T-5 Škubání při 4000ot.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#1 T-5 Škubání při 4000ot.
Mám neue problém. Posledních cca 3000km mi motor při překročení cca 4000ot. dost často, nepravidelně škube jako by se nedostávalo paliva, nebo prokluzovaly kola. Protože jsem donedávna jezdil na zimákách tak jsem to příkládal tomu. Ovšem situace je stejná i s výměnou na letní a to rozhodně nejsou sjeté. Dost mi to vadí protože to činí předjíždění nebezpečnější než obvykle a na D1 dochází k trapným situacím s M3ojkama. Problém zaregistroval také martinopel který měl tu čest před nedávnem draka pilotovat. Od něj mi bylo sděleno že je to nejspíš palivovým filtrem, anebo palivovým čerpadlem. Já se ptám jestli to nemůže být ještě něčím jiným a když tak čím? A na kolikpak dukátků pak tyhle fíčury přijdou? Mám taky za to zda-li některá z následujících skutečností nemá na danou věc vliv :
- jezdím povětšinou po městě "na spotřebu" takže engine málokdy točí víc než 2200ot. , jednou za 2měsíce jede 2x500km s průměrnou spotřebou do 10l, pořádnou "střelbu" se spotřebou 15/100 jsem jel vlastně až dnes v rámci testu závady.
- posledních 1000km jsem ujel na nádrž Vervy 100 a želvího poweru, má to na něco vliv? Můžu na to jezdit?
- dost často (litr na 1000km) dolívám olej, používám takový ten plastový trychtýřek který vozím v autě, snažím se jej udržovat plus/mínus čistý ale nevylučuju že se tam občas nějaký ten bordel dostane, vzhledem k tomu ře olej je spotřebák tak jej neměním, jen dolívám. Díky tomu byla poslední výměna olej. filtru před 30.000km, může to mít vliv i na následné zanesení třeba potrubí paliva?
- palivový filtr jsem naposled měnil nevím kdy. Nejspíš vůbec. Serviska mlčí.
- a dnes se mi dvakrát za 500km cestu po prudším protočení motoru zdálo že je v kokpitu cítit benzín... Tak snad to bylo zvenku....
Tak tolik k mému dotazu, budu rád za nějaké solušn !
- jezdím povětšinou po městě "na spotřebu" takže engine málokdy točí víc než 2200ot. , jednou za 2měsíce jede 2x500km s průměrnou spotřebou do 10l, pořádnou "střelbu" se spotřebou 15/100 jsem jel vlastně až dnes v rámci testu závady.
- posledních 1000km jsem ujel na nádrž Vervy 100 a želvího poweru, má to na něco vliv? Můžu na to jezdit?
- dost často (litr na 1000km) dolívám olej, používám takový ten plastový trychtýřek který vozím v autě, snažím se jej udržovat plus/mínus čistý ale nevylučuju že se tam občas nějaký ten bordel dostane, vzhledem k tomu ře olej je spotřebák tak jej neměním, jen dolívám. Díky tomu byla poslední výměna olej. filtru před 30.000km, může to mít vliv i na následné zanesení třeba potrubí paliva?
- palivový filtr jsem naposled měnil nevím kdy. Nejspíš vůbec. Serviska mlčí.
- a dnes se mi dvakrát za 500km cestu po prudším protočení motoru zdálo že je v kokpitu cítit benzín... Tak snad to bylo zvenku....
Tak tolik k mému dotazu, budu rád za nějaké solušn !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#2 T-5 Škubání při 4000ot.
Martin má asi pravdu. Jinak i když dolejváš olej víc než je zdrávo tak ten filtr je třeba taky vyměnit. Olej na zanesení palivového potrubí (filtru)nemá vliv.drewid píše:Mám neue problém.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#3 T-5 Škubání při 4000ot.
Hmmm
resilo se tu neco podobneho u S/V40
zaver byl tusim zapalovaci modul
ale koukni na:
1* svicky
2* kabely (ci listu)
3* zapalovaci modul
4* vymen palivovy filtr
5* nalej do benalu cistic vstriku (to nepomuze, ale nez vymenis palivovy filtr, neni to na skodu)
to ze jezdis na dane benaly by nmel byt problem, ale netusim zda tvuj krasavec snasi vysokooktanove papu, tak to s nimi neprezen, at nepodpalis neco jineho, nez jen obsah valcu
resilo se tu neco podobneho u S/V40
zaver byl tusim zapalovaci modul
ale koukni na:
1* svicky
2* kabely (ci listu)
3* zapalovaci modul
4* vymen palivovy filtr
5* nalej do benalu cistic vstriku (to nepomuze, ale nez vymenis palivovy filtr, neni to na skodu)
to ze jezdis na dane benaly by nmel byt problem, ale netusim zda tvuj krasavec snasi vysokooktanove papu, tak to s nimi neprezen, at nepodpalis neco jineho, nez jen obsah valcu
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#4 T-5 Škubání při 4000ot.
Vynechávání zapalování se dá poznat, přikláněl bych se k tomu palivovýmu filtru...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#5 T-5 Škubání při 4000ot.
Taky bych se chtěl zeptat zda-li má smysl vyměnit olejový filtr když olej docela často měním/dolívám? A po kolika km se tak řádově olejový filtr mění?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#6 T-5 Škubání při 4000ot.
15000km, při velkém zatížování motoru i dříve
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 308
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
#7 T-5 Škubání při 4000ot.
Olejový fitr se mění pokaždé při výměně oleje,což u Tebe pokud se nemílím by mělo být,nebo spíš je doporučeno cca po 7500 kmdrewid píše:Taky bych se chtěl zeptat zda-li má smysl vyměnit olejový filtr když olej docela často měním/dolívám? A po kolika km se tak řádově olejový filtr mění?
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#8 T-5 Škubání při 4000ot.
Ahá ! Takže po 30tis. km je to tak akorát?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#9 T-5 Škubání při 4000ot.
Ty se mi zdáš Dolejvání oleje nenahrazuje výměnu, ty sra*ky co se tam provozem hromaděj dycky akorát trochu naředíš, ale časem jejich koncentrace Halík co? Stoupá!
Pokud tam máš jeden filtr 30kkm, tak jedeš bez filtru, bo je dávno ucpanej a všechno teče obtokovym ventilem...
Pokud tam máš jeden filtr 30kkm, tak jedeš bez filtru, bo je dávno ucpanej a všechno teče obtokovym ventilem...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#10 T-5 Škubání při 4000ot.
To ze stale dolivas olej a tim padem se ti nechce menit filtr nema se skubanim motoru nic spolecneho, ale:
1* proplachni motor
2* vymen olejovy filtr
3* zvys viskozitu oleje (10W-40 autu neublizi)
4* dal patrej po pricine cukani
neni to hrich, takhle se nestarat o motor?
olej neni o tom, ze by prestal mazat po xtisicich km, ale je zbytecne zaspineny necistotami, ktere motoru vubec neprospivaji
navic, jak pises mas turbo benzin, ten si zaslouzi drivejsi vymenu oleje!!!
1* proplachni motor
2* vymen olejovy filtr
3* zvys viskozitu oleje (10W-40 autu neublizi)
4* dal patrej po pricine cukani
neni to hrich, takhle se nestarat o motor?
olej neni o tom, ze by prestal mazat po xtisicich km, ale je zbytecne zaspineny necistotami, ktere motoru vubec neprospivaji
navic, jak pises mas turbo benzin, ten si zaslouzi drivejsi vymenu oleje!!!
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#11 T-5 Škubání při 4000ot.
Drewide, vzdyt znas to stare prislovi: Kdo nemaze ten nejede... Jsem myslel, ze se o tu T5 budes uz starat lepe jak o byvaleho srsne. Okamzite to vypust a vymen olej i s filtrem, jestli chces T5 dal sedlat...a dal men i s filtrem po 10tis. km, jestli jezdis jak jezdis.
OT: A propo nebyls plavat na sterku u Hlucina? Neco bileho zmolkoviteho se tam objevilo ve vode:
http://aktualne.centrum.cz/priroda/clanek.phtml?id=613074
OT: A propo nebyls plavat na sterku u Hlucina? Neco bileho zmolkoviteho se tam objevilo ve vode:
http://aktualne.centrum.cz/priroda/clanek.phtml?id=613074
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#12 T-5 Škubání při 4000ot.
Nenech se zvyklat k měnění filtru a jiných drobností a dotáhni svou pokrokovou Pláničnikovu metodu do konce, jednou za 3 roky vyměniš celej motor a jede se dál.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#13 T-5 Škubání při 4000ot.
jinak drewide litr na 1000 je celkem hodne...
ja to ted sleduju a vychazi mi cca 0,1-0,2 litru na 1000, coz je pri 220000 km celkem slusne bych rekl.
ja to ted sleduju a vychazi mi cca 0,1-0,2 litru na 1000, coz je pri 220000 km celkem slusne bych rekl.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#14 T-5 Škubání při 4000ot.
Hned zítra to půjde na výměnu tak snad to bude OK. Myslím že pořádný motor by měl něco vydržet, zas tak špatně se k němu nechovám. Když mi nechcíp ani renault endžin a že to byl SAKRA motor !
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#15 T-5 Škubání při 4000ot.
Kchár už je ready, bylo to palivovým filtrem - díky všem techniš gurům za help ! A mám i levnej oil, zas má turbo co žrát - Mobil 5W50 pětikilo litr
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#16 T-5 Škubání při 4000ot.
500? Ty voe ... ani jsem nemusel pořádně hledat a našel jsem o 35% levnější http://www.olejshop.cz/xVP-mobil-1-rally-formula-5w-50-(5w50)-1-litr
ty ale musíš vydělávat nekřesťanský prachy, když takhle rozhazuješ
ty ale musíš vydělávat nekřesťanský prachy, když takhle rozhazuješ
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#17 T-5 Škubání při 4000ot.
Jsem línej jet jinam než do autorizáku :?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#18 T-5 Škubání při 4000ot.
Ten Mobil je super ...to nej pro turbo co muzes asi sehnat...a neni zas tak drahy - teda zalezi asi kde...eLzyx píše:500? Ty voe ... ani jsem nemusel pořádně hledat a našel jsem o 35% levnější http://www.olejshop.cz/xVP-mobil-1-rally-formula-5w-50-(5w50)-1-litr
ty ale musíš vydělávat nekřesťanský prachy, když takhle rozhazuješ
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#19 T-5 Škubání při 4000ot.
Tak škubání je zpátky, ale mám podezření že to i přes to přezutí jsou ty gumy. Přeci jen pokud to vytočím na neutrál až do omezovače tak je to krásně plynulé bez škobrtnutí. Ono škubání je takové že malinko hází celým autem a při stažených okýnkách jsem slyšel i nějaké to gum zapištění. Víc prostoru k testování jsem v obci, v pátečním provozu neměl. Ono i těch 130 stačilo na blbé pohledy dopraváků A je fakt že občas (často) při rozjezdu zagumuju abych udělal dojem na báby u kauflandu
Pro případ že by to gumama nebylo co doporučujete vyměnit? Kdybych nevěděl co s prachama...
Pro případ že by to gumama nebylo co doporučujete vyměnit? Kdybych nevěděl co s prachama...
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
#20 T-5 Škubání při 4000ot.
Gumama to není,pokud se paliva nedostává,nebude to dělat na neutrál,pravděpodobně to nepoznáš ani na jedničku možná ani na dvojku,ale na vyšších kvaltech.drewid píše:Tak škubání je zpátky, ale mám podezření že to i přes to přezutí jsou ty gumy. Přeci jen pokud to vytočím na neutrál až do omezovače tak je to krásně plynulé bez škobrtnutí. Ono škubání je takové že malinko hází celým autem a při stažených okýnkách jsem slyšel i nějaké to gum zapištění. Víc prostoru k testování jsem v obci, v pátečním provozu neměl. Ono i těch 130 stačilo na blbé pohledy dopraváků A je fakt že občas (často) při rozjezdu zagumuju abych udělal dojem na báby u kauflandu
Pro případ že by to gumama nebylo co doporučujete vyměnit? Kdybych nevěděl co s prachama...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#21 T-5 Škubání při 4000ot.
Tak potom co? Čerpadlo? Svíčky - ty jsou měněný před 30.000km origo. Fakt teda nevím.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
#22 T-5 Škubání při 4000ot.
Pokud byl vyměněn palivový filtr chtělo by to změřit tlak paliva.drewid píše:Tak potom co? Čerpadlo? Svíčky - ty jsou měněný před 30.000km origo. Fakt teda nevím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#23 T-5 Škubání při 4000ot.
A jak to nejlíp udělat? Mám zas prubnout autorizák? Mám obavu že to tentokrát bude výměna fšeho za moc kč. :?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
#24 T-5 Škubání při 4000ot.
Prubni mi zavolat.drewid píše:A jak to nejlíp udělat? Mám zas prubnout autorizák? Mám obavu že to tentokrát bude výměna fšeho za moc kč. :?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#25 T-5 Škubání při 4000ot.
drewid píše: ....dost často (litr na 1000km) dolívám olej...
Co žere nejvíce oleje?
1. místo: Topinky jedného mýho kamaráda
2. místo: Drewidova T pětka
3 ....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 5 Odpovědi
- 413 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od IgorS
-
- 6 Odpovědi
- 1319 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jarouš
-
- 10 Odpovědi
- 1550 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Punkexploited
-
- 10 Odpovědi
- 2694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka