Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HELP!

  • Autor
  • Zpráva
Petr_v40D_2001

#76 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Petr_v40D_2001 »

Tak to bude ono... jedina bezpecna zachrana je vrazit tricko do trubice sani vzduchu... da se prej zastavit i pres rychlost, ale to je o spojku/prevodovku

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#77 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od dali »

Deshi píše:A ted by mě docela zajímalo, jak tomuhle rozumě předcházet???
:shock:
Pravidelně měnit olej. Max po 15tkm a dlabat na longlife a podobný výmysly. U rencků to tyhle motory dělaly naprosto běžně. Teď se mi to nechce hledat, ale v tý poradně na Tipcars o tom byla řeč. V nějakým renault servisu prej visí cedule, že doporučujou zkrátit interval výměny oleje na 15tkm. údajně je to celý díky dlouhýmu intervalu špinavým olejem, díky kterýmu se vydírá lágr turba, udělá se tam vůle a už to jede... 2 mý kámoši co s tím maj rozsáhlý zkušenosti tuším jeden 3 a druhej 5 turb na renckovi dci během 150tkm říkali, že to nepřijde jako blesk z čistýho nebe. Nejdřív začne hučet turbo pak se ti začne špinit zadek auta jak je mastnej od oleje no a pak to někde pořádně ohřeješ na dálnici.... :twisted:
Ondra. píše:jo o tomhle jsem čet na jiných fórech, stává se to dCi motorům. Protrhne se nějaká membrána a a do spalování jde všechen olej
Membrána je podle mě blbost. Nebo to určitě neni prvotní příčina. Podle mě to tahá olej vylágrovaným ložiskem, ten se pak nahromadí v mezichladiči a pak si ho to lokne..

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 541
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#78 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Dzambor »

Lachtan píše:Zastavit, zařadit 5ku, sešlápnout brzdu a pustit spojku.
Pakliže jsi nechal motor dovyžrat olej až do samochcípnutí, tak je motor total death :mad:
zavolej do http://www.t6r.cz , ale obávám se, že ti asi neporadí nic jiného než já - začni shánět nový motor.... :?

upřímnou soustrast :?

a neznici sa spojka resp. prevodovka tymto sposobom? lebo ked motor vytaca do otacok zaradi tam rychlost a pusti spojku tak to musi byt dobry tlak na ozubenie. Aby potom niekomu nevyletela prevodovka cez zatvorenu kapotu do vzduchu. :roll:
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#79 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Ondra. »

Dzambor píše:
a neznici sa spojka resp. prevodovka tymto sposobom? lebo ked motor vytaca do otacok zaradi tam rychlost a pusti spojku tak to musi byt dobry tlak na ozubenie. Aby potom niekomu nevyletela prevodovka cez zatvorenu kapotu do vzduchu. :roll:
Ono v tu chvíli už není úniku a tenhle způsob je nejmíň bolestivej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#80 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

Dzambor píše:a neznici sa spojka resp. prevodovka tymto sposobom? lebo ked motor vytaca do otacok zaradi tam rychlost a pusti spojku tak to musi byt dobry tlak na ozubenie. Aby potom niekomu nevyletela prevodovka cez zatvorenu kapotu do vzduchu. :roll:
převodovka určitě ne, maximálně načneš spojku (a i to považuji za nepravděpodobné). Ale když vezmeš v úvahu co tímto zákrokem zachráníš, tak být tebou spojku vůbec neřeším - důležité je zareagovat včas. 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#81 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od dali »

Lachtan píše:
Dzambor píše:a neznici sa spojka resp. prevodovka tymto sposobom? lebo ked motor vytaca do otacok zaradi tam rychlost a pusti spojku tak to musi byt dobry tlak na ozubenie. Aby potom niekomu nevyletela prevodovka cez zatvorenu kapotu do vzduchu. :roll:
převodovka určitě ne, maximálně načneš spojku (a i to považuji za nepravděpodobné). Ale když vezmeš v úvahu co tímto zákrokem zachráníš, tak být tebou spojku vůbec neřeším - důležité je zareagovat včas. 8)
Mno pořád mi vychází jako nejvýhodnější varianta strhnout ze sebe/někoho jinýho to tričko a narvat ho do sání. Pravda, chce to trochu vědět co kde pod kapotou máš. I kdybys měl vycvakat dekl od airboxu tak se to podle mě v tom fofru dá. Navíc je to jediná možnost jak umlčet i automat...

Tak mě napadá, když se začne automat za jízdy nekontrolovatelně vytáčet, dá se tam vůbec vrazit neutrál, když je auto v pohybu?

Petr_v40D_2001

#82 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Petr_v40D_2001 »

jojo, neutral jsem tam dal... to bylo to posledni :lol:

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#83 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

dali píše:Mno pořád mi vychází jako nejvýhodnější varianta strhnout ze sebe/někoho jinýho to tričko a narvat ho do sání. Pravda, chce to trochu vědět co kde pod kapotou máš. I kdybys měl vycvakat dekl od airboxu tak se to podle mě v tom fofru dá. Navíc je to jediná možnost jak umlčet i automat...
Jo kamaráde, tak to jsem na tebe zvědavý jak moc budeš v ten okamžik odvážný :D (pochopitelně ti to v žádném případě nepřeju) - navíc tímto způsobem pouze omezíš (ale rozhodně strikktně nezavřeš) přívod vzduchu a o to víc se ti tam bude dostávat toho oleje - buď se motor ještě více "rozjede", nebo nasaje tolik oleje najednou, že dojde k hydraulickému rázu - v obouch případech je motor na vyhození :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#84 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od dali »

Lachtan píše:Jo kamaráde, tak to jsem na tebe zvědavý jak moc budeš v ten okamžik odvážný :D (pochopitelně ti to v žádném případě nepřeju) - navíc tímto způsobem pouze omezíš (ale rozhodně strikktně nezavřeš) přívod vzduchu a o to víc se ti tam bude dostávat toho oleje - buď se motor ještě více "rozjede", nebo nasaje tolik oleje najednou, že dojde k hydraulickému rázu - v obouch případech je motor na vyhození :?
Já sem sice jen blbej ekonom, ale z toho mála fyziky co se mi kdy ve škole dostalo, si pamatuju, že k hoření potřebuješ kyslík a jeho nejlíp dostupným zdrojem je vzduch. Dál si eště něco pamatuju o ideální směsi benzín/vzduch pro dokonalý prohoření. Určitě bude existovat i ideální poměr vzduch/olej u rozdováděnýho ropáka. A motor točí a bere si oleje právě tolik, kolik udejchá. Tím že motoru ubereš vzduch se otáčky sníží, protože tím rozhodíš poměr olej/vzduch na míň výhodnou hodnotu a motor se začne dusit. Dál si matně pamatuju, že když jsem byl puberťák i věkem, montovalo se na spalovací motory jednoduchý zařízení zvaný karburátor, který mělo často fíčuru zvanou škrtící klapka. Když si škrtící klapku otevřel otáčky se zvýšily, když si jí zavřel otáčky se snížily...
A vůbec proč vyhazuješ peníze za auto s turbem a nekoupíš si nějaký s pořádnou klapkou, kterou když zavřeš, pojede to víc :roll:

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#85 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

No já prostě nevěřím, že by si to tím trikem ucpal natolik, aby ten motor chcípnul - toť vše 8)
(pochopitelně - tvá teorie je správná, ale je to pouze teorie)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#86 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od selap »

Lachtan píše:No já prostě nevěřím, že by si to tím trikem ucpal natolik, aby ten motor chcípnul - toť vše 8)
(pochopitelně - tvá teorie je správná, ale je to pouze teorie)
Obávám se,že se mylíš,ucpání sání opravdu motor zastaví.Pracuju s motory ktreré jsou takovou klapkou na nouzový stop vybaveny.
Taky někdy můžeš zkusit ucpat sání rukou,moc to nepotřebuje aby to začlo zdechat.
Spíš kdo bude tak odvážná školačka a půjde k tomu rozdováděnému motoru:)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#87 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od jarek.krizan »

Nemyslím, že se motor po ucpání roztočí víc, ale pořád to neřeší problém nasátého oleje z labyrintů turba a tím vznik nestlačitelné vrstvy oleje ve spalovacím prostoru, což zapříčiní jeho destrukci. Ovšem viděl jsem to jen jednou a bylo to u Isuzu a byla to taková pecka, že měrka na olej zůstala zapíchlá v tapecu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#88 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od dali »

Nebo pokud se ti podaří vyrvat jednu z hadic od airboxu (vstupní/výstupní)... když jí ostře ohneš/zlomíš, tak to podle mě ucpeš dostatečně.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#89 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od dali »

jarek.krizan píše:Nemyslím, že se motor po ucpání roztočí víc, ale pořád to neřeší problém nasátého oleje z labyrintů turba a tím vznik nestlačitelné vrstvy oleje ve spalovacím prostoru, což zapříčiní jeho destrukci. Ovšem viděl jsem to jen jednou a bylo to u Isuzu a byla to taková pecka, že měrka na olej zůstala zapíchlá v tapecu.
Nejsem si jistej, jestli tam jsou na to podmínky, aby si motor než ho zadusíš stihnul nasát tolik oleje, aby to vytvořilo stěnu v jednom z válců. Docela by mě to zajímalo.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#90 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od jarek.krizan »

dali píše:
jarek.krizan píše:Nemyslím, že se motor po ucpání roztočí víc, ale pořád to neřeší problém nasátého oleje z labyrintů turba a tím vznik nestlačitelné vrstvy oleje ve spalovacím prostoru, což zapříčiní jeho destrukci. Ovšem viděl jsem to jen jednou a bylo to u Isuzu a byla to taková pecka, že měrka na olej zůstala zapíchlá v tapecu.
Nejsem si jistej, jestli tam jsou na to podmínky, aby si motor než ho zadusíš stihnul nasát tolik oleje, aby to vytvořilo stěnu v jednom z válců. Docela by mě to zajímalo.
taky by mě to nikdy normálně nenapadlo, ale utržené hlavové šrouby, prohnutá hlava, ohnuté ojnice a přitom neorazítkované ventily a spousta oleje mě přiměly na tuto myšlenku. O co by se jinak motor zastavil, když se klasicky nepotkal ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#91 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

selap píše:Obávám se,že se mylíš,ucpání sání opravdu motor zastaví.
mýlím/nemýlím - samozřejmě, že ucpáním sání se motor zastaví - otázka zní: opravdu na to stačí kus hadru ???
(navíc - mýliti se je nejenom lidské, ale i lachtaní 8) )
selap píše:Pracuju s motory ktreré jsou takovou klapkou na nouzový stop vybaveny.
To je ale trošku něco jiného, oproti tričku 8)
selap píše:Taky někdy můžeš zkusit ucpat sání rukou,moc to nepotřebuje aby to začlo zdechat.
Naposled jsem to zkoušel na motoru z Tatry 138 a málem mě to protáhlo vzduchovým filtrem :twisted:
selap píše:Spíš kdo bude tak odvážná školačka a půjde k tomu rozdováděnému motoru:)
No a tady jsme u toho - už vidím, jak Dali strká odvážné pačmáky k motoru, který točí až za červený a jen jen vzlétnout a cvaká klipsy na airboxu :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#92 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od jarek.krizan »

Lachtan píše:No a tady jsme u toho - už vidím, jak Dali strká odvážné pačmáky k motoru, který točí až za červený a jen jen vzlétnout a cvaká klipsy na airboxu :twisted: :twisted: :twisted:
Hodně slušný adrenalin, když si uvědomím, že ani otáčkoměr v takovém případě nestačí .
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#93 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od dali »

Lachtan píše:No a tady jsme u toho - už vidím, jak Dali strká odvážné pačmáky k motoru, který točí až za červený a jen jen vzlétnout a cvaká klipsy na airboxu :twisted: :twisted: :twisted:
Jenž Dali je uvědomělej majitel vozidla s okrajovými znalostmi techniky, takže pokud by mu hučelo turbo, asi by s tím chvíli jezdil, ale jakmile by mu to začalo cintat olej na zadní sklo, asi by s tim koukal něco udělat....

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#94 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

dali píše:
Lachtan píše:No a tady jsme u toho - už vidím, jak Dali strká odvážné pačmáky k motoru, který točí až za červený a jen jen vzlétnout a cvaká klipsy na airboxu :twisted: :twisted: :twisted:
Jenž Dali je uvědomělej majitel vozidla s okrajovými znalostmi techniky, takže pokud by mu hučelo turbo, asi by s tím chvíli jezdil, ale jakmile by mu to začalo cintat olej na zadní sklo, asi by s tim koukal něco udělat....
Dali je (předpokládám) rozumný běloch, který nenechá dojít věci tak daleko a do této debaty zasahoval pouze z důvodu intelektuálního cvičení 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

GDPR_user

#95 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od GDPR_user »

Jak to tady pročítám,chtěl bych vidět,jak rychle stihnete vylézt z auta otevřít kapotu,odmontovat filtr a nacpat do sání tričko.
Uvědomte si,že otáčky vyletí do maxima během sekundy,takže opravdu jediné řešení vidím v udušení přes rychlost.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#96 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od dali »

martinopel píše:Jak to tady pročítám,chtěl bych vidět,jak rychle stihnete vylézt z auta otevřít kapotu,odmontovat filtr a nacpat do sání tričko.
Uvědomte si,že otáčky vyletí do maxima během sekundy,takže opravdu jediné řešení vidím v udušení přes rychlost.
Koukni se na tu X5 v odkazu na začátku topiku... Jenom na tom videu to trvá minutu, než se zastaví a to určitě neni zabíraný od začátku. Řekněme, že auto je automat, a nemůžeš nic jinýho dělat než zablokovat sání. Minuta je dlouhá doba, když stojíš a čekáš, kdy už se to sakra zastaví nebo rozlítne. Ten airbox jsem psal s ohledem na ty, kdo nevědí kde jim ústí hadice od sání. Jinak samozřejmě vyškubnout hadici a zlomit, nebo ucpat...

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#97 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od selap »

Když se to roztočí,tak bát se hydr.rázu je zbytečný.Za 1 minutu se toho dá stihnout hodně,ale jsme tak duchapřítomní?
Pro Lachtana-zastavit ucpáním se dá i turbína na Airbusu,ale tam bych to rozhodně vlastním tělem nedělal. :)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#98 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od dali »

Lachtan píše:
selap píše:Taky někdy můžeš zkusit ucpat sání rukou,moc to nepotřebuje aby to začlo zdechat.
Naposled jsem to zkoušel na motoru z Tatry 138 a málem mě to protáhlo vzduchovým filtrem :twisted:
Že si rovnou nezkoušel rukou zastavit tu chladící vrtuli, když seš takovej trvďák :mrgreen:
Zkoušet holýma rukama udusit 12L motor, je trochu o něčem jiným než když to zkoušíš u dvoulitrový sekačky 8)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#99 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od Lachtan »

selap píše:Pro Lachtana-zastavit ucpáním se dá i turbína na Airbusu,ale tam bych to rozhodně vlastním tělem nedělal. :)
Jo - už jsem viděl video, jak se dělá sekaná z balikáře :D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 10
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Neratovice

#100 Motor bezel i po vypnuti klicku a vyfuk chrlil dym... HE

Příspěvek od hermanson »

Lachtan ma asi pravdu,ze ucpani sani mozna nebude stacit na zachranu.Napada mne jakej asi bude mit ten motor dobeh ze setrvacnosti kdyz bude bez komprese a bude vytocenej treba na 5-6t otacek.Pak ho bude brzdit uz jen ten olej.
P.S.Jinak jste to tu rozebrali pekne,ALE vetsina z vas uz videla motor rozebranej a vi jak funguje.Co se ,ale bude dit kdyz se neco takoveho prihodi neci manzelce bez vasi pritomnosti :lol: :lol: :lol: To by pak asi byly opravdu "pisty pod kapotou"!
_________________
zatim nevolvista!
donedavna Saab 9-5 2,3T kombi r.2000
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“