Boss píše:Takže motor aký mám teraz ( bude aj tak dymiť ) vrátane prevodovky a takmer všetkého bude aj v tejto D5- ke ( má to tam na 5. dverách ) aj s takým istým turbom, ak som to dobre pochopil.
Ale keď dali V70-ke nový "xsichtík", tak sa vôbec nevenovali vylepšeniam starých hriechov, ktoré mali TDI-čka ? Alebo tam pribudli ďalšie problémy ?
Tím co to má napsáno na 5.dveřích bych se zas tolik neřídil. Jsou i lidi, co by si tam nalepili třeba R
![green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Stačí kouknout na pár údajů a hned víš na čem si.
Starej Audi motor: 2,5D, 2461 cm3, 103 kW, D5252T
Motor Volvo D5 : D5, 2401 cm3, 120kW, D5244T
Každý z toho je konstrukčně úplně jinej motor! D5 má mnohem větší turbo, plní Euro 3 (v CZ zatím bez poplatku). Převodovka u D5 nevím, ale 2,5D je zpřevodovaný stejně jako tvoje TDI.
D5
výhody - tišší, kultivovanější, o něco menší spotřeba, míň kouří, rozvody až po 160tkm a levnější
nevýhody - vstřikovače náchylný na špatnou naftu, když odejdou, je to hodně drahý
2,5D
výhody - jednodušší technika, dostupnost použitých dílů
nevýhody- hrubý chod, kouřivost, drahý rozvody každých 120tkm, na V70II slabý, vhodný na velice klidnou a defenzívní jízdu