problem se 740
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 248
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
problem se 740
zdravim, auto jezdi po oprave pumpy krasne.dokonce palivomer mam spraveny.mam jen jeden problem.strasne to zere!vsiml jsem si toho uz kdyz jsem po prvnim natankovani 50L ujel cca 250km (nemuzu to urcit presne neb nejde kilometrovnik), ale rikal jsem si, ze se to treba zlepsi.nezlepsilo-zere to hrubym odhadem tak 20L a mozna i vic.naposled cesta Kladno-Praha-Kladno-Jablonec na skoro plnou a do rezervy uz pred Jabloncem.Byl jsem s tim v Lysolajich, protoze jsem tam mel cestu.Kdyz jsem mu volal, rikal, ze to bude nejspis prutokomer.To si ovsem, jak jsme pak zjistili, neuvedomil, ze k-jettronic ho nema.Tudiz mi sdelil, ze to muze byt teplotni cidlo, nebo "vybehana" hlava v mech. strikacce.Moc se netvaril, ze by s tim slo neco delat.Cidlo za 1500 bez zaruky, ze to necemu pomuze a o vymene ty strikacky, nebo nejakych casti se ani nechtel bavit.Takze jsem z toho ziskal pocit, ze to je asi uplne v prdeli a na odpis.Moc se mi to nezda, ale treba to tak je.Nejake zkusenosti?Jinak nevim zda to s tim muze souviset, ale blbe to drzi otacky, vetsinou to nastavim tak na 600-800, ale za cas je to 1100.Po tom odpojeni cidla a nastartovani, byli na 700cca.Dik za cokoliv.
_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
problem se 740
Poradím ti to nejlepší co jde.Předělej auto na karburátor a prdni do toho LPG.Mechaniků,kteří ti seriozně OPRAVÍ K-Jetronik asi moc nenajdeš. :?kubavlc píše:zdravim, auto jezdi po oprave pumpy krasne.dokonce palivomer mam spraveny.mam jen jeden problem.strasne to zere!vsiml jsem si toho uz kdyz jsem po prvnim natankovani 50L ujel cca 250km (nemuzu to urcit presne neb nejde kilometrovnik), ale rikal jsem si, ze se to treba zlepsi.nezlepsilo-zere to hrubym odhadem tak 20L a mozna i vic.naposled cesta Kladno-Praha-Kladno-Jablonec na skoro plnou a do rezervy uz pred Jabloncem.Byl jsem s tim v Lysolajich, protoze jsem tam mel cestu.Kdyz jsem mu volal, rikal, ze to bude nejspis prutokomer.To si ovsem, jak jsme pak zjistili, neuvedomil, ze k-jettronic ho nema.Tudiz mi sdelil, ze to muze byt teplotni cidlo, nebo "vybehana" hlava v mech. strikacce.Moc se netvaril, ze by s tim slo neco delat.Cidlo za 1500 bez zaruky, ze to necemu pomuze a o vymene ty strikacky, nebo nejakych casti se ani nechtel bavit.Takze jsem z toho ziskal pocit, ze to je asi uplne v prdeli a na odpis.Moc se mi to nezda, ale treba to tak je.Nejake zkusenosti?Jinak nevim zda to s tim muze souviset, ale blbe to drzi otacky, vetsinou to nastavim tak na 600-800, ale za cas je to 1100.Po tom odpojeni cidla a nastartovani, byli na 700cca.Dik za cokoliv.
-
Offline
- Příspěvky: 248
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
problem se 740
dikydiky, jen pro predstavu-to je otazka kolika penez?aby mi z toho nevyslo vyhodnejs novy auto.dikymartinopel píše:Poradím ti to nejlepší co jde.Předělej auto na karburátor a prdni do toho LPG.Mechaniků,kteří ti seriozně OPRAVÍ K-Jetronik asi moc nenajdeš. :?kubavlc píše:zdravim, auto jezdi po oprave pumpy krasne.dokonce palivomer mam spraveny.mam jen jeden problem.strasne to zere!vsiml jsem si toho uz kdyz jsem po prvnim natankovani 50L ujel cca 250km (nemuzu to urcit presne neb nejde kilometrovnik), ale rikal jsem si, ze se to treba zlepsi.nezlepsilo-zere to hrubym odhadem tak 20L a mozna i vic.naposled cesta Kladno-Praha-Kladno-Jablonec na skoro plnou a do rezervy uz pred Jabloncem.Byl jsem s tim v Lysolajich, protoze jsem tam mel cestu.Kdyz jsem mu volal, rikal, ze to bude nejspis prutokomer.To si ovsem, jak jsme pak zjistili, neuvedomil, ze k-jettronic ho nema.Tudiz mi sdelil, ze to muze byt teplotni cidlo, nebo "vybehana" hlava v mech. strikacce.Moc se netvaril, ze by s tim slo neco delat.Cidlo za 1500 bez zaruky, ze to necemu pomuze a o vymene ty strikacky, nebo nejakych casti se ani nechtel bavit.Takze jsem z toho ziskal pocit, ze to je asi uplne v prdeli a na odpis.Moc se mi to nezda, ale treba to tak je.Nejake zkusenosti?Jinak nevim zda to s tim muze souviset, ale blbe to drzi otacky, vetsinou to nastavim tak na 600-800, ale za cas je to 1100.Po tom odpojeni cidla a nastartovani, byli na 700cca.Dik za cokoliv.
_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
problem se 740
na http://www.k-jet.org/ si nastuduj literaturu, nejspíš tě nemine výměna vstřikovačů (cca 1000/kus) Mechaniků, který by byli ochotný se tím zabývat je opravdu nemnoho...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
problem se 740
A nebo ještě jinak. Z vraku, určitě se u kluků něco najde, použij kabeláž, jednotku, komplet sání a udělej z toho LH-EZK - elektrickou stříkačku a budeš jezdit s nízkou spotřebou a neměl by být problém s emisemi, jak s případným karburátorem. Myslím tím měření ME, před STK a myslím že i na STK by to bylo ukecatelnější.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 248
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
problem se 740
Jarku diky, nevedel bys o nekom, kdo to treba uz delal?Muzes mi prosim napsat, po cem se mam shanet?Moc do toho nevidim.Ty veci, cos psal, jsou take z B230E, jen jiny typ?nebo jiny typ motoru?dikjarek.krizan píše:A nebo ještě jinak. Z vraku, určitě se u kluků něco najde, použij kabeláž, jednotku, komplet sání a udělej z toho LH-EZK - elektrickou stříkačku a budeš jezdit s nízkou spotřebou a neměl by být problém s emisemi, jak s případným karburátorem. Myslím tím měření ME, před STK a myslím že i na STK by to bylo ukecatelnější.
_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
problem se 740
Myslím, že nejlepší by to asi bylo z auta, kde byl B230F. Tak jsem si uvědomil, že těch změn je potřeba víc, např. palivové čerpadlo pracuje s jiným tlakem, ale při předělání na karburátor, by tě to stejně neminulo.kubavlc píše:Jarku diky, nevedel bys o nekom, kdo to treba uz delal?Muzes mi prosim napsat, po cem se mam shanet?Moc do toho nevidim.Ty veci, cos psal, jsou take z B230E, jen jiny typ?nebo jiny typ motoru?dikjarek.krizan píše:A nebo ještě jinak. Z vraku, určitě se u kluků něco najde, použij kabeláž, jednotku, komplet sání a udělej z toho LH-EZK - elektrickou stříkačku a budeš jezdit s nízkou spotřebou a neměl by být problém s emisemi, jak s případným karburátorem. Myslím tím měření ME, před STK a myslím že i na STK by to bylo ukecatelnější.
Asi nejlevnější možnost by bylo koupit ještě jednu sedmici na ND a z obou poskládat jednoho krasavce. Možná to bude levnější jak to shánět po dílech.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
problem se 740
Já se přikláním k alternativě, kterou zde zmiňoval martinopel.
Koupíš sání, karbec a vyřadíš z provozu čerpadlo. Cena cca do 3 000,- Kč.
Při dobře seřízeným karburátoru, např. od " standy " z Brna budeš jezdit do 10 l.
Pokud předěláš na LPG + 15tis.Kč, ale poloviční náklady na 1km narozdíl od benzínu.
Problémy na STK, myslím, že žádný. Na bloku budeš mít pořád B230 E a v TP neni psaný zda jde o karbec nebo mech. stříkačka.
Předělání na el. vstřikování znamená sehnat:
el. kabeláž, váhu vzduchu, různá čidla, sání, vstřiky, čidlo polohy kliky, řídící jednotky na vstřikování a zapalování, lambda sondu, přední díl výfuku, čerpadlo.
A asi jsem ještě na něco zapomněl. :?
Cena? 6tis, ale možná i 15 tis. + spousta práce.
Koupíš sání, karbec a vyřadíš z provozu čerpadlo. Cena cca do 3 000,- Kč.
Při dobře seřízeným karburátoru, např. od " standy " z Brna budeš jezdit do 10 l.
Pokud předěláš na LPG + 15tis.Kč, ale poloviční náklady na 1km narozdíl od benzínu.
Problémy na STK, myslím, že žádný. Na bloku budeš mít pořád B230 E a v TP neni psaný zda jde o karbec nebo mech. stříkačka.
Předělání na el. vstřikování znamená sehnat:
el. kabeláž, váhu vzduchu, různá čidla, sání, vstřiky, čidlo polohy kliky, řídící jednotky na vstřikování a zapalování, lambda sondu, přední díl výfuku, čerpadlo.
A asi jsem ještě na něco zapomněl. :?
Cena? 6tis, ale možná i 15 tis. + spousta práce.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
problem se 740
Luboši máš pravdu, až na jednu věc. Na měření ME jsou úplně jiné hodnoty na karbec a na mech vstřik. Takže se to bude dát dělat jen na černo, nebo u nějakého sebevraha, který riskne že po odeslání údajů do centrální evidence si toho nikdo nevšimne. Jenže většinou všimne a proto přišlo o licenci vloni hodně stanic ME. U nás ME měříme, tak vím jak to chodí a jaké jsou rozdíly.
Všechno se posílá do Prahy do centrální evidence. Tam je to v elektronické podobě k dispozici policii. Ta si v laptopu ve služebáku ověří platnost, hodnoty, typ motoru atd. a přesně na den platnost. Pak záleží na chytrosti policisty.
Všechno se posílá do Prahy do centrální evidence. Tam je to v elektronické podobě k dispozici policii. Ta si v laptopu ve služebáku ověří platnost, hodnoty, typ motoru atd. a přesně na den platnost. Pak záleží na chytrosti policisty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1883
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
problem se 740
Kubovlci
- další nabídka: mám na K-jet tlakoměr s potřebnými přípojkami, "stolici" na kontrolu regulátoru řídícího tlaku, haldu naštudované literatury a zkušenosti.
Co tak konečně přijet do Brna?

Co tak konečně přijet do Brna?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
problem se 740
No a úplně nejlepší řešení. tak honem upaluj za Standou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 248
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
problem se 740
Jdu do toho!Muzu telefon?Kazdopadne to chci dat do kupy, pac sem se do toho auta celkem rychle zamiloval a nebezpecne rychle si na nej zvykl.A ani z tech problemu, a ze jich uz bylostanda píše:Kubovlci- další nabídka: mám na K-jet tlakoměr s potřebnými přípojkami, "stolici" na kontrolu regulátoru řídícího tlaku, haldu naštudované literatury a zkušenosti.
Co tak konečně přijet do Brna?


_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvky: 1883
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
problem se 740
Kubo, domluvíme se telefonem, ale betonově mám příští týden plno
.
Zavolej zítra během dne.
standa 603 428 678

Zavolej zítra během dne.
standa 603 428 678
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé