Tjuning kartonom
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Tjuning kartonom
Zrejme mam v cudu termostat a nemam momentalne ako ho vymenit, takze som supol medzi chladice karton, ale pre istotu len cez pol chladica. po meste mi teraz ukazuje 66, pricom vonku je teplota okolo -6. risknut prekritie cez cely chladic, alebo ho dat niekam inam?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Tjuning kartonom
měl bys to přivést k dokonalosti a slepit 2 kartony do kterých uděláš díry a třetí karton mezi ně - regulační zástěnu, aby sis to mohl seřizovat.lucki píše:Zrejme mam v cudu termostat a nemam momentalne ako ho vymenit, takze som supol medzi chladice karton, ale pre istotu len cez pol chladica. po meste mi teraz ukazuje 66, pricom vonku je teplota okolo -6. risknut prekritie cez cely chladic, alebo ho dat niekam inam?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Tjuning kartonom
nemyslis vazne
, vydno ze nemas turbo.
nie je tam miesto aby som to tam narval, by som musel odmontovat prvy chladic a potom ho dat spat

nie je tam miesto aby som to tam narval, by som musel odmontovat prvy chladic a potom ho dat spat

_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Tjuning kartonom
řekl bych, že za tu dobu co jsi psal tyto příspěvky, by jsi měl ten termostat vyměněný 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Tjuning kartonom
mozno, nikdy som to ale nerobil, neviem kde je a vonku je zima...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Tjuning kartonom
Neznám 440, ale na 40tce je to opravdu záležitost na 3 minuty 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Tjuning kartonom
Jste si jisti že je tam termotat? Já aď koukám jak koukám žádnej nevidím. Mělo by tam být elektrický čerpadlo a nejspíš senzor teploty. :neutral:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Tjuning kartonom
termostat je pod rozdelovacom a u turba je tam celkom malo miesta... ale zrejme to nebude take tazke...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Tjuning kartonom
Koukáš nejspíš na dochlazování po vypnutí motoru, už se to tady taky propíralo...maxwell píše:Jste si jisti že je tam termotat? Já aď koukám jak koukám žádnej nevidím. Mělo by tam být elektrický čerpadlo a nejspíš senzor teploty. :neutral:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Tjuning kartonom
Njn, čtyřku nemám a podle výkresu a naživo je to rozhodně něco jinýho. :neutral:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
Tjuning kartonom
No snad ti pomužu z me skušenosti .opravoval sem BMW E30 . stala 3 roky na zahradě voda kalna termostat včudu nefungoval. a jak sem ho opravil ? uplně jednoduše . vem si velkej Hrnec a nalej do nej horkou vařicí vodu z konve . a koukej jestli otvíra a zavíra . jestli nic nebude dělat . tak je usazenej vodnim kamenem a kde jakejma sragorama. to vičistíš lechce . a to tak vemeš VDČKO spray a pořadně ho ve vnitř vystříkáš , VD je proti rezu a na povolovaní rezatejch šroubu . takže vystříkat dat do hrnce a furt to opakovat dokud špíny nepustí . jako ja sem to takle na BMW spravil
ale nevim jak je to u volva 


_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Tjuning kartonom
Tome, to je kravina. Tak ho max. očistíš, ale rozhodně neopravíš.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Tjuning kartonom
Asi, protože termostat je pořád otevřenej pokud to moc chladí, ne zavřenej. Ale je možný že že to nějak rozhejbe. :? Vzhledem ku kládě venku, fridexu v chladiči, a nutnosti to vypustit bych to asi taky raději řešil kartonem :mrgreen:
ALe třeba má garáž s topením.
ALe třeba má garáž s topením.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
Tjuning kartonom
no to neni kravina . když sem snim jezdil . tak neotvíral nebo nezavíral . tak se mi během chvíli vyhoupla teplota na max motoru . jo a byla tam normalní černa kalna voda hnus první třídy malem sem nahodil motor mim obědemjarek.krizan píše:Tome, to je kravina. Tak ho max. očistíš, ale rozhodně neopravíš.


_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 1856
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Tjuning kartonom
Ano správně-pokud je termostat zas.anej usazeninama a neotvírá,či otvírá jen málo tak to takto možná jde,ale pokud je po smrti a otvírá brzo,popř je otevřenej pořád,tak to nespravíš ani kdybys to skoušel ve vařícím WDčku...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
Tjuning kartonom
no jasně no chapu . ale ja ho takle spravil a otvíral včas a teplota se držela tam kde mělaSarkasmic píše:Ano správně-pokud je termostat zas.anej usazeninama a neotvírá,či otvírá jen málo tak to takto možná jde,ale pokud je po smrti a otvírá brzo,popř je otevřenej pořád,tak to nespravíš ani kdybys to skoušel ve vařícím WDčku...

_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5745
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Tjuning kartonom
než řešit takovéto blbosti (jestli je možné opravit termostat WDčkem a pod.), je opravdu jednodušší, rychlejší a hlavně levnější ----> vyměnit za nový 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Tjuning kartonom
Test termostatu se opravdu dělá horkou vodou a teploměrem. Hrnec s vodou do něj termostat a koukat při kolika se termostat otevře. Nevím ovšem kolik máš mít u tvé 4ky. 
Novej stojí 238Kč a nebo 287Kč to není zas tolik, enem nevím kterej z těch dvou máš mít.

Novej stojí 238Kč a nebo 287Kč to není zas tolik, enem nevím kterej z těch dvou máš mít.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) maxwell dne 21 led 2009 00:30, celkem upraveno 2 x.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
Tjuning kartonom
konečně taky někdo kdo tomu rozumí. že se to taky da tak udělat . neboli skontrolovat v hrnci s var vodoumaxwell píše:Test termostatu se opravdu dělá horhou vodou a teploměrem. Hrnec s vodou do něj termostat a koukat při kolika se termostat otevře. Nevím ovšem kolik máš mít u tvé 4ky.

_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
Tjuning kartonom
hele 30 minut a fungovalo to .Lachtan píše:než řešit takovéto blbosti (jestli je možné opravit termostat WDčkem a pod.), je opravdu jednodušší, rychlejší a hlavně levnější ----> vyměnit za nový


_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Tjuning kartonom
Tome, sice máš pravdu ale za tak banální cenu nového, bych neřešil zda pojede nebo ne. Rozchodit asi půjde ale otázka je jak dlouho pojede. Než jej čistit Wdčkem, tak bych to udělal buď naleptáním kyselinou. Stačí pouhá kyselina Citronová a převařit to. Stejně to bude blbnout jen díky usazeninám nebo korozi. Nebo ultrazvuk.
Spíš tady jde o to že semu v tý kládě nechce drbat s vypouštěním chladící soustavy a podobně. Chápu ho já se musel drbat s chladičem, a pěkně jsem promrznul a to jsem to pak opravolval v dílně. klidně tam může píchnout karton až skoro na 2/3 chladiče a pořád se ten motor bude dat ochladit. Jen vzduch kterej tama prodí chladí i další věci jako třebas i turbo a tak. Asi ne nějak extra ale určitě to tomu pomáhá.
Spíš tady jde o to že semu v tý kládě nechce drbat s vypouštěním chladící soustavy a podobně. Chápu ho já se musel drbat s chladičem, a pěkně jsem promrznul a to jsem to pak opravolval v dílně. klidně tam může píchnout karton až skoro na 2/3 chladiče a pořád se ten motor bude dat ochladit. Jen vzduch kterej tama prodí chladí i další věci jako třebas i turbo a tak. Asi ne nějak extra ale určitě to tomu pomáhá.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Tjuning kartonom
jedna vec je skusat a druha opravit. ak sa nemylim tak termostaty sa robievaju s voskom a ked je stale otvoreny, zrejme tam uz ten vosk nie je a nezatvara sa. ak je zatvoreny a nechce sa otvorit, potom to moze byt mechanicka zavada. kazdopadne je to vec, ktoru podla mna treba vymenit a nie je to az taka draha zalezitost.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Tjuning kartonom
kde jsi je nasel tak levne? me vsude rikali kolem 20,- EUR
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 1916
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Tjuning kartonom
v CR je to lacnejsie.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 2807
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Tjuning kartonom
Voskovy termostat patri do éry Š1000 a prve modely Š100. Kazde ine normalne auto ma termostaty bimetalicke, kde je bimetal vo forme pruziny. A ta sa proste casom unaví.lucki píše:jedna vec je skusat a druha opravit. ak sa nemylim tak termostaty sa robievaju s voskom a ked je stale otvoreny, zrejme tam uz ten vosk nie je a nezatvara sa. ak je zatvoreny a nechce sa otvorit, potom to moze byt mechanicka zavada. kazdopadne je to vec, ktoru podla mna treba vymenit a nie je to az taka draha zalezitost.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé