Špinavý palivový filtr ?

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 238
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od kubavlc »

Ahoj, pokud mi auto stoji nejaky cas pred domem a pak ho natocim, cca 10 km jede uplne normalne, jde za plynem, proste pohoda.Ujedu cca tech deset km a postupne to zacina pri pridani plynu cukat.'Pokud jedu opravdu s lehkou nohou, jede to v klidku, ale musim tu nohu mit tak lehkou az je to neprijemny a moc to nejede.Pokud seslapnu treba na pulku zacne to skubat.Muze to byt palivovy filtr?Ten jsem jediny nemenil.Odpovidalo by to tomu?Diky
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od jarek.krizan »

Spotřeba je vyšší, nebo nižší ? Když to začne cukat a zastavíš a vyhodíš svíčky, jsou mokré ? Nezačalo to víc žrát ? Nemá na to vliv teplota motoru ? Nesvítí ti kontrolka závad ? Nemáš praskou hadici sání ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#3 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od GDPR_user »

jarek.krizan píše:Spotřeba je vyšší, nebo nižší ? Když to začne cukat a zastavíš a vyhodíš svíčky, jsou mokré ? Nezačalo to víc žrát ? Nemá na to vliv teplota motoru ? Nesvítí ti kontrolka závad ? Nemáš praskou hadici sání ?
No tak Jarku!!! Kontrolka závad u B230E ???

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od jarek.krizan »

No jo já četl F , nevím co jsem viděl :shock:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 238
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#5 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:No jo já četl F , nevím co jsem viděl :shock:
No tak spotreba: jak uz jsem psal driv, nefunguje mi ani palivomer a ani pocitadlo km, tim padem nemam jak merit spotrebu.
Hadice sani?Zkontroluju, jen nevim ktera to je.Svicky podle me mokre nejsou, ale zkontroluju to.Co by to znamenalo?Jo a teplota na to mozna vliv ma, vsechno nasvedcuje tomu, ze to dela, kdyz se to zahreje, ale musim to proverit.Na co by to poukazovalo?Dik
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od jarek.krizan »

Jde o to, jestli není příliš bohatá směs a jednoduše se to neuchlastává.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 238
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#7 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:Jde o to, jestli není příliš bohatá směs a jednoduše se to neuchlastává.
Aha aha, no trosku to tak vypada, ze se to jakoby dusi.To je asi slozitejsi proces to nejak vyladit,co?To se musi na emise?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#8 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od jarek.krizan »

kubavlc píše:
jarek.krizan píše:Jde o to, jestli není příliš bohatá směs a jednoduše se to neuchlastává.
Aha aha, no trosku to tak vypada, ze se to jakoby dusi.To je asi slozitejsi proces to nejak vyladit,co?To se musi na emise?
Není to bezpodmínečně nutné, ale rozhodně minimálně seřídit, ale pokud to začalo dělat naráz ( ze dne na den ) tak spíš nějaká závada, ale mě nic nenapadá, protože skoro spím a jednak to bude chtít servis, kde se na to někdo podívá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 238
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#9 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:
kubavlc píše:
Aha aha, no trosku to tak vypada, ze se to jakoby dusi.To je asi slozitejsi proces to nejak vyladit,co?To se musi na emise?
Není to bezpodmínečně nutné, ale rozhodně minimálně seřídit, ale pokud to začalo dělat naráz ( ze dne na den ) tak spíš nějaká závada, ale mě nic nenapadá, protože skoro spím a jednak to bude chtít servis, kde se na to někdo podívá.
Prave ze to z raz naraz nebylo, dela to odjakziva, resp. od doby co auto koupil bracha a ted ho mam ja.Diky
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od jarek.krizan »

Palivový filtr by to dělal i za studena a to asi nejvíce. I když nový ničemu neublíží. Chtělo by to opravdu nechat zkontrolovat nastavení bohatosti směsi, nebo i zapalovací cívku, nehřeje se moc ? Není prasklá izolace ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#11 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od lookens »

rekneme ze vime, ze je smes prilis bohata a motor se proste uchlastava.
Jak to seridis?
Jake soucastky k tomu musis ev. vymenit?
resim priklad B230K
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 238
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#12 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od kubavlc »

jarek.krizan píše:Palivový filtr by to dělal i za studena a to asi nejvíce. I když nový ničemu neublíží. Chtělo by to opravdu nechat zkontrolovat nastavení bohatosti směsi, nebo i zapalovací cívku, nehřeje se moc ? Není prasklá izolace ?
Jakou izolaci myslis?Na kabelu od civky k rozdelovaci?Ten jsem menil spolu se zapalovacicimi kabely.Mela by byt studena?Nebo spis nesmi byt horka?Pokud mas tedy na mysli civku.Jinak motor se hreje asi normalne-vzdycky na budiku presne na dvanactce, ale tos asi nemel na mysli.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#13 Špinavý palivový filtr ?

Příspěvek od jarek.krizan »

kubavlc píše:
jarek.krizan píše:Palivový filtr by to dělal i za studena a to asi nejvíce. I když nový ničemu neublíží. Chtělo by to opravdu nechat zkontrolovat nastavení bohatosti směsi, nebo i zapalovací cívku, nehřeje se moc ? Není prasklá izolace ?
Jakou izolaci myslis?Na kabelu od civky k rozdelovaci?Ten jsem menil spolu se zapalovacicimi kabely.Mela by byt studena?Nebo spis nesmi byt horka?Pokud mas tedy na mysli civku.Jinak motor se hreje asi normalne-vzdycky na budiku presne na dvanactce, ale tos asi nemel na mysli.
Myslel jsem izolaci na cívce a tepolotu cívky. Ta nesmí být horká.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“