Chladivo na kobreci u řidiče
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Chladivo na kobreci u řidiče
Včera jsem vysypával bordel z podlážky u řidiče a když jsem jí dávál zpátky. Všiml jsem si, že mám kompletně promočenej kobereček. Identifikoval jsem to jako chladící kapalinu. Kontrola expanzní nádobky chladiva ukázala taky nějáky úbytek. Ráno jsem to dolil a dnes to zkusím oddeklovat (plast pod volantem). Dočetl jsem se, že by to mohl být vodní ventil topení. Jak složitá je případně jeho výměna?
-
Offline
- Příspěvky: 737
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Chladivo na kobreci u řidiče
Záleží na tom, co máš za verzi topení - pokud máš klimu, případně přípravu pro klimu, ventil bude v motorovém prostoru. Potom je to téměř jistě radiátor topení. Nečeká Tě moc příjemná oprava, ale nic si z toho nedělej, budu ji dělat dokonce podruhé - nainstaloval jsem nový vadný radiátor - doporučuju před instalací ozkoušet, včetně renomovaných značek.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Chladivo na kobreci u řidiče
Klimu nemám. Toho radiátoru se právě bojím. :?
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Chladivo na kobreci u řidiče
to nemusis je to radiator nebo hadice kolem neho a nebo jeste ventil.Tom85 píše:Klimu nemám. Toho radiátoru se právě bojím. :?
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Chladivo na kobreci u řidiče
a jeste jestli chces mam ho novej na sklade a stoji 1980,- a i strej tady je ten ti necham pokud je za 800 kčTom85 píše:Klimu nemám. Toho radiátoru se právě bojím. :?
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Chladivo na kobreci u řidiče
Dnes po práci to zkontroluju a kdyžtak se domluvíme.
-
Offline
- Příspěvky: 737
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Chladivo na kobreci u řidiče
Jsou dva typy, mrkni se, jestli máš kohout topení v motorovém prostoru, nebo ne. Údajně jsou známy i případy, kdy to v případě netěsného ventilu po hadicích stékalo přes přepážku, i když a se jednalo o verzi s kohoutem v motorovém prostoru. Jinak 2 000 je dobrá cena, za Nissens jsem dal 3 500 a teče.
Pokud jsi tuto opravu nikdy nedělal, počítej den až dva na rozborku a den na smontování. Nezapomeň vyjmout všechny koberce (i zadní, protože tím vedením to steče i dozadu), promýt je jarovou vodou a vysušit. Samo to nevyschne. I na topení to schne dost dlouho, obávám se, že za noc to suchý nebude. Aspoň u 760.
Pokud jsi tuto opravu nikdy nedělal, počítej den až dva na rozborku a den na smontování. Nezapomeň vyjmout všechny koberce (i zadní, protože tím vedením to steče i dozadu), promýt je jarovou vodou a vysušit. Samo to nevyschne. I na topení to schne dost dlouho, obávám se, že za noc to suchý nebude. Aspoň u 760.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Chladivo na kobreci u řidiče
Fajný. Provedu analýzu a dám vědět. Díky za rady.
-
Offline
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
Chladivo na kobreci u řidiče
sazim na ventil, prosakovat bude skrt teleso kolem tesneni u ovladaci paky ventilu....Tom85 píše:Fajný. Provedu analýzu a dám vědět. Díky za rady.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Chladivo na kobreci u řidiče
Nechci nic rikat ale za den na tom nema co delat a jeste dvacitku cigaret u toho.HonzaA píše:Jsou dva typy, mrkni se, jestli máš kohout topení v motorovém prostoru, nebo ne. Údajně jsou známy i případy, kdy to v případě netěsného ventilu po hadicích stékalo přes přepážku, i když a se jednalo o verzi s kohoutem v motorovém prostoru. Jinak 2 000 je dobrá cena, za Nissens jsem dal 3 500 a teče.
Pokud jsi tuto opravu nikdy nedělal, počítej den až dva na rozborku a den na smontování. Nezapomeň vyjmout všechny koberce (i zadní, protože tím vedením to steče i dozadu), promýt je jarovou vodou a vysušit. Samo to nevyschne. I na topení to schne dost dlouho, obávám se, že za noc to suchý nebude. Aspoň u 760.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 737
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Chladivo na kobreci u řidiče
Nechci nic říkat, ale pravděpodobně není zběhlej automechanik a ani nebude chtít svoje auto rozebírat jako nějakej vrak. Dá se to udělat rychle, když víš, jak na to. Nehledě na to, že když nejsi dobytek a uděláš vše důkladně, tedy včetně toho, že necháš vyschnout koberce, zabere to nějakej čas. Nechal bych si na to opravdu víc času. Nechci si honit ego, abych tady vykřikoval, že se to dá stihnout za pár hodin a potom Toma přivedl do průšvihu s časem. Myslím, že každej máme jinej přístup, Zbyňku.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 278
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Chladivo na kobreci u řidiče
Ventil topení se nechá vyměnit do hodinky se vším všudy. Ale budeš mít v zádech křivici a omačkaný kolena ...
-
Offline
- Příspěvky: 5796
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Chladivo na kobreci u řidiče
Tom85 píše:Včera jsem vysypával bordel z podlážky u řidiče a když jsem jí dávál zpátky. Všiml jsem si, že mám kompletně promočenej kobereček. Identifikoval jsem to jako chladící kapalinu. Kontrola expanzní nádobky chladiva ukázala taky nějáky úbytek. Ráno jsem to dolil a dnes to zkusím oddeklovat (plast pod volantem). Dočetl jsem se, že by to mohl být vodní ventil topení. Jak složitá je případně jeho výměna?

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 3246
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Chladivo na kobreci u řidiče
To si tak neber. Jsou věci, které neovlivníš a nemůžeš tušit.neuman zdenek píše:to mě tedy mrzí
Já prodal kamrádovi skutečně spolehlivého Golfa II , ´85 za 3000 a jednu sadu kol na Volvo, tutti frutti kára denně v provozu - žádnej tuning, poctivý auto. A druhej den se najednou vysekal zámek u kufru. Za 2 měsíce se mu něco šprajclo v elektrice, normálně večer zaparkoval a ráno už ani neškytl a on neví, co s tím může být. A to šlapal jak hodinky, v zimě v létě na první natočení... Mě za 5 let provozu nikdy nenechalo v průseru, nedal bych na něj dopustit
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Chladivo na kobreci u řidiče
Je to naštěstí jen ten ventil, jednou za 10 vteřin si ukápne. Přístupný to není nic moc, ale vyměnit se to dá.
-
Offline
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Chladivo na kobreci u řidiče
povol víčko expanzky - oprava za tři vteřiny 

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2457
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Chladivo na kobreci u řidiče
vyměň ho hned, dokud není napitý koberec. Tak strašná ta výměna není, pokud se dokážeš zkroutit jak žížala.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Chladivo na kobreci u řidiče
Tak jsem to dnes konečně vyměnil a bylo to poměrně jednoduché, když pominu naprosto tristní dostupnost onoho komponentu. 

-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
Chladivo na kobreci u řidiče
Zdravím, tak jsem narazil při dnešním luxování na stejnou závadu.
Mokrej koberec u řidiče.
Prosím o alespoň stručný popis opravy. Kde a co začít kuchat a jak.
Mám 744 r.v. 90 bez klimy, klasická sedmičková palubka.
Předem díky za vaše tipy.

Prosím o alespoň stručný popis opravy. Kde a co začít kuchat a jak.
Mám 744 r.v. 90 bez klimy, klasická sedmičková palubka.
Předem díky za vaše tipy.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvky: 452
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Chladivo na kobreci u řidiče
Tady je obrázek topení, ten ventil je č.37
A tady http://www.edisk.cz/stahni/80976/topeni.pdf_1.44MB.html je postup výměny radiátoru co je ve Vadisu, je to sice na 940 (na sedmu tam není), ale bude to stejné.
A tady http://www.edisk.cz/stahni/80976/topeni.pdf_1.44MB.html je postup výměny radiátoru co je ve Vadisu, je to sice na 940 (na sedmu tam není), ale bude to stejné.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
Chladivo na kobreci u řidiče
Kubo díky! Tak je to ten ventil. Kape, prevít jeden! No nic, objednávám novej u Kučery.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
Chladivo na kobreci u řidiče
Minulý týden jsem ten ventil vyměnil. Nic těžkýho, ale nejvíc mě porápilo opětovné uchycení táhla a destistupňový mráz. Koberce budou muset počkat na příhodnější počasí a mých pár volnejch dní.
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvky: 737
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Chladivo na kobreci u řidiče
Schne to zatraceně dlouho, počítej s tím...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4671
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Chladivo na kobreci u řidiče
Tohle je nějakej syndrom VRZČ už i mě to potkalo 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1199
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Chladivo na kobreci u řidiče
Není to jenom u vás.. 

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé