Tjuning kartonom

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1628
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Tjuning kartonom

Příspěvek od lucki »

Zrejme mam v cudu termostat a nemam momentalne ako ho vymenit, takze som supol medzi chladice karton, ale pre istotu len cez pol chladica. po meste mi teraz ukazuje 66, pricom vonku je teplota okolo -6. risknut prekritie cez cely chladic, alebo ho dat niekam inam?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3230
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Tjuning kartonom

Příspěvek od doktor »

lucki píše:Zrejme mam v cudu termostat a nemam momentalne ako ho vymenit, takze som supol medzi chladice karton, ale pre istotu len cez pol chladica. po meste mi teraz ukazuje 66, pricom vonku je teplota okolo -6. risknut prekritie cez cely chladic, alebo ho dat niekam inam?
měl bys to přivést k dokonalosti a slepit 2 kartony do kterých uděláš díry a třetí karton mezi ně - regulační zástěnu, aby sis to mohl seřizovat.
chladic.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1628
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Tjuning kartonom

Příspěvek od lucki »

nemyslis vazne :D, vydno ze nemas turbo.

nie je tam miesto aby som to tam narval, by som musel odmontovat prvy chladic a potom ho dat spat :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5089
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: PRG

Tjuning kartonom

Příspěvek od Lachtan »

řekl bych, že za tu dobu co jsi psal tyto příspěvky, by jsi měl ten termostat vyměněný 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1628
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Tjuning kartonom

Příspěvek od lucki »

mozno, nikdy som to ale nerobil, neviem kde je a vonku je zima...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5089
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: PRG

Tjuning kartonom

Příspěvek od Lachtan »

Neznám 440, ale na 40tce je to opravdu záležitost na 3 minuty 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Tjuning kartonom

Příspěvek od maxwell »

Jste si jisti že je tam termotat? Já aď koukám jak koukám žádnej nevidím. Mělo by tam být elektrický čerpadlo a nejspíš senzor teploty. :neutral:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1628
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Tjuning kartonom

Příspěvek od lucki »

termostat je pod rozdelovacom a u turba je tam celkom malo miesta... ale zrejme to nebude take tazke...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1195
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Tjuning kartonom

Příspěvek od VanThomas »

maxwell píše:Jste si jisti že je tam termotat? Já aď koukám jak koukám žádnej nevidím. Mělo by tam být elektrický čerpadlo a nejspíš senzor teploty. :neutral:
Koukáš nejspíš na dochlazování po vypnutí motoru, už se to tady taky propíralo...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Tjuning kartonom

Příspěvek od maxwell »

Njn, čtyřku nemám a podle výkresu a naživo je to rozhodně něco jinýho. :neutral:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

TOMÁŠ S80
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 299
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

Tjuning kartonom

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

No snad ti pomužu z me skušenosti .opravoval sem BMW E30 . stala 3 roky na zahradě voda kalna termostat včudu nefungoval. a jak sem ho opravil ? uplně jednoduše . vem si velkej Hrnec a nalej do nej horkou vařicí vodu z konve . a koukej jestli otvíra a zavíra . jestli nic nebude dělat . tak je usazenej vodnim kamenem a kde jakejma sragorama. to vičistíš lechce . a to tak vemeš VDČKO spray a pořadně ho ve vnitř vystříkáš , VD je proti rezu a na povolovaní rezatejch šroubu . takže vystříkat dat do hrnce a furt to opakovat dokud špíny nepustí . jako ja sem to takle na BMW spravil :palec: ale nevim jak je to u volva :razz:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Tjuning kartonom

Příspěvek od jarek.krizan »

Tome, to je kravina. Tak ho max. očistíš, ale rozhodně neopravíš.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Tjuning kartonom

Příspěvek od maxwell »

Asi, protože termostat je pořád otevřenej pokud to moc chladí, ne zavřenej. Ale je možný že že to nějak rozhejbe. :? Vzhledem ku kládě venku, fridexu v chladiči, a nutnosti to vypustit bych to asi taky raději řešil kartonem :mrgreen:
ALe třeba má garáž s topením.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

TOMÁŠ S80
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 299
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

Tjuning kartonom

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

jarek.krizan píše:Tome, to je kravina. Tak ho max. očistíš, ale rozhodně neopravíš.
no to neni kravina . když sem snim jezdil . tak neotvíral nebo nezavíral . tak se mi během chvíli vyhoupla teplota na max motoru . jo a byla tam normalní černa kalna voda hnus první třídy malem sem nahodil motor mim obědem :oops: takže jak popisuju tak sem ho spravil . nalil fridex .a motor už držel normalní teplotu a termostat fungoval . ja viděl jak se v tom vařicim hrnci otvíra a zavíra nekecam . takle poznaš jestli funguje v tom hrnci s var vodou . možna mi nevěříš .ale prostříknutim vedečkem sem ho rozpohyboval a spravil:tlesk: :palec:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1622
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Tjuning kartonom

Příspěvek od Sarkasmic »

Ano správně-pokud je termostat zas.anej usazeninama a neotvírá,či otvírá jen málo tak to takto možná jde,ale pokud je po smrti a otvírá brzo,popř je otevřenej pořád,tak to nespravíš ani kdybys to skoušel ve vařícím WDčku...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

TOMÁŠ S80
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 299
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

Tjuning kartonom

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

Sarkasmic píše:Ano správně-pokud je termostat zas.anej usazeninama a neotvírá,či otvírá jen málo tak to takto možná jde,ale pokud je po smrti a otvírá brzo,popř je otevřenej pořád,tak to nespravíš ani kdybys to skoušel ve vařícím WDčku...
no jasně no chapu . ale ja ho takle spravil a otvíral včas a teplota se držela tam kde měla :palec:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5089
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: PRG

Tjuning kartonom

Příspěvek od Lachtan »

než řešit takovéto blbosti (jestli je možné opravit termostat WDčkem a pod.), je opravdu jednodušší, rychlejší a hlavně levnější ----> vyměnit za nový 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Tjuning kartonom

Příspěvek od maxwell »

Test termostatu se opravdu dělá horkou vodou a teploměrem. Hrnec s vodou do něj termostat a koukat při kolika se termostat otevře. Nevím ovšem kolik máš mít u tvé 4ky. ;-)
Novej stojí 238Kč a nebo 287Kč to není zas tolik, enem nevím kterej z těch dvou máš mít.
test.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) maxwell dne 21 led 2009 00:30, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

TOMÁŠ S80
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 299
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

Tjuning kartonom

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

maxwell píše:Test termostatu se opravdu dělá horhou vodou a teploměrem. Hrnec s vodou do něj termostat a koukat při kolika se termostat otevře. Nevím ovšem kolik máš mít u tvé 4ky. ;-)
konečně taky někdo kdo tomu rozumí. že se to taky da tak udělat . neboli skontrolovat v hrnci s var vodou :palec:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

TOMÁŠ S80
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 299
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
Bydliště: Hořovice

Tjuning kartonom

Příspěvek od TOMÁŠ S80 »

Lachtan píše:než řešit takovéto blbosti (jestli je možné opravit termostat WDčkem a pod.), je opravdu jednodušší, rychlejší a hlavně levnější ----> vyměnit za nový 8)
hele 30 minut a fungovalo to . 8) takže ja bych radši ty penízky a ten čas a ten benzín použil na jine duležitější věci :razz:
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Tjuning kartonom

Příspěvek od maxwell »

Tome, sice máš pravdu ale za tak banální cenu nového, bych neřešil zda pojede nebo ne. Rozchodit asi půjde ale otázka je jak dlouho pojede. Než jej čistit Wdčkem, tak bych to udělal buď naleptáním kyselinou. Stačí pouhá kyselina Citronová a převařit to. Stejně to bude blbnout jen díky usazeninám nebo korozi. Nebo ultrazvuk.

Spíš tady jde o to že semu v tý kládě nechce drbat s vypouštěním chladící soustavy a podobně. Chápu ho já se musel drbat s chladičem, a pěkně jsem promrznul a to jsem to pak opravolval v dílně. klidně tam může píchnout karton až skoro na 2/3 chladiče a pořád se ten motor bude dat ochladit. Jen vzduch kterej tama prodí chladí i další věci jako třebas i turbo a tak. Asi ne nějak extra ale určitě to tomu pomáhá.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1628
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Tjuning kartonom

Příspěvek od lucki »

jedna vec je skusat a druha opravit. ak sa nemylim tak termostaty sa robievaju s voskom a ked je stale otvoreny, zrejme tam uz ten vosk nie je a nezatvara sa. ak je zatvoreny a nechce sa otvorit, potom to moze byt mechanicka zavada. kazdopadne je to vec, ktoru podla mna treba vymenit a nie je to az taka draha zalezitost.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3749
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Tjuning kartonom

Příspěvek od wickey »

kde jsi je nasel tak levne? me vsude rikali kolem 20,- EUR
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1628
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Tjuning kartonom

Příspěvek od lucki »

v CR je to lacnejsie.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2591
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Tjuning kartonom

Příspěvek od Sergej »

lucki píše:jedna vec je skusat a druha opravit. ak sa nemylim tak termostaty sa robievaju s voskom a ked je stale otvoreny, zrejme tam uz ten vosk nie je a nezatvara sa. ak je zatvoreny a nechce sa otvorit, potom to moze byt mechanicka zavada. kazdopadne je to vec, ktoru podla mna treba vymenit a nie je to az taka draha zalezitost.
Voskovy termostat patri do éry Š1000 a prve modely Š100. Kazde ine normalne auto ma termostaty bimetalicke, kde je bimetal vo forme pruziny. A ta sa proste casom unaví.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé