Podle toho jak to popisuješ je možné,že ti prokluzuje automat.k.tuzar píše:Ahoj,
potřeboval bych informaci jestli jde nějak nastavit atutomat na 940 2,4 TD. Asi před dvěma měsíci jsem se neudržel a koupil 94O TD v kombi, automat v kůži, lehce ťuklé na pravé světlo. Zásadní problém byl rozebraný motor a totálně vypálená hlava. Dal jsem to vše dohromady, jiná hlava z LT, atmosferická vačka, hlava je po kontrole tlaku, srovnaná, seřízené ventily, nové těsnění, trysky ve vstřikách, vodní pumpa, rozvoďák, kladky. No prostě to stálo docela fůru. Moc jsem se těšil až to bude vrčet a pěkně se projedu. Moje první jízda byla ovšem zklamání, motor jde jako střela, ale nejede to do rychla. Když šlápnu naplno tak ředí někde za 5000ot. Už jsem zoufalej a smířil jsem se s tím, že půjde zase do světa, ale přesto se mi nechce věřit, že je to normální stav. Když jedu tak okolo 140 Km/h už se mu nechce moc dál a přitom má psáno 189.
Díky za každou radu
Karel
k.tuzar@seznam.cz
777279550
nastavení automatu 940 2,4 TD
- Autor
- Zpráva
nastavení automatu 940 2,4 TD
-
Offline
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
nastavení automatu 940 2,4 TD
Automat typu ZF4HP22 samozrejme postelovat jde, neni to ale prilis trivialni (lze poladit jak otacky pro razeni jednotlivych stupnu tak i plizovy chod a rychlost ve ktere se aktivuje zaverka menice, vse se steluje vyhradne mechanickou cestou vymenou pruzinek a kulicek v labyrintu pripadne serizovacimi srouby). Z toho co popisujes bych nerekl, ze automat funguje tak jak ma, resp, ze je v poradku. Potreboval bych ale vice informaci o chovani automatu.
Muzes se podivat jakou barvu a vuni ma olej v prevodovce? Je ho tam dostatek? Nejsou v prevodovce necistoty? Radi vsechny stupne vcetne uzaverky menice? Neprokluzuje menic? Neni zasekle lano kick-downu? Je kick-down spravne serizeny?
Normalni chovani je, ze automat radi nekde kolem 2500-2800 otacek pri nevytazenem lanu kickdownu (do pul plynu), s plnym plynem by mel jit asi do 4900 ot. Uzaverka menice se spoji nekdy kolem 90-110 kmh podle serizeni. Olej ma byt pruhledny, cerveny bez zakalu a nesmi byt citit spaleninou.
Auta bych se nezbavoval, spis si dal automat dokupy, neni to tak slozite jak to muze na prvni pohled vypadat.
Muzes se podivat jakou barvu a vuni ma olej v prevodovce? Je ho tam dostatek? Nejsou v prevodovce necistoty? Radi vsechny stupne vcetne uzaverky menice? Neprokluzuje menic? Neni zasekle lano kick-downu? Je kick-down spravne serizeny?
Normalni chovani je, ze automat radi nekde kolem 2500-2800 otacek pri nevytazenem lanu kickdownu (do pul plynu), s plnym plynem by mel jit asi do 4900 ot. Uzaverka menice se spoji nekdy kolem 90-110 kmh podle serizeni. Olej ma byt pruhledny, cerveny bez zakalu a nesmi byt citit spaleninou.
Auta bych se nezbavoval, spis si dal automat dokupy, neni to tak slozite jak to muze na prvni pohled vypadat.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2457
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
nastavení automatu 940 2,4 TD
Je tam automat ZF ? Je to provedení se zámkem měniče na všech rychlostech, nebo jen na poslední ? Kolik mm od dorazu na držáku plynu je váleček na lanku kick-downu ?
pokud jezdíš stále s plynem na podlaze, je to špatně. S tímto automatem se musíš naučit jezdit a pak je super. Vše je ovládáno mechanicky a je potřeba mít čistý a nepřepálený olej. Nedávat za jízdy neutrál. Jak správně napsal travex, s tímto automatem se dají dělat zázraky a je to nezmar.
pokud jezdíš stále s plynem na podlaze, je to špatně. S tímto automatem se musíš naučit jezdit a pak je super. Vše je ovládáno mechanicky a je potřeba mít čistý a nepřepálený olej. Nedávat za jízdy neutrál. Jak správně napsal travex, s tímto automatem se dají dělat zázraky a je to nezmar.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
nastavení automatu 940 2,4 TD
k naftovejm motorum rady D24 se jina almara nez ZF4HP22 nemontovala, zamek menice je jen na nejvyssim kvaltu (u novejsich kousku) nebo chybi vubec... ale kdyz vidim v jakym to ma aute tak ocekavam verzi s lockem.jarek.krizan píše:Je tam automat ZF ? Je to provedení se zámkem měniče na všech rychlostech, nebo jen na poslední ? Kolik mm od dorazu na držáku plynu je váleček na lanku kick-downu ?
pokud jezdíš stále s plynem na podlaze, je to špatně. S tímto automatem se musíš naučit jezdit a pak je super. Vše je ovládáno mechanicky a je potřeba mít čistý a nepřepálený olej. Nedávat za jízdy neutrál. Jak správně napsal travex, s tímto automatem se dají dělat zázraky a je to nezmar.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2457
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
nastavení automatu 940 2,4 TD
Nechce se mi hádat, ale mě zamyká všechny kvalty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
nastavení automatu 940 2,4 TD
pak je asi vicero provedeni.... mne to ani jeden ze dvou kousku zamknout jindy nez na 4ce neumel.... mas vyrobni cislo almary? docel amne to zajima tak bych se mrknul co k romu rekne ZFjarek.krizan píše:Nechce se mi hádat, ale mě zamyká všechny kvalty.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2457
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
nastavení automatu 940 2,4 TD
Číslo nemám, musel bych vlézt pod auto a to asi nepůjde. Je do půl dveří ve sněhu. Jel jsem s ním naposled před měsícem a od té doby stojí, protože se solí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé