D5 chip ze 120kw na ....???

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#51 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Boss »

Dočítal som sa tu, že každému, čo má čipnutú D5-ku 120 kW na 147 kW to hulí.
Je to tak, alebo to nemusí nastať?
Koľko max. kW na D5244T je spoľahlivých pre motor aj pre 5st automat ?
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#52 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Haben »

Ja tyto zkusenosti mam + info od dalsich 2 osob. Hodilo to i chybu vysokeho tlaku na palivove liste nebo tak nejak. Pokud neresis, ze po vyjezdu z mesta a po neagresivni jizde udelas trochu tmy, tak nic nemusis resit. Ja tak jezdil rok, pak jsem to dal na 136 kw
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#53 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Boss »

Takže okolo 140 kW a viac to bude huliť?
Ja mám 18%, čo vychádza na cca 141 kW a nehulí to.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 34
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Opava
Vůz: V70 II D5120kw

#54 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od markusvolvus »

Boss píše:Takže okolo 140 kW a viac to bude huliť?
Ja mám 18%, čo vychádza na cca 141 kW a nehulí to.
co emise

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#55 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Haben »

Vychazim jen ze zkusenosti 3 osob. Zalezi i na stylu jizdy. Pokud nejezdis poklidne, ale slapes na to, tak to prakticky nehuli. Predpokladam, ze dodelane dpf nemas
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 568
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

#56 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Boss »

Emisie ešte neboli - koncom roka bude EK :-)
A trochu to vyfúkne dym iba keď dám kickdown, inak to vôbec nehulí.
DPF nemám.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#57 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Haben »

Ono to nehuli furt, ale kdyz das treba 1, 2 nebo 3 a plny plyn, tak vyleti cernota a je klid
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#58 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od metju »

Děkujeme za reklamu na BSR... :Rose:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#59 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Drak3n »

Na toto ste pripraveni ? :)
Přílohy
IMG_0019Medium.jpg
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#60 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od 3m3 »

Ic se nafoukne i na serii,pak o duvod vic koupit neco kvalitnejsiho
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#61 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od hajnej »

Jak se tváři na zvýšení výkonu DPF? (samozřejmě myslím 136kw verzi a vyjímečně 120kw)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#62 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od 3m3 »

Tome Tome... :lol:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#63 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od SuGi »

Moje 120kW má na chip (160kW) zhruba 10 tis. a zatím bez problému. Ale samozřejmě je to málo na to aby se dalo něco objektivně soudit :)
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

SuGi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 605
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Písek
Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T

#64 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od SuGi »

Chip převodovky je jen bonus navíc, ne? Převodovka má konstrukčně nastavené maximum Nm, které je schopna unést a jestli řadí rychlejc nebo pomalejc je na životnosti jedno. Dostává s většími Nm větší čočku, ať je to od polestaru nebo od garážisty.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#65 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od danillo »

Co me vadi na D5 120kW + aisin automat je nemoznost rychle vyrazit z krizovatky. Koni nebo spis Nm je tam dost, ale nez vyleti otacky + prokluz menice to je fakt vecnost - dve sekundy. A to kolikrat rozhoduje .... Nedala by se nejak nacipovat aspon odezva na polohu pedalu plynu?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

GDPR_user

#66 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od GDPR_user »

danillo píše:Co me vadi na D5 120kW + aisin automat je nemoznost rychle vyrazit z krizovatky. Koni nebo spis Nm je tam dost, ale nez vyleti otacky + prokluz menice to je fakt vecnost - dve sekundy. A to kolikrat rozhoduje .... Nedala by se nejak nacipovat aspon odezva na polohu pedalu plynu?
A nemáš v háji silentblok?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#67 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od danillo »

martinopel píše:
danillo píše:Co me vadi na D5 120kW + aisin automat je nemoznost rychle vyrazit z krizovatky. Koni nebo spis Nm je tam dost, ale nez vyleti otacky + prokluz menice to je fakt vecnost - dve sekundy. A to kolikrat rozhoduje .... Nedala by se nejak nacipovat aspon odezva na polohu pedalu plynu?
A nemáš v háji silentblok?
Martine, nevim. Jak to poznam? A kterej sb myslis? Je jich tam jak nasr...
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

GDPR_user

#68 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od GDPR_user »

danillo píše: Martine, nevim. Jak to poznam? A kterej sb myslis? Je jich tam jak nasr...
Přední nebo zadní podtlakový.Pokud se ztrácí podtlak,auto reaguje přesně jak popisuješ,teprve,když se zvýší otáčky a vývěva je schopna překonat únik podtlaku,tak auto najednou vystřelí.

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2899
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#69 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Tod2 »

no, s tím rychlým vyražením z křižovatky mám stejný problém a řekl bych, že ještě horší to je, když ještě nestojím, ale pomalu dojíždím (možná je tam ještě dvojka...???), vidím, že se něco blíží, ale určitě to stihnu... šlápnu a ono nic, věčnost, než se to chytne... asi bývají občas někteří na hlavní nasraní... :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#70 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Urvanej »

Tak to máte určitě něco špatně, protože Bertík reaguje okamžitě (čti do fteřiny určitě)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#71 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od danillo »

Tod2 píše:no, s tím rychlým vyražením z křižovatky mám stejný problém a řekl bych, že ještě horší to je, když ještě nestojím, ale pomalu dojíždím (možná je tam ještě dvojka...???), vidím, že se něco blíží, ale určitě to stihnu... šlápnu a ono nic, věčnost, než se to chytne... asi bývají občas někteří na hlavní nasraní... :)
Rozjet se rychle pri dojizdeni je fakt jeste vetsi problem, ale za to proste muze pomala prevodovka ktera se par vterin rozmejsli co tam da za kvalt. Tohle se da pochopit. Ale rozjezd z nuly kdy prevodovka neradi bych si predstavoval rychlejsi...
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 154
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D4 AWD 014, Polestar 158kw

#72 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od ElBé »

No nevím, já nedávno s těžkým srdcem vyměnil svého miláčka S60 2.5T za dehet xc90 136kw (heslo: rodina se dusí :unknown: ) a jisté "otálení" na rozjezdu tam podle mě fakt je.
Ne něco extra, ale jak jsem byl zvyklý polechtat plyn a benzínový pětivál v S60 vystřelil z křižovatky, tak jsem málem zavinil hned na té první po koupi (neuvyklý rozvážnému traktoru podstatně vyšší a těžší konstrukce). Vjel jsem do křižovatky s tím, že to před týpkem, co jel zleva po hlavní, v klidu stihnu. Tedy stihnul jsem, ale rozhodně ne v klidu a s lehkou pomocí onoho týpka, který naštěstí nečuměl po ptákách, ale sledoval provoz, takže přibrzdil.
Už jsem si zvykl, ba v některých ohledech jsem i příjemně překvapen, že se se tím docela dá jezdit, ale to, že při rozjezdu z nuly šlápnu na plyn a motor mi dá ještě vteřinu na to, jestli si to nechci rozmyslet, to tam prostě je.
O chipu přemýšlím, ale zase - z xc90 dravce neuděláš, chip, nechip, na to to auto není. Zato má spoustu jiných předností, které oceňuji čím dál víc :jaj:
Pravda - mám těch 136kw a vy se bavíte o 120, což nevím, o kolik hůř to v reálu jede.

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#73 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Ares »

plossek píše:polestar a bsr vám změní SW i pro aut. převodovku
Ahoj.

Je táto informácia niečim doložiteľná? U Polestar je to jasne uvedené, u BSR sa mi to nedarí nikde nájsť.
Tiež som nikde nenašiel, či sa po chipe od BSR vyskytuje chyba ECM/CEM Checksumm error vo VIDA.

Dík.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#74 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od Ares »

Odpoviem si sám, na swedespeed fóre to riešil nejaký nešťastník.
"I spoke to Bsr they say they don't touch the Tranny ecu"

viac info tu:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?65898-Can-this-Forum-Please-help-me-with-my-Bsr-TCM-ECM-problem
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#75 D5 chip ze 120kw na ....???

Příspěvek od danillo »

ElBé píše:No nevím, já nedávno s těžkým srdcem vyměnil svého miláčka S60 2.5T za dehet xc90 136kw (heslo: rodina se dusí :unknown: ) a jisté "otálení" na rozjezdu tam podle mě fakt je.
Ne něco extra, ale jak jsem byl zvyklý polechtat plyn a benzínový pětivál v S60 vystřelil z křižovatky, tak jsem málem zavinil hned na té první po koupi (neuvyklý rozvážnému traktoru podstatně vyšší a těžší konstrukce). Vjel jsem do křižovatky s tím, že to před týpkem, co jel zleva po hlavní, v klidu stihnu. Tedy stihnul jsem, ale rozhodně ne v klidu a s lehkou pomocí onoho týpka, který naštěstí nečuměl po ptákách, ale sledoval provoz, takže přibrzdil.
Už jsem si zvykl, ba v některých ohledech jsem i příjemně překvapen, že se se tím docela dá jezdit, ale to, že při rozjezdu z nuly šlápnu na plyn a motor mi dá ještě vteřinu na to, jestli si to nechci rozmyslet, to tam prostě je.
O chipu přemýšlím, ale zase - z xc90 dravce neuděláš, chip, nechip, na to to auto není. Zato má spoustu jiných předností, které oceňuji čím dál víc :jaj:
Pravda - mám těch 136kw a vy se bavíte o 120, což nevím, o kolik hůř to v reálu jede.
Myslim ze kW v tomto roli nehrajou, spis nejaka mapa ridici jednotky nebo prevodovky - rychlejsi odezva na plyn a nasledny rozjezd. Jak se to roztoci tak je tam sily na rozdavani. No kazdopadne vymena vsech silentbloku je v planu tak uvidime jestli to pomuze. Pak turbo, IC, vstriky a bude chip+Egr off. Pak to prodam
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“