V70 TDI zhaveni

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 368
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#51 V70 TDI zhaveni

Příspěvek od mates »

Tak jsem se vyptával na více info ohledně toho 2.5TDI: Nedávno měnil žhaviče, některé vstřiky byly taky KO, tak ty taky. V létě a když je motor zahřátej, tak auto startuje hned, jakmile je pod nulou (stačí mínus 0,5), tak se ukáže kontrolka žhavení, motor nažhaví, auto chytne hned a jede se. Problém je při teplotách kolem nuly, kdy je sice venku kosa, ale ještě se neukáže kontrolka žhavení. Motor nežhaví a tím pádem trvá cca. 5 vteřin než to chytne a baterka to prostě nevydrží. Teplý motor už pak zase startuje OK. Mechoš mu poradil, kdyby bylo možné někam umístit tlačítko, kterým by si v těchto teplotách mohl zapnout žhavení manuálně, že by bylo po problému. Myslím, že řešení to není špatné a úplně mimo mísu, jen jsem v tomto naprosto mimo a nevím, kam takový čudlíček zapojit. Kucí, prosím prosím smutně koukám.. :cry: :oops: :cry:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#52 V70 TDI zhaveni

Příspěvek od selap »

Zcela laicky bych asi přehryzl drát od čidla teploty aby si auto chvíly myslelo,že je hrozna kosa.Tzn. bych na ten drát aplikoval obyč. spínač.
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#53 V70 TDI zhaveni

Příspěvek od pepa.paur »

mates píše:No, to si taky myslím, ale to šémátko by prý pomohlo toho šotka najít. Fakt nikdo netušíte?
nějaká schémata jsou tady, stránka je polsky, schémata pak anglicky, snad to bude k něčemu

http://mojevolvo.pl/wiki/Volvo_V70
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#54 V70 TDI zhaveni

Příspěvek od dali »

selap píše:Zcela laicky bych asi přehryzl drát od čidla teploty aby si auto chvíly myslelo,že je hrozna kosa.Tzn. bych na ten drát aplikoval obyč. spínač.
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)
Přesně to bych udělal já :palec: Řídící jednotka si bude myslet, že je mínus maximum co dokáže změřit.

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#55 V70 TDI zhaveni

Příspěvek od pepa.paur »

dali píše:
selap píše:Zcela laicky bych asi přehryzl drát od čidla teploty aby si auto chvíly myslelo,že je hrozna kosa.Tzn. bych na ten drát aplikoval obyč. spínač.
Podotýkám,že nejsem v elektrotechnicky vzdělán:)
Přesně to bych udělal já :palec: Řídící jednotka si bude myslet, že je mínus maximum co dokáže změřit.
Dráty hryzejte opatrně, taky by se mohla rozsvítit kontrolka a bude po legraci.
Mě stačilo odpojit kabel ke žhavicím svíčkám a už svítila.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#56 V70 TDI zhaveni

Příspěvek od dali »

josef.paur píše:
dali píše: Přesně to bych udělal já :palec: Řídící jednotka si bude myslet, že je mínus maximum co dokáže změřit.
Dráty hryzejte opatrně, taky by se mohla rozsvítit kontrolka a bude po legraci.
Mě stačilo odpojit kabel ke žhavicím svíčkám a už svítila.
U audi pochybuju...Kromě toho když víš čím si jí rozsvítil, můžeš jezdit jako by se nechumelilo a nenechat si kazit legraci ;-)

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 368
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#57 V70 TDI zhaveni

Příspěvek od mates »

Díky pánové, myslím, že by to mělo mechošovi stačit. V práci postahuji ty šémátka, odkážu ho na drát čidla teploty a uvidíme jak to dopadne. Každopádně jestli se to povede, tak myslím, že by to více lidem mohlo zachránit jejich dlouhé zimní starty. Ještě jednou moc díky :palec: :pij:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 889
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#58 V70 TDI zhaveni

Příspěvek od pepa.paur »

dali píše: U audi pochybuju...Kromě toho když víš čím si jí rozsvítil, můžeš jezdit jako by se nechumelilo a nenechat si kazit legraci ;-)
No po výměně svíček a několika nastartováních přestala svítit, ještě dřív než jsem se stihnul objednat na diagnostiku, takže pohoda. Mimochodem žhavily už jenom dvě a nastartoval jsem i v -17, i když už to bylo asi na hranici.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“