Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od tomasss »

Zacaly mi kolisat otacky. Pokud nastartuju, je to tak 5 vterin OK, pak zacne kolisat v rozsahu cca 300-900 otacek, a po dalsich cca 10 vterinach se to ustali a uz vrci krasne.

!!! Pokud v tu chvili vypnu zapalovani, a potom opet nastartuju, jev se opakuje !!!

Pokud necham motor minutu bezet, a pak zhasnu a nastartuju, uz je vse OK.

Ventil volnobehu je po vycisteni a pri behu se vrti jak ma, jeste mne ceka skrtici klapka, nenapada vas neco?

Video startu zde (nedeste se koure, deravy vyfuk :prace: )
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od Sarkasmic »

u mě -sice na motoru b200f se to sprafilo po výměně svíček a kabelů....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od tomasss »

Sarkasmic píše:u mě -sice na motoru b200f se to sprafilo po výměně svíček a kabelů....
Svicky mam nove, a delalo to i predtim. K tem kabelum - je nejaka metoda jak to zjistit pred koupi? Zmerit ubytek napeti pod nejakym protekajicim proudem?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od Sergej »

Tazko, kable su uhlikove odporove.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1789
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od standa »

Kabely mají odpor obvykle 3-8 kiloohmů, stejně tak i palec rozdělovače. Pokud pravidelně zapalují všechny válce ve všech provozních režimech, tak bych závadu hledal jinde...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

sorel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 146
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Čerčany

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od sorel »

tomasss píše:Zacaly mi kolisat otacky. Pokud nastartuju, je to tak 5 vterin OK, pak zacne kolisat v rozsahu cca 300-900 otacek, a po dalsich cca 10 vterinach se to ustali a uz vrci krasne.

!!! Pokud v tu chvili vypnu zapalovani, a potom opet nastartuju, jev se opakuje !!!

Pokud necham motor minutu bezet, a pak zhasnu a nastartuju, uz je vse OK.

Ventil volnobehu je po vycisteni a pri behu se vrti jak ma, jeste mne ceka skrtici klapka, nenapada vas neco?

Video startu zde (nedeste se koure, deravy vyfuk :prace: )
Takhle se to chová po každé jízdě na plyn?
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od tomasss »

sorel píše: Takhle se to chová po každé jízdě na plyn?
Musim vyzkouset, na benzin normalne jen startuju...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

sorel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 146
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Čerčany

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od sorel »

Musim vyzkouset, na benzin normalne jen startuju...[/quote]

Když by se to takhle chovalo po jízdě na plyn, jenom vyjímečně na benzin, tak je to způsobeno ztrátou tlaku v benzinovém okruhu a chvíli trvá, než se tlak stabilizuje.
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Kolisani volnobehu studeneho motoru B280F

Příspěvek od tomasss »

sorel píše: Když by se to takhle chovalo po jízdě na plyn, jenom vyjímečně na benzin, tak je to způsobeno ztrátou tlaku v benzinovém okruhu a chvíli trvá, než se tlak stabilizuje.
Jenze mne se to stane i kdyz nastartuju, pockam az se to ustali, pak to zhasnu a nastartuju znova...to uz musi bejt preci tlak paliva ustalenej.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé