AWD na technické
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#1 AWD na technické
Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
#2 AWD na technické
Tak to mi přijde jako pěkná pikačovina.Protože zcela určitě budou mít brzdy jinou účinnost při jízdě vpřed a jinou při jízdě vzad.Netroufám si odhadovat jak velký rozdíl to bude,ale např.auto na ručku se při brzdění s kopce ŕozjede a do kopce se jakoby ručka zasekne.S kotoučovými brzdami to bude méně znatelné,ale rozdíl tam určitě bude.Navíc nechápu jakou funkci to bude mít na případný mezinápravový diferenciál.petr S60 píše:Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#3 AWD na technické
měří se levé, pak pravé kolo a reverzují se prý válce...slova technika na STK, mě to přijde logický.martinopel píše:Tak to mi přijde jako pěkná pikačovina.Protože zcela určitě budou mít brzdy jinou účinnost při jízdě vpřed a jinou při jízdě vzad.Netroufám si odhadovat jak velký rozdíl to bude,ale např.auto na ručku se při brzdění s kopce ŕozjede a do kopce se jakoby ručka zasekne.S kotoučovými brzdami to bude méně znatelné,ale rozdíl tam určitě bude.Navíc nechápu jakou funkci to bude mít na případný mezinápravový diferenciál.petr S60 píše:Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté
Apropos jak bys to dělal ty? V průhonicích mi technici nedokázali odpovědět, tady na fóru přes tři stránky plků nic.... Mě to s tím opačným smyslem otáčení kol přijde technicky čisté a logické řešení. Naprosto nejlepší by bylo zvednout zadek auta, ale to jsem na žádné STK neviděl a jistě by se odrbal spodek při pohybování autem při zkoušení...
Stejný problém v jiné situaci, co se děje když otočím auto s AWD přes ručku? Přední kola se točí, zadek stojí, mělo by to přes kardan prát na zadek ne?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
#4 AWD na technické
takže jsem právě telefonoval s kamarádem,který dělá na STK.petr S60 píše:měří se levé, pak pravé kolo a reverzují se prý válce...slova technika na STK, mě to přijde logický.martinopel píše:Tak to mi přijde jako pěkná pikačovina.Protože zcela určitě budou mít brzdy jinou účinnost při jízdě vpřed a jinou při jízdě vzad.Netroufám si odhadovat jak velký rozdíl to bude,ale např.auto na ručku se při brzdění s kopce ŕozjede a do kopce se jakoby ručka zasekne.S kotoučovými brzdami to bude méně znatelné,ale rozdíl tam určitě bude.Navíc nechápu jakou funkci to bude mít na případný mezinápravový diferenciál.
Apropos jak bys to dělal ty? V průhonicích mi technici nedokázali odpovědět, tady na fóru přes tři stránky plků nic.... Mě to s tím opačným smyslem otáčení kol přijde technicky čisté a logické řešení. Naprosto nejlepší by bylo zvednout zadek auta, ale to jsem na žádné STK neviděl a jistě by se odrbal spodek při pohybování autem při zkoušení...
Technicky není možné vyzkoušet auto se stálým pohonem 4X4,neboť zvednutí zadní nápravy je nepřípustné!!!Takže jediná možnost jízdní zkouška.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#5 AWD na technické
tak to zas přijde jako pikačovina mě vsadím se, že zaměstnanec STK nemůže vyjet s autem z areálu, navíc jak by to brždění asi posoudil? V České Lípě se to dělá tak jak jsem to napsal výše, interpretuju co mi bylo řečeno.martinopel píše: takže jsem právě telefonoval s kamarádem,který dělá na STK.
Technicky není možné vyzkoušet auto se stálým pohonem 4X4,neboť zvednutí zadní nápravy je nepřípustné!!!Takže jediná možnost jízdní zkouška.
Osobně bych rozhodně nedal nějakýmu jouzovi z STK klíče od auta ať si jede zkusit brzdy :prace:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
#6 AWD na technické
To samozřejmě nemusíš.petr S60 píše:tak to zas přijde jako pikačovina mě vsadím se, že zaměstnanec STK nemůže vyjet s autem z areálu, navíc jak by to brždění asi posoudil? V České Lípě se to dělá tak jak jsem to napsal výše, interpretuju co mi bylo řečeno.martinopel píše: takže jsem právě telefonoval s kamarádem,který dělá na STK.
Technicky není možné vyzkoušet auto se stálým pohonem 4X4,neboť zvednutí zadní nápravy je nepřípustné!!!Takže jediná možnost jízdní zkouška.
Osobně bych rozhodně nedal nějakýmu jouzovi z STK klíče od auta ať si jede zkusit brzdy :prace:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#7 AWD na technické
mno a dělá se to teda tak jak řekli mě nebo ne? vždyť ty výsledky brzd speciálně jsou v počítači spolu s protokolem o STK od vjezdu auta ne? pokud se nebudeme bavit jak STK "nelegálně" obejít, jediná možnost jak z toho baráku oficiálně vyjet s vylepenou známkou je projet i přes zkoušku brzd.
Něvěřím, že se s tím jede technik projet a řekne že si myslí že to brzdí nebo ne....to prostě nejde. nebo jde dokud se nic nestane.
Kdo byl jedinkrát v životě na školení BOZP ví, že technik STK je právně odpovědný za auta která pustí přes kontrolu...takže takovýto "jó to brzdí v poho" by byl pro něj poslední průšvih v životě...
Něvěřím, že se s tím jede technik projet a řekne že si myslí že to brzdí nebo ne....to prostě nejde. nebo jde dokud se nic nestane.
Kdo byl jedinkrát v životě na školení BOZP ví, že technik STK je právně odpovědný za auta která pustí přes kontrolu...takže takovýto "jó to brzdí v poho" by byl pro něj poslední průšvih v životě...
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#8 AWD na technické
http://new.volvocars.com/ownersdocs/1998/1998_SV70/98sv70_120.htm#pg120
u ostatních modelů to bude předpokládám stejné
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#9 AWD na technické
Mno ten obrázek nahoře je pravděpodobnej (ale náročnej na nastavení), ten prostřední právě při posouvání auta při zkoušce odrbe spodek nebo to spadne ze spojánku.Bobes píše:
http://new.volvocars.com/ownersdocs/1998/1998_SV70/98sv70_120.htm#pg120
u ostatních modelů to bude předpokládám stejné
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#10 AWD na technické
Nejsem zrovna technik a asi proto nechápu, jak je tímto způsobem možné rozpohybovat kolo, které je na těch válcích položené. :?: :?: :?:petr S60 píše:Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#11 AWD na technické
mno, já bych to asi řešil podvozkem s heverem
prostě 4 kola, rám a dva hevery, kterými zvednu zadní půlku vozu..
ale to je samozřejmě věc STK.
vypnutí DSTC je další věc, kterou bych asi zvažoval
prostě 4 kola, rám a dva hevery, kterými zvednu zadní půlku vozu..
ale to je samozřejmě věc STK.
vypnutí DSTC je další věc, kterou bych asi zvažoval
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#12 AWD na technické
Teď nechápu co nechápeš...jedna strana zkušebních válců se točí standartně, druhá strana opačně, potom se diferák protáčí a nepřenáší moment do převodovky....nebo jak jsi to myslel?element5 píše:Nejsem zrovna technik a asi proto nechápu, jak je tímto způsobem možné rozpohybovat kolo, které je na těch válcích položené. :?: :?: :?:petr S60 píše:Taak jsem dneska byl na technické s žabožroutem a nebyl jsem línej se zeptat jak na AWD a modří už vědí.
navzdory předpovědím "fundovaných" se nikde nic nezvedá a dokonce se neničí ani haldex, řešení je prosté.
Prostě se válce přepnou na režim 4x4 což obnáší převratné technické řešení a to toto: válce se neotáčejí oba stejným směrem, leč překvapivě se jeden točí vpřed, druhý vzad a tím se pochopitelně nepřenáší přes dif nic na zadek a takto se zkouší brzdy.
Jak prosté
2Bobes: u AWD DSTC nejni vypínací
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#13 AWD na technické
Protočily se mi panenky a nedočetl jsem diskuzi. Teď už to chápu, ale prve jsem se domníval, že myslíš ty dva válce na kterých je položeno jedno kolo, ... jako je to na těch obrázcích z manuálu.petr S60 píše:Teď nechápu co nechápeš...jedna strana zkušebních válců se točí standartně, druhá strana opačně, potom se diferák protáčí a nepřenáší moment do převodovky....nebo jak jsi to myslel?element5 píše:
Nejsem zrovna technik a asi proto nechápu, jak je tímto způsobem možné rozpohybovat kolo, které je na těch válcích položené. :?: :?: :?:
2Bobes: u AWD DSTC nejni vypínací
Každopádně to, že by se kola (pravé a levé) při zkoušce brzd na STK točila opačně, jsem nezaregistroval.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#14 AWD na technické
Válec před kolem a válec za kolem.petr S60 píše:
Teď nechápu co nechápeš...jedna strana zkušebních válců se točí standartně, druhá strana opačně, potom se diferák protáčí a nepřenáší moment do převodovky....nebo jak jsi to myslel?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#15 AWD na technické
Aha, to mě nenapadlo ani ve snu
Mno mám do technické ještě 7 měsíců tak se třeba dozvím jak na to bez investice 40tis do úhlovky
2 element5: jupí, tys už s AWD na STK byl, paráda, a jak to teda dělal?
Mno mám do technické ještě 7 měsíců tak se třeba dozvím jak na to bez investice 40tis do úhlovky
2 element5: jupí, tys už s AWD na STK byl, paráda, a jak to teda dělal?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 AWD na technické
element byl ale ještě jen s předokolkou ted už ma opět všehrab
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#17 AWD na technické
No jak asi, v sobotu jsem marrovi zaplatil 30K (ne 40K) za novou úhlovku.petr S60 píše:Aha, to mě nenapadlo ani ve snu
Mno mám do technické ještě 7 měsíců tak se třeba dozvím jak na to bez investice 40tis do úhlovky
2 element5: jupí, tys už s AWD na STK byl, paráda, a jak to teda dělal?
Ale vážně, zadek nezvedli a ani nepoložili na samostatné válce. Když jsem to viděl, už bylo pozdě a na můj dotaz mi tvrdili, že to tak dělají s Oktávkami s haldexem normálně a nic se neděje. Tu tebou zmiňovanou technickou novinku nijak nezmiňovali ... Už jsem o tom tady někde psal.
Jak ale píše marra, je dost pravděpodobné, že AWD bylo v té době už dávno v háji.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#18 AWD na technické
no jak už se tady taky psalo, to by tě při funkčním AWD okamžitě vystrkalo z válců hin----element5 píše:že to tak dělají s Oktávkami s haldexem normálně a nic se neděje. Tu tebou zmiňovanou technickou novinku nijak nezmiňovali ... Už jsem o tom tady někde psal
tak a jak je to s tou ručkou? ku.ví to úhlovku nebo je to nějak domyšlené :?:
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#19 AWD na technické
to by mě zajímalo jak to řeší a jestli vůbec u ostatních všehrabů ... co tohle téma nadhodit na autorevue?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#20 AWD na technické
šópni to tam ať víme.....eLzyx píše:to by mě zajímalo jak to řeší a jestli vůbec u ostatních všehrabů ... co tohle téma nadhodit na autorevue?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#21 AWD na technické
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... 4a7d01058a
tak uvidíme co nám řeknou všeználci z autorevue
tak uvidíme co nám řeknou všeználci z autorevue
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#22 AWD na technické
pěkně jsi jim to tam obalileLzyx píše:http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=1063244&sid=82b0ef82de264b9d7f93d84a7d01058a
tak uvidíme co nám řeknou všeználci z autorevue
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#23 AWD na technické
mno snažil jsem se
Ale zatím se zdá, že na autorevue je to samej playstationovej honič F430, ale žádnej odborník na běžný problémy u běžných aut
Ale zatím se zdá, že na autorevue je to samej playstationovej honič F430, ale žádnej odborník na běžný problémy u běžných aut
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#24 AWD na technické
Honiči jo,ale čeho?eLzyx píše:mno snažil jsem se
Ale zatím se zdá, že na autorevue je to samej playstationovej honič F430, ale žádnej odborník na běžný problémy u běžných aut
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 459
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#25 AWD na technické
klacků (rozuměj džojstyk )Honza píše:Honiči jo,ale čeho?eLzyx píše:mno snažil jsem se
Ale zatím se zdá, že na autorevue je to samej playstationovej honič F430, ale žádnej odborník na běžný problémy u běžných aut
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010
http://www.plastservis.net
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 572 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 96 Odpovědi
- 33237 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 203 Odpovědi
- 42012 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chase
-
- 25 Odpovědi
- 4600 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od doktor
-
- 17 Odpovědi
- 3759 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mikupe