T-5 Škubání při 4000ot.

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
hoffi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 309
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
Vůz: 2xV70
Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od hoffi »

drewid píše:Tak potom co? Čerpadlo? Svíčky - ty jsou měněný před 30.000km origo. Fakt teda nevím. :roll:
Čerpadlo může být a taky nemusí,jak psal martinopel chtělo by to změřit tlak paliva.Může to být i v elektrice,svíčky po 30 tkm můžou být dobrý,ale taky už nemusí.Těch věcí je víc,těžko je radit po internetu.

Jinak mě to taky žere olej,někdy i ten litr na 1000km bohužel.Byl jsem poučen o špatné sérii pístů,tak že se s tím musím smířit.Ono záleží jak moc to točím,když jedu pohodovou jízdu tak to žere olej minimálně,ale jak to valím dlouhou trasu 160 a vejš tak ten litr v pohodě po 1000km doleju.Tak že jsem odsouzen jezdit v nižších otáčkách,jinak budu dolejvat jak blbej :mrgreen:

A propo,může být že ti motor žere olej a svíčky budou pěkně zasraný od karbonu?!No nic nechám to na odbornících....... ;-)
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 550
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Tak jsem to včera večer (chladno, deštivo) projížděl na trase 20km a vše vypadalo v pořádku, tak nevím. :?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

dab
Offline
Příspěvky: 75
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od dab »

Nic si z toho nedělej, mě to v tomhle blbým počasí taky skoro nehulí :razz:
_________________
V70 TDi 1999 - Modřinka po JardoviV Jeden dehet vládne všem, jeden jim všem káže, jeden všechny zahalí, do oblaku sváže!
Kafe kupuju výhradně tady: http://www.primacafe.cz bo je kvalitní a čerstvě pražené. A máme tam dobrý fórum :D

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 785
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od hroch32 »

Údajně všechny motory odvozené z B5254 papkaj olej víc, než je obvyklé. Já měl zpočátku tak kolem 0.8 na 1000, poslední dolití ukázalo tak 0.6, norma je prý do toho litru. Asi je to taky o těch pístech a samozřejmě o řidiči a péči o auto, též o oleji (jako měnit ho po 30kkm je síla, sorry :? ).

Nevím, jak u T5, ale mně stačí olej 10W40, polosyntetika – litr u Adama něco kolem stovky (když ho mi osmsetpadesátníci přesvědčíme, že máme taky auta a ne skorofordy :D ). Ale já jsem holt lůzr bez turba... ;)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1843
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Roger »

Me to bere 0.5l na 1000km a beru to jako samozrejmost, ktere se vubec nedivim...motor slape tise a nastesti jeste dobre tesni.
Leju tam Mobil 10W40.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 550
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Tak jsem se unáhlil, škubání je zpátky - závada se však projevuje jen když je motor víc zahřátý asi po 50km jízdy.
Po investici 13kilokorun (palivový filtr, vzduchový filtr, olejový filtr, olej a palivové čerpadlo) sice ne tak markantní, zlepšení je znát, ale pořád je tu od cca 3-4tis. ot. cukání, kolísání výkonu - vůz zrychluje, cukne, zrychluje míň, skok-zrchlí víc, zase cukne a zrychluje míň. Fakt už nevím čím to může ještě být. Svíčky byly měněny za origo v origo servisu (asi fakt, mám ty starší doma) ve 250.000km v rámci servisní prohlídky. Přetěsnění motoru v 223.000km s rozvodama (Auto Hase) teď mám namotáno 282.000km nevíte kde by mohla být chyba? :?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od selap »

Mezi seslí a volantem?....Máš tik v noze a řešíš to tady,to musíš k neurologovi...
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Jean »

Chyba by mohla být v regulaci turba.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

GDPR_user

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od GDPR_user »

Jean píše:Chyba by mohla být v regulaci turba.
myslíš wastegate?? :shock:

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Jean »

Je potřeba to projít. Mě taky navedl na správnou cestu Standa :D , za což mu děkuji. Fór je v tom, že řízení motoru si tlak turba hlídá a pokud přesáhne nějakou hodnotu, tak prostě odstaví zapalování nebo palivo. Nejsem si teď jist, která z těch dvou možností to je u T5. A to dokáže vyvodit velmi kvalitní škubnutí. Otáčky, při kterých říká, že to dělá by k tomu taky seděli. Už na několika autech mi pomohlo mechanicky rozhýbat táhlo regulace a bylo po problému. Samozřejmě radit na dálku je složité a aby se stavil, to má celkem daleko. Ale já bych hledal prvně toto a pak teprve čerpadla. Já tedy moc na ty napůl jedoucí čerpadla nevěřím, protože jsem se s tím snad ani ještě nesetkal.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 550
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

A nemají ty svíčky taky nějakou životnost? Kdesi jsem se dověděl že mají tak 30tkm což by sedělo. Otázka je, jestli tahle závada vypadá na ně.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Zbynek »

Jean píše:Je potřeba to projít. Mě taky navedl na správnou cestu Standa :D , za což mu děkuji. Fór je v tom, že řízení motoru si tlak turba hlídá a pokud přesáhne nějakou hodnotu, tak prostě odstaví zapalování nebo palivo. Nejsem si teď jist, která z těch dvou možností to je u T5. A to dokáže vyvodit velmi kvalitní škubnutí. Otáčky, při kterých říká, že to dělá by k tomu taky seděli. Už na několika autech mi pomohlo mechanicky rozhýbat táhlo regulace a bylo po problému. Samozřejmě radit na dálku je složité a aby se stavil, to má celkem daleko. Ale já bych hledal prvně toto a pak teprve čerpadla. Já tedy moc na ty napůl jedoucí čerpadla nevěřím, protože jsem se s tím snad ani ještě nesetkal.
To nemyslis vazne !!! jak si na tohle prisel videl jsi vubec nekdy motor ??? turbo jako mechanika nikdy neodstavi zapalovani ani benzin!!! a kdyz nahodou odejde elektronagneticky ventil podtlaku tak se pouze rozsviti kontrolka ale nikdy nic neodstavi na tomhle aute.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Jean »

Mechanika turba pochopitelně nic neodstaví. Jen její špatná funkce může zapříčinit nárůst tlaku nad povolenou mez. Přečti si to ještě jednou.

A motor už jsem viděl. Takhle jsem zvednul kapotu a koukám na plasty. To snad není ten motor, o kterém všichni mluví? ... :?
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Zbynek »

Jean píše:Mechanika turba pochopitelně nic neodstaví. Jen její špatná funkce může zapříčinit nárůst tlaku nad povolenou mez. Přečti si to ještě jednou.

A motor už jsem viděl. Takhle jsem zvednul kapotu a koukám na plasty. To snad není ten motor, o kterém všichni mluví? ... :?
Ctu si to jeste jednou a ctu jenom nesmysl !!!
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Mirek Kabát
Ověřený
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 260
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Mirek Kabát »

Ahoj,měl jsem stejnej problém na T4 a byla to jedna ze dvou zapalovacích cívek.Pokud máš model 98 a víš,tak jich tam máš 5.Když tě někde napojí na komp,tak ti řekne hned,která to je.Jinak musíš vyndat každou ven a ta špatná bude očouzená.Možná,že je chyba někde jinde.Ale zkus to,uvidíš.Já to tak měl.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Jean »

Nemá ani 2 zapalovací cívky, ani 5. Mladší než 96 nemůže 850 být. 850 mají jednu zapalovací cívku.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Mirek Kabát
Ověřený
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 260
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Mirek Kabát »

Jasan.Nedíval jsem se jakej má r.v. ani jsem to nečetl celý,až dnes.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 550
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

A těma svíčkama když mají životnost 30kkm a já je tam zhruba tak dlouho mám to opravdu bejt nemůže?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Jean »

drewid píše:A těma svíčkama když mají životnost 30kkm a já je tam zhruba tak dlouho mám to opravdu bejt nemůže?
Silně pochybuju. Nebo myslíš, že Ti vynechávají všechny naráz, že je z toho škubnutí? Vynechání jedné svíčky Ti autem neškubne.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

David.j
Offline
Příspěvky: 72
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: XC90 2,5T 2004
Bydliště: Brno

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od David.j »

drewid píše:A těma svíčkama když mají životnost 30kkm a já je tam zhruba tak dlouho mám to opravdu bejt nemůže?
už jsi ty svíčky vyměnil? ty už si to zaslouží a pokud motor baští olej měň je častěji, víc se zanáší.

pak zkus nechat klapat motor a chytni za kabely, pokud dostaneš kopanec tak je vyměň
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 550
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od drewid »

Díky všem za rady - vrhnu se nejprve na ty svíčky, jaké a kolik? 2 na válec nebo jednu? Teď si nejsem jistý.
A jestli je to turbem je tu nějaká možnost že by na mé turbo pasovalo cosi z jiných turb? V práci máme nějaké oturbené T815ky 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3749
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od wickey »

na valec jednu - tohle neni zadnej sikmac ani jinej paskvil.

ja mam Championy a spokojenost
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Dural8
Offline
Příspěvky: 1276
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od Dural8 »

wickey píše:na valec jednu - tohle neni zadnej sikmac ani jinej paskvil.

ja mam Championy a spokojenost
Fakt nevim proč tady zesměšňuješ japonce anebo jiný "paskvily" v podobě Alfy apod., říkals že Volvo je prozatím Tvoje první auto, tak mi prosím vysvětli, jak můžeš něco takového říct? ( minimálně teda bez smajlíku ).
Když o tom víš h**** tak raději mlč a doplň jenom info o Volvu, připadá mi to tak lepší.
_________________
V60 D4

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3749
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od wickey »

jsem ti snad neslapl na kuri oko, nebo? :roll: :roll: :roll:

by me zajimalo, kdo dal Tobe pravo hodnotit, kdo se muze k cemu a jak vyjadrovat? k tomu jen tolik a zpatky k tematu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user

T-5 Škubání při 4000ot.

Příspěvek od GDPR_user »

Jean píše:Nemá ani 2 zapalovací cívky, ani 5. Mladší než 96 nemůže 850 být. 850 mají jednu zapalovací cívku.
Na budíku turba nevypadá,že by regulace tlaku fungovala špatně. :?

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé