zkusit střídavě ubírat a přidávat, ale to je o tom, že to musíš mít vyzkoušené a trochu v tom praxi. Tímto způsobem projíždí "hraboši" (náhon na předek) zatáčky při rally, hlavně na šotolině a místech, kde je vytahaný bordel... prostě tam, kde to má snahu po předku jít ven.
Je to jen můj názor, samozřejmě si jezdi podle svýho, ale bohužel na silnici to jako v PC hře nefunguje. Tam když něco posereš, tak ti restart nepomůže...