http://www.505turbo.com/forum/index.php ... #entry6672
kde je zmineno, ze motor z produkce PRV ma velmi neefektivni odvod spalin. Resi se to montazi jakychsi drzaku (headers). Vykon pri zachovani atmosferickeho motoru a puvodni klikovce by mel jit nastavit na cca 200 koni (uprava sani, odstraneni katu, ...). Kuprikladu stejny motor montovany do Citroenu XM ma seriovy vykon 170 koni.
Navic podle
http://www.jagsthatrun.com/Pages/Volvo_700_V-8.html
by mela prevodovka zvyseny vykon v pohode snest. Otazka tedy je - ma tu nekdo zkusenosti s temito motory? Ma nekdo tuseni co jsou to ty headers? Jak je to s nastavenim regulatoru tlaku, a dalo by se par koni nahnat jinym nastavenim RJ? Vim ze u atmosfery je to nic moc, ale zase u 110kw by to uz neco hodit mohlo :poc:
PS: Vcera jsem chtel na semaforech ukazat nagelovanymu typkovi v naftovym seatu akceleraci a bylo to tak tak


PPS: motor za turboverzi 2.3 menit nechci