typicky 60 stupnu.Ondra. píše:a kolik bývá u šestiválce typicky?
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Velmi zajimave pocteni
http://www.dmcnews.com/Techsection/performance.html
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 20116.html
Suma sumarum, ted me ceka vymena rozvodoveho retezu (300tkm najeto), pak bude nasledovat vymena vyfukovych svodu, mozna otevrene sani. Dal se uvidi... :prace:
http://www.dmcnews.com/Techsection/performance.html
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 20116.html
Suma sumarum, ted me ceka vymena rozvodoveho retezu (300tkm najeto), pak bude nasledovat vymena vyfukovych svodu, mozna otevrene sani. Dal se uvidi... :prace:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Mno každopádně endžin ti už teď jede velmi pěkně, jak jsem měl včera možnost ochutnat :kuch:
Těch pár relativně drobných úprav bude jistě zajímavých
P.
Těch pár relativně drobných úprav bude jistě zajímavých

P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 1334
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
nebylo by jednodussi poridit si jine auto s lepsim motorem nez je PRV?
nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uuz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor...
nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uuz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor...

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Bylotravex píše:nebylo by jednodussi poridit si jine auto s lepsim motorem nez je PRV?
nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor...


Docela by me ale zajimalo, jake upravy jsi zkousel, pripadne s jakym vysledkem :?:
Jinak vyznam tohohle topicu neni za kazdou cenu utratit prachy s nulovym efektem, ale opatrne vyzvidani moznosti...

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1334
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
na PRV jsem nezkousel nic, jednak uz jsem se k nemu dobe dostal ve stavu tuningoveho vystrizliveni a navic se mi nejevil jako perspektivni kandidat....tomasss píše:Bylotravex píše:nebylo by jednodussi poridit si jine auto s lepsim motorem nez je PRV?
nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor...nicmene za prve zvuk a kultivovanost sestivalce je neco ceho bych se velmi nerad vzdaval, za druhe financni a psychicke investice uz davno prekrocily mez, kdy se da neco vratit
![]()
Docela by me ale zajimalo, jake upravy jsi zkousel, pripadne s jakym vysledkem :?:
Jinak vyznam tohohle topicu neni za kazdou cenu utratit prachy s nulovym efektem, ale opatrne vyzvidani moznosti...
nejdl jsem doosel s motorem, ktery oznacuji jako 781.T3 a jeho brutalnejsi verzi 781.T4 - oboje skodovacke motory 1300 ccm, prvni cca 65 kW, druhy 74 kW (pro souteze) nebo az 90 kW (pro kopce).... a co se na nich dela? (v zavorce jsou rozdily pro T4). Vyvazena a lestena klika, lestene ojnice na zakazku, nucene chlazeni dna pistu olejem, (kovane pisty), hlinikova hlava, lestene a zvetsene kanaly v hlave, vetsi ventily, ostra vacka, horcikove kozliky, hlinikove tycky rozvodu, progresivni a silnejsi ventilove pruziny, lestene a licovane sani, slicovane svody (svody namiru z trubek), rozdelovac s upravenou charakteristikou, karburator pierburg (del orto), otevrene sani, odlehcena remenice, lepsi olejova pumpa (mazani se suchou skrini).... na to ze se jedna o skodovacke motory vyjde (v cenach materialu) slabsi provedeni, ktere je pouzitelne pro denni jezdeni na nejakych 40 tisic korun a ostrejsi provedeni vychazi na skoro 70 tisic (s timhle motorem jezdej kamaradi CMP)...... celkem uz jsem jich postavil neco kolem dvaceti v techto dvou typech, predtim dalsich asi patnact....
u volvika bych si vzal jako zaklad ctyrvalcovou dvatrojku nebo radovej trilitr (ale z nej se zas tak prilis nevyslape, rozhodne je lepsi nez PRV).....jediny co nevim jak bych resil je sladeni centralniho mozku lidstva s motorem

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Docela rad bych, nez se do neceho pripadne pustim, nechal zmerit auto na valcove brzde...abych se pak s vami taky mohl delit o prirustky v cislech
nasel jsem valcovou brzdu na jarove, ale 1500,- za jedno zmereni. Nemate nekdo pristup k necemu cim se da zmerit vykon motoru?

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Ma nekdo s timhle jakekoliv zkusenosti?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1334
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
tomasss píše:Ma nekdo s timhle jakekoliv zkusenosti?
muehehehehhhheeeee...... vyborna vec!!!!! fascinuje mne co se da vsechno najit a hlavne kdo co vsechno dovede vubec nabidnout a lidi to ve vire, ze to funguje lip nez poctive upraveny motor koupi....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
A co takhle zastavět motor z corvety?tomasss píše:Bylotravex píše:nebylo by jednodussi poridit si jine auto s lepsim motorem nez je PRV?
nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor...nicmene za prve zvuk a kultivovanost sestivalce je neco ceho bych se velmi nerad vzdaval, za druhe financni a psychicke investice uz davno prekrocily mez, kdy se da neco vratit
![]()
Docela by me ale zajimalo, jake upravy jsi zkousel, pripadne s jakym vysledkem :?:
Jinak vyznam tohohle topicu neni za kazdou cenu utratit prachy s nulovym efektem, ale opatrne vyzvidani moznosti...
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
no me se to taky moc nezda...ale prave proto se ptamtravex píše:muehehehehhhheeeee...... vyborna vec!!!!! fascinuje mne co se da vsechno najit a hlavne kdo co vsechno dovede vubec nabidnout a lidi to ve vire, ze to funguje lip nez poctive upraveny motor koupi....

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
martinopel píše: A co takhle zastavět motor z corvety?
Fajn, zitra ti to tam hodim

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
http://www.autoblog.com/2006/11/27/the- ... 740-wagon/tomasss píše:martinopel píše: A co takhle zastavět motor z corvety?
Fajn, zitra ti to tam hodim
http://www.cardomain.com/ride/2196921
http://www.cardomain.com/ride/2207333
-
Offline
- Příspěvky: 2803
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Bez tej vrtulky to pojde lepsie. Odpovedajuci vykon vrtulky by musel byt v radoch kW, aj to len pre volnobeh.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Nevíte náhodou, co chtěl básník řící tímto?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Velmi zajimave - pracuje to opet na modifikaci signalu z IAT (teplota vzduchu), ale ma to i oblbovak lambdy, coz Jarek zminoval jako problem, pokud to nema...tompo píše:Nevíte náhodou, co chtěl básník řící tímto?
Navic serizovatelny a vypinatelny behem jizdy..
No, co vy na to?
PS: Ja to kupovat nebudu, ceka mne vymena rozvodovyho retezu, serizeni ventilu, a pak to pojede lip i bez techhle ficur

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1246
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
tomasss píše:Masakr



_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 3413
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: kus vod Teplic
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
pokud mě paměť neklame, tak GMC udělalo továrně dva exempláře Deloreanu DMC-12s se dvěma turbama (na PRV motoru) a jeden z nich byl dokonce továrně lakovanej. Ten lakovanej stojí ustájenej v jedné zapadlé české vesničce.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2803
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Ale z vnutra teda nema bohvieako zdravu farbu...tomasss píše:Mamiiii ja chci takiii
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Vzdycky kdyz narazim na podobny stranky tak koukam jak pero z gauce...
topic ma 6 stran, doporucuju vsechny
>link<
topic ma 6 stran, doporucuju vsechny

>link<
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
A oturbeny PRV v praxi

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vykon PRV endzinu 2.8 V6
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW