D5 chip ze 120kw na ....???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 612
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
D5 chip ze 120kw na ....???
Dočítal som sa tu, že každému, čo má čipnutú D5-ku 120 kW na 147 kW to hulí.
Je to tak, alebo to nemusí nastať?
Koľko max. kW na D5244T je spoľahlivých pre motor aj pre 5st automat ?
Je to tak, alebo to nemusí nastať?
Koľko max. kW na D5244T je spoľahlivých pre motor aj pre 5st automat ?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
D5 chip ze 120kw na ....???
Ja tyto zkusenosti mam + info od dalsich 2 osob. Hodilo to i chybu vysokeho tlaku na palivove liste nebo tak nejak. Pokud neresis, ze po vyjezdu z mesta a po neagresivni jizde udelas trochu tmy, tak nic nemusis resit. Ja tak jezdil rok, pak jsem to dal na 136 kw
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 612
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
D5 chip ze 120kw na ....???
Takže okolo 140 kW a viac to bude huliť?
Ja mám 18%, čo vychádza na cca 141 kW a nehulí to.
Ja mám 18%, čo vychádza na cca 141 kW a nehulí to.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: V70 II D5120kw
D5 chip ze 120kw na ....???
co emiseBoss píše:Takže okolo 140 kW a viac to bude huliť?
Ja mám 18%, čo vychádza na cca 141 kW a nehulí to.
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
D5 chip ze 120kw na ....???
Vychazim jen ze zkusenosti 3 osob. Zalezi i na stylu jizdy. Pokud nejezdis poklidne, ale slapes na to, tak to prakticky nehuli. Predpokladam, ze dodelane dpf nemas
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 612
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
D5 chip ze 120kw na ....???
Emisie ešte neboli - koncom roka bude EK 
A trochu to vyfúkne dym iba keď dám kickdown, inak to vôbec nehulí.
DPF nemám.

A trochu to vyfúkne dym iba keď dám kickdown, inak to vôbec nehulí.
DPF nemám.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 5947
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
D5 chip ze 120kw na ....???
Ono to nehuli furt, ale kdyz das treba 1, 2 nebo 3 a plny plyn, tak vyleti cernota a je klid
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1599
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
D5 chip ze 120kw na ....???
Děkujeme za reklamu na BSR... 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
D5 chip ze 120kw na ....???
Na toto ste pripraveni ? 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
D5 chip ze 120kw na ....???
Ic se nafoukne i na serii
,pak o duvod vic koupit neco kvalitnejsiho

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10155
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
D5 chip ze 120kw na ....???
Jak se tváři na zvýšení výkonu DPF? (samozřejmě myslím 136kw verzi a vyjímečně 120kw)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
D5 chip ze 120kw na ....???
Tome Tome... 

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 637
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
D5 chip ze 120kw na ....???
Moje 120kW má na chip (160kW) zhruba 10 tis. a zatím bez problému. Ale samozřejmě je to málo na to aby se dalo něco objektivně soudit 

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 637
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
D5 chip ze 120kw na ....???
Chip převodovky je jen bonus navíc, ne? Převodovka má konstrukčně nastavené maximum Nm, které je schopna unést a jestli řadí rychlejc nebo pomalejc je na životnosti jedno. Dostává s většími Nm větší čočku, ať je to od polestaru nebo od garážisty.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
D5 chip ze 120kw na ....???
Co me vadi na D5 120kW + aisin automat je nemoznost rychle vyrazit z krizovatky. Koni nebo spis Nm je tam dost, ale nez vyleti otacky + prokluz menice to je fakt vecnost - dve sekundy. A to kolikrat rozhoduje .... Nedala by se nejak nacipovat aspon odezva na polohu pedalu plynu?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
D5 chip ze 120kw na ....???
A nemáš v háji silentblok?danillo píše:Co me vadi na D5 120kW + aisin automat je nemoznost rychle vyrazit z krizovatky. Koni nebo spis Nm je tam dost, ale nez vyleti otacky + prokluz menice to je fakt vecnost - dve sekundy. A to kolikrat rozhoduje .... Nedala by se nejak nacipovat aspon odezva na polohu pedalu plynu?
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
D5 chip ze 120kw na ....???
Martine, nevim. Jak to poznam? A kterej sb myslis? Je jich tam jak nasr...martinopel píše:A nemáš v háji silentblok?danillo píše:Co me vadi na D5 120kW + aisin automat je nemoznost rychle vyrazit z krizovatky. Koni nebo spis Nm je tam dost, ale nez vyleti otacky + prokluz menice to je fakt vecnost - dve sekundy. A to kolikrat rozhoduje .... Nedala by se nejak nacipovat aspon odezva na polohu pedalu plynu?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
D5 chip ze 120kw na ....???
Přední nebo zadní podtlakový.Pokud se ztrácí podtlak,auto reaguje přesně jak popisuješ,teprve,když se zvýší otáčky a vývěva je schopna překonat únik podtlaku,tak auto najednou vystřelí.danillo píše: Martine, nevim. Jak to poznam? A kterej sb myslis? Je jich tam jak nasr...
-
Offline
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
D5 chip ze 120kw na ....???
no, s tím rychlým vyražením z křižovatky mám stejný problém a řekl bych, že ještě horší to je, když ještě nestojím, ale pomalu dojíždím (možná je tam ještě dvojka...???), vidím, že se něco blíží, ale určitě to stihnu... šlápnu a ono nic, věčnost, než se to chytne... asi bývají občas někteří na hlavní nasraní... 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12493
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
D5 chip ze 120kw na ....???
Tak to máte určitě něco špatně, protože Bertík reaguje okamžitě (čti do fteřiny určitě)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
D5 chip ze 120kw na ....???
Rozjet se rychle pri dojizdeni je fakt jeste vetsi problem, ale za to proste muze pomala prevodovka ktera se par vterin rozmejsli co tam da za kvalt. Tohle se da pochopit. Ale rozjezd z nuly kdy prevodovka neradi bych si predstavoval rychlejsi...Tod2 píše:no, s tím rychlým vyražením z křižovatky mám stejný problém a řekl bych, že ještě horší to je, když ještě nestojím, ale pomalu dojíždím (možná je tam ještě dvojka...???), vidím, že se něco blíží, ale určitě to stihnu... šlápnu a ono nic, věčnost, než se to chytne... asi bývají občas někteří na hlavní nasraní...
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 312
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D4 AWD 014, Polestar 158kw
D5 chip ze 120kw na ....???
No nevím, já nedávno s těžkým srdcem vyměnil svého miláčka S60 2.5T za dehet xc90 136kw (heslo: rodina se dusí
) a jisté "otálení" na rozjezdu tam podle mě fakt je.
Ne něco extra, ale jak jsem byl zvyklý polechtat plyn a benzínový pětivál v S60 vystřelil z křižovatky, tak jsem málem zavinil hned na té první po koupi (neuvyklý rozvážnému traktoru podstatně vyšší a těžší konstrukce). Vjel jsem do křižovatky s tím, že to před týpkem, co jel zleva po hlavní, v klidu stihnu. Tedy stihnul jsem, ale rozhodně ne v klidu a s lehkou pomocí onoho týpka, který naštěstí nečuměl po ptákách, ale sledoval provoz, takže přibrzdil.
Už jsem si zvykl, ba v některých ohledech jsem i příjemně překvapen, že se se tím docela dá jezdit, ale to, že při rozjezdu z nuly šlápnu na plyn a motor mi dá ještě vteřinu na to, jestli si to nechci rozmyslet, to tam prostě je.
O chipu přemýšlím, ale zase - z xc90 dravce neuděláš, chip, nechip, na to to auto není. Zato má spoustu jiných předností, které oceňuji čím dál víc
Pravda - mám těch 136kw a vy se bavíte o 120, což nevím, o kolik hůř to v reálu jede.

Ne něco extra, ale jak jsem byl zvyklý polechtat plyn a benzínový pětivál v S60 vystřelil z křižovatky, tak jsem málem zavinil hned na té první po koupi (neuvyklý rozvážnému traktoru podstatně vyšší a těžší konstrukce). Vjel jsem do křižovatky s tím, že to před týpkem, co jel zleva po hlavní, v klidu stihnu. Tedy stihnul jsem, ale rozhodně ne v klidu a s lehkou pomocí onoho týpka, který naštěstí nečuměl po ptákách, ale sledoval provoz, takže přibrzdil.
Už jsem si zvykl, ba v některých ohledech jsem i příjemně překvapen, že se se tím docela dá jezdit, ale to, že při rozjezdu z nuly šlápnu na plyn a motor mi dá ještě vteřinu na to, jestli si to nechci rozmyslet, to tam prostě je.
O chipu přemýšlím, ale zase - z xc90 dravce neuděláš, chip, nechip, na to to auto není. Zato má spoustu jiných předností, které oceňuji čím dál víc

Pravda - mám těch 136kw a vy se bavíte o 120, což nevím, o kolik hůř to v reálu jede.
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
D5 chip ze 120kw na ....???
Ahoj.plossek píše:polestar a bsr vám změní SW i pro aut. převodovku
Je táto informácia niečim doložiteľná? U Polestar je to jasne uvedené, u BSR sa mi to nedarí nikde nájsť.
Tiež som nikde nenašiel, či sa po chipe od BSR vyskytuje chyba ECM/CEM Checksumm error vo VIDA.
Dík.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel; ![Obrázek]()
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
D5 chip ze 120kw na ....???
Odpoviem si sám, na swedespeed fóre to riešil nejaký nešťastník.
"I spoke to Bsr they say they don't touch the Tranny ecu"
viac info tu:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?65898-Can-this-Forum-Please-help-me-with-my-Bsr-TCM-ECM-problem
"I spoke to Bsr they say they don't touch the Tranny ecu"
viac info tu:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?65898-Can-this-Forum-Please-help-me-with-my-Bsr-TCM-ECM-problem
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
MaxMotion Diesel; ![Obrázek]()
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
D5 chip ze 120kw na ....???
Myslim ze kW v tomto roli nehrajou, spis nejaka mapa ridici jednotky nebo prevodovky - rychlejsi odezva na plyn a nasledny rozjezd. Jak se to roztoci tak je tam sily na rozdavani. No kazdopadne vymena vsech silentbloku je v planu tak uvidime jestli to pomuze. Pak turbo, IC, vstriky a bude chip+Egr off. Pak to prodamElBé píše:No nevím, já nedávno s těžkým srdcem vyměnil svého miláčka S60 2.5T za dehet xc90 136kw (heslo: rodina se dusí) a jisté "otálení" na rozjezdu tam podle mě fakt je.
Ne něco extra, ale jak jsem byl zvyklý polechtat plyn a benzínový pětivál v S60 vystřelil z křižovatky, tak jsem málem zavinil hned na té první po koupi (neuvyklý rozvážnému traktoru podstatně vyšší a těžší konstrukce). Vjel jsem do křižovatky s tím, že to před týpkem, co jel zleva po hlavní, v klidu stihnu. Tedy stihnul jsem, ale rozhodně ne v klidu a s lehkou pomocí onoho týpka, který naštěstí nečuměl po ptákách, ale sledoval provoz, takže přibrzdil.
Už jsem si zvykl, ba v některých ohledech jsem i příjemně překvapen, že se se tím docela dá jezdit, ale to, že při rozjezdu z nuly šlápnu na plyn a motor mi dá ještě vteřinu na to, jestli si to nechci rozmyslet, to tam prostě je.
O chipu přemýšlím, ale zase - z xc90 dravce neuděláš, chip, nechip, na to to auto není. Zato má spoustu jiných předností, které oceňuji čím dál víc![]()
Pravda - mám těch 136kw a vy se bavíte o 120, což nevím, o kolik hůř to v reálu jede.

_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Sadam