klima vs. neklima

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#1 klima vs. neklima

Příspěvek od Sarkasmic »

pánové otázka-opět asi jen teoretická-co všechno by bylo třeba,aby se 940 bez klimy naučila klímit? :D Je to vůbec reálné?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

#2 klima vs. neklima

Příspěvek od al-pacino »

Sarkasmic píše:pánové otázka-opět asi jen teoretická-co všechno by bylo třeba,aby se 940 bez klimy naučila klímit? :D Je to vůbec reálné?
kompletní elektronika z druhýho auta-čidla,spínače-ovladače,jiný topení,pomíjim fakt jako jsou hadice,AC kompresor,chladič,dehidrátor,...navíc by jsi musel sehnat hlavní řemenicy na kliku/pokud ji nemáš s přípravou na AC řemen,držák kompresoru,myslím,že je tam jinak umístěnej altík...musíš vyměnit el. v palubce,topení,ovladače vzduchu...neni to nic nemožnýho,ale potřebuješ k tomu druhý auta na díly...tak už mě tyhle roupy přešly ;-)
_________________
164,245,745...
bylo 744,765,960,121/4dv....

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#3 klima vs. neklima

Příspěvek od Sarkasmic »

no uvidíme,třeba časem... Z neeletrickejch voken sem taky udělal eletrické,ale ted neni čas misto a prostor...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#4 klima vs. neklima

Příspěvek od travex »

Sarkasmic píše:no uvidíme,třeba časem... Z neeletrickejch voken sem taky udělal eletrické,ale ted neni čas misto a prostor...
jak narvat klimu do 740ky jsem tuu uz detailne popsal jinde (jsem linej tt o hledat)... pravda byla to manulni klima, ale automaticka se lisi hlavne v elektrice....
nejvetsi peklo v cele alci je poshanet vse co potrebujes a asi nejstrasnejsi polozka jsou hadice a trubky klimy. Trubky jsou vekem unaveny a docela rady praskaji, hadice zase netesni... takze doporucuju nechat nalisovat na puvodni koncovky nove hadice a trubky poridit nove, ja jsem to resil medenymi trubkami s navarenymi mosaznymi koncovkami. Doporucuji pouzit novy vysousec a vyparnik, ostatni se da zrecyklovat.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

GDPR_user

#5 klima vs. neklima

Příspěvek od GDPR_user »

Sarkasmic píše:pánové otázka-opět asi jen teoretická-co všechno by bylo třeba,aby se 940 bez klimy naučila klímit? :D Je to vůbec reálné?
Pokud bys potřeboval mám komplet klimu z 960ky

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#6 klima vs. neklima

Příspěvek od travex »

martinopel píše:
Sarkasmic píše:pánové otázka-opět asi jen teoretická-co všechno by bylo třeba,aby se 940 bez klimy naučila klímit? :D Je to vůbec reálné?
Pokud bys potřeboval mám komplet klimu z 960ky
klimu z 960ky do 940ky nenarve ani kdyby se postavil na ucho.... leda ze by vymenil i celou palubni desku a poradne prekopal motorovou stenu...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#7 klima vs. neklima

Příspěvek od Fery »

travex píše:
martinopel píše: Pokud bys potřeboval mám komplet klimu z 960ky
klimu z 960ky do 940ky nenarve ani kdyby se postavil na ucho.... leda ze by vymenil i celou palubni desku a poradne prekopal motorovou stenu...
Jinak si myslím, že mechanická klima by tam určitě šla. Nevím jak je na tom motorová stěna. Pokud by to nemělo přípravu, tak by se musely asi upravit průchody kvůli výstupům klimy a podtlaku. Většinou už tam jsou gumové zátky. Hlavně sehnat blok topení ze 740 s klimou, nebo alespoň s přípravou na klimu a podtlakový kohout topení. Ostatní v motorovém prostoru se nechá použít z 960 (mám to všechno doma pod nosem, musel bych se podívat). Jinak se můžem domluvit a můžem se na to podívat spolu, nemáš to tak daleko ...

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#8 klima vs. neklima

Příspěvek od Sarkasmic »

To fery: ty jsi moje záchrana a já tě ještě ani nepoctil navštěvou. :oops:
Zase je to jen teorie,do praxe to ma jeste daleko,ted jde motor a přední náprava a pak nebudou peníze... :cry:
Já dyž už bych to dělal,tak bych asi chtěl automat. klimu a ne manual-ale tim hur, je to ještě složitější. Teď spíš asi bude fáze čekání na vhodného dárce pakliže tam z 960 nejde...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#9 klima vs. neklima

Příspěvek od travex »

Sarkasmic píše:To fery: ty jsi moje záchrana a já tě ještě ani nepoctil navštěvou. :oops:
Zase je to jen teorie,do praxe to ma jeste daleko,ted jde motor a přední náprava a pak nebudou peníze... :cry:
Já dyž už bych to dělal,tak bych asi chtěl automat. klimu a ne manual-ale tim hur, je to ještě složitější. Teď spíš asi bude fáze čekání na vhodného dárce pakliže tam z 960 nejde...
jesli chces automatickou klimu tak si budes muset najit nejakou 940ku jako darce vseho potrebneho.... osobne jsem zadlabaval manual a i kdyz uspesne tak bych si dneska misto zastavby klimy radsi koupil auto i s klimou a podobnym vopruzem bych se uz neobtezoval.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#10 klima vs. neklima

Příspěvek od Fery »

Když se na jaře budu nudit, tak do mojí 940 tu mechanickou klimu asi nacpu (nemám totiž střešní okno ). Všechny komponenty na to mám doma už rok. Některé i dvakrát. Jenom menší problém budou ty hliníkový trubky ...

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#11 klima vs. neklima

Příspěvek od travex »

Fery píše:Když se na jaře budu nudit, tak do mojí 940 tu mechanickou klimu asi nacpu (nemám totiž střešní okno ). Všechny komponenty na to mám doma už rok. Některé i dvakrát. Jenom menší problém budou ty hliníkový trubky ...
vysokotlaky vedeni si nakrut z medi, sam jsem to tak udelal a OK. U ostatnivh (trubko-hadic) bych si asi nejradsi vytocil koncovky z mosazi a nechal na ne macknout prislusne dlouhe hadice...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#12 klima vs. neklima

Příspěvek od Fery »

To víš, že to tak asi dopadne. Kousek odtaď dělá chlapík vysokotlaký hadice a koncovek tam má habaděj. Když jsem dělal klimu do Porsche, tak jsem se u něj taky obešel ...

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#13 klima vs. neklima

Příspěvek od Sarkasmic »

Další otázka pablba-takže-chci montovat klimu. Co všechno potřebuju? Topení,výparník,kompresor,trubky,nakou tu eletriku,ovladani.... Co musim koupit? Vysoušeč? (nebo jak se to menuje) Případně jakousi tu redukci na ten inej plyn? Trochu v otazce klimatizace zaostavam,neb sem to nikdy nemel.... :unknown:
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#14 klima vs. neklima

Příspěvek od Sarkasmic »

Opět inovuji.. Co tedy všechno musím poshánět,aby moje 940 vlastnila aut. klimu???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Mišutka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slepotice
Vůz: Plymouth Woyager
Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#15 klima vs. neklima

Příspěvek od Mišutka »

Pokud má někdo hodně času a hodně peněz tak jde pochopitelně vše. Já osobně nemám ani jedno ani druhé tak problémy s klimou neřeším a to ji tam mám, ale za 14 dní uteče. Důvody:
1. nejčastější poruchy u těchto starých vozů jsou spuchřelé hadice, vymačkaná těsnění, závady v elektrice - z toho vyplývá že uvedené díly ze stejně starého vozu budou vykazovat stejné nedostatky. Takže dávat staré je blobost.
2. vyměnit vše co je potřeba za nové je za 17 325,- Kč bez práce
3. v létě při práci se zapotím více než při sezení v autě
:beer: :beer: :beer:
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#16 klima vs. neklima

Příspěvek od doktor »

nějakej 20 let starej klimakompresor už taky nebude eňo-ňuňo a na kompresoru můžou taky být ztráty média. A klimakompresor stojí dost pěněz.

Za mého ne dlouhého života jsem zpozoroval jednu věc:
Pokud něco léta letoucí funguje, je potřeba to nechat být. Jak se to jednou rozebere a byť se to poskládá zpátky úplně stejně, už nikdy to nebude fungovat dobře. Neplatí to vždy, ale často...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#17 klima vs. neklima

Příspěvek od Sarkasmic »

no.na to se neptám,mám na to čas a baví mě to.... Prostě je to další upgrade co bych rád. Neptám se na konečnou cenu,jen se ted nudím a na aautech není co dělat,tak sháním.... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#18 klima vs. neklima

Příspěvek od Ondra. »

mam tu automatiky z naftový 740, kdybys jí chtěl tak se jí rád zbavím, je mi líto to vyhodit... ale nevím jak na tom je
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#19 klima vs. neklima

Příspěvek od Sarkasmic »

počítám,ale že sedmová má minimálně jinej panel... Jinak by s devítkovou mohla bejt docela shodná... Je komplet? Nebo něco chybí??? Co kdyžtak za ní?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Mišutka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 72
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slepotice
Vůz: Plymouth Woyager
Bydliště: Slepotice okr. Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#20 klima vs. neklima

Příspěvek od Mišutka »

doktor píše:nějakej 20 let starej klimakompresor už taky nebude eňo-ňuňo a na kompresoru můžou taky být ztráty média. A klimakompresor stojí dost pěněz.

Za mého ne dlouhého života jsem zpozoroval jednu věc:
Pokud něco léta letoucí funguje, je potřeba to nechat být. Jak se to jednou rozebere a byť se to poskládá zpátky úplně stejně, už nikdy to nebude fungovat dobře. Neplatí to vždy, ale často...

souhlasím!!!!!!!! jinak přeji mnoho úspěchů :)
_________________
Volvo 760 TD GLE /1987
Suzuki Vagon R+/ 2000
Plymouth Grand Voyager / 1984
VW Multivan T4 / 1992
Nissan Patrol / 2001
Kia Sorento 2008
a ještě Honda CBX 1000 / 1980

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#21 klima vs. neklima

Příspěvek od Ondra. »

komplet by nějak měla bejt, vyoperovali jsme jí z libovky ale jestli chodila to fakt nevím. Cenu vymyslíme s kubou
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#22 klima vs. neklima

Příspěvek od Ondra. »

Dali bysme jí za 800, ovšem za správnou funkci neručíme. Kdy to potřebuješ? Ještě asi není úplně vyndaná z auta, pokusim se udělat nějaký foto. Je to automatika co měly hlavně 780tky, na 740 jsem jí fakt viděl jen na naší libovce
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#23 klima vs. neklima

Příspěvek od Sarkasmic »

Potřebuju jí až ji budu mít... :D Za tuhle cenu by mi ani nevadila případná nefunkčnost některých dílů... Ale potřeboval bych i držák na blok motoru... Nedokažu si vybavit co myslíš tou automatikou co měly 780ky-jak to vypadá???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4743
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#24 klima vs. neklima

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše:Potřebuju jí až ji budu mít... :D Za tuhle cenu by mi ani nevadila případná nefunkčnost některých dílů... Ale potřeboval bych i držák na blok motoru... Nedokažu si vybavit co myslíš tou automatikou co měly 780ky-jak to vypadá???
a myslíš že na redblock je stejnej držák jak na D24?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

#25 klima vs. neklima

Příspěvek od GDPR_user »

Sarkasmic píše:Potřebuju jí až ji budu mít... :D Za tuhle cenu by mi ani nevadila případná nefunkčnost některých dílů... Ale potřeboval bych i držák na blok motoru... Nedokažu si vybavit co myslíš tou automatikou co měly 780ky-jak to vypadá???
Který rok 940 máš??? Teoreticky budu mít jednu 940 r.v. 1997 na rozborku.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“