Superb
- Autor
- Zpráva
#1 Superb
Dali mi na víkend na vyzkoušení Superb II 2.0 TDI DSG (dvojspojkovej automat) v prakticky stejný výbavě, jako je moje 850. Tj. plus mínus plný.
Nerad to přiznávám, ale to auto se mi líbilo víc, než by mi bylo milý přiznat. Pryč je starý Superblb, který byl měkký, se strašnými jízdními vlastnostmi a hrající si na něco, co není.
Nový je prostě povedený auto - nehraje si na vyšší střední, ale lpí na tom, že je střední třída. Ale sakra dobrá střední třída. Dokonce se mi začal i líbit. Je pohodlný, jízdní vlastnosti skvělý, vše funguje, jak má a TwinDoor je prostě geniální nápad. Prostor na předních sedačkách je v pohodě a vzadu je místa opravdu mraky, i když nutno přiznat, že část toho prostoru je vytořena "opticky" kratším sedákem. Když jsem si "za sebe" sedl, měl jsem před kolenama cca 5 cm místa. Což je ovšem o 5 cm více než ve V70 III!
Design je věcí vkusu, ale mě se začal líbit. Na bočních fotkách z toho křičí ten kratší rozvor než by se slušel, ale naživo si toho nevšimete. Dveře jdou zavírat s lehkým klapnutím... má to i takové blbosti, jako automatické zavření oken při dešti, rádio má dotykový displej a umí číst SDHC karty, má to systém automatického podélného parkování (pro lamery a paničky), loketní opěrka i prolis ve dveřích jsou dokonale tvarované, nastavování klimy je nádherný - po obvodu maj číslice a rozsvítí se ta, na kterou to nastavíte... tolik takové nesourodé dojmy...
Všechno podstatné se dá nastavit, a to až do takových detailů, jako je intenzita světla na nohy, když se otevřou dveře. Světla maj konečně vyřešený jako u Volva nebo Fiatu, tj. trvale zapnuto a s vyndaným klíčkem auto zhasne.
Sladění DSG s motorem 2.0 TDI (103 kW) je prostě absolutně dokonalý. Měl jsem tu samou kombinaci v Touranu a tam to dělalo psí kusy. Tady to řadí líp než bych si řadil sám.
Najezdil jsem s ním asi 800 km a marně jsem se snažil přijít na něco, co je s tím autem nedobře. Vracel jsem ho s tím, že to je první Škodovka, se kterou bych byl ochoten na denní bázi jezdit. A se smutným konstatováním, že mít rozpočet 700, za který mi nabízeli tuhle konkrétní výbavu, tak by otázka nové Volvo vs. nový Superb nedopadla ve prospěch Volva.
Tak a sežerte mě. Superb je prostě dobrý auto. Kdybych ho měl kacířsky srovnat s S80 II, tak je Superb tak 80 % S80 II. A to je kurwa dobrej výsledek, řekl bych. Ostatně i cenově to tomu odpovídá . Nechtějte po mě srovnání v rámci třídy. S60 je už natolik outdated, že srovnání se Superbem prostě nepředejchá.
P.S. Ruku bych nedal do ohně za spolehlivost, jak to auto bude vypadat po 200 000. Ale to je jiná otázka.
P.P.S Na druhou stranu to auto neumí nic podstatného, co by ji odlišovalo od 850. Odhlučnění, jízdní komfort, výkon, výbava, vše bylo až nečekaně podobné.
Nerad to přiznávám, ale to auto se mi líbilo víc, než by mi bylo milý přiznat. Pryč je starý Superblb, který byl měkký, se strašnými jízdními vlastnostmi a hrající si na něco, co není.
Nový je prostě povedený auto - nehraje si na vyšší střední, ale lpí na tom, že je střední třída. Ale sakra dobrá střední třída. Dokonce se mi začal i líbit. Je pohodlný, jízdní vlastnosti skvělý, vše funguje, jak má a TwinDoor je prostě geniální nápad. Prostor na předních sedačkách je v pohodě a vzadu je místa opravdu mraky, i když nutno přiznat, že část toho prostoru je vytořena "opticky" kratším sedákem. Když jsem si "za sebe" sedl, měl jsem před kolenama cca 5 cm místa. Což je ovšem o 5 cm více než ve V70 III!
Design je věcí vkusu, ale mě se začal líbit. Na bočních fotkách z toho křičí ten kratší rozvor než by se slušel, ale naživo si toho nevšimete. Dveře jdou zavírat s lehkým klapnutím... má to i takové blbosti, jako automatické zavření oken při dešti, rádio má dotykový displej a umí číst SDHC karty, má to systém automatického podélného parkování (pro lamery a paničky), loketní opěrka i prolis ve dveřích jsou dokonale tvarované, nastavování klimy je nádherný - po obvodu maj číslice a rozsvítí se ta, na kterou to nastavíte... tolik takové nesourodé dojmy...
Všechno podstatné se dá nastavit, a to až do takových detailů, jako je intenzita světla na nohy, když se otevřou dveře. Světla maj konečně vyřešený jako u Volva nebo Fiatu, tj. trvale zapnuto a s vyndaným klíčkem auto zhasne.
Sladění DSG s motorem 2.0 TDI (103 kW) je prostě absolutně dokonalý. Měl jsem tu samou kombinaci v Touranu a tam to dělalo psí kusy. Tady to řadí líp než bych si řadil sám.
Najezdil jsem s ním asi 800 km a marně jsem se snažil přijít na něco, co je s tím autem nedobře. Vracel jsem ho s tím, že to je první Škodovka, se kterou bych byl ochoten na denní bázi jezdit. A se smutným konstatováním, že mít rozpočet 700, za který mi nabízeli tuhle konkrétní výbavu, tak by otázka nové Volvo vs. nový Superb nedopadla ve prospěch Volva.
Tak a sežerte mě. Superb je prostě dobrý auto. Kdybych ho měl kacířsky srovnat s S80 II, tak je Superb tak 80 % S80 II. A to je kurwa dobrej výsledek, řekl bych. Ostatně i cenově to tomu odpovídá . Nechtějte po mě srovnání v rámci třídy. S60 je už natolik outdated, že srovnání se Superbem prostě nepředejchá.
P.S. Ruku bych nedal do ohně za spolehlivost, jak to auto bude vypadat po 200 000. Ale to je jiná otázka.
P.P.S Na druhou stranu to auto neumí nic podstatného, co by ji odlišovalo od 850. Odhlučnění, jízdní komfort, výkon, výbava, vše bylo až nečekaně podobné.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#2 Superb
Co to znamená tento systém???tnemec píše:má to systém automatického podélného parkování (pro lamery a paničky)
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
#3 Superb
To znamená, že jedeš podél řady aut, zapneš tuhle fičurku, ono ti to řekne "do tohodle místa se vlezu" a pak jen zařadíš R, dáš nohu na brzdu a ono to tam zajede kompletně samostatně... jen dobržďuješ, volant se točí sám Oficiálně to potřebuje mezeru 70 cm + délku auta + 70 cm, ale ten dealer to zkoušel, že reálné minimum je 30 cm na každý straně... což už docela jde.Pinochio píše:Co to znamená tento systém???tnemec píše:má to systém automatického podélného parkování (pro lamery a paničky)
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#4 Superb
Zmáčkenš knoflík a ono to zaparkuje! Jsou na to videa na youtube. Myslim, že první to měl nějakej lexus. Jednoduše to bere data ze senzorů a po vyměření díry to samo točí volantem a přidává plyn až dokud nejseš zaparkovanej. Až tohle bude mít každý auto, tak budeš moct řídít bez autoškoly
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#5 Superb
jj... protoze prevazna vetsina smrtelnych nehod se stane prave pri parkovani do rady za sebou stojicich autvit.soucek píše:Až tohle bude mít každý auto, tak budeš moct řídít bez autoškoly
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 Superb
Já mám s DSG převodovkou zkušenost z jízdy ucpaným městem - Seat Altea XL s nějakým dýzlem, najeto 1200 km (předpokládám, že automat si pořídí někdo, kdo touží po jednoduché obsluze auta - blbá ženská nebo blbej chlap ) :
- když stojíte i v mírném kopci a převodovka je v režimu D, tak auto hned po odbrzdění couvá :? - krucinál, proč v tom převodovkovým kompjůtru není nejakej hillholder podprográmek? čidel to má jak nasranejch...
- dojíždíte auta před sebou, trochu uberete plyn a převodovka tam hnedka šoupne další kvalt - sice s prokoluzem jedné z těch dvou spojek, ale i tak vás setrvačná energie roztočeného motoru urychlí přímo do auta před váma
- v režimu sekvenčního řazení je převodovka véééélmi pomalá...
U mě (znovu opakuji, že jsem jel asi dvacet kilometrů ucpaným městem) má DSG plus body pouze za absenci hydrodynamického měniče.
- když stojíte i v mírném kopci a převodovka je v režimu D, tak auto hned po odbrzdění couvá :? - krucinál, proč v tom převodovkovým kompjůtru není nejakej hillholder podprográmek? čidel to má jak nasranejch...
- dojíždíte auta před sebou, trochu uberete plyn a převodovka tam hnedka šoupne další kvalt - sice s prokoluzem jedné z těch dvou spojek, ale i tak vás setrvačná energie roztočeného motoru urychlí přímo do auta před váma
- v režimu sekvenčního řazení je převodovka véééélmi pomalá...
U mě (znovu opakuji, že jsem jel asi dvacet kilometrů ucpaným městem) má DSG plus body pouze za absenci hydrodynamického měniče.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#7 Superb
Ano, takto se to chovalo i v tom Touranu. V Superbu je to všechno jinak. Couvání z kopce řeší standardně montovaný hill holder (systém, který zabrzdí kola, aby ti to právě dozadu v kopci neujíždělo), to s tím šoupáním kvaltu se neděje a v režimu sekvenčního řazení je asi tak 10x rychlejší než můžeš vůbec fyzicky být s manuálem ty.standa píše:Já mám s DSG převodovkou zkušenost z jízdy ucpaným městem - Seat Altea XL s nějakým dýzlem, najeto 1200 km (předpokládám, že automat si pořídí někdo, kdo touží po jednoduché obsluze auta - blbá ženská nebo blbej chlap ) :
- když stojíte i v mírném kopci a převodovka je v režimu D, tak auto hned po odbrzdění couvá :? - krucinál, proč v tom převodovkovým kompjůtru není nejakej hillholder podprográmek? čidel to má jak nasranejch...
- dojíždíte auta před sebou, trochu uberete plyn a převodovka tam hnedka šoupne další kvalt - sice s prokoluzem jedné z těch dvou spojek, ale i tak vás setrvačná energie roztočeného motoru urychlí přímo do auta před váma
- v režimu sekvenčního řazení je převodovka véééélmi pomalá...
U mě (znovu opakuji, že jsem jel asi dvacet kilometrů ucpaným městem) má DSG plus body pouze za absenci hydrodynamického měniče.
Jak říkám, ŠA se podařilo to DSG odladit absolutně brilantně. Má všechny výhody automatu z hydroměničem a zároveň v manuálním režimu všechny výhody robotizovaného automatu. Myslel jsem, jak se jim vysměju, že to je za ty prachy naprd a v Superbu prostě není. Ujel jsem s tím 800 km na D (pohodová jízda, kdy řadí ekonomicky) i na S (kdy řadí hezky sportovně, přesně, jak bych řadil sám, byl jsem teď rozježděnej z Tenerife, kde jsem měl Ibizu 1.4 manuál) a oba režimy jsou prostě dokonalé. Nechápu, ale je to tak. Chrochtal jsem si blahem, jak to pěkně funguje.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#8 Superb
čéče kolik ti za to dali ?
(joke)
(joke)
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
#9 Superb
Čéče ani nádrž nebyla v ceně. Prostě mě to auto velmi, velmi mile překvapilo. Přistupoval jsem k němu s despektem a po víkendu mi bylo skoro líto ho vrátit... divný.lookens píše:čéče kolik ti za to dali ?
(joke)
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#10 Superb
neupiram kvality, bohuzel 2.0 TDI je hodne nachylnej motor :?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#11 Superb
Ve verzi PD je to prů...er nad prů...ery. Ani zadarmo není ten motor levnej. Ale ve verzi CR (common rail) už by to mělo být lepší.wickey píše:neupiram kvality, bohuzel 2.0 TDI je hodne nachylnej motor :?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#12 Superb
to tnemec: nebejt rozhozenej posledníma drbama ohledně prodeje Volvo čínskému SAIC, tak už na tebe svolávám ukamenovávací akci. Na volvoklubu vychvalovat kvality škodovky :? To je snad horší jak kritika "vlastních" nových modelů.
Asi se tím SuperBem budu muset svézt ... pro porovnání
EDIT: nedej se zde odradit od recenzí dalších aut. Já mám vůči škodovce osobní antipatie
Asi se tím SuperBem budu muset svézt ... pro porovnání
EDIT: nedej se zde odradit od recenzí dalších aut. Já mám vůči škodovce osobní antipatie
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 09 pro 2008 17:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 Superb
Tak ona škodofka podplácí už i novináře!
Nebylo by eště srovnání nový Superb vs nový Mondeo - který platí za etalon střední třídy? Jo a když už v tom budeme, tak žebříček Superb vs V70III vs Mondeo.
Nebylo by eště srovnání nový Superb vs nový Mondeo - který platí za etalon střední třídy? Jo a když už v tom budeme, tak žebříček Superb vs V70III vs Mondeo.
Pokud vím, 103kW je furt PD. CR je poze 125kW. Takže pokud testovaný auto bylo 103kW mělo stále prů*erovej motor.tnemec píše:Ve verzi PD je to prů...er nad prů...ery. Ani zadarmo není ten motor levnej. Ale ve verzi CR (common rail) už by to mělo být lepší.wickey píše:neupiram kvality, bohuzel 2.0 TDI je hodne nachylnej motor :?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 308
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
#14 Superb
No neříkám že to je šunt,ale pokud se to auto výrazně neodlišuje od 850 tak je podle mě přeci jenom něco špatně.Když porovnáme jen rok výroby,je k podivu že by 850 obstála.tnemec píše:Dali mi na víkend na vyzkoušení Superb II 2.0 TDI DSG (dvojspojkovej automat) v prakticky stejný výbavě, jako je moje 850. Tj. plus mínus plný.
Nerad to přiznávám, ale to auto se mi líbilo víc, než by mi bylo milý přiznat. Pryč je starý Superblb, který byl měkký, se strašnými jízdními vlastnostmi a hrající si na něco, co není.
Nový je prostě povedený auto - nehraje si na vyšší střední, ale lpí na tom, že je střední třída. Ale sakra dobrá střední třída. Dokonce se mi začal i líbit. Je pohodlný, jízdní vlastnosti skvělý, vše funguje, jak má a TwinDoor je prostě geniální nápad. Prostor na předních sedačkách je v pohodě a vzadu je místa opravdu mraky, i když nutno přiznat, že část toho prostoru je vytořena "opticky" kratším sedákem. Když jsem si "za sebe" sedl, měl jsem před kolenama cca 5 cm místa. Což je ovšem o 5 cm více než ve V70 III!
Design je věcí vkusu, ale mě se začal líbit. Na bočních fotkách z toho křičí ten kratší rozvor než by se slušel, ale naživo si toho nevšimete. Dveře jdou zavírat s lehkým klapnutím... má to i takové blbosti, jako automatické zavření oken při dešti, rádio má dotykový displej a umí číst SDHC karty, má to systém automatického podélného parkování (pro lamery a paničky), loketní opěrka i prolis ve dveřích jsou dokonale tvarované, nastavování klimy je nádherný - po obvodu maj číslice a rozsvítí se ta, na kterou to nastavíte... tolik takové nesourodé dojmy...
Všechno podstatné se dá nastavit, a to až do takových detailů, jako je intenzita světla na nohy, když se otevřou dveře. Světla maj konečně vyřešený jako u Volva nebo Fiatu, tj. trvale zapnuto a s vyndaným klíčkem auto zhasne.
Sladění DSG s motorem 2.0 TDI (103 kW) je prostě absolutně dokonalý. Měl jsem tu samou kombinaci v Touranu a tam to dělalo psí kusy. Tady to řadí líp než bych si řadil sám.
Najezdil jsem s ním asi 800 km a marně jsem se snažil přijít na něco, co je s tím autem nedobře. Vracel jsem ho s tím, že to je první Škodovka, se kterou bych byl ochoten na denní bázi jezdit. A se smutným konstatováním, že mít rozpočet 700, za který mi nabízeli tuhle konkrétní výbavu, tak by otázka nové Volvo vs. nový Superb nedopadla ve prospěch Volva.
Tak a sežerte mě. Superb je prostě dobrý auto. Kdybych ho měl kacířsky srovnat s S80 II, tak je Superb tak 80 % S80 II. A to je kurwa dobrej výsledek, řekl bych. Ostatně i cenově to tomu odpovídá . Nechtějte po mě srovnání v rámci třídy. S60 je už natolik outdated, že srovnání se Superbem prostě nepředejchá.
P.S. Ruku bych nedal do ohně za spolehlivost, jak to auto bude vypadat po 200 000. Ale to je jiná otázka.
P.P.S Na druhou stranu to auto neumí nic podstatného, co by ji odlišovalo od 850. Odhlučnění, jízdní komfort, výkon, výbava, vše bylo až nečekaně podobné.
Co do spolehlivosti bych Superba s 850 ani nesrovnával,protože si myslím že by 850 vyhrála na plné čáře.Je vesměs jednodužší,nemá tolik elektroniky a tím pádem větší šanci na přežití,nehledě k tomu že to je pořád Švéd a to už je záruka nějaké kvality,i když o novějších autech bohužel musím dost pochybovat.Buď jak buď Superb bude pořád škodovka z VW group a už tím u mě strácí dost cenné body.Neříkám že bych tím nikdy nejezdil to ne,ale k srdci mi prostě jako Volvo nepřiroste ....
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
#15 Superb
Jak to má škodovka s novinářema nevím. Tím já nejsem.dali píše: Tak ona škodofka podplácí už i novináře!
Nebylo by eště srovnání nový Superb vs nový Mondeo - který platí za etalon střední třídy? Jo a když už v tom budeme, tak žebříček Superb vs V70III vs Mondeo.
Pokud vím, 103kW je furt PD. CR je poze 125kW. Takže pokud testovaný auto bylo 103kW mělo stále prů*erovej motor.tnemec píše:
Ve verzi PD je to prů...er nad prů...ery. Ani zadarmo není ten motor levnej. Ale ve verzi CR (common rail) už by to mělo být lepší.
Ano, testovaný měl PD.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#16 Superb
čteš správně mezi řádkyhoffi píše:
No neříkám že to je šunt,ale pokud se to auto výrazně neodlišuje od 850 tak je podle mě přeci jenom něco špatně.Když porovnáme jen rok výroby,je k podivu že by 850 obstála.
