Možná jsem to mohl být já. Ale "Rko" také nemám. Jen hodně moc vzdáleně podobné, asi díky kolům.majtinek píše:Trochu mimo téma - neparkoval jsi se svojí V70 tak před 2 měsíci nedaleko Paláce Flóra v Praze, v Lucemburský ulici?
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
dali V70 2,5D, 850R
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R
Prodával jí na anglickým fóru tamní guru, kterej se na těch mapách podílí. Vpodstatě by ale stačil jen eprom, ale zase když byla celá ECU v ceně (je to úplně obyčejná ME4.3 jednotka z 850, to podstatný je v tom švábovi, kterej je navíc v patici, takže by ho stačilo přecvaknout do mojí, kde mám taky naletovanou patici), tak proč jí nevzít....MarekV píše:kde su kupoval ECU?
V ideálním případě max 350koní/500+Nm reálný je mezi 320-340. Když budu hodně při zemi, tak 300 by tam mělo být s přehledem... Což teda nezní nijak závratně ale zas je pravděpodobnější že to tam je, než když někdo tvrdí že udělá 330koní jenom řídící jednotkou a komplet výfukem to vše na malinkatým 16T turbuRay Doyle píše:A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?

Tohle ale neni finální konfigurace

Na to ale budu potřebovat ještě nějaký trysky na spodekKuko28 píše:Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem

-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Můj novej přírůstek:
V70T5 191kW rok 2005 Summum, manuál M66. Aktuálně najeto 264000km. Individuální dovoz Německo, než jsem jí koupil, bydlela 15km od Nürburgringu
Výbava: xenony (německý Summum je v základu nemělo), čalounění černá celokůže (pro změnu český Summum bylo v polokůži), nad rámec obvyklý Summum výbavy má Premium Sound s HU850 a 11 reprákama, originál RTI navigaci, telefon, spaceball + hliníkový obložení, parkovací senzory a origo tažný. Do úplně plný výbavy chybí asi jen elektrická sedačka spolujezdce, šíbr a Four-C.
Neni to úplná leštěnka, po 260tkm se na ní nějaká kosmetika najde. Tím černým komaxem ty kola a vůbec celý auto dost získaly: Na závěr mezigenerační srovnání: Oproti dvěma supersportům v pozadí je to celkem offroad, což se ale na zimu hodí.
Rovnou začnu s evidencí oprav a údržby pro vlastní potřebu:
14.11.2013
Váha vzduchu originál Bosch 0280218089 3500Kč
Vzduchový filtr MANN 550Kč
17.11. 264200km
Převodový olej Volvo 2litry 1020Kč
Olejový filtr Volvo 350Kč
Olej Mobil 1 5W50 7litrů (včetně zásoby na případné dolévání) 1770Kč
Přípravky BG109, BG44K 806Kč
4.12. 265200km
Nové originál Volvo svíčky 30751806 1350Kč
Těsnění pod škrtící klapku 120Kč
Silikonová redukce 54/51mm (první za turbem) 560Kč
V70T5 191kW rok 2005 Summum, manuál M66. Aktuálně najeto 264000km. Individuální dovoz Německo, než jsem jí koupil, bydlela 15km od Nürburgringu

Neni to úplná leštěnka, po 260tkm se na ní nějaká kosmetika najde. Tím černým komaxem ty kola a vůbec celý auto dost získaly: Na závěr mezigenerační srovnání: Oproti dvěma supersportům v pozadí je to celkem offroad, což se ale na zimu hodí.
Rovnou začnu s evidencí oprav a údržby pro vlastní potřebu:
14.11.2013
Váha vzduchu originál Bosch 0280218089 3500Kč
Vzduchový filtr MANN 550Kč
17.11. 264200km
Převodový olej Volvo 2litry 1020Kč
Olejový filtr Volvo 350Kč
Olej Mobil 1 5W50 7litrů (včetně zásoby na případné dolévání) 1770Kč
Přípravky BG109, BG44K 806Kč
4.12. 265200km
Nové originál Volvo svíčky 30751806 1350Kč
Těsnění pod škrtící klapku 120Kč
Silikonová redukce 54/51mm (první za turbem) 560Kč
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) dali dne 04 pro 2013 21:53, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
teda, koukám, že u vás už chodil ježíšek
gratuluce, jako bych něco podobného už někde viděl... jasně, dnes před barákem když jsem dělal zimní údržbu
samozřejmě bez T5
ty kola se mi osobně nelíbí, já těm černým kolům nikdy na chuť nepříšel. a myslím, že to bude taky hodně provokovat supersportovní Oktávky TDI. Ale na rozdíl od mého 1.8t jim to ty můžeš nandat s prstem v nose
gratuluce, jako bych něco podobného už někde viděl... jasně, dnes před barákem když jsem dělal zimní údržbu


ty kola se mi osobně nelíbí, já těm černým kolům nikdy na chuť nepříšel. a myslím, že to bude taky hodně provokovat supersportovní Oktávky TDI. Ale na rozdíl od mého 1.8t jim to ty můžeš nandat s prstem v nose

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13004
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jsem si u první fotky říkal, že ty plecháče jsou nějak divně tvarovaný.dali píše:Tím černým komaxem ty kola a vůbec celý auto dost získaly


_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky.
I když mám na tmavší kola úchylku, tak dávat kola do černý by mě osobně nenapadlo. Ideální ke stříbrný V70 bych viděl Thory ve verzi Black Chrome, ty jsou tak akorát tmavý. Černá už je trochu moc tmavá, ale už jsem to tak koupil a zase je to něco jinýho. A naživo to asi vypadá i líp jak na fotkách.
I když mám na tmavší kola úchylku, tak dávat kola do černý by mě osobně nenapadlo. Ideální ke stříbrný V70 bych viděl Thory ve verzi Black Chrome, ty jsou tak akorát tmavý. Černá už je trochu moc tmavá, ale už jsem to tak koupil a zase je to něco jinýho. A naživo to asi vypadá i líp jak na fotkách.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Tak to je hozená rukavička k tomu abych začal porcovat V70/2




_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 706
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Noo vypadá slušne.. Stěma kolama mas pravdu a co foto interieru?? zajimalo by mě jestli mas vetší výbavu než já
Já sedačku spolujezdce v el. mám
Aktuálně řeším jak by bylo složité vyměnit klasický xenony za aktivní.... A hele kdyby ti nevyhovoval ten spaceball, hned ho beru






Naposledy upravil(a) Dony dne 16 lis 2013 20:52, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Auto pekny a koukam ze mas stejny kola jako ja.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
a to se říká "dobrého pomálu"
, nový stříbrňák bude sbírkový nebo na denní ježdění??
Gratuluji ke koupi.

Gratuluji ke koupi.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Byla to otázka času kdy skočíš do T5, všude možně si psal i pár let zpátky že T5 je podstatně zajímavější motorizace než eRko samotný
Každopádně gratulace a ty kola dej fakt jiný

Každopádně gratulace a ty kola dej fakt jiný

_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jen at je tam necha a nebo kdyz uz tak je klidne vymenim za moje stribrnymartines píše:Byla to otázka času kdy skočíš do T5, všude možně si psal i pár let zpátky že T5 je podstatně zajímavější motorizace než eRko samotný![]()
Každopádně gratulace a ty kola dej fakt jiný

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
jak to jede?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 706
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
3m3 píše:Jen at je tam necha a nebo kdyz uz tak je klidne vymenim za moje stribrnymartines píše:Byla to otázka času kdy skočíš do T5, všude možně si psal i pár let zpátky že T5 je podstatně zajímavější motorizace než eRko samotný![]()
Každopádně gratulace a ty kola dej fakt jiný

-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
no a Dali si pak sežene ty Black Chrome Thory a já pak vemu ty stříbrný 

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky za gratulace
Ondro, podle mě jediná možnost jak udržet business, protože veškerý kloudný díly na 850 si teď budeš syslit pro sebe a rozborky ti budou jen plnit garáž a ruinovat rozpočet
Dony, stihnul jsem zatím jen umýt venek, fotky interiéru až bude prezentovatelnej, hlavně se dá nafotit nezávisle na počasí. Bílý sedačky v černým interiéru co máš na S60 jsou někde jinde, jedna taková S60T5 mi utekla.... Jestli chceš poměřovat výbavu, tak na středový konzoli mám DSTC, sklápění zrcátek, vypnutí parkovacích senzorů, a vypnutí pohybových čidel. Vyhřívání sedaček je samozřejmost... Oproti tobě mám navíc Spaceball.... jinak nevím co se tam může lišit.
Luboši, hlavně na zimu, protože nebude škrtat spodkem a celkem rychle se ohřívá....
Pro Martina a všechny kterým se nelíbí kola mám dobrou správu, zimáky obuju na něco jinýho
hayney, jede a žere to zhruba přesně mezi 2.5D s chipem a mojí 850R. Poslední modely třílitrových německých dieselů by si s tím asi poradily, s oktávkama si to nemá o čem povídat

Ondro, podle mě jediná možnost jak udržet business, protože veškerý kloudný díly na 850 si teď budeš syslit pro sebe a rozborky ti budou jen plnit garáž a ruinovat rozpočet

Dony, stihnul jsem zatím jen umýt venek, fotky interiéru až bude prezentovatelnej, hlavně se dá nafotit nezávisle na počasí. Bílý sedačky v černým interiéru co máš na S60 jsou někde jinde, jedna taková S60T5 mi utekla.... Jestli chceš poměřovat výbavu, tak na středový konzoli mám DSTC, sklápění zrcátek, vypnutí parkovacích senzorů, a vypnutí pohybových čidel. Vyhřívání sedaček je samozřejmost... Oproti tobě mám navíc Spaceball.... jinak nevím co se tam může lišit.
Luboši, hlavně na zimu, protože nebude škrtat spodkem a celkem rychle se ohřívá....
Pro Martina a všechny kterým se nelíbí kola mám dobrou správu, zimáky obuju na něco jinýho

hayney, jede a žere to zhruba přesně mezi 2.5D s chipem a mojí 850R. Poslední modely třílitrových německých dieselů by si s tím asi poradily, s oktávkama si to nemá o čem povídat

-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Dali, taky gratuluji, volba auta na tebe samozřejmě sedí, ale trochu se kacířsky zeptám - když chceš citlivější řízení a lepší podvozek, nepřemejšlel jsi, že bys šel o třídu níž, do s60, to jsi vlastně psal, že jsi ji chtěl, nebo ještě níž, do s40/v50, nebo to už je úplně mimo?
Přecejen vlajkový lodě dělaj čest svýmu jménu, jsou to na silnici spíš parníky, a sportovní jízda prostě vypadá jinak. 


_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky. Nemyslím si, že by sesterská S60 (nevnímám jí jako o třídu níž) na tom byla nějak výrazně líp podvozkově. Ano je lehčí. 850/70 mám taky kombíky a co si vzpomínám tak s V70 I před výměnou tlumičů (byly dost unavený) jsem si byl do zatáček jistější...ale na zimu je to stejně jedno. Nestěžuju si, je to pouze poznatek.
Hlavně jsem se dočet, že T5 má vždy podstatnou část příplatkovýho Dynamic Chassis, tzn. tužší tlumiče a tlustší zadní stabilizátor. Dynamic Chassis už mění pouze délku pružin. Standartní T5 podvozek vs sportovní se liší pouze světlou výškou. Takže udělat s tím něco co by se nějak zásadně projevilo na jízdních vlastnostech by znamenalo celkem dost peněz.
30/40/50 má údajně ideální jízdní vlastnosti pouze se čtyřválcema, pětiválec už je moc těžkej. Kromě toho T5 co se do toho dávala by se spíš měla jmenovat 2.5T.
Hlavně jsem se dočet, že T5 má vždy podstatnou část příplatkovýho Dynamic Chassis, tzn. tužší tlumiče a tlustší zadní stabilizátor. Dynamic Chassis už mění pouze délku pružin. Standartní T5 podvozek vs sportovní se liší pouze světlou výškou. Takže udělat s tím něco co by se nějak zásadně projevilo na jízdních vlastnostech by znamenalo celkem dost peněz.
30/40/50 má údajně ideální jízdní vlastnosti pouze se čtyřválcema, pětiválec už je moc těžkej. Kromě toho T5 co se do toho dávala by se spíš měla jmenovat 2.5T.
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Gratulace chlape! Pěkný auto, dobrá(možná nejlepší)motorizace. Co se těch kol týče, taky bych dal jinou, světlejší barvu.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Díky Gusto, kola už jsem takový koupil a od samýho začátku se mi tak líbí. Ještě perlička pro všechny hatery: majitel za opískování a komaxit zaplatil 500Euro, takže se mu asi taky líbily 

-
Offline
- Příspěvky: 410
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
- Bydliště: Prague
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Krasna!!! 

_________________
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ve skutečnosti tu může vypadat mnohem lépe, než na fotkách. A 500éček to je docela balík, tak to bude asi kvalita.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Jelikož nepatřím mezi vyvolený, který můžou mít Stage 3, musím si vystačit jenom s kosmetickýma záležitostma, jejichž vliv na výkon je minimální.
Důležitý je hlavně originál křídlo, díky kterýmu má auto nejmíň 192,5kW, protože jede líp než auto se 191kW
Naopak tohle zvyšuje hmotnost oproti původní plastový trubce:
Důležitý je hlavně originál křídlo, díky kterýmu má auto nejmíň 192,5kW, protože jede líp než auto se 191kW

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
ach ty kola, ty kola... 

_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 713
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Vůz: S70 5254, Silver
- Bydliště: Praha, Frymburk
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
+1 Úplně se v tom opticky ztrácej ...martines píše:ach ty kola, ty kola...

Jinak je moc hezká Dalibore, hlavně parádní výbava

D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Basstl, Kyjaq