Poslední čtvrtrok se nejvíc mýho úsilí točí okolo 850, to nejdůležitější se odehrálo tady:
image 7315.jpg
image 7311.jpg
Mohlo to bejt čistější, ale bohužel napoprvý mi přišel vršek hlavy, kde neseděly čísla se spodkem, ten jsem měl vyčištěnej horkou vapkou, a celkem i svítil, pak jsem byl tak nasranej že u toho správnýho vršku musel stačit mycí stůl.
Takže
co je novýho:
- komplet upravená hlava, zvětšený kanály, sací ventily s většíma talířkama a tenčíma dříkama, tak aby se tam dalo dostat co nejvíc vzduchu, dělaná na objednávku v anglii + samozřejmě nový vodítka gufera komplet udělaný sedla
- vačky z 2.5 atmosféry
- mírně větší škrtící klapka (60mm motýl)
- ME7 vana + D5 olejovej výměník na vaně (zbavil jsem se tak dlouhých a vystřelujících hadic co vedly do chladiče), je to řešení který dokáže udržet nejstabilnější tlak a teplotu oleje) + vedení vody k ní (jiná hlavní vodní roura od pumpy atd.)
- předělaný odvětrání bloku - silnější vedení, oil catch tank, zpětnej ventil na tenký hadičce do sání
- S60R vodní pumpa, S60R těsnění pod hlavou (jinýho vrtání jsem si vědom, je to vyzkoušený), vymezený expanzní spáry, rovnou danej novej rozvoďák, protože hlava je podruhý dole.
Co se týká hardwaru motoru tak je to asi konečná, už toho moc nic jinýho se starým 2.3 blokem udělat nejde (THS kovaný ojnice už tam nějakej ten rok jsou).
- Do88 vodní chladič celohliníkovej
- Do88 poslední verze mezichladiče s počítačem optimalizovanýma vaničkama a tloušťkou jádra 50mm (tube and fin)
- nový standartní originál turbo Mitsubishi 19T
- různý nový hadice a hadičky spousta spon a spojovacího materiálu
- IPD zadní stabilizátor
Byl s tím vším neskutečnej vopruz pořád nějaký komplikace, prostoje, odklady... jenže jakmile jsem do ní poprvý sednul, všechno bylo zapomenuto. 850 jede sice zatím na starý mapě, ale nejlíp a nejstabilnějc co kdy jela. Za tři listopadový týdny jsem s ní najel 1300km, a nechápu například, kde se v ní bere tolik trakce při tak nízkých teplotách a klidně i na mokru, to všechno na gumách který jsou vpodstatě semislicky a neměly by studený vůbec fungovat. Pokud někdo máte auto jako víkendovku a neřešíte takovej matroš jako třeba r888, tak Federal 595 RS-R můžu vřele doporučit, a vůbec nejsou překážkou ani na normální ježdění, akorát mi připadá že si je mnohem víc užijete když je zmydlíte na pěkný zatáčkovitý silnici, než když je budete hoblovat po městě, najedou toho zákonitě míň než normální gumy.
Na tomto místě bych chtěl poděkovat hlavně Fílovi (+samozřejmě Davidu Patočkovi a nevím kdo ještě další z jejich týmu mojí objednávkově otravovací smršť schytal) za trpělivost a obětovost při mým nekončícím otravování s dalšíma a dalšíma dílama a objednávkama, který stále přibývaly
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
a v neposlední řadě taky Lukášovi (MilovnikVolva) za bleskový dodání sací vačky
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
, která mi přišla (jak jinak) úplně jiná než měla z anglie.
A takhle vypadá 850 připravená na zimní spánek... z tohodle úhlu jí to sluší nejlíp, pozadí si samozřejmě umím přestavit hezčí, ale nechci jí zašvihat před uklizením do haly, takže nejspíš už jen počkám abych tam přejel po suchu.
image 7302a.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.