Vykon PRV endzinu 2.8 V6

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#26 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Ondra. píše:a kolik bývá u šestiválce typicky?
typicky 60 stupnu.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#27 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Velmi zajimave pocteni

http://www.dmcnews.com/Techsection/performance.html
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 20116.html

Suma sumarum, ted me ceka vymena rozvodoveho retezu (300tkm najeto), pak bude nasledovat vymena vyfukovych svodu, mozna otevrene sani. Dal se uvidi... :prace:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Pablo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#28 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Pablo »

Mno každopádně endžin ti už teď jede velmi pěkně, jak jsem měl včera možnost ochutnat :kuch:
Těch pár relativně drobných úprav bude jistě zajímavých 8)
P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#29 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od travex »

nebylo by jednodussi poridit si jine auto s lepsim motorem nez je PRV?

nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uuz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#30 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

travex píše:nebylo by jednodussi poridit si jine auto s lepsim motorem nez je PRV?
nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor... :-)
Bylo ;-) nicmene za prve zvuk a kultivovanost sestivalce je neco ceho bych se velmi nerad vzdaval, za druhe financni a psychicke investice uz davno prekrocily mez, kdy se da neco vratit :lol:

Docela by me ale zajimalo, jake upravy jsi zkousel, pripadne s jakym vysledkem :?:

Jinak vyznam tohohle topicu neni za kazdou cenu utratit prachy s nulovym efektem, ale opatrne vyzvidani moznosti... ;-)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#31 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od travex »

tomasss píše:
travex píše:nebylo by jednodussi poridit si jine auto s lepsim motorem nez je PRV?
nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor... :-)
Bylo ;-) nicmene za prve zvuk a kultivovanost sestivalce je neco ceho bych se velmi nerad vzdaval, za druhe financni a psychicke investice uz davno prekrocily mez, kdy se da neco vratit :lol:

Docela by me ale zajimalo, jake upravy jsi zkousel, pripadne s jakym vysledkem :?:

Jinak vyznam tohohle topicu neni za kazdou cenu utratit prachy s nulovym efektem, ale opatrne vyzvidani moznosti... ;-)
na PRV jsem nezkousel nic, jednak uz jsem se k nemu dobe dostal ve stavu tuningoveho vystrizliveni a navic se mi nejevil jako perspektivni kandidat....

nejdl jsem doosel s motorem, ktery oznacuji jako 781.T3 a jeho brutalnejsi verzi 781.T4 - oboje skodovacke motory 1300 ccm, prvni cca 65 kW, druhy 74 kW (pro souteze) nebo az 90 kW (pro kopce).... a co se na nich dela? (v zavorce jsou rozdily pro T4). Vyvazena a lestena klika, lestene ojnice na zakazku, nucene chlazeni dna pistu olejem, (kovane pisty), hlinikova hlava, lestene a zvetsene kanaly v hlave, vetsi ventily, ostra vacka, horcikove kozliky, hlinikove tycky rozvodu, progresivni a silnejsi ventilove pruziny, lestene a licovane sani, slicovane svody (svody namiru z trubek), rozdelovac s upravenou charakteristikou, karburator pierburg (del orto), otevrene sani, odlehcena remenice, lepsi olejova pumpa (mazani se suchou skrini).... na to ze se jedna o skodovacke motory vyjde (v cenach materialu) slabsi provedeni, ktere je pouzitelne pro denni jezdeni na nejakych 40 tisic korun a ostrejsi provedeni vychazi na skoro 70 tisic (s timhle motorem jezdej kamaradi CMP)...... celkem uz jsem jich postavil neco kolem dvaceti v techto dvou typech, predtim dalsich asi patnact....

u volvika bych si vzal jako zaklad ctyrvalcovou dvatrojku nebo radovej trilitr (ale z nej se zas tak prilis nevyslape, rozhodne je lepsi nez PRV).....jediny co nevim jak bych resil je sladeni centralniho mozku lidstva s motorem :-(
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#32 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Docela rad bych, nez se do neceho pripadne pustim, nechal zmerit auto na valcove brzde...abych se pak s vami taky mohl delit o prirustky v cislech ;-) nasel jsem valcovou brzdu na jarove, ale 1500,- za jedno zmereni. Nemate nekdo pristup k necemu cim se da zmerit vykon motoru?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#33 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Ma nekdo s timhle jakekoliv zkusenosti?
Přílohy
B&B_Performance_Line_Electric_Supercharger2.jpg
B&B_Performance_Line_Electric_Supercharger2.jpg (30.83 KiB) Zobrazeno 1256 x
B&B_Performance_Line_Electric_Supercharger.jpg
B&B_Performance_Line_Electric_Supercharger.jpg (35.91 KiB) Zobrazeno 1258 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#34 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od travex »

tomasss píše:Ma nekdo s timhle jakekoliv zkusenosti?

muehehehehhhheeeee...... vyborna vec!!!!! fascinuje mne co se da vsechno najit a hlavne kdo co vsechno dovede vubec nabidnout a lidi to ve vire, ze to funguje lip nez poctive upraveny motor koupi....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

GDPR_user

#35 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od GDPR_user »

tomasss píše:
travex píše:nebylo by jednodussi poridit si jine auto s lepsim motorem nez je PRV?
nechci te zrazovat d tveho pocinani, ale par starejch vehiklu jsem uz mel snahu tunit a dnes uz vim, ze z hovna bic uplest vazne nejde.... skodovka nikdy nepojede jako porsche a PRV nikdy nebude dobrej motor... :-)
Bylo ;-) nicmene za prve zvuk a kultivovanost sestivalce je neco ceho bych se velmi nerad vzdaval, za druhe financni a psychicke investice uz davno prekrocily mez, kdy se da neco vratit :lol:

Docela by me ale zajimalo, jake upravy jsi zkousel, pripadne s jakym vysledkem :?:

Jinak vyznam tohohle topicu neni za kazdou cenu utratit prachy s nulovym efektem, ale opatrne vyzvidani moznosti... ;-)
A co takhle zastavět motor z corvety?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#36 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

travex píše:muehehehehhhheeeee...... vyborna vec!!!!! fascinuje mne co se da vsechno najit a hlavne kdo co vsechno dovede vubec nabidnout a lidi to ve vire, ze to funguje lip nez poctive upraveny motor koupi....
no me se to taky moc nezda...ale prave proto se ptam ;-)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#37 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

martinopel píše: A co takhle zastavět motor z corvety?

Fajn, zitra ti to tam hodim :palec:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

GDPR_user

#38 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od GDPR_user »

tomasss píše:
martinopel píše: A co takhle zastavět motor z corvety?

Fajn, zitra ti to tam hodim :palec:
http://www.autoblog.com/2006/11/27/the- ... 740-wagon/
http://www.cardomain.com/ride/2196921
http://www.cardomain.com/ride/2207333

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Sergej »

Bez tej vrtulky to pojde lepsie. Odpovedajuci vykon vrtulky by musel byt v radoch kW, aj to len pre volnobeh.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#40 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tompo »

Nevíte náhodou, co chtěl básník řící tímto?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#41 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

tompo píše:Nevíte náhodou, co chtěl básník řící tímto?
Velmi zajimave - pracuje to opet na modifikaci signalu z IAT (teplota vzduchu), ale ma to i oblbovak lambdy, coz Jarek zminoval jako problem, pokud to nema...
Navic serizovatelny a vypinatelny behem jizdy..
No, co vy na to?

PS: Ja to kupovat nebudu, ceka mne vymena rozvodovyho retezu, serizeni ventilu, a pak to pojede lip i bez techhle ficur 8)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#42 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#43 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Sibr »

tomasss píše:Masakr :palec:
:shock: :shock: :shock: No to teda Voturbenej Delorean, tak to je opravdu hardcore. To už se asi do té budoucnosti dostane :mrgreen:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#44 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od eLzyx »

pokud mě paměť neklame, tak GMC udělalo továrně dva exempláře Deloreanu DMC-12s se dvěma turbama (na PRV motoru) a jeden z nich byl dokonce továrně lakovanej. Ten lakovanej stojí ustájenej v jedné zapadlé české vesničce.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#45 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#46 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:Mamiiii ja chci takiii
Ale z vnutra teda nema bohvieako zdravu farbu...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#47 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

Vzdycky kdyz narazim na podobny stranky tak koukam jak pero z gauce...
topic ma 6 stran, doporucuju vsechny :D
>link<
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#48 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

A oturbeny PRV v praxi :D

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 35
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#49 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od tomasss »

eLzyx píše:pokud mě paměť neklame, tak GMC udělalo továrně dva exempláře Deloreanu DMC-12s se dvěma turbama (na PRV motoru) a jeden z nich byl dokonce továrně lakovanej.
Mno jo :)
http://www.autoblog.com/2009/08/19/ebay-find-of-the-day-delorean-twin-turbo-prototype-engine/
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#50 Vykon PRV endzinu 2.8 V6

Příspěvek od Drtic »

Muzu sem prasknout ty svody, nebo to zatim nechame tajny? :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“