LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od 3m3 »

PINĎABC píše:To by zvládla i moje žena. Ale nedávno tady dával někdo fotku liťáku v kuchyňské myčce.
To byl ten jehoz na severu volaj Jančo :)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

má první fotka našeho nového povozu a hned, jak si lebedí na odtahovce :twisted:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od mr1 »

smutné :cry: copak se jí stalo?
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

mr1 píše:smutné :cry: copak se jí stalo?
zatím nemám jistotu, ale pravděpodobně čerpadlo v nádrži a nebo relátko, snad se dnes dozvím více.
Více info o odtahu zde :( https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=71649
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvky: 602
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od lukinl »

To je nemilé, leč vzhledem k pořizovací ceně lze akceptovat neduhy.
Pojišťovny to je věčnej boj, ve kterým není šance vyhrát, ale platit se to musí.
Taky bych chtěl mít jistotu, že za služby dostanu vždy zaplaceno bez ohledu na kvalitu služby.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Smutné na odtahovce ,jsem zvědav co to bude ,snad nějaká prkotina .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

Petr.Chrpa píše:Smutné na odtahovce ,jsem zvědav co to bude ,snad nějaká prkotina .
Záhada hlavolamu včera vyřešena,
Na PC to hlásilo chybu - nízký tlak paliva
V pojistkové skříni na pozici č.21 chyběla pojistkam 15A.
Tato pozice je k napájení čerpadla v nádrži.
Pravděpodobně došlo během jízdy k nasátí vzduchu do palivového systému.
V době této závady jsem měl v nádrži cca 15 l nafty, rafika palivoměru byla nad rezervou, hladový oko nesvítilo.
V Brně v AMBU mechanik kontroloval činnos, spíše nečinnost čerpadla, čerpadlo nebzučelo, tak šel po pojistkách a zjistil, že daná pojistka NENÍ osazená na pozici.
Pozici osadil, chvíli motal startérem a následně motor naskočil.
Oprava za 0,-Kč.

Zajímavé je, že po dobu mého vlastnictví jsem do pojistkové skříně nelezl, žádné pojistky jsem nevytahoval,
s autem jsem od listopadu 2019 najel cca 12 000 km, jel jsem během té doby už i na rezervu a k této závadě zastavení motoru nikdy nedošlo.
Tak tedy nevím, nerozumím.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od pepa.paur »

Ahoj Luboši,
tohle znám, stala se mi stejná věc na V70II, motor zastavil na dálnici a počítač ukazoval dojezd 210km.
Příčinou je opravdu nefunkční přečerpávání v nádrži. Nádrž má dva palivoměry, pro levou a pravou stranu.
Sledoval jsem to dlouhodobě diagnostikou, při jízdě po okreskách nebo po městě, se nafta přelévá mezi polovinami a je možné tato dojet až do hladového oka bez funkčního přečerpávání.
Problém se projeví až při klidné jízdě po dálnici, kdy začně ubývat jen z jedné poloviny až nasaje vzduch a je konec :(
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5185
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od Warcz »

Dobrá haluz že to bez té pojistky jelo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

Warcz píše:Dobrá haluz že to bez té pojistky jelo.
a to je pro mě záhada, už předchozí majitel, tak jezdil a já takto najel cca 12 000 km, párkrát i s hladovým okem, v náklonu v terénu, ....
Tomuto fakt nerozumím.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Loewe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 46
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Východ
Vůz: Volvo 850 TDi
Bydliště: Praha - Východ

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od Loewe »

Teda Luboši, to je pech, hlavně, že je to vyřešeno, trpká hořkost zůstává s POVkem, kdy člověk zůstane v nouzi a pojišťovna zkouší vydojit co nejvíce peněz na rámec pojištění.
_________________
Volvo 850 TDi, 103 kW, 1996

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

Loewe píše:Teda Luboši, to je pech, hlavně, že je to vyřešeno, trpká hořkost zůstává s POVkem, kdy člověk zůstane v nouzi a pojišťovna zkouší vydojit co nejvíce peněz na rámec pojištění.

:) to máš pravdu, ve 22:00 hod na dálnici neni prostor na žádné vyjednávání
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od karelvolvo »

LUBOŠ píše:
Loewe píše:Teda Luboši, to je pech, hlavně, že je to vyřešeno, trpká hořkost zůstává s POVkem, kdy člověk zůstane v nouzi a pojišťovna zkouší vydojit co nejvíce peněz na rámec pojištění.

:) to máš pravdu, ve 22:00 hod na dálnici neni prostor na žádné vyjednávání
Taky se mě to stalo v Srbsku asi 20 km do Bulharska, normálně jsme zastavili na benzince nafta dílek nad rezervou ani jsem nechtěl tankovat tehdy byla v Bulharsku o 6kč levnější a nenastartoval jsem. Věděl jsem že po zapnutí klíčku čerpadlo pár vteřin běží a toto se nedělo ! Tak se dívám na pojistky, relé kousek opodál borec s odtahovkou že mně odveze kousek odtud má servis ... povídám nemám co stratit vytáhnul jsem dvě petky nafty co jsem si vezl z domova nalil chvíli točilo chytlo a ještě jsme dojeli až do Bulhar. Od té doby jakjedu do světa dvoulitrovka s sebou ! Pak jsem bez čerpadla jezdil ještě skoro dva roky i Chorvatsko jsem dal
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Dural8
Offline
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od Dural8 »

Ja mam zkusenost, kdyz nefrcelo precerpavaci cerpadlo, ze to kdy to zastavilo bylo odvisle od jizdy. Na dalnici to zdechlo pri dojezdu 200, pri ekoteroru se dalo jezdit az do rezervy...btw pokud je to pravda, a mate stejny problem, tak staci 10 minut pockat a auto bez doliti nafty ujelo (mysleno bez jakekoli akce mimo cekane a nasledneho trochu delsiho nastartovani) me vzdycky jeste k prvni pumpe, takze treba do 10ti km. Jak kdyby se to tam dolilo samospadem, opakuji jakkdyby. Ale rozhodne pokud se tomu nedal cas, tak se na tom vytriskala baterka a nic. Tocenim se to neuspisilo. Najel jsem s tim autem pres 40t km a byl zvykly ze to je vlastnost, tankoval jsem u dojezdu 300-400km po cca 500-600ti najetych km a tak to fungovalo spolehlive.
Nikdy jsem ale nezkoumal, zda je precerpavaci cerpadlo v nadrzi = jsou tam 2ks anebo tuhle roli plni normalni podavaci cerpadlo pres nejaky zdvojovaci ventil jako je to u 2011 a okolo.
Pokud by to bylo jenom jedno, pak bych si myslel, ze se v tom nekdo hrabal a tu saci hadici do druhe poloviny nadrze nevratil spravne.

Jednalo se o V70 II D5
_________________
V60 D4

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

jedna z provozu, to jen aby nevznikla tady fáma, že jezdím s xcéčkem jen na odtahovce :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od Urvanej »

Kdyby si někdo myslel, že to jen složil z odtahovky, blejsknul a zase naložil, tak můžu potvrdit jeho slova, páč dneska jsem ho viděl na hájveji pohybovat se vlastní silou, dokonce šlo i nastartovat a odjelo, je to fakt pěknej stroj. :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od 3m3 »

Konečně něco pořádnýho na tahání hengru :wink: :D
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

3m3 píše:Konečně něco pořádnýho na tahání hengru :wink: :D
si piš 8)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

Urvanej píše:Kdyby si někdo myslel, že to jen složil z odtahovky, blejsknul a zase naložil, tak můžu potvrdit jeho slova, páč dneska jsem ho viděl na hájveji pohybovat se vlastní silou, dokonce šlo i nastartovat a odjelo, je to fakt pěknej stroj. :good:
a po včerejším nájezdu 1000 km jsem dojel i domů :D
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

Vzhledem k tomu, že jdou takový pohádky, že prý nemám už žádný krabice, tak přikládám jedno čerstvý foto jako důkaz nového přírůstku k mé bílé 944 :) .
Tento lahváč je bez koroze, pěkný interiér a nájezd pod 200 tis km.
Jen nemám příliš v oblibě tyto alu, tak budou v jiné sekci na prodej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od Urvanej »

Ty kliky, skoro by jeden řekl, že to je 960 :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 882
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od vityjan »

Na prvni fotce vidim modrou :pardon:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

Urvanej píše: 12 bře 2021 18:46 Ty kliky, skoro by jeden řekl, že to je 960 :-)
to je takový vylepšení, kliky nárazníky, lišty. Ale je to pravověrná 940 s legendární motorizací B 200F :)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1291
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od LUBOŠ »

vityjan píše: 12 bře 2021 19:09 Na prvni fotce vidim modrou :pardon:
to sice jó, ale bílá je pod střechó :)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

LUBOŠ - bývalá a stávající Volva

Příspěvek od HonzaA »

Tak to jsou potom ty kliky, lišty a nárazníky hodnotnější jak to auto :D

Nezbývá než pogratulovat a hluboce smeknout. Kde takové rostou?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Max007