Co do spolehlivosti bych Superba s 850 ani nesrovnával,protože si myslím že by 850 vyhrála na plné čáře.Je vesměs jednodužší,nemá tolik elektroniky a tím pádem větší šanci na přežití,nehledě k tomu že to je pořád Švéd a to už je záruka nějaké kvality,i když o novějších autech bohužel musím dost pochybovat.Buď jak buď Superb bude pořád škodovka z VW group a už tím u mě strácí dost cenné body.Neříkám že bych tím nikdy nejezdil to ne,ale k srdci mi prostě jako Volvo nepřiroste ....
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#17 Superb
Jo tak jestli chceš vážně kacířskou myšlenku, tak ti řeknu, že pokud bych dostal zadání s podmínkami: nové auto, 700 000 Kč po veškerých slevách; tak bych Volvo nezvolil. Do užšího výběru bych poslal Mondeo, C5 a Superba.eLzyx píše:to tnemec: nebejt rozhozenej posledníma drbama ohledně prodeje Volvo čínskému SAIC, tak už na tebe svolávám ukamenovávací akci. Na volvoklubu vychvalovat kvality škodovky :? To je snad horší jak kritika "vlastních" nových modelů.
Asi se tím SuperBem budu muset svézt ... pro porovnání
EDIT: nedej se zde odradit od recenzí dalších aut. Já mám vůči škodovce osobní antipatie
A btw nedám se odradit, neboj. Nikomu necpu, že si musí myslet to, co já. Ctím názor, že i když je člověk velmi zamilován, měl by vždy vědět, jaká je situace na trhu a nebýt zaslepen. Zaslepenost je hloupost, ne láska. Láska je, když vím, co mít můžu a stejně po zralé úvaze dospěju k nějakému řešení. A ostatně podobně je to i ve vztazích k lidem
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#18 Superb
mno, upřímě řečeno trochu přemýšlím nad tím, jaké auto si koupím za 4-5let po Céčku. Vzhledem k tomu, že Volvo bude asi vlastněno Hnujdaj, nebo Šizeng automobile, tak si Volvo již nevyberu Budu chtít evropské auto, ale podmínkou je nefrancouz, neVolksWagen koncern. Zbyde na výběr jen Opel, Mercedes a BMW. Pak vlastně ještě Porsche, ale sportovní auto mi asi bude zakázáno. Mercedes je mi krajně nesympatickej, BMW zrovna spolehlivostí netrpí, zbývá jen Opel :? Hold vyhraje nějaká Vectra v OPCčku.
zku*vená globalizace a amerikanismus
zku*vená globalizace a amerikanismus
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#19 Superb
ale dyť trh je daleko bohatšíeLzyx píše:mno, upřímě řečeno trochu přemýšlím nad tím, jaké auto si koupím za 4-5let po Céčku. Vzhledem k tomu, že Volvo bude asi vlastněno Hnujdaj, nebo Šizeng automobile, tak si Volvo již nevyberu Budu chtít evropské auto, ale podmínkou je nefrancouz, neVolksWagen koncern. Zbyde na výběr jen Opel, Mercedes a BMW. Pak vlastně ještě Porsche, ale sportovní auto mi asi bude zakázáno. Mercedes je mi krajně nesympatickej, BMW zrovna spolehlivostí netrpí, zbývá jen Opel :? Hold vyhraje nějaká Vectra v OPCčku.
zku*vená globalizace a amerikanismus
Bently, Rover, LandRover, Aston Martin, Jaguar, TVR, Mini, Alfa, Lancia, Maserati, Tatrovka, Saab, RR
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
#20 Superb
Nemaluj čerta Btw nová Vectra se jmenuje Insignia a prý se taky hodně povedla. Neviděl jsem ji ještě naživo, tak nevím.eLzyx píše:mno, upřímě řečeno trochu přemýšlím nad tím, jaké auto si koupím za 4-5let po Céčku. Vzhledem k tomu, že Volvo bude asi vlastněno Hnujdaj, nebo Šizeng automobile, tak si Volvo již nevyberu Budu chtít evropské auto, ale podmínkou je nefrancouz, neVolksWagen koncern. Zbyde na výběr jen Opel, Mercedes a BMW. Pak vlastně ještě Porsche, ale sportovní auto mi asi bude zakázáno. Mercedes je mi krajně nesympatickej, BMW zrovna spolehlivostí netrpí, zbývá jen Opel :? Hold vyhraje nějaká Vectra v OPCčku.
