Ošetření motoru
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ošetření motoru
Jak ošetřit a čí natřít motor? mám ho dost zašlý a chtěl bych aby to aspoň na oko nějak vypadalo. Jsou nějaký speciální barvy na svody? A čím napřed ošetřit před natřením?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Ošetření motoru
vem to Balakrylem na radiátory 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ošetření motoru
myslel jsem ale přece jenom svody jsou poněkud teplejší než radiátor, myslel jsem nějakou barvu na brzdiče
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Ošetření motoru
doktor píše:vem to Balakrylem na radiátory



_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Ošetření motoru
Stříbřenku na kamna asi taky slyšet nechceš, co?
I když by se na chrochta docela nabízela..
Teď vážně: Existuje speciální žáruvzdorná barva (platí jak na kamna tak vejfuky) dělá se i v černý což si myslím že by bylo optimální. Po nastříkání se musí do určitý doby vypálit aby pořádně držela. Viděl jsem to normálně ve spreji.

Teď vážně: Existuje speciální žáruvzdorná barva (platí jak na kamna tak vejfuky) dělá se i v černý což si myslím že by bylo optimální. Po nastříkání se musí do určitý doby vypálit aby pořádně držela. Viděl jsem to normálně ve spreji.
-
Offline
- Příspěvky: 295
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Ošetření motoru
Dá se sehnat i origo redblok barva ze Skandixu. 

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ošetření motoru
vypalit ti staci nastartovanim motoru?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Ošetření motoru
ondro,ja na autě aplykoval nejprve tu onu vypalovací barvu na kamna-podotýkam že barva byla vypálena v peci tak jak měla a použil jsem i barvu z tuning shopu na svody a oboje behem dvou měsíců podrezlo a šlo to zase..... Svody jsou litinový či jakýsi slitinový a -pokud se to neopískuje a nevypálí,tak nemá efektu na dlouho.... (podotýkám že to bylo na poláka...) Blok se stříkal obyč alkydovým lakem na brzdiče co koupíš v drogérce a to funguje...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Ošetření motoru
Dá se, dá, ale Ondra má D24 a ty byly ( jsou ) zelenýTom85 píše:Dá se sehnat i origo redblok barva ze Skandixu.

Opadaná původní barva mě taky iritovala, tak jsem se jal to trochu vylepšit. Posloužil mi "obyč" Hammerite... Docela to prokouklo... Nejhorší je to natírání v autě. Záda bolí a je potřeba dávat bacha na pocintání okolí..nebo si vyhrát se zakrytím...Mít motor někde venku, je to samozřejmě stokrát lepší, ale konečný výsledek uspokojil i moji jinak úchylnou duši


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ošetření motoru
diky pablo, takhle nejak bych si to predstavoval a jak si napred osetril podklad?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Ošetření motoru
:?: :?: :?:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Ošetření motoru
Podklad jsem až tak neřešil...na motoru klasicky oškrábat zbytky barvy a odmastit. Pak natřít...
Svody podobně...kam jsem dosáhl.
Ideálně by bylo je sundat, opískovat a našopovat hliníkem. To vypadá luxusně
Svody podobně...kam jsem dosáhl.
Ideálně by bylo je sundat, opískovat a našopovat hliníkem. To vypadá luxusně

_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 973
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Ošetření motoru
Pablo píše:Podklad jsem až tak neřešil...na motoru klasicky oškrábat zbytky barvy a odmastit. Pak natřít...
Svody podobně...kam jsem dosáhl.
Ideálně by bylo je sundat, opískovat a našopovat hliníkem. To vypadá luxusně
Ahoj, kolik jsi asi spotřeboval té barvy? Zjistil jsem, že se dá koupit originál barva na redbloky, ale stojí 327,- Kč 0,25 litru a zdá se mi to docela málo a obávám se, že by to nestačilo na natření celého bloku.
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Ošetření motoru
Hammerite 2x 0,25 litru stačilo na SKORO celý motor.
Třeba dozadu bych se bez vyhození motoru z auta nedostal.
Ale vidět tam není, takže je klid
Na druhou stranu snad nevadí, že jsou zatřený i protimrazovky...
Barva zatím drží a co jsem slyšel i odjinud, tak nejen mě
P.
Třeba dozadu bych se bez vyhození motoru z auta nedostal.
Ale vidět tam není, takže je klid

Barva zatím drží a co jsem slyšel i odjinud, tak nejen mě

P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Ošetření motoru
Cim si ocistil a a vylestil tie hlinikove diely ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 973
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Ošetření motoru
Můžeš napsat, jaký přesně typ barvy jsi použil? Abych věděl, co koupit..Pablo píše:Hammerite 2x 0,25 litru stačilo na SKORO celý motor.
Třeba dozadu bych se bez vyhození motoru z auta nedostal.
Ale vidět tam není, takže je klidNa druhou stranu snad nevadí, že jsou zatřený i protimrazovky...
Barva zatím drží a co jsem slyšel i odjinud, tak nejen mě![]()
P.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Ošetření motoru
No mate to pekny...az je mi skoro lito ze benzinovy V6 byly uz z fabriky v barve kovu 
A nebo ze bych si pridal 60 koni fialovym motorem?

A nebo ze bych si pridal 60 koni fialovym motorem?

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Ošetření motoru
Na fotce to vypadá líp a nějak otryskat, nebo nechat vyleštit by to vypadalo opravdu dobře.Sergej píše:Cim si ocistil a a vylestil tie hlinikove diely ?
Musela ovšem postačit buď ruka, nebo vrtačka a měkčí mosazný kartáč.
Ošetřený to není nijak, takže ten hliník částečně ztmavne.
Zato to vypadá jako docela dobrá patina, takže nechám být.
P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Ošetření motoru
Můžeš napsat, jaký přesně typ barvy jsi použil? Abych věděl, co koupit...
Stačí zajít kamkoli do OBI, Bauhausu a podobně a vzít "červenou lesklou" Hammerite
Zkoušel jsem i Rust-oleum, lesklou červenou, ale oproti Hammerite je víc do oranžova, takže nebrat.
Plechovka 0,25l stojí necelých 150 Kč, což je docela dost muziky za tu cenu
.
Docela by mě zajímalo, jakou teplotu má blok motoru za provozu a jak dlouho barva vydrží...no uvidíme
Myslím, že se vyplatí to nechat opravdu dobře zaschnout. Já potřeboval druhý den jet a barva po jízdě na některých místech pěkně zvlnkovatěla. Už jsem se nasíral, že zbytečně pospíchám, ale po vystydnutí se to pěkně opět vyhladilo a po 3/4 roce to drží beze změn....
Stačí zajít kamkoli do OBI, Bauhausu a podobně a vzít "červenou lesklou" Hammerite

Zkoušel jsem i Rust-oleum, lesklou červenou, ale oproti Hammerite je víc do oranžova, takže nebrat.
Plechovka 0,25l stojí necelých 150 Kč, což je docela dost muziky za tu cenu

Docela by mě zajímalo, jakou teplotu má blok motoru za provozu a jak dlouho barva vydrží...no uvidíme

Myslím, že se vyplatí to nechat opravdu dobře zaschnout. Já potřeboval druhý den jet a barva po jízdě na některých místech pěkně zvlnkovatěla. Už jsem se nasíral, že zbytečně pospíchám, ale po vystydnutí se to pěkně opět vyhladilo a po 3/4 roce to drží beze změn....
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 973
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: ČR
- Vůz: Volvo 740
Ošetření motoru
Díky za informace.. blok mám venku, takže je pěkně přístupný... musím ho nejdřív odmastit a ošmirglovat. Co jsi k tomu používal? Já jsem si včera koupil takový ten kotouček na vrtačku, tak jsem zvědavý, jak to půjde. Co se týká barvy, tak bych rád koupil ten originál, ale pokud bych potřeboval půl litra barvy, tak by mě to stálo 660,- Kč a to se mi zdá hodně za barvu.. Škoda, že nedělají větší balení. Díval jsem se na Hammerite a 0,75 l stojí kolem 250,- Kč. Teď jde jen o vlastnosti té barvy... pokud vydrží 2 roky Hammerite a originál 10 let... tak by to byl rozdíl... Toto bohužel nevím a ani nevím, jak to zjistit... Takže zatím ještě váhám, co koupit.
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Ošetření motoru
tezko rict, zas to ber tak, ze blok ma teplotu snad kolem tech 100 stupnu a hodne lidi dava hammerite (ja taky) i na brzdy, kde bych rekl, ze teplota muze byt i o neco vyssi.
toz tak.
hlavne poradne odmastit.
toz tak.
hlavne poradne odmastit.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Ošetření motoru
ja jsem bloky zatim vzdy strikal cervenym sprejem na brzdice-takovej ten tuningovej z drogerie-musi se to sice asi ve 3 vrstvách,ale jedna pixla stacila a vysledky jsou dokonalé.... A svody nicim nepatlam neb to nemá cenu.... A hlinik lestit umime....
Ale sundanej z auta... Pokud je zajem o foto budu muset udelat...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Ošetření motoru
Paradička... 

_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Ošetření motoru
Má někdo zájem? Dovezte motor,vrátím takovýhle....
Už by to byl čtvrtej zářez... 


_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Amon, Jarda.JM