Skapinajuca 440T

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

Dnes rano som nastartoval, presiel 100m, zastal na prechode a auto skapalo. nastartujem, chcem sa rozbehnut a znovu skapalo. po druhom pokuse som sa pohol a pri pribrzdovani (a zmacknuti spojky) auto skapalo. potom uz kapalo previdelne. ked som chcel dojst aspon na kraj cesty, musel som drzat sakra vysoke otacky. pride mi to akoby nevedel udrzat volnobeh a rovno pri poklese otacok na volnobeh skape.

mate nejake rady co pozriet, vycistit atp?

prijmam aj ponuky na odkupenie vozidla (ma vela novych dielov, tlmice, brzdy, segmenty, turbo fachci paradne, len tie otacky blbnu).
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Sergej »

lucki píše:Dnes rano som nastartoval, presiel 100m, zastal na prechode a auto skapalo. nastartujem, chcem sa rozbehnut a znovu skapalo. po druhom pokuse som sa pohol a pri pribrzdovani (a zmacknuti spojky) auto skapalo. potom uz kapalo previdelne. ked som chcel dojst aspon na kraj cesty, musel som drzat sakra vysoke otacky. pride mi to akoby nevedel udrzat volnobeh a rovno pri poklese otacok na volnobeh skape.

mate nejake rady co pozriet, vycistit atp?

prijmam aj ponuky na odkupenie vozidla (ma vela novych dielov, tlmice, brzdy, segmenty, turbo fachci paradne, len tie otacky blbnu).
Benziny maju vacsinou zvlast krabicku na udrziavanie volnobehu (neviem ako je to u tohto auta) - idle control unit. Takze treba zistit ci ju ma, ak hej co vsetko je na nu napojene (urcite cidlo otacok, teploty) a uz len hladat...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

dal som to do ruk skusenejsiemu vodicovi (otcovi) a ten mi to doviezol domov. vec ohodnotil, ze to pri rozbehu straca vikon a takysto pri akejkolvek preci so spojkou. na prakovisku sme skusali tlacit plynovy pedal do vysokych otacok a rucicka turba sa len lahko odliepala zo spodku, takze zrejme je v r* turbo.

da sa to nejako ocekovat?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Sergej »

No tak skusobne sprav Bypass turba a uvidis...
Ale najprv kukni ci sa vobec toci.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

T440
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Žilina, SR

Skapinajuca 440T

Příspěvek od T440 »

ak to má katalyzátor - nemáš ho náhodou upchatý ?
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

Sergej píše:No tak skusobne sprav Bypass turba a uvidis...
Ale najprv kukni ci sa vobec toci.
uff, hodil by sa nejaky postup.
T440 píše:ak to má katalyzátor - nemáš ho náhodou upchatý ?
katalizator to ma a neviem ci je upchaty, ako to zistim? motor bezi ok, len straca vykon a turbo rucicka sa moc nehybe.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Sergej »

Tocenie turba: Odmontuj hadicu co je medzi filterboxom a turbom. tam kde vstupuje hadica do turba, uvidis lopatky kompresora, musia sa volne pretacat, pri chode motora sa musi turbo tocit.

Bypass turba - jednoducho prepojit vystup filterboxu priamo na sanie tj. obist turbo.
S touto upravou prebehni auto a ak bude vysledok pozitivny chyba bude asi v turbe.

Vyfuk/katalyzator - odpojit vyfuk pred katalyzatorom
Ak sa chod auta po tejto uprave znormalizuje, pricinu poruchy treba hladat vo vyfukovom potrubi
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

dnes som sa na to pozeral a nenasiel som ani turbo :oops: teda asi hej, ale absolutne neviem co mozem a co nemozem odpojit.
btw da sa to robit aj z vrchu alebo len zo spodu?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Sergej »

lucki píše:dnes som sa na to pozeral a nenasiel som ani turbo :oops: teda asi hej, ale absolutne neviem co mozem a co nemozem odpojit.
btw da sa to robit aj z vrchu alebo len zo spodu?
No tak si pozeral slabo...Netreba len válat okálmi, ale aj pohnut rozumom, a ked ani to nepomaha, tak sadnut k netu a najst aspon servisny manual s nakresom motora. Podla obrazku ti lahsie niekto vysvetli co a ako...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

Sergej píše:
lucki píše:dnes som sa na to pozeral a nenasiel som ani turbo :oops: teda asi hej, ale absolutne neviem co mozem a co nemozem odpojit.
btw da sa to robit aj z vrchu alebo len zo spodu?
No tak si pozeral slabo...Netreba len válat okálmi, ale aj pohnut rozumom, a ked ani to nepomaha, tak sadnut k netu a najst aspon servisny manual s nakresom motora. Podla obrazku ti lahsie niekto vysvetli co a ako...
nakres mam, trufol by som si to aj rozobrat, ale neviem co je na co. chyba mi taka logicka podstata veci.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2596
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Sergej »

Logicka podstata veci...no nieco mozem osvetlit:

Motor pre svoju cinnost potrebuje vzduch a palivo v spravnom pomere. Mnozstvo paliva riadi pocitac podla mnozstva nasavaneho vzduchu. Vzduch sa do valcov nasava pocas pohybu piesta z hora, smerom nadol. Vzduch do valcov prudi cez filter vzduchu, nasavacie potrubie, v ktorom je umiestnena vaha vzduchu (prietokomer, dava pocitacu udaj o teplote a mnozstve odobrateho vzduchu) a skrtiaca klapka. Tato je ovladana plynovym pedalom a riadi sa nou mnozstvo nasateho vzduchu. V tvojom pripade je pred filter umiestnene turboduchadlo (turbo) - co je vlastne ventilator (duchadlo) pohanany turbinou pomocou vyfukovych plynov. Turbo ma za ulohu zvysit mnozstvo prijateho vzduchu, na zaklade coho moze pocitat vstreknut vacsiu davku paliva. Vyfukove plyny teda po opusteni valca idu cez zberne vyfukove potrubie (liatinove, vacsinou hrdzave) do turbiny, ktoru roztocia (ta cez hriadel roztoci duchadlo) a pokracuju cez katalyzator a tlmice vyfuku von do ovzdusia. Je ziaduce, aby ako nasavany vzduch,tak aj vyfukove plyny mali pri svojom pohybe co najmenej prekazok. Hlavne prekazky tvoria: filter vzduchu na sacej strane (tiez skrtiaca klapka, ale tou sa riadi vykon motora) a katalyzator s tlmicmi vyfuku na vyfukovej strane. Prekazkou je aj turbina, ale ta sa otaca s velmi malym odporom, takze velky vplyv nema.
A prave tu moze byt pes zakopany. Pokial je turbina alebo duchadlo seknute, tvori pre plyny/vzduch velku prekazku a motor nenasaje dostatocne mnozstvo vzduchu, teda aj davka paliva je mala.
Taktiez stojace lopatky turbiny (alebo zapchata cast vyfuku) brzdi piest (a tym znizuje otacky motora) pri vytlacani vyfukovych plynov z valca.

Tolko najnutnejsia teoria, prakticke postupy som ti popisal o niekolko prispevkov vyssie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

T440
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Žilina, SR

Skapinajuca 440T

Příspěvek od T440 »

Tu je každá rada drahá :-) ( či skôr komplikovaná ).
Keď mám chorého psa, idem k zverolekárovi.
Keď má bolí zub idem k zubárovi...
No a ty by si mal ísť s tým autíčkom do servisu :-D. (aj keď ja tam tiež leziem dosť neochotne )
Tak som si neodpustil trochu podpichnúť :twisted:
Ale k veci, dobre by bolo napísať si na papier možné dôvody závady a ísť s tým papierom za nejakým slušným človekom s praxou ( nutne to nemusí byť automechanik, myslím povolaním :-) ) a postupne to s ním prebrať, ale tak, aby mal možnosť to testovať na aute. No a v spolupráci s ním postupne "škrtať" ( prípadne pripísať :-) ). Začať s pozeraním od jednoduchších vecí. My, čo Ti tu radíme, pozeráme na ten problém cez prizmu toho, čo sme si už s našimi autami zažili. Ja napríklad som mal svojho času problém s katalyzátorom. Ono spočiatku všetko vypadá tak, že si človek myslí: nejak to neťahá, turbo stráca tlak, takže začne podozrievať turbo. Ale ak sa katalyzátor postupne upcháva, tak motor nemôže mať správny "ťah" ( upchá sa mu komín :-) ). Skončilo to tým, že mi auto odmietlo ísť do kopca, a aj po rovine som šiel s tým autom ako posr... .
písalo sa o tom napr. tu:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=2784&hilit=
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=53&t=229&hilit=
No a inému, aj keď mal podobné prejavy závady, mohlo haprovať zase niečo iné.
takže asi tak. Ale každopádne napíš ako to "liečenie" prebieha, môže to zase pomôcť niekomu inému.
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1476
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Jarda S40 »

T440 píše:Tu je každá rada drahá :-) ( či skôr komplikovaná ).
Keď mám chorého psa, idem k zverolekárovi.
Keď má bolí zub idem k zubárovi...
.
No a když ti nejede auto, běží se na fórum :lol: Sorry, ale opravdu se nedá vše vydiagnostikovat přes fórum. Až bude diagnóza, tak se dá poradit s výměnou a podobně, ale jinak je vše jen nasměrování či nápad a někdy to bez mechanika nejde.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

jj, dik za radu kazdemu. bol som sa uz informovat v servise co mam najblizsie ci by sa na to pozreli a zrovna sa im dvakrat nechcelo. povedali ze keby to bolo cokolvek ine, tak ze bez problemov ale s turbom ze nech idem radsej inam...
skusim az bude pekne najst tie lopatky, ale odpojit vyfuk to asi ne ;D
zatial som len pozeral vsetky mozne hadice ci nie su popraskane a ci nie je niekde nejaka dooci byjuca zavada. problem je aj v tom, ze neviem co ktora hadica presne robi, a bojim sa to poodpajat, nech to nezlikvidujem uplne. jedinu co som si trufol je ta co ide do skrtiacej klapky, a tiez nejako v nutri smrdela po benzine.

no nic, sak sa uvidi a napisem co a ako.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 323
Registrován: 16 roků 9 měsíců

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Peťo-goalie »

lucki píše:jj, dik za radu kazdemu. bol som sa uz informovat v servise co mam najblizsie ci by sa na to pozreli a zrovna sa im dvakrat nechcelo. povedali ze keby to bolo cokolvek ine, tak ze bez problemov ale s turbom ze nech idem radsej inam...
skusim az bude pekne najst tie lopatky, ale odpojit vyfuk to asi ne ;D
zatial som len pozeral vsetky mozne hadice ci nie su popraskane a ci nie je niekde nejaka dooci byjuca zavada. problem je aj v tom, ze neviem co ktora hadica presne robi, a bojim sa to poodpajat, nech to nezlikvidujem uplne. jedinu co som si trufol je ta co ide do skrtiacej klapky, a tiez nejako v nutri smrdela po benzine.

no nic, sak sa uvidi a napisem co a ako.
Ahoj lucki ak chces ja Ti pomozem-aj ked nie som mechanik. Ak mas Haynesa tak by sme to mohli zvladnut mne Haynes dal zatial odpoved na vsetko a podla neho som uz mal rozobratu polku auta. :lol: a to nie som mechanik a niektore veci mi ani skuseny mechanik-a to je kamarat nechcel robit ze to nikdy nerobil-napr moj problem s volantom a demontaz komplet palubovky a vs plastov.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

uu, supis, dik za ochotu. haynesa mam, takze ked nemas co robit, tak sa kludne zastav. napr. aj tento vikend, ale asi nebude pekne pocasie... mozno nedela.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 323
Registrován: 16 roků 9 měsíců

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Peťo-goalie »

lucki píše:uu, supis, dik za ochotu. haynesa mam, takze ked nemas co robit, tak sa kludne zastav. napr. aj tento vikend, ale asi nebude pekne pocasie... mozno nedela.
Ako si na tom s volvicatom? Ja som cely vikend stravil na zahrade s rodicmi, akurat som si nahodil motorceky do svetiel a dnes navoskoval. Skusal si na tom nieco robit?

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

goalie píše:
lucki píše:uu, supis, dik za ochotu. haynesa mam, takze ked nemas co robit, tak sa kludne zastav. napr. aj tento vikend, ale asi nebude pekne pocasie... mozno nedela.
Ako si na tom s volvicatom? Ja som cely vikend stravil na zahrade s rodicmi, akurat som si nahodil motorceky do svetiel a dnes navoskoval. Skusal si na tom nieco robit?
no skusal som poriadne popozerat hadice, niektore mi nesli dole a bal som sa poriadne zabrat aby som nieco neurval.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 323
Registrován: 16 roků 9 měsíců

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Peťo-goalie »

lucki píše:
goalie píše: Ako si na tom s volvicatom? Ja som cely vikend stravil na zahrade s rodicmi, akurat som si nahodil motorceky do svetiel a dnes navoskoval. Skusal si na tom nieco robit?
no skusal som poriadne popozerat hadice, niektore mi nesli dole a bal som sa poriadne zabrat aby som nieco neurval.
A aky je posun nasiel si nieco?

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

goalie píše:
lucki píše: no skusal som poriadne popozerat hadice, niektore mi nesli dole a bal som sa poriadne zabrat aby som nieco neurval.
A aky je posun nasiel si nieco?
nic. vsetky vzduchove hadice jemne smrdia od benzinu, ale inak vyzera vsetko ok, asi.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 323
Registrován: 16 roků 9 měsíců

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Peťo-goalie »

lucki píše:
goalie píše: A aky je posun nasiel si nieco?
nic. vsetky vzduchove hadice jemne smrdia od benzinu, ale inak vyzera vsetko ok, asi.
A bol si u toho Valuseka aby Ti ocistili parou cely motorovy priestor?

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

nebol. lebo nebolo pekne pocasie a potom uz bola nepojazdna. takze som to cistil, ako tak handrou. mimo ineho som si vsimol ze mi uteka olej okolo viecka.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 323
Registrován: 16 roků 9 měsíců

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Peťo-goalie »

lucki píše:nebol. lebo nebolo pekne pocasie a potom uz bola nepojazdna. takze som to cistil, ako tak handrou. mimo ineho som si vsimol ze mi uteka olej okolo viecka.
viecko myslis krytku motora cez kt sa doplna olej? To neni problem staci vymenit gumenne tesnenie. Som to teraz robil na mojom. Vystrihol som z gumy nove a este trochu sirsie tesnenie :lol: a uz mi nic nepreteka

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1613
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Skapinajuca 440T

Příspěvek od lucki »

goalie píše:
lucki píše:nebol. lebo nebolo pekne pocasie a potom uz bola nepojazdna. takze som to cistil, ako tak handrou. mimo ineho som si vsimol ze mi uteka olej okolo viecka.
viecko myslis krytku motora cez kt sa doplna olej? To neni problem staci vymenit gumenne tesnenie. Som to teraz robil na mojom. Vystrihol som z gumy nove a este trochu sirsie tesnenie :lol: a uz mi nic nepreteka
no, tiez planujem, ale kedze momentalne mam ine starosti, nechavam detaily na neskor.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvky: 323
Registrován: 16 roků 9 měsíců

Skapinajuca 440T

Příspěvek od Peťo-goalie »

lucki píše:
goalie píše: viecko myslis krytku motora cez kt sa doplna olej? To neni problem staci vymenit gumenne tesnenie. Som to teraz robil na mojom. Vystrihol som z gumy nove a este trochu sirsie tesnenie :lol: a uz mi nic nepreteka
no, tiez planujem, ale kedze momentalne mam ine starosti, nechavam detaily na neskor.
Nechces sa do toho pustit teraz niekedy?

Zpět na „300 / 400 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé