V70 II D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#1 V70 II D5
Zdar všetci. Viem, že sa to tu už preberalo, ale potreboval by som ešte dobré rady hlavne od majiteľov V70 II D5.
V70 I má tacho do 240km/h a V70 II má tacho do 260 km/h. Je dvojka inak sprevodovaná alebo má odlišný soft ? Motory sú rovnaké, dvojka je ťažšia cca o 160kg. Je to tak, že dvojka má vyššiu konštrukčnú rýchlosť ? Má inú prevodovku alebo má päťka viac zubov ?
A aké pneu sú štandard na D5 ? V70 I má štandard 195/65 R15.
Pýtam sa preto, lebo tento týždeň idem kupovať V70 D5 a budú na nej asi letné gumy
Okrem toho mi ten tacháč nedá spať
Prosím o poznatky čím skôr aby som to stihol , pretože už keď predám moje zušľachtené druhé ja, cesty späť už nebude.
P.S.: D5 je ročník 2000, takže malý skok.
V70 I má tacho do 240km/h a V70 II má tacho do 260 km/h. Je dvojka inak sprevodovaná alebo má odlišný soft ? Motory sú rovnaké, dvojka je ťažšia cca o 160kg. Je to tak, že dvojka má vyššiu konštrukčnú rýchlosť ? Má inú prevodovku alebo má päťka viac zubov ?
A aké pneu sú štandard na D5 ? V70 I má štandard 195/65 R15.
Pýtam sa preto, lebo tento týždeň idem kupovať V70 D5 a budú na nej asi letné gumy
Okrem toho mi ten tacháč nedá spať
Prosím o poznatky čím skôr aby som to stihol , pretože už keď predám moje zušľachtené druhé ja, cesty späť už nebude.
P.S.: D5 je ročník 2000, takže malý skok.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#2 V70 II D5
Neřiď se podle tachometru "Kolik to má na tacháku" byla míra když já chodil do školy a ty jsi byl na houbách. Obě auta maji maximálku 210 +- pár drobnejch. Gumy jsou v základy taky stejný.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 V70 II D5
D5 má z fabriky elektronicky omezenou maximálku na 210. Na V70 II jsou 16" kola základ. Takže minimální rozměr bude patrně 205/55 R16.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#4 V70 II D5
No jo - na houbách ..Honza píše:Neřiď se podle tachometru "Kolik to má na tacháku" byla míra když já chodil do školy a ty jsi byl na houbách. Obě auta maji maximálku 210 +- pár drobnejch. Gumy jsou v základy taky stejný.
Vsjo jásno už mnóga let, ale mi to nedalo spať a nemá to pre mňa ani logiku pridávať tam dvacku...
Je jasné, že sa trochu obávam ísť z V70 I do V70 II, ale už keď bude doma, nebude treba sa pýtať, pretože všetko zistím "on-line" . Teraz mám stále možnosť zostať pri jednotke.
Ak to teda dobre chápem, majú D5-ky aj TDI rovnaký motor, prevodovku a nejaké črevá.
Čo majú teda iné ? Okrem faceliftu, interiéru, zavesenia zadných kolies, váhy vzduchu a iných drobností.
A boli tam už vychytané muchy z jednotky ( napr. klíma,... ) ?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#5 V70 II D5
D5 ( první diesel Volvo ) vs staré TDI ( Audi ) jsou absolutně jiné motory.
Jde o to, že tak budeš mít staré TDI (103kW) v novém plášti ( D5 byla až od roku 2001, s TDI se chvíli překrývala coby silnější motor v nabídce ). Pokud by se už jednalo skutečně o D5 ( 96kW nebo 120kW, tak to bude krok kupředu ( 96kW můžeš nechat za kousek víc než 2 desítky tisíc předělat u Volva na 120kW ))
Tzn. maximálka stejná, jízdní vlastnosti V70 I. vs II. se tu probírali, díky váze je II. o poznání lenivější ( TDI vs TDI ).
260 na tacho je z důvodu úspory. Co myslíš že je jednoduší, vyrábět tachometry v jediné verzi a to do 260 pro všechny verze s tím, že se tam někdo nikdy nepodivá anebo vyrábět 260 a 240 jenom kvůli chrochtum? A je správně, nižší výrobní náklady stojí za všeobecnou globalizací jednotlivých součástek.
Jde o to, že tak budeš mít staré TDI (103kW) v novém plášti ( D5 byla až od roku 2001, s TDI se chvíli překrývala coby silnější motor v nabídce ). Pokud by se už jednalo skutečně o D5 ( 96kW nebo 120kW, tak to bude krok kupředu ( 96kW můžeš nechat za kousek víc než 2 desítky tisíc předělat u Volva na 120kW ))
Tzn. maximálka stejná, jízdní vlastnosti V70 I. vs II. se tu probírali, díky váze je II. o poznání lenivější ( TDI vs TDI ).
260 na tacho je z důvodu úspory. Co myslíš že je jednoduší, vyrábět tachometry v jediné verzi a to do 260 pro všechny verze s tím, že se tam někdo nikdy nepodivá anebo vyrábět 260 a 240 jenom kvůli chrochtum? A je správně, nižší výrobní náklady stojí za všeobecnou globalizací jednotlivých součástek.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#6 V70 II D5
Ve II jsem Audinu neviděl
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 V70 II D5
Řekni hermanovi, ať ti jí ukážeHonza píše:Ve II jsem Audinu neviděl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#8 V70 II D5
O.K. S tým tachom mi to nenapadlo a pritom také jednoduché
Takže motor aký mám teraz ( bude aj tak dymiť ) vrátane prevodovky a takmer všetkého bude aj v tejto D5- ke ( má to tam na 5. dverách ) aj s takým istým turbom, ak som to dobre pochopil.
Ale keď dali V70-ke nový "xsichtík", tak sa vôbec nevenovali vylepšeniam starých hriechov, ktoré mali TDI-čka ? Alebo tam pribudli ďalšie problémy ?
Mne sa páči obývačka na kolesách, odhlučnenie interiéru, aj na to, že to nebude až také živé ako moja V70 I si zvyknem. Ale aj tak mám obavy z nepoznaného ... :ryma:
.. aj keď - kto sa bojí, nech nechodí do lesa...
Ono, vždy je to najhoršie, keď idem po svoje auto...
Takže motor aký mám teraz ( bude aj tak dymiť ) vrátane prevodovky a takmer všetkého bude aj v tejto D5- ke ( má to tam na 5. dverách ) aj s takým istým turbom, ak som to dobre pochopil.
Ale keď dali V70-ke nový "xsichtík", tak sa vôbec nevenovali vylepšeniam starých hriechov, ktoré mali TDI-čka ? Alebo tam pribudli ďalšie problémy ?
Mne sa páči obývačka na kolesách, odhlučnenie interiéru, aj na to, že to nebude až také živé ako moja V70 I si zvyknem. Ale aj tak mám obavy z nepoznaného ... :ryma:
.. aj keď - kto sa bojí, nech nechodí do lesa...
Ono, vždy je to najhoršie, keď idem po svoje auto...
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#9 V70 II D5
Teť máš v autě audinu a D5 je něco ůplně jinýhoBoss píše: Takže motor aký mám teraz ( bude aj tak dymiť ) vrátane prevodovky a takmer všetkého bude aj v tejto D5- ke ( má to tam na 5. dverách ) aj s takým istým turbom, ak som to dobre pochopil.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 V70 II D5
Tím co to má napsáno na 5.dveřích bych se zas tolik neřídil. Jsou i lidi, co by si tam nalepili třeba R Stačí kouknout na pár údajů a hned víš na čem si.Boss píše:Takže motor aký mám teraz ( bude aj tak dymiť ) vrátane prevodovky a takmer všetkého bude aj v tejto D5- ke ( má to tam na 5. dverách ) aj s takým istým turbom, ak som to dobre pochopil.
Ale keď dali V70-ke nový "xsichtík", tak sa vôbec nevenovali vylepšeniam starých hriechov, ktoré mali TDI-čka ? Alebo tam pribudli ďalšie problémy ?
Starej Audi motor: 2,5D, 2461 cm3, 103 kW, D5252T
Motor Volvo D5 : D5, 2401 cm3, 120kW, D5244T
Každý z toho je konstrukčně úplně jinej motor! D5 má mnohem větší turbo, plní Euro 3 (v CZ zatím bez poplatku). Převodovka u D5 nevím, ale 2,5D je zpřevodovaný stejně jako tvoje TDI.
D5
výhody - tišší, kultivovanější, o něco menší spotřeba, míň kouří, rozvody až po 160tkm a levnější
nevýhody - vstřikovače náchylný na špatnou naftu, když odejdou, je to hodně drahý
2,5D
výhody - jednodušší technika, dostupnost použitých dílů
nevýhody- hrubý chod, kouřivost, drahý rozvody každých 120tkm, na V70II slabý, vhodný na velice klidnou a defenzívní jízdu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#11 V70 II D5
Díky za postrehy - čím viac, tým lepšie. Ešte píšte
Viem, aký je rozdiel medzi 120kW (96kW) a 103kW, každopádne o TDI versus common-rail sa nemusíme baviť.
Auto, čo sa chystám kúpiť je TDI 103kW, čo má na 5.dverách D5, facelift z roku 2000.
Predpokladám, že to v interiéri bude o dosť tichšie.
Zaujíma ma hlavne:
- či je ten rodziel v akcelerácii až taký markantný,
- či má auto také isté muchy ako starší brat ( klíma, zlé štarty, .... ) - to zatiaľ nie je môj
prípad...
Predpokladám, že stabilizácia auta je lepšia ( neviem či má STC alebo DSTC - to sa dozviem možno zajtra ), je to tak ?
V kocke - mala by to byť obývačka na kolesách o niečo menej živšia ?
Tie kolesá už viem - 205/55 R16
Viem, aký je rozdiel medzi 120kW (96kW) a 103kW, každopádne o TDI versus common-rail sa nemusíme baviť.
Auto, čo sa chystám kúpiť je TDI 103kW, čo má na 5.dverách D5, facelift z roku 2000.
Predpokladám, že to v interiéri bude o dosť tichšie.
Zaujíma ma hlavne:
- či je ten rodziel v akcelerácii až taký markantný,
- či má auto také isté muchy ako starší brat ( klíma, zlé štarty, .... ) - to zatiaľ nie je môj
prípad...
Predpokladám, že stabilizácia auta je lepšia ( neviem či má STC alebo DSTC - to sa dozviem možno zajtra ), je to tak ?
V kocke - mala by to byť obývačka na kolesách o niečo menej živšia ?
Tie kolesá už viem - 205/55 R16
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#12 V70 II D5
Mě ten rozdíl v dynamice přišel docela markantní. Hlavně na pětku do cca 120km/h úplně mrtvý. No v nejhorším to necháš načipovat, což asi taky vyjde levnějc než v případě D5.
Na druhou stranu je odhlučnění na úplně jiný úrovni. U ohřátýho motoru ani na volnoběh a s vypnutým ventilátorem klimy/topení neni uvnitř slyšet, že sedíš v dieselu. Jestli je převodovka totožná nevím na 100%, ale na pětku úplně stejný otáčky ve stejný rychlosti jako u V70 I a připadá mi nelogický, že by dělali jinou převodovku k motorizaci která sloužila jen k překlenutí náběhu výroby motoru D5.
Jinak jestli tvoje stará V70I už má tu malou plastovou váhu vzduchu, taky by měla kouřit míň než třeba 850TDI, protože při obměně u modelovýho roku 99 modifikovalo i pár věcí na audi motoru, mimo jiné to má jiný trysky ve vstřikovačích. Takže tyhle modifikace maj i ty první V70II s 2,5D. Jinak žádnej oblak za tou V70 II 2,5D co si koupil můj bratránek v zrcátku vidět nebyl.
Na druhou stranu je odhlučnění na úplně jiný úrovni. U ohřátýho motoru ani na volnoběh a s vypnutým ventilátorem klimy/topení neni uvnitř slyšet, že sedíš v dieselu. Jestli je převodovka totožná nevím na 100%, ale na pětku úplně stejný otáčky ve stejný rychlosti jako u V70 I a připadá mi nelogický, že by dělali jinou převodovku k motorizaci která sloužila jen k překlenutí náběhu výroby motoru D5.
Jinak jestli tvoje stará V70I už má tu malou plastovou váhu vzduchu, taky by měla kouřit míň než třeba 850TDI, protože při obměně u modelovýho roku 99 modifikovalo i pár věcí na audi motoru, mimo jiné to má jiný trysky ve vstřikovačích. Takže tyhle modifikace maj i ty první V70II s 2,5D. Jinak žádnej oblak za tou V70 II 2,5D co si koupil můj bratránek v zrcátku vidět nebyl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#13 V70 II D5
No, ja mám 12/1998, takže tam bude asi klasická staršia váha vzduchu aj keď neviem ako vyzerajú. Ja mám krabičku cca 7x9mm - foto ( dúfam, že je to ako u žabožrútov pri vzduch.filtri ).
A ak som to dobre pochopil, tal menšia váha vzduchu - menej dymu ( menej živosti - kontroluje hlavne emisie ) ? Nemyslím ako priamoúmerne - menšia/menej, ale novšia sa stará o to, že motor menej dymí a je aj preto lenivší ( menej emisií ). Tak ?
Menšia dymivosť mi padne ako jeden z dobrých argumentov, okrem odhlučnenia a krajšieho faceliftu - to sú zatiaľ argumenty pre kúpu. A poplastovanie prahov.
A čo sa týka lenivosti na päťke, to by som riešil otáčkami na štvorke 2600-3000 ot/min by mohlo tento deficit napraviť ( aj keď čip by bol asi tak či tak v blízkom čase ).
A ako je stou stabilizáciou ? Mám taký dojem, že v II je to na lepšej úrovni, hlavne keď tam je DSTC. Ja mám iba TRACS, čo by malo byť ako keby klasické ESP ? A nemám ASR, takže mi to hrabe pri plnom kotli do kopca. Čo by pri DSTC nemalo. Dúfam, že to píšem správne
A ak som to dobre pochopil, tal menšia váha vzduchu - menej dymu ( menej živosti - kontroluje hlavne emisie ) ? Nemyslím ako priamoúmerne - menšia/menej, ale novšia sa stará o to, že motor menej dymí a je aj preto lenivší ( menej emisií ). Tak ?
Menšia dymivosť mi padne ako jeden z dobrých argumentov, okrem odhlučnenia a krajšieho faceliftu - to sú zatiaľ argumenty pre kúpu. A poplastovanie prahov.
A čo sa týka lenivosti na päťke, to by som riešil otáčkami na štvorke 2600-3000 ot/min by mohlo tento deficit napraviť ( aj keď čip by bol asi tak či tak v blízkom čase ).
A ako je stou stabilizáciou ? Mám taký dojem, že v II je to na lepšej úrovni, hlavne keď tam je DSTC. Ja mám iba TRACS, čo by malo byť ako keby klasické ESP ? A nemám ASR, takže mi to hrabe pri plnom kotli do kopca. Čo by pri DSTC nemalo. Dúfam, že to píšem správne
- Přílohy
-
- 3a.jpg (29.42 KiB) Zobrazeno 1803 x
-
- 2a.jpg (33.93 KiB) Zobrazeno 1800 x
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#14 V70 II D5
Ešte som objavil, že II je o málo väčšia - rázvor, rozchod vpredu a vzadu, ...
⇓ Základné údaje o tomto vozidle
Názov modelu: Volvo V70 II 2.5 D
Kategórie: Combi
Dátum uvedenia na trh: 1 / 2000
Model: Volvo 70
Vyrobený: 2000 -
⇓ Karoséria, podvozok a ďalšie fyzické parametre vozidla
Rozmery (v x š x d): 4710 x 1804 x 1488 mm
Rozvor náprav: 2755 mm
Rozchod kolies vpredu: 1563 mm
Rozchod kolies vzadu: 1560 mm
Počet dverí: 5
Počet miest: 5
Pohotovostná hmotnosť: 1671 kg
Užitková hmotnosť: 479 kg
Hmotnosť brždeného prívesu: 1800 kg
Objem batožinového priestoru (min./max.): 103 / 1641 litrov
⇓ Motor, pohonná sústava vozidla
Druh motoru: radový
Umiestnenie motoru: vpredu naprieč
Príprava zmesi: vznetový motor s priamym vstrekom
Preplňovanie: turbodúchadlo
Zdvihový objem: 2461 ccm
Počet valcov: 5
Počet ventilov: 10
Poháňaná náprava: predná
Prevodovka: Manuálna
Počet rýchlostných stupňov (manuál): 5
⇓ Jazdný výkon vozidla
Točivý moment: 290 Nm pri 1900 otáčkach
Výkon motoru: 103 kW / 140 koní pri 4000 otáčkach
Max. rýchlosť: 200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9.9 s
⇓ Pohonné hmoty, spotreba paliva
Druh paliva: nafta
Objem nádrže: 70 litrov
Spotreba kombinovane: 6.5 litrov na 100 kilometrov
⇓ Štandardná výbava, bezpečnosť
Vybavenie interiéru: Autorádio s CD, Posilovač riadenia, Multifunkčný volant, Nastaviteľný volant, Palubný počítač, Centrálne uzamykanie na DO, Autoalarm, Tempomat, Imobilizér, Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, Otáčkomer, Elektrické ovládanie okien vpredu, Elektrické ovládanie okien vzadu, Bedrové opierky vpredu, Výškovo nastaviteľné predné sedadlá
Vybavenie exteriéru: Vyhrievané zrkadlá, Elektrické zrkadlá, Predné hmlovky, Hliníkové disky (Alu disky), Dojazdové rezervné koleso
Klimatizácia: automatická, dvojzónová
Asistenti: ABS, EBD
Počet airbagov: 4
Brzdy predné: kotúčové s vnútorým chladením
Brzdy zadné: kotúčové
Sériový rozmer pneu: 195/65 R 15 V
akurát rozmer pneu nie je celkom kóšer a je to z:
http://volvo.katalog-automobilov.sk/aut ... -ii-2-5-d/
To Dali: come on to web - čakám na tvoje postrehy, ale aj iných, hlavne príspevku vyššie
Do zajtra sa musím rozhodnúť a pevne verím, že mi v tom trochu pomôžete vašimi postrehmi
⇓ Základné údaje o tomto vozidle
Názov modelu: Volvo V70 II 2.5 D
Kategórie: Combi
Dátum uvedenia na trh: 1 / 2000
Model: Volvo 70
Vyrobený: 2000 -
⇓ Karoséria, podvozok a ďalšie fyzické parametre vozidla
Rozmery (v x š x d): 4710 x 1804 x 1488 mm
Rozvor náprav: 2755 mm
Rozchod kolies vpredu: 1563 mm
Rozchod kolies vzadu: 1560 mm
Počet dverí: 5
Počet miest: 5
Pohotovostná hmotnosť: 1671 kg
Užitková hmotnosť: 479 kg
Hmotnosť brždeného prívesu: 1800 kg
Objem batožinového priestoru (min./max.): 103 / 1641 litrov
⇓ Motor, pohonná sústava vozidla
Druh motoru: radový
Umiestnenie motoru: vpredu naprieč
Príprava zmesi: vznetový motor s priamym vstrekom
Preplňovanie: turbodúchadlo
Zdvihový objem: 2461 ccm
Počet valcov: 5
Počet ventilov: 10
Poháňaná náprava: predná
Prevodovka: Manuálna
Počet rýchlostných stupňov (manuál): 5
⇓ Jazdný výkon vozidla
Točivý moment: 290 Nm pri 1900 otáčkach
Výkon motoru: 103 kW / 140 koní pri 4000 otáčkach
Max. rýchlosť: 200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9.9 s
⇓ Pohonné hmoty, spotreba paliva
Druh paliva: nafta
Objem nádrže: 70 litrov
Spotreba kombinovane: 6.5 litrov na 100 kilometrov
⇓ Štandardná výbava, bezpečnosť
Vybavenie interiéru: Autorádio s CD, Posilovač riadenia, Multifunkčný volant, Nastaviteľný volant, Palubný počítač, Centrálne uzamykanie na DO, Autoalarm, Tempomat, Imobilizér, Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, Otáčkomer, Elektrické ovládanie okien vpredu, Elektrické ovládanie okien vzadu, Bedrové opierky vpredu, Výškovo nastaviteľné predné sedadlá
Vybavenie exteriéru: Vyhrievané zrkadlá, Elektrické zrkadlá, Predné hmlovky, Hliníkové disky (Alu disky), Dojazdové rezervné koleso
Klimatizácia: automatická, dvojzónová
Asistenti: ABS, EBD
Počet airbagov: 4
Brzdy predné: kotúčové s vnútorým chladením
Brzdy zadné: kotúčové
Sériový rozmer pneu: 195/65 R 15 V
akurát rozmer pneu nie je celkom kóšer a je to z:
http://volvo.katalog-automobilov.sk/aut ... -ii-2-5-d/
To Dali: come on to web - čakám na tvoje postrehy, ale aj iných, hlavne príspevku vyššie
Do zajtra sa musím rozhodnúť a pevne verím, že mi v tom trochu pomôžete vašimi postrehmi
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#15 V70 II D5
Váha vzduchu vůbec nekoriguje emise v takovém měřítku jak si myslíš. To že je mechanicky menší neznamená nic, jak Ti Dali psal o příspěvěk výše, emise jsou snížené díky upgradu zastaralého TDI motoru ( včetně jiného typu vstřiků apod. ). To má za následek nižší emise. Jaká je tam váha vzduchu je putna, na TDI se prostě se*** tak to tak ber. Ono to není totiž jenom na TDI ale i na jiných typech, je to spíš typ auta od typu a dle dodavatele. Proslavené jsou tím samozřejmě BOSCH váhy.Boss píše:No, ja mám 12/1998, takže tam bude asi klasická staršia váha vzduchu aj keď neviem ako vyzerajú. Ja mám krabičku cca 7x9mm - foto ( dúfam, že je to ako u žabožrútov pri vzduch.filtri ).
A ak som to dobre pochopil, tal menšia váha vzduchu - menej dymu ( menej živosti - kontroluje hlavne emisie ) ? Nemyslím ako priamoúmerne - menšia/menej, ale novšia sa stará o to, že motor menej dymí a je aj preto lenivší ( menej emisií ). Tak ?
Menšia dymivosť mi padne ako jeden z dobrých argumentov, okrem odhlučnenia a krajšieho faceliftu - to sú zatiaľ argumenty pre kúpu. A poplastovanie prahov.
A čo sa týka lenivosti na päťke, to by som riešil otáčkami na štvorke 2600-3000 ot/min by mohlo tento deficit napraviť ( aj keď čip by bol asi tak či tak v blízkom čase ).
A ako je stou stabilizáciou ? Mám taký dojem, že v II je to na lepšej úrovni, hlavne keď tam je DSTC. Ja mám iba TRACS, čo by malo byť ako keby klasické ESP ? A nemám ASR, takže mi to hrabe pri plnom kotli do kopca. Čo by pri DSTC nemalo. Dúfam, že to píšem správne
Motor lenivější není, má úplně stejný průběh točivého momentu a výkon. Všimni si, že kdykoli došlo ke snížení emisí ( jakákoli automobilka ) tak to bylo na úkor výkonu.
Lenivější je to jako celek z důvodu vyšší pohotovostní hmotnosti.
Co se týče stabilizace tak STC = vylepšené TRACS ( protiprokluz kol ) s tím, že TRACS uměl jenom přibržďovat kola, STC navíc umí ubrat i výkon ( ubrat plyn ).
DSTC = ESP ( stabilizace podvozku za jízdy ) - to je teprve ta pravá stabilizace. STC ani TRACS stabilizace neni.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#16 V70 II D5
Akorát hmotnost přívěsu je max. 1600kg povolená přímo od Volva na všechny jejich auta, cokoli navíc je nelegální a že Ti tam ouřada připíše klidně 2t neznamená, že je tam můžeš tahat.Boss píše:Ešte som objavil, že II je o málo väčšia - rázvor, rozchod vpredu a vzadu, ...
⇓ Základné údaje o tomto vozidle
Hmotnosť brždeného prívesu: 1800 kg
Objem batožinového priestoru (min./max.): 103 / 1641 litrov
Sériový rozmer pneu: 195/65 R 15 V
akurát rozmer pneu nie je celkom kóšer a je to z:
http://volvo.katalog-automobilov.sk/aut ... -ii-2-5-d/
Pneu osobně mám 205/55/16, tam začíná nabídka až do 18" vždy s ekvivalentním navýšením šířky a snížením výšky. Jako zimní pneu mám povolené opět 205/55/16 a to na plechových ráfcích. 195/65/15 bych na tom asi nechtěl vidět, fuj fuj velebnosti
Jinak rozměrem to ale odpovídá, takže je asi klidně možné, že tam jsou psané, pro Tebe by měl být etalonem techničák a co je napsané v něm a ne co plácne kdejakej jouda na net jenom aby se auto prodalo. To vidíš třeba na objemu batožinového priestoru ne? 103l jako minimum se Ti nezdá jako kravina?
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#17 V70 II D5
Jasné, že neverím všetkému, čo píšu na webe ( ani v TV ), beriem tie hodnoty s rezervou. Ale verím, že je o niečo väčšia, lebo keď som parkoval pri II, tak vizuálne aj tak pôsobila. Hodnoty veľkosti batožinového priestoru a spotreby uvádzané na nete takmer vôbec nepozerám.Dural8 píše:Akorát hmotnost přívěsu je max. 1600kg povolená přímo od Volva na všechny jejich auta, cokoli navíc je nelegální a že Ti tam ouřada připíše klidně 2t neznamená, že je tam můžeš tahat.Boss píše:Ešte som objavil, že II je o málo väčšia - rázvor, rozchod vpredu a vzadu, ...
