Vykon PRV endzinu 2.8 V6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Pri brouzdani po siti jsem narazil na
http://www.505turbo.com/forum/index.php ... #entry6672
kde je zmineno, ze motor z produkce PRV ma velmi neefektivni odvod spalin. Resi se to montazi jakychsi drzaku (headers). Vykon pri zachovani atmosferickeho motoru a puvodni klikovce by mel jit nastavit na cca 200 koni (uprava sani, odstraneni katu, ...). Kuprikladu stejny motor montovany do Citroenu XM ma seriovy vykon 170 koni.
Navic podle
http://www.jagsthatrun.com/Pages/Volvo_700_V-8.html
by mela prevodovka zvyseny vykon v pohode snest. Otazka tedy je - ma tu nekdo zkusenosti s temito motory? Ma nekdo tuseni co jsou to ty headers? Jak je to s nastavenim regulatoru tlaku, a dalo by se par koni nahnat jinym nastavenim RJ? Vim ze u atmosfery je to nic moc, ale zase u 110kw by to uz neco hodit mohlo :poc:
PS: Vcera jsem chtel na semaforech ukazat nagelovanymu typkovi v naftovym seatu akceleraci a bylo to tak tak tak zjistuju moznosti
PPS: motor za turboverzi 2.3 menit nechci
http://www.505turbo.com/forum/index.php ... #entry6672
kde je zmineno, ze motor z produkce PRV ma velmi neefektivni odvod spalin. Resi se to montazi jakychsi drzaku (headers). Vykon pri zachovani atmosferickeho motoru a puvodni klikovce by mel jit nastavit na cca 200 koni (uprava sani, odstraneni katu, ...). Kuprikladu stejny motor montovany do Citroenu XM ma seriovy vykon 170 koni.
Navic podle
http://www.jagsthatrun.com/Pages/Volvo_700_V-8.html
by mela prevodovka zvyseny vykon v pohode snest. Otazka tedy je - ma tu nekdo zkusenosti s temito motory? Ma nekdo tuseni co jsou to ty headers? Jak je to s nastavenim regulatoru tlaku, a dalo by se par koni nahnat jinym nastavenim RJ? Vim ze u atmosfery je to nic moc, ale zase u 110kw by to uz neco hodit mohlo :poc:
PS: Vcera jsem chtel na semaforech ukazat nagelovanymu typkovi v naftovym seatu akceleraci a bylo to tak tak tak zjistuju moznosti
PPS: motor za turboverzi 2.3 menit nechci
Naposledy upravil(a) tomasss dne 13 říj 2008 14:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#2 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Že ty jsi kvůli tomu pomerančovýmu skoroautu nemohl usnout ?
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Ve snu se mi pres okynko smal a pak mi ujel :!: :!: :!:jou81 píše:Že ty jsi kvůli tomu pomerančovýmu skoroautu nemohl usnout ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#4 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
se na něj vyprdni. máš volvo s motorem konstruovaným v roce 1973, tak z toho nedělej závodníčku
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Ja vim...nechci se poustet do zadnych vetsich akci, ale pokud by byla pravda to co pisou na onom webu o neefektivnim sbernem potrubi a sani, tak zase proc si jednoduchou operaci nepridat par koni Navic soused ma XMko a vim ze tech 30 koni navic je sakra znat :prace:pekelnik píše:se na něj vyprdni. máš volvo s motorem konstruovaným v roce 1973, tak z toho nedělej závodníčku
Naposledy upravil(a) tomasss dne 14 říj 2008 13:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
jaky mate nazor na nastavitelny regulator tlaku paliva?
http://honda.autodoplnky.cz/honda-accor ... t-s1495253
Tento palivový ventil zvyšuje výkon motoru během akcelerace, obohacením palivové směsi. Pracuje stejnou rychlostí i se stejným průtokem paliva jako originál ventil. Montáž je velice snadná, díky podrobnému montážnímu návodu, který je přiložen v balení. Princip činnosti: Elektrické palivové čerpadlo zásobuje vstřikovací zařízení palivem pod vysokým tlakem, který je kontrolován a udržován originál palivovým regulátorem. Na originál regulátoru se nedá žádným způsobem modifikovat tlak a většinou je konstantně nastaven na 3 bary. Během akcelerace, ale motor potřebuje více paliva pod vyšším tlakem než dodává originál regulátor, tím je výkon a zrychlení motoru omezeno. U našich výkonných palivových regulátorů je možné pomocí stavěcího šroubu přímo regulovat tlak paliva. Regulátory jsou dostupné s přednastaveným tlakem 2, 3 a 3,5 baru ( dle typu vozu ). Během akcelerace se tlak zvyšuje 1,7 krát rychleji než u originál regulátoru, což umožňuje daleko lepší přísun paliva, lepší spalování a požitek z jízdy a zrychlení Vašeho vozu. Vyšší tlak paliva rovněž lépe obohacuje palivovou směs čímž podněcuje lepší spalování. Výsledky z POWER regulátorem paliva jsou následující: - lepší pocit z jízdy, žádné ztráty na výkonu během akcelerace a až 8% nárůst výkonu Vašeho vozu. POZOR, pouze pro benzínové motory.
http://www.carperformanceuk.co.uk/760-2 ... 20985.html
http://www.tuning.sk/dokument-pbv_regul ... mp_ventily
http://honda.autodoplnky.cz/honda-accor ... t-s1495253
Tento palivový ventil zvyšuje výkon motoru během akcelerace, obohacením palivové směsi. Pracuje stejnou rychlostí i se stejným průtokem paliva jako originál ventil. Montáž je velice snadná, díky podrobnému montážnímu návodu, který je přiložen v balení. Princip činnosti: Elektrické palivové čerpadlo zásobuje vstřikovací zařízení palivem pod vysokým tlakem, který je kontrolován a udržován originál palivovým regulátorem. Na originál regulátoru se nedá žádným způsobem modifikovat tlak a většinou je konstantně nastaven na 3 bary. Během akcelerace, ale motor potřebuje více paliva pod vyšším tlakem než dodává originál regulátor, tím je výkon a zrychlení motoru omezeno. U našich výkonných palivových regulátorů je možné pomocí stavěcího šroubu přímo regulovat tlak paliva. Regulátory jsou dostupné s přednastaveným tlakem 2, 3 a 3,5 baru ( dle typu vozu ). Během akcelerace se tlak zvyšuje 1,7 krát rychleji než u originál regulátoru, což umožňuje daleko lepší přísun paliva, lepší spalování a požitek z jízdy a zrychlení Vašeho vozu. Vyšší tlak paliva rovněž lépe obohacuje palivovou směs čímž podněcuje lepší spalování. Výsledky z POWER regulátorem paliva jsou následující: - lepší pocit z jízdy, žádné ztráty na výkonu během akcelerace a až 8% nárůst výkonu Vašeho vozu. POZOR, pouze pro benzínové motory.
http://www.carperformanceuk.co.uk/760-2 ... 20985.html
http://www.tuning.sk/dokument-pbv_regul ... mp_ventily
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Pokial je to cele len o tom, ze vymenis 3 barovy regulator za 3,5Bar myslim ze hlavnym efektom bude hlavne zvysenie spotrebytomasss píše:jaky mate nazor na nastavitelny regulator tlaku paliva?
http://honda.autodoplnky.cz/honda-accor ... t-s1495253
Tento palivový ventil zvyšuje výkon motoru během akcelerace, obohacením palivové směsi. Pracuje stejnou rychlostí i se stejným průtokem paliva jako originál ventil. Montáž je velice snadná, díky podrobnému montážnímu návodu, který je přiložen v balení. Princip činnosti: Elektrické palivové čerpadlo zásobuje vstřikovací zařízení palivem pod vysokým tlakem, který je kontrolován a udržován originál palivovým regulátorem. Na originál regulátoru se nedá žádným způsobem modifikovat tlak a většinou je konstantně nastaven na 3 bary. Během akcelerace, ale motor potřebuje více paliva pod vyšším tlakem než dodává originál regulátor, tím je výkon a zrychlení motoru omezeno. U našich výkonných palivových regulátorů je možné pomocí stavěcího šroubu přímo regulovat tlak paliva. Regulátory jsou dostupné s přednastaveným tlakem 2, 3 a 3,5 baru ( dle typu vozu ). Během akcelerace se tlak zvyšuje 1,7 krát rychleji než u originál regulátoruPochopil by som keby napisali, ze pocas akceleracie sa tlak zvysi 1,7X - to by aj malo zmysel. Ako vsak zabezpecia rychlejsi narast tlaku mi nie je jasne. A tiez to, ako zistia ze prave akcelerujes... To by slo vyhodnotenim okamzieho tlaku paliva v liste a jeho trendom., což umožňuje daleko lepší přísun paliva, lepší spalování a požitek z jízdy a zrychlení Vašeho vozu. Vyšší tlak paliva rovněž lépe obohacuje palivovou směs čímž podněcuje lepší spalování. Výsledky z POWER regulátorem paliva jsou následující: - lepší pocit z jízdy, žádné ztráty na výkonu během akcelerace a až 8% nárůst výkonu Vašeho vozu. POZOR, pouze pro benzínové motory.
http://www.carperformanceuk.co.uk/760-2 ... 20985.html
http://www.tuning.sk/dokument-pbv_regul ... mp_ventily
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Sergej píše: Pochopil by som keby napisali, ze pocas akceleracie sa tlak zvysi 1,7X - to by aj malo zmysel. Ako vsak zabezpecia rychlejsi narast tlaku mi nie je jasne. A tiez to, ako zistia ze prave akcelerujes... To by slo vyhodnotenim okamzieho tlaku paliva v liste a jeho trendom. Pokial je to cele len o tom, ze vymenis 3 barovy regulator za 3,5Bar myslim ze hlavnym efektom bude hlavne zvysenie spotreby
v te slovenske verzi to je tak jak rikas...
http://www.tuning.sk/dokument-pbv_regul ... mp_ventily
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
k problematice "headers"
https://turbobricks.com/showthrea ... ight=b280f"
takze jestli to dobre chapu, jde o vyfukove sberne potrubi
A na turborbricks oznacuji jako nejlepsi seriove vyrabene a kompatibilni svody na Renault Alpine A310
http://www.simon-auto.de/alpine/englisch/241000ssb.htm
https://turbobricks.com/showthrea ... ight=b280f"
takze jestli to dobre chapu, jde o vyfukove sberne potrubi
A na turborbricks oznacuji jako nejlepsi seriove vyrabene a kompatibilni svody na Renault Alpine A310
http://www.simon-auto.de/alpine/englisch/241000ssb.htm
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Tie nerezove potrubia su pekne, maju vyhodu ze aspon nehrdzaveju.
Ten ventil - vyskusaj a poreferuj...
Ten ventil - vyskusaj a poreferuj...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Ono je to tezke, svody by staly kolem 10kkc, pricemz zisk kolem 30hp je temer jisty, riziko poskozeni motoru nula.Sergej píše:Tie nerezove potrubia su pekne, maju vyhodu ze aspon nehrdzaveju.
Ten ventil - vyskusaj a poreferuj...
Regulator vychazi na cca 800 korun, zisk nejisty ("az" 10% = 15hp) a riziko...no nevim...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#12 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Btw tady je cely souhr kladu a zaporu PRV motoru
http://www.geocities.com/davemcbean/V6.html
a v zaporech je onen neefektivni system sberneho potrubi.
http://www.geocities.com/davemcbean/V6.html
a v zaporech je onen neefektivni system sberneho potrubi.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#13 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Pokud bys měl zájem prodávám B230FTtomasss píše:Ono je to tezke, svody by staly kolem 10kkc, pricemz zisk kolem 30hp je temer jisty, riziko poskozeni motoru nula.Sergej píše:Tie nerezove potrubia su pekne, maju vyhodu ze aspon nehrdzaveju.
Ten ventil - vyskusaj a poreferuj...
Regulator vychazi na cca 800 korun, zisk nejisty ("az" 10% = 15hp) a riziko...no nevim...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Vzhledem k tomu, ze to swap motoru neni legalni a slozitost je trosku nad moje predstavy, tak pokracuju v dotazu - mate nekdo zkusenost s regulatory tlaku paliva? Nebo jine upgrady na benzinove atmosfery?martinopel píše:Pokud bys měl zájem prodávám B230FT
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#15 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Tak jsem napsal par firmam co delaji nerezove svody o cenovou nabidku, tak uvidim...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
O tuningu na atmosferach tu kdesi pisal aj Jarek Krizan. Predovsetkym musi byt motor v perfektnom stave - treba skontrolovat vahadla, vacky, ventily, pripadne upravit casovanie, pomerat tlaky...
Najjednoduchsou upravou moze byt uprava vyfukovych zvodov, odstranenie katalyzatora...
Najjednoduchsou upravou moze byt uprava vyfukovych zvodov, odstranenie katalyzatora...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
K tomu odstraneni katalyzatoru - budou s tim pak problemy na stk? Projde to emisemi? Ten katalyzator co je tam ted uz je nejspis taky davno mrtvy, a emisema to proslo...Sergej píše:Najjednoduchsou upravou moze byt uprava vyfukovych zvodov, odstranenie katalyzatora...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#18 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Zajímavé čtení, ty si opravdu nedáš pokoj
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#19 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Docela me tema optimalizace vykonu atmosferickych benzinu zajima, tak kdyz nic jineho, aspon se dozvim nove veci...a treba informace o vysoce neefektivni geometrii vyfukovych svodu me docela prekvapila.jou81 píše:Zajímavé čtení, ty si opravdu nedáš pokoj
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#20 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
tak, tak... K tym zvodom: zalezi na tom kto to hovori, a ci to je aj niecim podlozene - placebo efekt je silny. V kazdom pripade vyzeraju nerezove zvody ovela lepsie ako liatinove.tomasss píše:Docela me tema optimalizace vykonu atmosferickych benzinu zajima, tak kdyz nic jineho, aspon se dozvim nove veci...a treba informace o vysoce neefektivni geometrii vyfukovych svodu me docela prekvapila.jou81 píše:Zajímavé čtení, ty si opravdu nedáš pokoj
Pokial je kat naozaj mrtvy, nema ho tam cenu nechavat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
Delorean ma zvyseni po vymene 30-40HP vykonu, pricemz puvodni vykon je 137HP. B-280 je stejna, ma svody s ctvercovym prurezem, coz znizuje pruchodnost plynu.Sergej píše:tak, tak... K tym zvodom: zalezi na tom kto to hovori, a ci to je aj niecim podlozene - placebo efekt je silny. V kazdom pripade vyzeraju nerezove zvody ovela lepsie ako liatinove.
Pokial je kat naozaj mrtvy, nema ho tam cenu nechavat.
Lepsi svody vhodne pro me by mely byt na Renaultech R-30, kouknu se po nich.
Zaroven jsem v kontaktu s chlapkem ze statu, co je taky dela, primo na Volvo s PRV.
Katalizatory odchazeji podle infa na netu po cca 100tkm, ja mam 300tkm a pri pridani silne plechovy zvuk, takze iluze si nedelam, otazka je co na to STK...?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#22 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
jakej úhel rozevření válců má prv?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#23 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
90 stupnu, mel to puvodne byt 8mi valec - ale pak prisla ropna krize - skoda :ryma:Ondra. píše:jakej úhel rozevření válců má prv?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#24 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
a kolik bývá u šestiválce typicky?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#25 Vykon PRV endzinu 2.8 V6
I u atmosférického benzínu jde zvýšit výkon. Je to ale piplavá práce, ale pokud si to uděláš sám, není to tak drahé. V první řadě musí být motor ve výborné kondici, tzn. chlazení, mazání, všechno musí těsnit. A pak se může do toho člověk vrhnout. Vyčistit olejovou soustavu a vyleštit kanály jak jen to půjde ( člověk by nevěřil, ale i olej je dobrá brzda, pokud mu něco brání v průtoku ). To samé platí i pro chladící soustavu. Sundat hlavy a zarovnat , zabrousit ventily a samozřejmě motor a součásti zbavit naneseného karbonu. Zkontrolovat minimálně opotřebení vaček a případně dát nové, nebo použít ty pro lepší výkon ( jiné časování a ostrost + zdvih ) vyrábělo se jich dost variant, tak to chce hlavně správně vybrat. Nové rozvody, nové článkové řetězy myjí menší odpor a vyšší přesnost časování. Vyleštit a to důkladně sací a výfukové kanály. Dá se i použít sportovní sání, co se pro tyto motory vyrábělo, nebo si vyrobit vlastní z nerezu. Nové pístní kroužky, případně i písty. Vyúhlovat ojnice. Pokud je třeba nové ojniční a klikové šálky. Vyčistit celou chladící soustavu a případně použít silikonové hadice - to není pro parádu. použít samostatné výfukové svody a nechat upravit a naladit výfuk. Vybrakovat kat a nebo použít jen trubky není ideální.
další odbornější zásahy jsou už spíš laboratorní práce a hraní s naladěním vstřikovací dávky, zapalování apod.
jestli jsem na něco zapoměl, tak mě doplňte.
další odbornější zásahy jsou už spíš laboratorní práce a hraní s naladěním vstřikovací dávky, zapalování apod.
jestli jsem na něco zapoměl, tak mě doplňte.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek