Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HELP!
- Autor
- Zpráva
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Tak to bude ono... jedina bezpecna zachrana je vrazit tricko do trubice sani vzduchu... da se prej zastavit i pres rychlost, ale to je o spojku/prevodovku
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Pravidelně měnit olej. Max po 15tkm a dlabat na longlife a podobný výmysly. U rencků to tyhle motory dělaly naprosto běžně. Teď se mi to nechce hledat, ale v tý poradně na Tipcars o tom byla řeč. V nějakým renault servisu prej visí cedule, že doporučujou zkrátit interval výměny oleje na 15tkm. údajně je to celý díky dlouhýmu intervalu špinavým olejem, díky kterýmu se vydírá lágr turba, udělá se tam vůle a už to jede... 2 mý kámoši co s tím maj rozsáhlý zkušenosti tuším jeden 3 a druhej 5 turb na renckovi dci během 150tkm říkali, že to nepřijde jako blesk z čistýho nebe. Nejdřív začne hučet turbo pak se ti začne špinit zadek auta jak je mastnej od oleje no a pak to někde pořádně ohřeješ na dálnici....Deshi píše:A ted by mě docela zajímalo, jak tomuhle rozumě předcházet???

Membrána je podle mě blbost. Nebo to určitě neni prvotní příčina. Podle mě to tahá olej vylágrovaným ložiskem, ten se pak nahromadí v mezichladiči a pak si ho to lokne..Ondra. píše:jo o tomhle jsem čet na jiných fórech, stává se to dCi motorům. Protrhne se nějaká membrána a a do spalování jde všechen olej
-
Offline
- Příspěvky: 597
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trenčín, SK
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
- Bydliště: Trenčin Slovensko
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Lachtan píše:Zastavit, zařadit 5ku, sešlápnout brzdu a pustit spojku.
Pakliže jsi nechal motor dovyžrat olej až do samochcípnutí, tak je motor total death![]()
zavolej do http://www.t6r.cz , ale obávám se, že ti asi neporadí nic jiného než já - začni shánět nový motor.... :?
upřímnou soustrast :?
a neznici sa spojka resp. prevodovka tymto sposobom? lebo ked motor vytaca do otacok zaradi tam rychlost a pusti spojku tak to musi byt dobry tlak na ozubenie. Aby potom niekomu nevyletela prevodovka cez zatvorenu kapotu do vzduchu.

_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Ono v tu chvíli už není úniku a tenhle způsob je nejmíň bolestivejDzambor píše:
a neznici sa spojka resp. prevodovka tymto sposobom? lebo ked motor vytaca do otacok zaradi tam rychlost a pusti spojku tak to musi byt dobry tlak na ozubenie. Aby potom niekomu nevyletela prevodovka cez zatvorenu kapotu do vzduchu.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
převodovka určitě ne, maximálně načneš spojku (a i to považuji za nepravděpodobné). Ale když vezmeš v úvahu co tímto zákrokem zachráníš, tak být tebou spojku vůbec neřeším - důležité je zareagovat včas.Dzambor píše:a neznici sa spojka resp. prevodovka tymto sposobom? lebo ked motor vytaca do otacok zaradi tam rychlost a pusti spojku tak to musi byt dobry tlak na ozubenie. Aby potom niekomu nevyletela prevodovka cez zatvorenu kapotu do vzduchu.

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Mno pořád mi vychází jako nejvýhodnější varianta strhnout ze sebe/někoho jinýho to tričko a narvat ho do sání. Pravda, chce to trochu vědět co kde pod kapotou máš. I kdybys měl vycvakat dekl od airboxu tak se to podle mě v tom fofru dá. Navíc je to jediná možnost jak umlčet i automat...Lachtan píše:převodovka určitě ne, maximálně načneš spojku (a i to považuji za nepravděpodobné). Ale když vezmeš v úvahu co tímto zákrokem zachráníš, tak být tebou spojku vůbec neřeším - důležité je zareagovat včas.Dzambor píše:a neznici sa spojka resp. prevodovka tymto sposobom? lebo ked motor vytaca do otacok zaradi tam rychlost a pusti spojku tak to musi byt dobry tlak na ozubenie. Aby potom niekomu nevyletela prevodovka cez zatvorenu kapotu do vzduchu.
Tak mě napadá, když se začne automat za jízdy nekontrolovatelně vytáčet, dá se tam vůbec vrazit neutrál, když je auto v pohybu?
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
jojo, neutral jsem tam dal... to bylo to posledni 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Jo kamaráde, tak to jsem na tebe zvědavý jak moc budeš v ten okamžik odvážnýdali píše:Mno pořád mi vychází jako nejvýhodnější varianta strhnout ze sebe/někoho jinýho to tričko a narvat ho do sání. Pravda, chce to trochu vědět co kde pod kapotou máš. I kdybys měl vycvakat dekl od airboxu tak se to podle mě v tom fofru dá. Navíc je to jediná možnost jak umlčet i automat...

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Já sem sice jen blbej ekonom, ale z toho mála fyziky co se mi kdy ve škole dostalo, si pamatuju, že k hoření potřebuješ kyslík a jeho nejlíp dostupným zdrojem je vzduch. Dál si eště něco pamatuju o ideální směsi benzín/vzduch pro dokonalý prohoření. Určitě bude existovat i ideální poměr vzduch/olej u rozdováděnýho ropáka. A motor točí a bere si oleje právě tolik, kolik udejchá. Tím že motoru ubereš vzduch se otáčky sníží, protože tím rozhodíš poměr olej/vzduch na míň výhodnou hodnotu a motor se začne dusit. Dál si matně pamatuju, že když jsem byl puberťák i věkem, montovalo se na spalovací motory jednoduchý zařízení zvaný karburátor, který mělo často fíčuru zvanou škrtící klapka. Když si škrtící klapku otevřel otáčky se zvýšily, když si jí zavřel otáčky se snížily...Lachtan píše:Jo kamaráde, tak to jsem na tebe zvědavý jak moc budeš v ten okamžik odvážný(pochopitelně ti to v žádném případě nepřeju) - navíc tímto způsobem pouze omezíš (ale rozhodně strikktně nezavřeš) přívod vzduchu a o to víc se ti tam bude dostávat toho oleje - buď se motor ještě více "rozjede", nebo nasaje tolik oleje najednou, že dojde k hydraulickému rázu - v obouch případech je motor na vyhození :?
A vůbec proč vyhazuješ peníze za auto s turbem a nekoupíš si nějaký s pořádnou klapkou, kterou když zavřeš, pojede to víc

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
No já prostě nevěřím, že by si to tím trikem ucpal natolik, aby ten motor chcípnul - toť vše
(pochopitelně - tvá teorie je správná, ale je to pouze teorie)

(pochopitelně - tvá teorie je správná, ale je to pouze teorie)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Obávám se,že se mylíš,ucpání sání opravdu motor zastaví.Pracuju s motory ktreré jsou takovou klapkou na nouzový stop vybaveny.Lachtan píše:No já prostě nevěřím, že by si to tím trikem ucpal natolik, aby ten motor chcípnul - toť vše![]()
(pochopitelně - tvá teorie je správná, ale je to pouze teorie)
Taky někdy můžeš zkusit ucpat sání rukou,moc to nepotřebuje aby to začlo zdechat.
Spíš kdo bude tak odvážná školačka a půjde k tomu rozdováděnému motoru:)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Nemyslím, že se motor po ucpání roztočí víc, ale pořád to neřeší problém nasátého oleje z labyrintů turba a tím vznik nestlačitelné vrstvy oleje ve spalovacím prostoru, což zapříčiní jeho destrukci. Ovšem viděl jsem to jen jednou a bylo to u Isuzu a byla to taková pecka, že měrka na olej zůstala zapíchlá v tapecu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Nebo pokud se ti podaří vyrvat jednu z hadic od airboxu (vstupní/výstupní)... když jí ostře ohneš/zlomíš, tak to podle mě ucpeš dostatečně.
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Nejsem si jistej, jestli tam jsou na to podmínky, aby si motor než ho zadusíš stihnul nasát tolik oleje, aby to vytvořilo stěnu v jednom z válců. Docela by mě to zajímalo.jarek.krizan píše:Nemyslím, že se motor po ucpání roztočí víc, ale pořád to neřeší problém nasátého oleje z labyrintů turba a tím vznik nestlačitelné vrstvy oleje ve spalovacím prostoru, což zapříčiní jeho destrukci. Ovšem viděl jsem to jen jednou a bylo to u Isuzu a byla to taková pecka, že měrka na olej zůstala zapíchlá v tapecu.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
taky by mě to nikdy normálně nenapadlo, ale utržené hlavové šrouby, prohnutá hlava, ohnuté ojnice a přitom neorazítkované ventily a spousta oleje mě přiměly na tuto myšlenku. O co by se jinak motor zastavil, když se klasicky nepotkal ?dali píše:Nejsem si jistej, jestli tam jsou na to podmínky, aby si motor než ho zadusíš stihnul nasát tolik oleje, aby to vytvořilo stěnu v jednom z válců. Docela by mě to zajímalo.jarek.krizan píše:Nemyslím, že se motor po ucpání roztočí víc, ale pořád to neřeší problém nasátého oleje z labyrintů turba a tím vznik nestlačitelné vrstvy oleje ve spalovacím prostoru, což zapříčiní jeho destrukci. Ovšem viděl jsem to jen jednou a bylo to u Isuzu a byla to taková pecka, že měrka na olej zůstala zapíchlá v tapecu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
mýlím/nemýlím - samozřejmě, že ucpáním sání se motor zastaví - otázka zní: opravdu na to stačí kus hadru ???selap píše:Obávám se,že se mylíš,ucpání sání opravdu motor zastaví.
(navíc - mýliti se je nejenom lidské, ale i lachtaní

To je ale trošku něco jiného, oproti tričkuselap píše:Pracuju s motory ktreré jsou takovou klapkou na nouzový stop vybaveny.

Naposled jsem to zkoušel na motoru z Tatry 138 a málem mě to protáhlo vzduchovým filtremselap píše:Taky někdy můžeš zkusit ucpat sání rukou,moc to nepotřebuje aby to začlo zdechat.

No a tady jsme u toho - už vidím, jak Dali strká odvážné pačmáky k motoru, který točí až za červený a jen jen vzlétnout a cvaká klipsy na airboxuselap píše:Spíš kdo bude tak odvážná školačka a půjde k tomu rozdováděnému motoru:)



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Hodně slušný adrenalin, když si uvědomím, že ani otáčkoměr v takovém případě nestačí .Lachtan píše:No a tady jsme u toho - už vidím, jak Dali strká odvážné pačmáky k motoru, který točí až za červený a jen jen vzlétnout a cvaká klipsy na airboxu![]()
![]()
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Jenž Dali je uvědomělej majitel vozidla s okrajovými znalostmi techniky, takže pokud by mu hučelo turbo, asi by s tím chvíli jezdil, ale jakmile by mu to začalo cintat olej na zadní sklo, asi by s tim koukal něco udělat....Lachtan píše:No a tady jsme u toho - už vidím, jak Dali strká odvážné pačmáky k motoru, který točí až za červený a jen jen vzlétnout a cvaká klipsy na airboxu![]()
![]()
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Dali je (předpokládám) rozumný běloch, který nenechá dojít věci tak daleko a do této debaty zasahoval pouze z důvodu intelektuálního cvičenídali píše:Jenž Dali je uvědomělej majitel vozidla s okrajovými znalostmi techniky, takže pokud by mu hučelo turbo, asi by s tím chvíli jezdil, ale jakmile by mu to začalo cintat olej na zadní sklo, asi by s tim koukal něco udělat....Lachtan píše:No a tady jsme u toho - už vidím, jak Dali strká odvážné pačmáky k motoru, který točí až za červený a jen jen vzlétnout a cvaká klipsy na airboxu![]()
![]()

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Jak to tady pročítám,chtěl bych vidět,jak rychle stihnete vylézt z auta otevřít kapotu,odmontovat filtr a nacpat do sání tričko.
Uvědomte si,že otáčky vyletí do maxima během sekundy,takže opravdu jediné řešení vidím v udušení přes rychlost.
Uvědomte si,že otáčky vyletí do maxima během sekundy,takže opravdu jediné řešení vidím v udušení přes rychlost.
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Koukni se na tu X5 v odkazu na začátku topiku... Jenom na tom videu to trvá minutu, než se zastaví a to určitě neni zabíraný od začátku. Řekněme, že auto je automat, a nemůžeš nic jinýho dělat než zablokovat sání. Minuta je dlouhá doba, když stojíš a čekáš, kdy už se to sakra zastaví nebo rozlítne. Ten airbox jsem psal s ohledem na ty, kdo nevědí kde jim ústí hadice od sání. Jinak samozřejmě vyškubnout hadici a zlomit, nebo ucpat...martinopel píše:Jak to tady pročítám,chtěl bych vidět,jak rychle stihnete vylézt z auta otevřít kapotu,odmontovat filtr a nacpat do sání tričko.
Uvědomte si,že otáčky vyletí do maxima během sekundy,takže opravdu jediné řešení vidím v udušení přes rychlost.
-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Když se to roztočí,tak bát se hydr.rázu je zbytečný.Za 1 minutu se toho dá stihnout hodně,ale jsme tak duchapřítomní?
Pro Lachtana-zastavit ucpáním se dá i turbína na Airbusu,ale tam bych to rozhodně vlastním tělem nedělal.
Pro Lachtana-zastavit ucpáním se dá i turbína na Airbusu,ale tam bych to rozhodně vlastním tělem nedělal.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Že si rovnou nezkoušel rukou zastavit tu chladící vrtuli, když seš takovej trvďák :mrgreen:Lachtan píše:Naposled jsem to zkoušel na motoru z Tatry 138 a málem mě to protáhlo vzduchovým filtremselap píše:Taky někdy můžeš zkusit ucpat sání rukou,moc to nepotřebuje aby to začlo zdechat.![]()
Zkoušet holýma rukama udusit 12L motor, je trochu o něčem jiným než když to zkoušíš u dvoulitrový sekačky

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Jo - už jsem viděl video, jak se dělá sekaná z balikářeselap píše:Pro Lachtana-zastavit ucpáním se dá i turbína na Airbusu,ale tam bych to rozhodně vlastním tělem nedělal.

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Neratovice
Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE
Lachtan ma asi pravdu,ze ucpani sani mozna nebude stacit na zachranu.Napada mne jakej asi bude mit ten motor dobeh ze setrvacnosti kdyz bude bez komprese a bude vytocenej treba na 5-6t otacek.Pak ho bude brzdit uz jen ten olej.
P.S.Jinak jste to tu rozebrali pekne,ALE vetsina z vas uz videla motor rozebranej a vi jak funguje.Co se ,ale bude dit kdyz se neco takoveho prihodi neci manzelce bez vasi pritomnosti
To by pak asi byly opravdu "pisty pod kapotou"!
P.S.Jinak jste to tu rozebrali pekne,ALE vetsina z vas uz videla motor rozebranej a vi jak funguje.Co se ,ale bude dit kdyz se neco takoveho prihodi neci manzelce bez vasi pritomnosti



_________________
zatim nevolvista!
donedavna Saab 9-5 2,3T kombi r.2000
zatim nevolvista!
donedavna Saab 9-5 2,3T kombi r.2000
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé