To byl ten jehoz na severu volaj JančoPINĎABC píše:To by zvládla i moje žena. Ale nedávno tady dával někdo fotku liťáku v kuchyňské myčce.
LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#176 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#177 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
má první fotka našeho nového povozu a hned, jak si lebedí na odtahovce
- Přílohy
-
- odtah.jpg (79.31 KiB) Zobrazeno 1005 x
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
#178 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
smutné copak se jí stalo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#179 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
zatím nemám jistotu, ale pravděpodobně čerpadlo v nádrži a nebo relátko, snad se dnes dozvím více.mr1 píše:smutné copak se jí stalo?
Více info o odtahu zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=71649
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 603
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
#180 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
To je nemilé, leč vzhledem k pořizovací ceně lze akceptovat neduhy.
Pojišťovny to je věčnej boj, ve kterým není šance vyhrát, ale platit se to musí.
Taky bych chtěl mít jistotu, že za služby dostanu vždy zaplaceno bez ohledu na kvalitu služby.
Pojišťovny to je věčnej boj, ve kterým není šance vyhrát, ale platit se to musí.
Taky bych chtěl mít jistotu, že za služby dostanu vždy zaplaceno bez ohledu na kvalitu služby.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#181 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Smutné na odtahovce ,jsem zvědav co to bude ,snad nějaká prkotina .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#182 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Záhada hlavolamu včera vyřešena,Petr.Chrpa píše:Smutné na odtahovce ,jsem zvědav co to bude ,snad nějaká prkotina .
Na PC to hlásilo chybu - nízký tlak paliva
V pojistkové skříni na pozici č.21 chyběla pojistkam 15A.
Tato pozice je k napájení čerpadla v nádrži.
Pravděpodobně došlo během jízdy k nasátí vzduchu do palivového systému.
V době této závady jsem měl v nádrži cca 15 l nafty, rafika palivoměru byla nad rezervou, hladový oko nesvítilo.
V Brně v AMBU mechanik kontroloval činnos, spíše nečinnost čerpadla, čerpadlo nebzučelo, tak šel po pojistkách a zjistil, že daná pojistka NENÍ osazená na pozici.
Pozici osadil, chvíli motal startérem a následně motor naskočil.
Oprava za 0,-Kč.
Zajímavé je, že po dobu mého vlastnictví jsem do pojistkové skříně nelezl, žádné pojistky jsem nevytahoval,
s autem jsem od listopadu 2019 najel cca 12 000 km, jel jsem během té doby už i na rezervu a k této závadě zastavení motoru nikdy nedošlo.
Tak tedy nevím, nerozumím.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 889
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#183 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Ahoj Luboši,
tohle znám, stala se mi stejná věc na V70II, motor zastavil na dálnici a počítač ukazoval dojezd 210km.
Příčinou je opravdu nefunkční přečerpávání v nádrži. Nádrž má dva palivoměry, pro levou a pravou stranu.
Sledoval jsem to dlouhodobě diagnostikou, při jízdě po okreskách nebo po městě, se nafta přelévá mezi polovinami a je možné tato dojet až do hladového oka bez funkčního přečerpávání.
Problém se projeví až při klidné jízdě po dálnici, kdy začně ubývat jen z jedné poloviny až nasaje vzduch a je konec
tohle znám, stala se mi stejná věc na V70II, motor zastavil na dálnici a počítač ukazoval dojezd 210km.
Příčinou je opravdu nefunkční přečerpávání v nádrži. Nádrž má dva palivoměry, pro levou a pravou stranu.
Sledoval jsem to dlouhodobě diagnostikou, při jízdě po okreskách nebo po městě, se nafta přelévá mezi polovinami a je možné tato dojet až do hladového oka bez funkčního přečerpávání.
Problém se projeví až při klidné jízdě po dálnici, kdy začně ubývat jen z jedné poloviny až nasaje vzduch a je konec
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#184 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Dobrá haluz že to bez té pojistky jelo.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#185 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
a to je pro mě záhada, už předchozí majitel, tak jezdil a já takto najel cca 12 000 km, párkrát i s hladovým okem, v náklonu v terénu, ....Warcz píše:Dobrá haluz že to bez té pojistky jelo.
Tomuto fakt nerozumím.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 46
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Východ
- Vůz: Volvo 850 TDi
- Bydliště: Praha - Východ
#186 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Teda Luboši, to je pech, hlavně, že je to vyřešeno, trpká hořkost zůstává s POVkem, kdy člověk zůstane v nouzi a pojišťovna zkouší vydojit co nejvíce peněz na rámec pojištění.
_________________
Volvo 850 TDi, 103 kW, 1996
Volvo 850 TDi, 103 kW, 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#187 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Loewe píše:Teda Luboši, to je pech, hlavně, že je to vyřešeno, trpká hořkost zůstává s POVkem, kdy člověk zůstane v nouzi a pojišťovna zkouší vydojit co nejvíce peněz na rámec pojištění.
to máš pravdu, ve 22:00 hod na dálnici neni prostor na žádné vyjednávání
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#188 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Taky se mě to stalo v Srbsku asi 20 km do Bulharska, normálně jsme zastavili na benzince nafta dílek nad rezervou ani jsem nechtěl tankovat tehdy byla v Bulharsku o 6kč levnější a nenastartoval jsem. Věděl jsem že po zapnutí klíčku čerpadlo pár vteřin běží a toto se nedělo ! Tak se dívám na pojistky, relé kousek opodál borec s odtahovkou že mně odveze kousek odtud má servis ... povídám nemám co stratit vytáhnul jsem dvě petky nafty co jsem si vezl z domova nalil chvíli točilo chytlo a ještě jsme dojeli až do Bulhar. Od té doby jakjedu do světa dvoulitrovka s sebou ! Pak jsem bez čerpadla jezdil ještě skoro dva roky i Chorvatsko jsem dalLUBOŠ píše:Loewe píše:Teda Luboši, to je pech, hlavně, že je to vyřešeno, trpká hořkost zůstává s POVkem, kdy člověk zůstane v nouzi a pojišťovna zkouší vydojit co nejvíce peněz na rámec pojištění.
to máš pravdu, ve 22:00 hod na dálnici neni prostor na žádné vyjednávání
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1281
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#189 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Ja mam zkusenost, kdyz nefrcelo precerpavaci cerpadlo, ze to kdy to zastavilo bylo odvisle od jizdy. Na dalnici to zdechlo pri dojezdu 200, pri ekoteroru se dalo jezdit az do rezervy...btw pokud je to pravda, a mate stejny problem, tak staci 10 minut pockat a auto bez doliti nafty ujelo (mysleno bez jakekoli akce mimo cekane a nasledneho trochu delsiho nastartovani) me vzdycky jeste k prvni pumpe, takze treba do 10ti km. Jak kdyby se to tam dolilo samospadem, opakuji jakkdyby. Ale rozhodne pokud se tomu nedal cas, tak se na tom vytriskala baterka a nic. Tocenim se to neuspisilo. Najel jsem s tim autem pres 40t km a byl zvykly ze to je vlastnost, tankoval jsem u dojezdu 300-400km po cca 500-600ti najetych km a tak to fungovalo spolehlive.
Nikdy jsem ale nezkoumal, zda je precerpavaci cerpadlo v nadrzi = jsou tam 2ks anebo tuhle roli plni normalni podavaci cerpadlo pres nejaky zdvojovaci ventil jako je to u 2011 a okolo.
Pokud by to bylo jenom jedno, pak bych si myslel, ze se v tom nekdo hrabal a tu saci hadici do druhe poloviny nadrze nevratil spravne.
Jednalo se o V70 II D5
Nikdy jsem ale nezkoumal, zda je precerpavaci cerpadlo v nadrzi = jsou tam 2ks anebo tuhle roli plni normalni podavaci cerpadlo pres nejaky zdvojovaci ventil jako je to u 2011 a okolo.
Pokud by to bylo jenom jedno, pak bych si myslel, ze se v tom nekdo hrabal a tu saci hadici do druhe poloviny nadrze nevratil spravne.
Jednalo se o V70 II D5
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#190 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
jedna z provozu, to jen aby nevznikla tady fáma, že jezdím s xcéčkem jen na odtahovce
- Přílohy
-
- 20200305_170824.jpg (95.62 KiB) Zobrazeno 618 x
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#191 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Kdyby si někdo myslel, že to jen složil z odtahovky, blejsknul a zase naložil, tak můžu potvrdit jeho slova, páč dneska jsem ho viděl na hájveji pohybovat se vlastní silou, dokonce šlo i nastartovat a odjelo, je to fakt pěknej stroj.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2989
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#192 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Konečně něco pořádnýho na tahání hengru
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#193 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
si piš3m3 píše:Konečně něco pořádnýho na tahání hengru
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#194 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
a po včerejším nájezdu 1000 km jsem dojel i domůUrvanej píše:Kdyby si někdo myslel, že to jen složil z odtahovky, blejsknul a zase naložil, tak můžu potvrdit jeho slova, páč dneska jsem ho viděl na hájveji pohybovat se vlastní silou, dokonce šlo i nastartovat a odjelo, je to fakt pěknej stroj.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#195 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Vzhledem k tomu, že jdou takový pohádky, že prý nemám už žádný krabice, tak přikládám jedno čerstvý foto jako důkaz nového přírůstku k mé bílé 944 .
Tento lahváč je bez koroze, pěkný interiér a nájezd pod 200 tis km.
Jen nemám příliš v oblibě tyto alu, tak budou v jiné sekci na prodej.
Tento lahváč je bez koroze, pěkný interiér a nájezd pod 200 tis km.
Jen nemám příliš v oblibě tyto alu, tak budou v jiné sekci na prodej.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#196 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Ty kliky, skoro by jeden řekl, že to je 960
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 880
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#197 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Na prvni fotce vidim modrou
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#198 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
to je takový vylepšení, kliky nárazníky, lišty. Ale je to pravověrná 940 s legendární motorizací B 200F
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 117
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#199 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#200 LUBOŠ - bývalá a stávající Volva
Tak to jsou potom ty kliky, lišty a nárazníky hodnotnější jak to auto
Nezbývá než pogratulovat a hluboce smeknout. Kde takové rostou?
Nezbývá než pogratulovat a hluboce smeknout. Kde takové rostou?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek