Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
ahoj, mohl by mi nekdo osvetlit, k cemu slouzi hadice, ktera mi v motoru evidentne chybi?pokusim se sem dat fotky z motoru.je mozny, ze jeji absence ma za nasledek horsi studene starty a pomalejsi zahrivani?diky kuba
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
image 00001 nema to od tud vest nekam do sani, vzduch filtr nebo pred nej??? uz jsem to tak nekde videl, ale at poradi kovanejsi 

_________________
V70TDI d5252t manual r.v. 00
V70 D5 d5244t manual r.v.05
V70TDI d5252t manual r.v. 00
V70 D5 d5244t manual r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
ano,ma tu bejt hlinikova ohebna troubka,která má za učel při studeném motoru přisávat teplej vzduch od vejfucku. Studeny starty i bez ni budou stejny jako s ni,ohrati motoru je pak o neco malo pomalejsi,ale nejakou zasadni funkci na chod motoru to nema......
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
Hadice je tam hlavně kvůli rychlejšímu náběhu pracovní teploty a tím snižování emisí a spotřeby v zimním provozu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
diky moc, jeste se zeptam, je lepsi ty vstupy zaslepit, nebo je to jedno?nevedeli, kde bych ji v praze sehnal?radsi bych ji tam meljarek.krizan píše:Hadice je tam hlavně kvůli rychlejšímu náběhu pracovní teploty a tím snižování emisí a spotřeby v zimním provozu.

_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
vyndej na vrakárně z čehokoliv jinýho, eventuelně 2 kusy a spojit...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Chybejici hadice v motoru - studene starty ?
Nic rozhodně nezaslepuj!
Než tam dáš ten husí krk, zkoukni, zda ti termováleček správně překlápí klapku v airboxu. Myslím, že by měla být překlopena na sání od paroží při teplotě pod 15°C. V každym případě není žádoucí, aby se teplý vzduch přisával pořád a zvláště ne za teplého letního počasí(teplejší vzduch=méně kyslíku, zbytečné ohřívání motoru atd.). No a pokud bys neměl mechanickou váhu vzduchu, hrozila by její předčasná smrt. Ty ale předpokládám mechanickou máš.
Jinak ten hliníkovej husí krk maj např. v Halfordsu v Letňanech nebo jsem jí taky kupoval v Dělnický-prodej ND na Avie naproti autosalonu Citroen (od výrobce Gates).
Jo a pokud bys sháněl ten termováleček, tak myslim, že ho má Kučera(http://www.saabtuning.cz/volvo/dily19.htm). Jeho výměna ovšem asi nebude moc jednoduchá a bez rezervního airboxu bych se o ní asi ani nepokoušel
Pokud by se ti to povedlo, dej please vědět-rád bych ho taky vyměnil.
Než tam dáš ten husí krk, zkoukni, zda ti termováleček správně překlápí klapku v airboxu. Myslím, že by měla být překlopena na sání od paroží při teplotě pod 15°C. V každym případě není žádoucí, aby se teplý vzduch přisával pořád a zvláště ne za teplého letního počasí(teplejší vzduch=méně kyslíku, zbytečné ohřívání motoru atd.). No a pokud bys neměl mechanickou váhu vzduchu, hrozila by její předčasná smrt. Ty ale předpokládám mechanickou máš.
Jinak ten hliníkovej husí krk maj např. v Halfordsu v Letňanech nebo jsem jí taky kupoval v Dělnický-prodej ND na Avie naproti autosalonu Citroen (od výrobce Gates).
Jo a pokud bys sháněl ten termováleček, tak myslim, že ho má Kučera(http://www.saabtuning.cz/volvo/dily19.htm). Jeho výměna ovšem asi nebude moc jednoduchá a bez rezervního airboxu bych se o ní asi ani nepokoušel

_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé