V70 T5 manual vs R automat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
V70 T5 manual vs R automat
Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám možnost koupě V70 T5 239ps a nebo V70 R stejně výkonné, obě rv.1997. Když mám být upřímný, více se mi líbí to eRko, ale je to v automatu. Můžete mi někdo říct svoje zkušenosti s automatem? Co by jste si radši koupili Vy?Zajímalo by mě, jestli ten automat neubírá z potěšení ze sportovní jízdy. Předem děkuji za Vaše názory
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
V70 T5 manual vs R automat
Osobně bych šáhnul po tom R v automatu. Osobně už s tím jezdím od roku 2000 a nemůžu si ho vynachválit. Ten klid, to pohodlí, ta přesnost.
V serpentinách za Berounem jsem dokázal udržet docela slušhou rychlost a dynamiku.
I s AT se dá jezdit sportovně, ale za cenu hodně zvýšené spotřeby. Jinak je s tím odlišný styl jízdy, to se ovšem časem vžije.
Hlavně je to ale auto na dlouhé klidné cesty "normálí" rychlostí nebo popojíždění v zácpách.
Ale pokud chceš něco na přímo spotrovní jízdu, tak zkus šáhnout po jiném Volvu (odborníci poradí). V70 je prý nedotáčivá a má moc měkké pérování (někde jsem to zaslech - zatím jsem si ničeho z toho nevšim) a je těžká, těch 1,6 tuny v základu je poznat.
V serpentinách za Berounem jsem dokázal udržet docela slušhou rychlost a dynamiku.
I s AT se dá jezdit sportovně, ale za cenu hodně zvýšené spotřeby. Jinak je s tím odlišný styl jízdy, to se ovšem časem vžije.
Hlavně je to ale auto na dlouhé klidné cesty "normálí" rychlostí nebo popojíždění v zácpách.
Ale pokud chceš něco na přímo spotrovní jízdu, tak zkus šáhnout po jiném Volvu (odborníci poradí). V70 je prý nedotáčivá a má moc měkké pérování (někde jsem to zaslech - zatím jsem si ničeho z toho nevšim) a je těžká, těch 1,6 tuny v základu je poznat.
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
V70 T5 manual vs R automat
děkuju za názor.
Chtěl bych ještě se zeptat, jak řadí ten automat? Jde mi o to, když chce člověk předjíždět, tak aby prostě šlápnul na plyn a vystřelilo to a nečekal buh ví jak dlouho než to podřadí...... A když to podřazuje, jestli jenom o jeden stupeň nebo i o dva? A jaká je průměrná spotřeba s automatem město a kombinovaná? Děkuju za odpověď

-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 T5 manual vs R automat
radsi bych si nasel R s manualem - ty se spocatku delali taky a mas po problemu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
V70 T5 manual vs R automat
Benzín zabírá po sešlápnutí hnedle.
Turbo má chvilkovou prodlevu, než se natlakuje, odhadem tak něco pod možná půl sekundy, ale jde to postřehnout.
Spotřeba je kolem 9 město, 6 až 9 dálkové. Jinak dlouhodobá kombinovaná spotřeba se mi drží papírově podle domácího počítání na 7,4
Turbo má chvilkovou prodlevu, než se natlakuje, odhadem tak něco pod možná půl sekundy, ale jde to postřehnout.
Spotřeba je kolem 9 město, 6 až 9 dálkové. Jinak dlouhodobá kombinovaná spotřeba se mi drží papírově podle domácího počítání na 7,4
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
V70 T5 manual vs R automat
Spotřeba 9 město?! To mi přijde hodně málo.... Měli jsme 2.5T AWD manuál a ta si brala v průměru 11,5. To se mi moc nezdá, aby R a ještě automat si to bralo tak málo na takhle silný motor a ještě automat.... Kdyby to byl diesel, tak to bych tomu věřil 

-
Offline
- Příspěvky: 273
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
V70 T5 manual vs R automat
Uz to nehulsramcik píše:Spotřeba je kolem 9 město, 6 až 9 dálkové. Jinak dlouhodobá kombinovaná spotřeba se mi drží papírově podle domácího počítání na 7,4

Rko v automatu pocitej 12-14 a vic po meste a kolem 10 mimo mesto.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
V70 T5 manual vs R automat
No dokonce ...
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Offline
- Příspěvky: 4360
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 T5 manual vs R automat
sramciku - o jakem modelu to pises? totiz v podpisu mas TDI a popisujes R
myslim, ze nejen ja v tom mame trochu zmatek..
anyway co se tyce spotreby - ja jezdim tak cca 95% mesto. Auto viz podpis.
Na stylu jizdy ve meste moc nezalezi - spotreba prumer podle palubaku kolem 12,5-13 l na sto.. Samo, jestli beru do uvahy jen centrum mesta - zacpy atd, tak 14-15.
Venku neni problem jet za 8 litru sviznou jizdou po okreskach + vesnice. Dalnice pri 140-160 prumer cca 10-11.
Automat si veme o litr navic minimalne. AWD (vetsina V70R s automatem jsou ctyrkolky) taky neco veme.
Takze s tim pocitej..
Osobne bych opravdu vzal bud T5ku s manualem (rozdil 10, resp. 25 koni - podle roku vyroby) proti eRku neni tak znatelny.. Zas ta exkluzivita eRka ma neco do sebe... Rozhodne moje rada zni manual.
edit: ted jsem si vsiml, ze Ti jde o rok 1997 - to nejspis nebude AWD a bude mit 250 koni. takze rozdil je pouhych 10 koni proti T5ce.. Takze jde opravdu spis o tu exkluzivitu.

anyway co se tyce spotreby - ja jezdim tak cca 95% mesto. Auto viz podpis.
Na stylu jizdy ve meste moc nezalezi - spotreba prumer podle palubaku kolem 12,5-13 l na sto.. Samo, jestli beru do uvahy jen centrum mesta - zacpy atd, tak 14-15.
Venku neni problem jet za 8 litru sviznou jizdou po okreskach + vesnice. Dalnice pri 140-160 prumer cca 10-11.
Automat si veme o litr navic minimalne. AWD (vetsina V70R s automatem jsou ctyrkolky) taky neco veme.
Takze s tim pocitej..
Osobne bych opravdu vzal bud T5ku s manualem (rozdil 10, resp. 25 koni - podle roku vyroby) proti eRku neni tak znatelny.. Zas ta exkluzivita eRka ma neco do sebe... Rozhodne moje rada zni manual.
edit: ted jsem si vsiml, ze Ti jde o rok 1997 - to nejspis nebude AWD a bude mit 250 koni. takze rozdil je pouhych 10 koni proti T5ce.. Takze jde opravdu spis o tu exkluzivitu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
V70 T5 manual vs R automat
Neni to AWD, je to jen R a v popisu inzerátu píšou, že to má 239 koní a u tý T5 taky 239 koní, takže je tam jenom rozdíl v tom automatu a že to eRko vypadá líp...
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: V70, 5/1999, D5252T automat
- Bydliště: Frýdek - Místek
V70 T5 manual vs R automat
Jen jsem se snažil poskytnout info, jak by so mohl chovat automat ... už s nima mám celkem dlouhodobé zkušenosti.
U té spotřeby jsem nějak přehlíd, že jsem mimo předpokládané modely a hodil jsem tam svojí orientační z nafťáku ...
U té spotřeby jsem nějak přehlíd, že jsem mimo předpokládané modely a hodil jsem tam svojí orientační z nafťáku ...
_________________
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
JE: Volvo V70 METROPOLITAN 2.5TDi AUDI 5-ti válec 103kW (D 5252T), r.v. 5/1999, 278.000km
BYLO: Opel Omega 2.0i Caravan, Škoda 130 LS, Škoda 100 L
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
V70 T5 manual vs R automat
Jasně, já si říkal, že to bude asi tvoje spotřeba
Ještě jednou díky za info

-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
V70 T5 manual vs R automat
Ja jsem mel moznost se nekolikrat v Rku svezt, vzdy bylo v manualu. A vzdy bylo 2005. Bomba auto, nic poslusnejsiho jsem jeste neridil.
K tem automatum:
Vzdy jsem zastaval nazor, ze automat je pro zeny a pitomy amiky. V praci jsem vsak zmenil pozici a ridim vyhradne auta v automatu a to ruznych znacek, minimalne vsak Superba 2.5TDi. V automatech je pomerne veliky rozdil, napriklad ten v Superbu vylozene ku.vi auto, radi pomalu a auto zlenivy, jeste ze ma moznost sekvencniho razeni, ta trochu prida na dynamice (je to jednospojkovy automat P-R-N-D-4-3-2).
V Audi (at uz A6 3.2, 4.2, A8L 4.2, 6.0) ci v BMW (750iL ci 760iL) je automat radost z jizdy. Tady uz nepouzijes ani sekvenci, jelikoz rychlost odezvy na seslapnuti plynu se projevi okamzitym podrazenim az o dva stupne dolu. Ani "packy" pod volantem na sportovni jizdu nejsou zdaleka tak dobre, jako samotny automat zarazeny v e"S"ku (pro neznale: D-drive S-sport). Na sportovni jizdu se mi zda automat jako dobre reseni, je-li dostatecne rychly na podrazovani a ma takovy nejaky cit pro styl jizdy. Nejlepe dvojspojkovy, coz je az v novejsich Volvech. Sekvence je naopak vyborna na brzdeni motorem pri zpomalovani.
Kdyz jsem si tedy nedavno udelal radost a konecne se stal Volvistou, hledal jsem automat, lec byl jsem k nemu skepticky (cekal jsem styl Superba). Volvo automat me mile prekvapil, na sportovnejsi jizdu se docela hodi, podrazeni pri prudkem seslapnuti je rychle a pamet na styl jizdy je tu take (kdyz jej "honis", radi pri vyssich otackach a pri ubrani plynu ve vyssich otackach chvili zustane, ceka na dalsi naloz).
Ja bych tedy skocil do eRka s automatem. :tlesk:
K tem automatum:
Vzdy jsem zastaval nazor, ze automat je pro zeny a pitomy amiky. V praci jsem vsak zmenil pozici a ridim vyhradne auta v automatu a to ruznych znacek, minimalne vsak Superba 2.5TDi. V automatech je pomerne veliky rozdil, napriklad ten v Superbu vylozene ku.vi auto, radi pomalu a auto zlenivy, jeste ze ma moznost sekvencniho razeni, ta trochu prida na dynamice (je to jednospojkovy automat P-R-N-D-4-3-2).
V Audi (at uz A6 3.2, 4.2, A8L 4.2, 6.0) ci v BMW (750iL ci 760iL) je automat radost z jizdy. Tady uz nepouzijes ani sekvenci, jelikoz rychlost odezvy na seslapnuti plynu se projevi okamzitym podrazenim az o dva stupne dolu. Ani "packy" pod volantem na sportovni jizdu nejsou zdaleka tak dobre, jako samotny automat zarazeny v e"S"ku (pro neznale: D-drive S-sport). Na sportovni jizdu se mi zda automat jako dobre reseni, je-li dostatecne rychly na podrazovani a ma takovy nejaky cit pro styl jizdy. Nejlepe dvojspojkovy, coz je az v novejsich Volvech. Sekvence je naopak vyborna na brzdeni motorem pri zpomalovani.
Kdyz jsem si tedy nedavno udelal radost a konecne se stal Volvistou, hledal jsem automat, lec byl jsem k nemu skepticky (cekal jsem styl Superba). Volvo automat me mile prekvapil, na sportovnejsi jizdu se docela hodi, podrazeni pri prudkem seslapnuti je rychle a pamet na styl jizdy je tu take (kdyz jej "honis", radi pri vyssich otackach a pri ubrani plynu ve vyssich otackach chvili zustane, ceka na dalsi naloz).
Ja bych tedy skocil do eRka s automatem. :tlesk:

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
V70 T5 manual vs R automat
Věřim, že automat z roku 2005 bude super, ale trochu se obávam, že automaty z 97. roku jsou někde jinde. Fakt nevim.....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé