
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 913
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Máš to fakt hezký chlape, zvláště ta 850 je skvělá. Jen tak dál a držím ti 

_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky
Fotky zkusím nějaký vyhrabat, ale jinak teď zvládám akorát tak jezdit s V70T5, respektive vozit se, protože mi ani moc nepřipadá že bych to auto řídil :/ Na to abych pohnul s ostatníma autama pořád nejsou lidi, ale těším se na ně na obě dvě moc, protože řídit mě kažodopádně baví víc než se jenom vozit.

Fotky zkusím nějaký vyhrabat, ale jinak teď zvládám akorát tak jezdit s V70T5, respektive vozit se, protože mi ani moc nepřipadá že bych to auto řídil :/ Na to abych pohnul s ostatníma autama pořád nejsou lidi, ale těším se na ně na obě dvě moc, protože řídit mě kažodopádně baví víc než se jenom vozit.
-
Offline
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Tady musím souhlasit, ve V70 II se vozíme, V70 I se řídila. Zážitek z jízdy (pro řidiče) je u V70 I lepší
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Poslední čtvrtrok se nejvíc mýho úsilí točí okolo 850, to nejdůležitější se odehrálo tady:
Takže co je novýho:
- komplet upravená hlava, zvětšený kanály, sací ventily s většíma talířkama a tenčíma dříkama, tak aby se tam dalo dostat co nejvíc vzduchu, dělaná na objednávku v anglii + samozřejmě nový vodítka gufera komplet udělaný sedla
- vačky z 2.5 atmosféry
- mírně větší škrtící klapka (60mm motýl)
- ME7 vana + D5 olejovej výměník na vaně (zbavil jsem se tak dlouhých a vystřelujících hadic co vedly do chladiče), je to řešení který dokáže udržet nejstabilnější tlak a teplotu oleje) + vedení vody k ní (jiná hlavní vodní roura od pumpy atd.)
- předělaný odvětrání bloku - silnější vedení, oil catch tank, zpětnej ventil na tenký hadičce do sání
- S60R vodní pumpa, S60R těsnění pod hlavou (jinýho vrtání jsem si vědom, je to vyzkoušený), vymezený expanzní spáry, rovnou danej novej rozvoďák, protože hlava je podruhý dole.
Co se týká hardwaru motoru tak je to asi konečná, už toho moc nic jinýho se starým 2.3 blokem udělat nejde (THS kovaný ojnice už tam nějakej ten rok jsou).
- Do88 vodní chladič celohliníkovej
- Do88 poslední verze mezichladiče s počítačem optimalizovanýma vaničkama a tloušťkou jádra 50mm (tube and fin)
- nový standartní originál turbo Mitsubishi 19T
- různý nový hadice a hadičky spousta spon a spojovacího materiálu
- IPD zadní stabilizátor
Byl s tím vším neskutečnej vopruz pořád nějaký komplikace, prostoje, odklady... jenže jakmile jsem do ní poprvý sednul, všechno bylo zapomenuto. 850 jede sice zatím na starý mapě, ale nejlíp a nejstabilnějc co kdy jela. Za tři listopadový týdny jsem s ní najel 1300km, a nechápu například, kde se v ní bere tolik trakce při tak nízkých teplotách a klidně i na mokru, to všechno na gumách který jsou vpodstatě semislicky a neměly by studený vůbec fungovat. Pokud někdo máte auto jako víkendovku a neřešíte takovej matroš jako třeba r888, tak Federal 595 RS-R můžu vřele doporučit, a vůbec nejsou překážkou ani na normální ježdění, akorát mi připadá že si je mnohem víc užijete když je zmydlíte na pěkný zatáčkovitý silnici, než když je budete hoblovat po městě, najedou toho zákonitě míň než normální gumy.
Na tomto místě bych chtěl poděkovat hlavně Fílovi (+samozřejmě Davidu Patočkovi a nevím kdo ještě další z jejich týmu mojí objednávkově otravovací smršť schytal) za trpělivost a obětovost při mým nekončícím otravování s dalšíma a dalšíma dílama a objednávkama, který stále přibývaly
a v neposlední řadě taky Lukášovi (MilovnikVolva) za bleskový dodání sací vačky
, která mi přišla (jak jinak) úplně jiná než měla z anglie.
A takhle vypadá 850 připravená na zimní spánek... z tohodle úhlu jí to sluší nejlíp, pozadí si samozřejmě umím přestavit hezčí, ale nechci jí zašvihat před uklizením do haly, takže nejspíš už jen počkám abych tam přejel po suchu.
Mohlo to bejt čistější, ale bohužel napoprvý mi přišel vršek hlavy, kde neseděly čísla se spodkem, ten jsem měl vyčištěnej horkou vapkou, a celkem i svítil, pak jsem byl tak nasranej že u toho správnýho vršku musel stačit mycí stůl.Takže co je novýho:
- komplet upravená hlava, zvětšený kanály, sací ventily s většíma talířkama a tenčíma dříkama, tak aby se tam dalo dostat co nejvíc vzduchu, dělaná na objednávku v anglii + samozřejmě nový vodítka gufera komplet udělaný sedla
- vačky z 2.5 atmosféry
- mírně větší škrtící klapka (60mm motýl)
- ME7 vana + D5 olejovej výměník na vaně (zbavil jsem se tak dlouhých a vystřelujících hadic co vedly do chladiče), je to řešení který dokáže udržet nejstabilnější tlak a teplotu oleje) + vedení vody k ní (jiná hlavní vodní roura od pumpy atd.)
- předělaný odvětrání bloku - silnější vedení, oil catch tank, zpětnej ventil na tenký hadičce do sání
- S60R vodní pumpa, S60R těsnění pod hlavou (jinýho vrtání jsem si vědom, je to vyzkoušený), vymezený expanzní spáry, rovnou danej novej rozvoďák, protože hlava je podruhý dole.
Co se týká hardwaru motoru tak je to asi konečná, už toho moc nic jinýho se starým 2.3 blokem udělat nejde (THS kovaný ojnice už tam nějakej ten rok jsou).
- Do88 vodní chladič celohliníkovej
- Do88 poslední verze mezichladiče s počítačem optimalizovanýma vaničkama a tloušťkou jádra 50mm (tube and fin)
- nový standartní originál turbo Mitsubishi 19T
- různý nový hadice a hadičky spousta spon a spojovacího materiálu
- IPD zadní stabilizátor
Byl s tím vším neskutečnej vopruz pořád nějaký komplikace, prostoje, odklady... jenže jakmile jsem do ní poprvý sednul, všechno bylo zapomenuto. 850 jede sice zatím na starý mapě, ale nejlíp a nejstabilnějc co kdy jela. Za tři listopadový týdny jsem s ní najel 1300km, a nechápu například, kde se v ní bere tolik trakce při tak nízkých teplotách a klidně i na mokru, to všechno na gumách který jsou vpodstatě semislicky a neměly by studený vůbec fungovat. Pokud někdo máte auto jako víkendovku a neřešíte takovej matroš jako třeba r888, tak Federal 595 RS-R můžu vřele doporučit, a vůbec nejsou překážkou ani na normální ježdění, akorát mi připadá že si je mnohem víc užijete když je zmydlíte na pěkný zatáčkovitý silnici, než když je budete hoblovat po městě, najedou toho zákonitě míň než normální gumy.
Na tomto místě bych chtěl poděkovat hlavně Fílovi (+samozřejmě Davidu Patočkovi a nevím kdo ještě další z jejich týmu mojí objednávkově otravovací smršť schytal) za trpělivost a obětovost při mým nekončícím otravování s dalšíma a dalšíma dílama a objednávkama, který stále přibývaly


A takhle vypadá 850 připravená na zimní spánek... z tohodle úhlu jí to sluší nejlíp, pozadí si samozřejmě umím přestavit hezčí, ale nechci jí zašvihat před uklizením do haly, takže nejspíš už jen počkám abych tam přejel po suchu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1942
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ty vago bomba a ty vačky to mi vysvětli proč s atmosfery ?a pumpa s S60R?Je stejná počtem zubů jako klasika ?
Měl jsem vačky nedavno vyndaný a to mě teda s....
.
Jinak závidím těžce
.
Měl jsem vačky nedavno vyndaný a to mě teda s....

Jinak závidím těžce

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 713
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S70 5254, Silver
- Bydliště: Praha, Frymburk
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ta je hodně fešná Dalibore! Krásně "při zemi"
...
D.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Vačky z atmosféry maj delší dobu otevření, teď si nejsem jistej, jestli i zdvih. S60R pumpa nevím jestli neni jen pracovní název (jinak je to možná jen poslední verze Volvo vodní pumpy, každopádně je to ta s plechovým kolem), dostal jsem jí s ostatníma dílama z anglie a klidně to může bejt jako S60R vanou což je ME7 vana s dírou na hladinový čidlo. Naproti tomu S60R těsnění je specificiký pro R, pokud vím.Petr.Chrpa píše:Ty vago bomba a ty vačky to mi vysvětli proč s atmosfery ?a pumpa s S60R?Je stejná počtem zubů jako klasika ?
Měl jsem vačky nedavno vyndaný a to mě teda s.....
Jinak závidím těžce.
Díky.Švéd píše:Ta je hodně fešná Dalibore! Krásně "při zemi"...
D.


-
Offline
- Příspěvky: 713
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S70 5254, Silver
- Bydliště: Praha, Frymburk
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
To chápu
... no zelenou můžu a tenhele "břicholezec" vypadá fakt dobře. Hele, jenom technická - Ty máš vpředu folie nebo se mi to zdá?
D.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jo fólie tam jsou, ještě po italovi. Hlídkám se snažím vyhýbat. Ty fólie jsou ale stejně mizerný takže kdyby mě někde chtěli odstavit, nebyl by to až takovej problém (jak technickej tak psychickej ) dát je dolu.
-
Offline
- Příspěvky: 1942
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jo to zrušení hadic to je dobrej zlepšovák .
Já se s nima taky peru.
Někdy dojde na úpravy
.
Jinak fakt pěkný .
Já se s nima taky peru.
Někdy dojde na úpravy

Jinak fakt pěkný .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky.
Know how k tomu předělání vany už mám. Z jetých dílů to ani nevyjde na až tak strašnej ranec, ale když v půli procesu zjistíš že něco chybí, tak to v zájmu rychlosti koupíš nový a cena naskakuje.
Know how k tomu předělání vany už mám. Z jetých dílů to ani nevyjde na až tak strašnej ranec, ale když v půli procesu zjistíš že něco chybí, tak to v zájmu rychlosti koupíš nový a cena naskakuje.
-
Offline
- Příspěvky: 713
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S70 5254, Silver
- Bydliště: Praha, Frymburk
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
No vypadá to dobře, já mám folie na eRku taky, ale až od B-sloupku, ale slabý a nějak mi chybí. Čéče mám cuky nafotit tu svojidali píše:Jo fólie tam jsou, ještě po italovi. Hlídkám se snažím vyhýbat. Ty fólie jsou ale stejně mizerný takže kdyby mě někde chtěli odstavit, nebyl by to až takovej problém (jak technickej tak psychickej ) dát je dolu.

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Nafoť, Davide. V70 1 v černý je nádherný auto... trochu nevýhoda je, že fotit se dá tak maximálně do dvou dnů po umytí... za předpokladu, že s ní mezi focením a mytím nebudeš jezdit


Nejhorší je když v půlce úprav zjistíš, že si radši měl dělat údržbuPetr.Chrpa píše:Někdy dojde na úpravy.

-
Offline
- Příspěvky: 713
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S70 5254, Silver
- Bydliště: Praha, Frymburk
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Dneska jsem ji vyvez. Ale jinak mám ještě letnáky, no ale nafotím ji až bude lepší počasí ...
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pěkná práce! Už jenom dát dohromady a vyhodnotit ty informace, co a jak upravit! Smekám!
Jseš pacoš! 


_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pěkný, jsem rád, že to nakonec celý klaplo !
A doufám, že ti balíček v pořádku dorazil a všechno je v ouklendu...

A doufám, že ti balíček v pořádku dorazil a všechno je v ouklendu...
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jak jinak než pecka dali! Klobouk dolů, snad i já to to tak dotáhnu 

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 107
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 R
- Bydliště: Brno/Velká Bíteš
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ze ja se sem vubec divam
bych si to mel zakazat ale jinak pekny.Jen se trochu bojim toho az sem zacnes jeste vypisovat co mas udelanycho na te nafte to uz nebudu klidnej vubec
A Mekky to nmuzes ja pak budu jeste brecet vic az dostanu zas nekde na dalnici nalozeno


A Mekky to nmuzes ja pak budu jeste brecet vic az dostanu zas nekde na dalnici nalozeno

_________________
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Bukvik píše:Ze ja se sem vubec divambych si to mel zakazat ale jinak pekny.Jen se trochu bojim toho az sem zacnes jeste vypisovat co mas udelanycho na te nafte to uz nebudu klidnej vubec
![]()
A Mekky to nmuzes ja pak budu jeste brecet vic az dostanu zas nekde na dalnici nalozeno
no ja doufam ze ke konci jara muj white block, uz nestihne zaslechnout ani pláč

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
-
Offline
- Příspěvky: 1227
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
- Bydliště: Brno
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Smekam před tebou,vazne jsi frajer. Klobouk dolu. Krasna práce....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky všem za pozitivní ohlasy
Jinak ještě na vysvětlení aby nedošlo k mýlce: motor by teď měl bejt celkem předimenzovanej a s tím zbytkem co je na něm navěšeno se celkem fláká. Potenciál kolik by motor snes je podle mě přes 600 koní, to znamená, že by na něj šlo pověsit vpodstatě jakýkoli turbo. Takže tenhle setup samozřejmě zdaleka neni maximum co lze vytěžit z 2.3 motoru, jenom motor je komplet, jakýkoli další úpravy už by měly být jen o věšení součástek vně motoru. Nejslabší článek je spojka (max 550Nm nová a jak se sjíždí tak se to snižuje) a převodovka.

Jinak ještě na vysvětlení aby nedošlo k mýlce: motor by teď měl bejt celkem předimenzovanej a s tím zbytkem co je na něm navěšeno se celkem fláká. Potenciál kolik by motor snes je podle mě přes 600 koní, to znamená, že by na něj šlo pověsit vpodstatě jakýkoli turbo. Takže tenhle setup samozřejmě zdaleka neni maximum co lze vytěžit z 2.3 motoru, jenom motor je komplet, jakýkoli další úpravy už by měly být jen o věšení součástek vně motoru. Nejslabší článek je spojka (max 550Nm nová a jak se sjíždí tak se to snižuje) a převodovka.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jesteze jsem tu svoji 850 prodal...
Je to totiz dost riskantni vec takoveto auto vlastnit a je to v podstate zavislost. I kdyz já do svojí investoval asi jenom zlomek toho o Dali, tak si zive vzpominam jake myslenky se mi porad honily hlavou.
Dali, pekna prace, zaslouzene ovace. Hezky jsi zužitkoval dosavadni vedomosti.
Treba se dockame i nejakeho zajimaveho videa ci dokonce zamlaskame na nekterem srazu - to bych si nenechal ujit.
Je to totiz dost riskantni vec takoveto auto vlastnit a je to v podstate zavislost. I kdyz já do svojí investoval asi jenom zlomek toho o Dali, tak si zive vzpominam jake myslenky se mi porad honily hlavou.
Dali, pekna prace, zaslouzene ovace. Hezky jsi zužitkoval dosavadni vedomosti.
Treba se dockame i nejakeho zajimaveho videa ci dokonce zamlaskame na nekterem srazu - to bych si nenechal ujit.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 354
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Paráda Dalibore!
Já se ale normálně stydím, protože já jsem na své eRko letos v podstatě ani nešáhl (když nepočítám to, že se mi podařilo odřít přední nárazník) a většinu roku prostálo v garáži... Nedá se nic dělat, příští rok se snad polepším...

Já se ale normálně stydím, protože já jsem na své eRko letos v podstatě ani nešáhl (když nepočítám to, že se mi podařilo odřít přední nárazník) a většinu roku prostálo v garáži... Nedá se nic dělat, příští rok se snad polepším...
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
Offline
- Příspěvky: 114
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Volvo II 103kw,r.v.2000,černá metalíza
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Hezká kára ve správných rukách. 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: saabik