zku*vená globalizace a amerikanismus
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#21 Superb
Bentley - toho bych chtěl i přes to, že je to VWBobes píše: ale dyť trh je daleko bohatší
Rover - TATA motors
LandRover - neznám nikoho, kdo by řekl, že je to bezporuchové auto
Aston Martin - neříkám ne
Jaguar - TAT motors
TVR - moc sportovní, případná manželka by mě zabila přijet tímto
Mini - jo, ale asi clubman
Alfa - vidíš, na tu jsem zapoměl, ale přejít z Volvo na Alfu ... nevim, ale když nic jiného nezbude
Lancia - nějak se mi nelíbí to co vyrábí
Maserati - to bych si taky nechal líbit, ale málo užitné
Tatrovka - než rozběhnou výrobu osobních aut, budu v důchodu
Saab - bůh ví kde ten skončí společně s Volvem
RR - mno, to je absolutně mimo můj rozpočet (i ten alespoň snově realizovatelný)
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 241
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Kontaktovat uživatele:
#22 Superb
třeba nakonec žabojedi trochu zlepší.. přecijen ty renaulty by nemuseli bejt tak zlý
a co se volva týče... doufám že dokud to bude ve švédsku, bude to vpohodě.
vliv fordu neumím posoudit, teda krom toho že se to začalo designově podobat "všemu ostatnímu"
ale třeba bobcat od američanů koupili korejci, a alespoň co jsem slyšel, tak se krom nápisu na fabrice nic nezměnilo.
nakonec.. dneska je z asie kde co, a když se vtom zvládne člověk zorientovat, dá se najít i kvalita
a co se volva týče... doufám že dokud to bude ve švédsku, bude to vpohodě.
vliv fordu neumím posoudit, teda krom toho že se to začalo designově podobat "všemu ostatnímu"
ale třeba bobcat od američanů koupili korejci, a alespoň co jsem slyšel, tak se krom nápisu na fabrice nic nezměnilo.
nakonec.. dneska je z asie kde co, a když se vtom zvládne člověk zorientovat, dá se najít i kvalita
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 Superb
Já mám tu výhodu, že díky motorkám, okolo kterých se můj život motá, nemám žádnou averzi vůči japoncům. Takže jestli Volvo jednou nebude to pravý, je na řadě Subaru (například Legacy combi je podle mě hezký auto a má nachlup stejný rozměry jako V70 I, jízdní dojmy boxer diesela všichni chválí i když na jeho vyzrálost a spolehlivost si chce asi nějakou dobu počkat, kromě toho má VYŘEŠENOU čtyřkolku), nebo Honda (na Accorda jsem toho taky moc špatnýho neslyšel).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 285
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
#24 Superb
No 10 x to asi nebude, ale verim ze 1x rychleji ano ...tnemec píše: v režimu sekvenčního řazení je asi tak 10x rychlejší než můžeš vůbec fyzicky být s manuálem ty.
anyway, jo pokrok jde dopředu a je hloupe zaslepovat se pouze jendou značkou aut když je tu takový výběr ..
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
#25 Superb
Mno moje 850 je prvni a posledni Volvo ktere si kdy poridim. Hlavně mne odrazuje tragicky servis a jeste horsi poruchovost. S tim jsem se v zivote nesetkal a ze jsem uz par aut mel a ne jenom novych. A Volva mladsich rocniku na tom nejsou zrejme o mnoho lepe. Dalsi auto bude tudiz zrejme Octavia/Superb se kterymi mam nejlepsi zkusenosti, pripadne nejaky japonec.
_________________
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996
850 AWD Estate, B5254T, r.v. 1996
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek