


nějaká schémata jsou tady, stránka je polsky, schémata pak anglicky, snad to bude k něčemumates píše:No, to si taky myslím, ale to šémátko by prý pomohlo toho šotka najít. Fakt nikdo netušíte?
Přesně to bych udělal jáselap píše:Zcela laicky bych asi přehryzl drát od čidla teploty aby si auto chvíly myslelo,že je hrozna kosa.Tzn. bych na ten drát aplikoval obyč. spínač.
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)
Dráty hryzejte opatrně, taky by se mohla rozsvítit kontrolka a bude po legraci.dali píše:Přesně to bych udělal jáselap píše:Zcela laicky bych asi přehryzl drát od čidla teploty aby si auto chvíly myslelo,že je hrozna kosa.Tzn. bych na ten drát aplikoval obyč. spínač.
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)Řídící jednotka si bude myslet, že je mínus maximum co dokáže změřit.
U audi pochybuju...Kromě toho když víš čím si jí rozsvítil, můžeš jezdit jako by se nechumelilo a nenechat si kazit legracijosef.paur píše:Dráty hryzejte opatrně, taky by se mohla rozsvítit kontrolka a bude po legraci.dali píše: Přesně to bych udělal jáŘídící jednotka si bude myslet, že je mínus maximum co dokáže změřit.
Mě stačilo odpojit kabel ke žhavicím svíčkám a už svítila.
No po výměně svíček a několika nastartováních přestala svítit, ještě dřív než jsem se stihnul objednat na diagnostiku, takže pohoda. Mimochodem žhavily už jenom dvě a nastartoval jsem i v -17, i když už to bylo asi na hranici.dali píše: U audi pochybuju...Kromě toho když víš čím si jí rozsvítil, můžeš jezdit jako by se nechumelilo a nenechat si kazit legraci
Uživatelé procházející toto fórum: Zeb