Prodával jí na anglickým fóru tamní guru, kterej se na těch mapách podílí. Vpodstatě by ale stačil jen eprom, ale zase když byla celá ECU v ceně (je to úplně obyčejná ME4.3 jednotka z 850, to podstatný je v tom švábovi, kterej je navíc v patici, takže by ho stačilo přecvaknout do mojí, kde mám taky naletovanou patici), tak proč jí nevzít....MarekV píše:kde su kupoval ECU?
V ideálním případě max 350koní/500+Nm reálný je mezi 320-340. Když budu hodně při zemi, tak 300 by tam mělo být s přehledem... Což teda nezní nijak závratně ale zas je pravděpodobnější že to tam je, než když někdo tvrdí že udělá 330koní jenom řídící jednotkou a komplet výfukem to vše na malinkatým 16T turbuRay Doyle píše:A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?
![Rose :Rose:](./images/smilies/give_rose.gif)
Tohle ale neni finální konfigurace
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Na to ale budu potřebovat ještě nějaký trysky na spodekKuko28 píše:Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem
![Kuchta :kuchta:](./images/smilies/s0491.gif)