Prodával jí na anglickým fóru tamní guru, kterej se na těch mapách podílí. Vpodstatě by ale stačil jen eprom, ale zase když byla celá ECU v ceně (je to úplně obyčejná ME4.3 jednotka z 850, to podstatný je v tom švábovi, kterej je navíc v patici, takže by ho stačilo přecvaknout do mojí, kde mám taky naletovanou patici), tak proč jí nevzít....MarekV píše:kde su kupoval ECU?
V ideálním případě max 350koní/500+Nm reálný je mezi 320-340. Když budu hodně při zemi, tak 300 by tam mělo být s přehledem... Což teda nezní nijak závratně ale zas je pravděpodobnější že to tam je, než když někdo tvrdí že udělá 330koní jenom řídící jednotkou a komplet výfukem to vše na malinkatým 16T turbuRay Doyle píše:A mas nejakou predstavu, kolik mas ted s ECU poniku a ukroutnych newtonu a metru?
Tohle ale neni finální konfigurace Jsou tam rezervy, ještě tam hardwarově pár věcí do toho na co je mapa napsaná chybí. Na brzdu to půjde až to bude komplet.
Na to ale budu potřebovat ještě nějaký trysky na spodekKuko28 píše:Nu, a až to doladíš, tak ti zůstane vedle řadičky už jen čudlík "TurboBoost" a bavoráky a audiny budeš na dálnici předjíždět... horem