⇓ Základné údaje o tomto vozidle
Hmotnosť brždeného prívesu: 1800 kg
Objem batožinového priestoru (min./max.): 103 / 1641 litrov
Sériový rozmer pneu: 195/65 R 15 V
akurát rozmer pneu nie je celkom kóšer a je to z:
http://volvo.katalog-automobilov.sk/aut ... -ii-2-5-d/
Pneu osobně mám 205/55/16, tam začíná nabídka až do 18" vždy s ekvivalentním navýšením šířky a snížením výšky. Jako zimní pneu mám povolené opět 205/55/16 a to na plechových ráfcích. 195/65/15 bych na tom asi nechtěl vidět, fuj fuj velebnosti
Jinak rozměrem to ale odpovídá, takže je asi klidně možné, že tam jsou psané, pro Tebe by měl být etalonem techničák a co je napsané v něm a ne co plácne kdejakej jouda na net jenom aby se auto prodalo. To vidíš třeba na objemu batožinového priestoru ne? 103l jako minimum se Ti nezdá jako kravina?
Pneu som sa dočítal ako štandard 205/55 R16, takže toho sa aj držím.
Zatiaľ som naklonený ku kúpe, aj keď moju V70 I mám vyšperkovanú a okrem oleja a filtrov zatiaľ nie je dôvod najbližších cca 50k km niečo meniť.
Ale ešte som sa nerozhodol. Niekto vidí výhody u Taliana, ja osobne mám z neho zatiaľ obavy. Doteraz som mal iba autá z D.
Zatiaľ nasávam poznatky a dobrá každá rada
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#18 V70 II D5
Jsem tady...
Takže ta menší kouřivost u modernizovanýho motoru je daná asi hlavně těma tryskama - mají větší úhel rozprášení 160° oproti 150° který měla stará verze a mají to tak všechny VW. Ta menší váha vzduchu (plastová jako maj třeba oktávky) na kouřivost vliv nemá, když už to modernizovali, tak tam dali novější typ (mimochodem ta nová vydrží asi tak třetinovej nájezd co ta stará, ale zase se dá bez větších problémů sehnat v jakýchkoli autodílech za cca 2-3 tisíce oproti cca 6-10 tisícům za tu starou klapkovou) je prostě součástí novějšího systému řízení motoru. Mimochodem tahle novější elektronika tě například nenechá zaslepit EGR ventil, právě proto, že se klade důraz na emise. U starýho typu s klapkovou váhou to jde bez problémů. Díky těm jinak udělaným tryskám bych nestrčil ruku do ohně za to že ta novější verze při menší kouřivosti jede hůř než ta stará (například se mi z toho eště před chipem podařilo dostat 225 km/h a eště to nebylo na konci).
-15" kola na V70II fyzicky nepůjdou nasadit vepředu, nevejdou se přes větší brzdy
-1600 kg tažný u auta s normálníma zadníma tlumičema 1800 u auta s nivomatama - naprosto legálně povoleno výrobcem - bylo to tak už u V70I
0-100 za 9,9 s mi připadá u V70II 2,5D nepravděpodobný, protože za 9,9 s to tenhle motor umí ve V70 I, která jede líp, protože je lehčí.
Takže ta menší kouřivost u modernizovanýho motoru je daná asi hlavně těma tryskama - mají větší úhel rozprášení 160° oproti 150° který měla stará verze a mají to tak všechny VW. Ta menší váha vzduchu (plastová jako maj třeba oktávky) na kouřivost vliv nemá, když už to modernizovali, tak tam dali novější typ (mimochodem ta nová vydrží asi tak třetinovej nájezd co ta stará, ale zase se dá bez větších problémů sehnat v jakýchkoli autodílech za cca 2-3 tisíce oproti cca 6-10 tisícům za tu starou klapkovou) je prostě součástí novějšího systému řízení motoru. Mimochodem tahle novější elektronika tě například nenechá zaslepit EGR ventil, právě proto, že se klade důraz na emise. U starýho typu s klapkovou váhou to jde bez problémů. Díky těm jinak udělaným tryskám bych nestrčil ruku do ohně za to že ta novější verze při menší kouřivosti jede hůř než ta stará (například se mi z toho eště před chipem podařilo dostat 225 km/h a eště to nebylo na konci).
-15" kola na V70II fyzicky nepůjdou nasadit vepředu, nevejdou se přes větší brzdy
-1600 kg tažný u auta s normálníma zadníma tlumičema 1800 u auta s nivomatama - naprosto legálně povoleno výrobcem - bylo to tak už u V70I
0-100 za 9,9 s mi připadá u V70II 2,5D nepravděpodobný, protože za 9,9 s to tenhle motor umí ve V70 I, která jede líp, protože je lehčí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#19 V70 II D5
Dík za postrehy. Ešte stále mi môžete písať svoje názory
Ešte by ma zaujímalo, ako to je s cyklovačom stieračov u II. Je tam oproti I niečo naviac alebo je tiež pevný interval a iba jeden ( vpredu, vzadu ) ?
Ešte by ma zaujímalo, ako to je s cyklovačom stieračov u II. Je tam oproti I niečo naviac alebo je tiež pevný interval a iba jeden ( vpredu, vzadu ) ?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#20 V70 II D5
Já mám tedy informace rozlišné, 1600 je max. i kdybys měl cokoli. A to tedy z VACu, tak nevím.dali píše: -1600 kg tažný u auta s normálníma zadníma tlumičema 1800 u auta s nivomatama - naprosto legálně povoleno výrobcem - bylo to tak už u V70I
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#21 V70 II D5
Na páčce stěračů máš prstýnek kterým si nastavuješ délku prodlevy. ( je to ten samý, kterým se na druhé straně - blinkrech - ovládá palubní PC )Boss píše:Dík za postrehy. Ešte stále mi môžete písať svoje názory
Ešte by ma zaujímalo, ako to je s cyklovačom stieračov u II. Je tam oproti I niečo naviac alebo je tiež pevný interval a iba jeden ( vpredu, vzadu ) ?
Jak je to se zadkem nevím, S60 stěrač vzad nemá
Ale podle toho, co mají páčky, tak bych řekl, že zadek bude bez možnosti nastavení intervalu, tedy pevně přednastavený.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#22 V70 II D5
Dík za info. Auto nemá ťažné, tak to budem riešiť až niekedy na jar alebo v lete. A isté je, že to bude ako so súčasnou V70 I , ktorá má ŤZ - nikdy som nebol prístupný ťahať za sebou viac ako cca 700 kg nákladu a aj to len sem-tam.Dural8 píše:Já mám tedy informace rozlišné, 1600 je max. i kdybys měl cokoli. A to tedy z VACu, tak nevím.dali píše: -1600 kg tažný u auta s normálníma zadníma tlumičema 1800 u auta s nivomatama - naprosto legálně povoleno výrobcem - bylo to tak už u V70I
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#23 V70 II D5
Mám ešte poslednú otázku
Ak by nebol v aute palubák, malo by auto II-ka ukazovateľ vonkajšej teploty a kontrolku ?
Je to viazané na palubák alebo nie ?
A dá sa určiť podľa foto, či má palubák ?
Vydedukoval som, že má tempomat a ovládanie rádia na volante. Má STC ( nie DSTC ) - to som sa dozvedel.
Ak by nebol v aute palubák, malo by auto II-ka ukazovateľ vonkajšej teploty a kontrolku ?
Je to viazané na palubák alebo nie ?
A dá sa určiť podľa foto, či má palubák ?
Vydedukoval som, že má tempomat a ovládanie rádia na volante. Má STC ( nie DSTC ) - to som sa dozvedel.
- Přílohy
-
- panel.JPG (21.26 KiB) Zobrazeno 1568 x
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#24 V70 II D5
No, vzhledem k tomu, že to má i tempomat, pochybuju, že to může nemít palubák. Spíš bych tipoval, že V70II se bez palubního počítače ani nedodávaly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#25 V70 II D5
Tak som nakoniec kúpil dvojku a s ťažkým srdcom som sa rozlúčil s mojou jednotkou. :ryma:
Som zatiaľ spokojný a foto dodám hneď ako bude aspoň umytá - teraz je riadne zapráskaná z ciest.
Som zatiaľ spokojný a foto dodám hneď ako bude aspoň umytá - teraz je riadne zapráskaná z ciest.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 1262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ogar
-
- 107 Odpovědi
- 13814 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 53 Odpovědi
- 2395 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87
-
- 47 Odpovědi
- 2879 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 8 Odpovědi
- 663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pitris V70