Zacaly mi kolisat otacky. Pokud nastartuju, je to tak 5 vterin OK, pak zacne kolisat v rozsahu cca 300-900 otacek, a po dalsich cca 10 vterinach se to ustali a uz vrci krasne.
!!! Pokud v tu chvili vypnu zapalovani, a potom opet nastartuju, jev se opakuje !!!
Pokud necham motor minutu bezet, a pak zhasnu a nastartuju, uz je vse OK.
Ventil volnobehu je po vycisteni a pri behu se vrti jak ma, jeste mne ceka skrtici klapka, nenapada vas neco?
Video startu zde (nedeste se koure, deravy vyfuk :prace: )
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
u mě -sice na motoru b200f se to sprafilo po výměně svíček a kabelů....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
Svicky mam nove, a delalo to i predtim. K tem kabelum - je nejaka metoda jak to zjistit pred koupi? Zmerit ubytek napeti pod nejakym protekajicim proudem?Sarkasmic píše:u mě -sice na motoru b200f se to sprafilo po výměně svíček a kabelů....
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
Tazko, kable su uhlikove odporove.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1789
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
Kabely mají odpor obvykle 3-8 kiloohmů, stejně tak i palec rozdělovače. Pokud pravidelně zapalují všechny válce ve všech provozních režimech, tak bych závadu hledal jinde...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 146
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čerčany
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
Takhle se to chová po každé jízdě na plyn?tomasss píše:Zacaly mi kolisat otacky. Pokud nastartuju, je to tak 5 vterin OK, pak zacne kolisat v rozsahu cca 300-900 otacek, a po dalsich cca 10 vterinach se to ustali a uz vrci krasne.
!!! Pokud v tu chvili vypnu zapalovani, a potom opet nastartuju, jev se opakuje !!!
Pokud necham motor minutu bezet, a pak zhasnu a nastartuju, uz je vse OK.
Ventil volnobehu je po vycisteni a pri behu se vrti jak ma, jeste mne ceka skrtici klapka, nenapada vas neco?
Video startu zde (nedeste se koure, deravy vyfuk :prace: )
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
Musim vyzkouset, na benzin normalne jen startuju...sorel píše: Takhle se to chová po každé jízdě na plyn?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 146
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Čerčany
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
Musim vyzkouset, na benzin normalne jen startuju...[/quote]
Když by se to takhle chovalo po jízdě na plyn, jenom vyjímečně na benzin, tak je to způsobeno ztrátou tlaku v benzinovém okruhu a chvíli trvá, než se tlak stabilizuje.
Když by se to takhle chovalo po jízdě na plyn, jenom vyjímečně na benzin, tak je to způsobeno ztrátou tlaku v benzinovém okruhu a chvíli trvá, než se tlak stabilizuje.
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F
Jenze mne se to stane i kdyz nastartuju, pockam az se to ustali, pak to zhasnu a nastartuju znova...to uz musi bejt preci tlak paliva ustalenej.sorel píše: Když by se to takhle chovalo po jízdě na plyn, jenom vyjímečně na benzin, tak je to způsobeno ztrátou tlaku v benzinovém okruhu a chvíli trvá, než se tlak stabilizuje.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé