Špinavý palivový filtr ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Špinavý palivový filtr ?
Ahoj, pokud mi auto stoji nejaky cas pred domem a pak ho natocim, cca 10 km jede uplne normalne, jde za plynem, proste pohoda.Ujedu cca tech deset km a postupne to zacina pri pridani plynu cukat.'Pokud jedu opravdu s lehkou nohou, jede to v klidku, ale musim tu nohu mit tak lehkou az je to neprijemny a moc to nejede.Pokud seslapnu treba na pulku zacne to skubat.Muze to byt palivovy filtr?Ten jsem jediny nemenil.Odpovidalo by to tomu?Diky
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Špinavý palivový filtr ?
Spotřeba je vyšší, nebo nižší ? Když to začne cukat a zastavíš a vyhodíš svíčky, jsou mokré ? Nezačalo to víc žrát ? Nemá na to vliv teplota motoru ? Nesvítí ti kontrolka závad ? Nemáš praskou hadici sání ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Špinavý palivový filtr ?
No tak Jarku!!! Kontrolka závad u B230E ???jarek.krizan píše:Spotřeba je vyšší, nebo nižší ? Když to začne cukat a zastavíš a vyhodíš svíčky, jsou mokré ? Nezačalo to víc žrát ? Nemá na to vliv teplota motoru ? Nesvítí ti kontrolka závad ? Nemáš praskou hadici sání ?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Špinavý palivový filtr ?
No jo já četl F , nevím co jsem viděl 

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Špinavý palivový filtr ?
No tak spotreba: jak uz jsem psal driv, nefunguje mi ani palivomer a ani pocitadlo km, tim padem nemam jak merit spotrebu.jarek.krizan píše:No jo já četl F , nevím co jsem viděl
Hadice sani?Zkontroluju, jen nevim ktera to je.Svicky podle me mokre nejsou, ale zkontroluju to.Co by to znamenalo?Jo a teplota na to mozna vliv ma, vsechno nasvedcuje tomu, ze to dela, kdyz se to zahreje, ale musim to proverit.Na co by to poukazovalo?Dik
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Špinavý palivový filtr ?
Jde o to, jestli není příliš bohatá směs a jednoduše se to neuchlastává.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Špinavý palivový filtr ?
Aha aha, no trosku to tak vypada, ze se to jakoby dusi.To je asi slozitejsi proces to nejak vyladit,co?To se musi na emise?jarek.krizan píše:Jde o to, jestli není příliš bohatá směs a jednoduše se to neuchlastává.
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Špinavý palivový filtr ?
Není to bezpodmínečně nutné, ale rozhodně minimálně seřídit, ale pokud to začalo dělat naráz ( ze dne na den ) tak spíš nějaká závada, ale mě nic nenapadá, protože skoro spím a jednak to bude chtít servis, kde se na to někdo podívá.kubavlc píše:Aha aha, no trosku to tak vypada, ze se to jakoby dusi.To je asi slozitejsi proces to nejak vyladit,co?To se musi na emise?jarek.krizan píše:Jde o to, jestli není příliš bohatá směs a jednoduše se to neuchlastává.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Špinavý palivový filtr ?
Prave ze to z raz naraz nebylo, dela to odjakziva, resp. od doby co auto koupil bracha a ted ho mam ja.Dikyjarek.krizan píše:Není to bezpodmínečně nutné, ale rozhodně minimálně seřídit, ale pokud to začalo dělat naráz ( ze dne na den ) tak spíš nějaká závada, ale mě nic nenapadá, protože skoro spím a jednak to bude chtít servis, kde se na to někdo podívá.kubavlc píše:
Aha aha, no trosku to tak vypada, ze se to jakoby dusi.To je asi slozitejsi proces to nejak vyladit,co?To se musi na emise?
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Špinavý palivový filtr ?
Palivový filtr by to dělal i za studena a to asi nejvíce. I když nový ničemu neublíží. Chtělo by to opravdu nechat zkontrolovat nastavení bohatosti směsi, nebo i zapalovací cívku, nehřeje se moc ? Není prasklá izolace ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Špinavý palivový filtr ?
rekneme ze vime, ze je smes prilis bohata a motor se proste uchlastava.
Jak to seridis?
Jake soucastky k tomu musis ev. vymenit?
resim priklad B230K
Jak to seridis?
Jake soucastky k tomu musis ev. vymenit?
resim priklad B230K
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Špinavý palivový filtr ?
Jakou izolaci myslis?Na kabelu od civky k rozdelovaci?Ten jsem menil spolu se zapalovacicimi kabely.Mela by byt studena?Nebo spis nesmi byt horka?Pokud mas tedy na mysli civku.Jinak motor se hreje asi normalne-vzdycky na budiku presne na dvanactce, ale tos asi nemel na mysli.jarek.krizan píše:Palivový filtr by to dělal i za studena a to asi nejvíce. I když nový ničemu neublíží. Chtělo by to opravdu nechat zkontrolovat nastavení bohatosti směsi, nebo i zapalovací cívku, nehřeje se moc ? Není prasklá izolace ?
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Špinavý palivový filtr ?
Myslel jsem izolaci na cívce a tepolotu cívky. Ta nesmí být horká.kubavlc píše:Jakou izolaci myslis?Na kabelu od civky k rozdelovaci?Ten jsem menil spolu se zapalovacicimi kabely.Mela by byt studena?Nebo spis nesmi byt horka?Pokud mas tedy na mysli civku.Jinak motor se hreje asi normalne-vzdycky na budiku presne na dvanactce, ale tos asi nemel na mysli.jarek.krizan píše:Palivový filtr by to dělal i za studena a to asi nejvíce. I když nový ničemu neublíží. Chtělo by to opravdu nechat zkontrolovat nastavení bohatosti směsi, nebo i zapalovací cívku, nehřeje se moc ? Není prasklá izolace ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé