Motor do 960
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz /Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Motor do 960
Kluci co za motor by šlo naimplantovat bez nějakých drastičtějších zásahů do 960 předfacelift místo B6304F :?:
Jde mi spíš o novější, rozhodně ne slabší. Dík za rady
Jde mi spíš o novější, rozhodně ne slabší. Dík za rady
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5825
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Motor do 960
V8, pasuje i do dvojkykenya píše:Kluci co za motor by šlo naimplantovat bez nějakých drastičtějších zásahů do 960 předfacelift místo B6304F :?:
Jde mi spíš o novější, rozhodně ne slabší. Dík za rady
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz /Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Motor do 960
Kde a za kolik se dá sehnat :?:
Bude to aktuální hned jak se vrátím z práce - někdy koncem května
Bude to aktuální hned jak se vrátím z práce - někdy koncem května
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Motor do 960
Když napíšeš Crtecovi, třeba Ti v tom autě ukáže B200ET...novější to pravda není, ale pojede to srovnatelně, ne-li líp.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz /Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Motor do 960
:?: :?: :?:HonzaA píše:Když napíšeš Crtecovi, třeba Ti v tom autě ukáže B200ET...novější to pravda není, ale pojede to srovnatelně, ne-li líp.
To myslíš že dvoulitr pojede líp než třílitr 24V?
To dost pochybuju.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Motor do 960
Myslím, že s manuálem nepojede hůř, očekávám naopak, že bude živější. Živější je i B200FT.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz /Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Motor do 960
No míval jsem sedana v automatu - viz podpis a ted to pujde do kombiku v automatu, kterej je ještě o něco těžsí
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
Motor do 960
3 litr je proste lina ludra 

_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Motor do 960
ja bych to tak cerne nevidel...DejFe píše:3 litr je proste lina ludra
mam ted sestnactiventila a jede to srovnatelne s trilitrem, ale uznavam, ze trilitr je o daleko kultivovanejsi a tahne vic "OCPODA"... kazdopadne dvatrojka turbina po drobne kure musi jet lip... nejde jen o kone, jde taky o kila....

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor do 960
Turbínu musíš točit, zato 3 litr, pokud je dobrý, tak jede kultivovaně a táhne jak zběsilý.
Jinak by tam mohla jít T6 např. z S 80 se dvěma turbínama. Viděl jsem tam i starší V 8 Hemi, ale to už vyžaduje víc úprav.
Jinak by tam mohla jít T6 např. z S 80 se dvěma turbínama. Viděl jsem tam i starší V 8 Hemi, ale to už vyžaduje víc úprav.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
Motor do 960
Hem 2,3 T nikam točit nemusim 

_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor do 960
No myslím, že při 1500 ot ti to nehrabe, jak mě. I když můj je už po úpravě. Ono B6304 je zákeřný motor a ne moc povedený. Ale pokud se náhodou natrefí na podařený kus, tak je to nádhera, ten zátah je famózní a navíc úplně potichu.DejFe píše:Hem 2,3 T nikam točit nemusim
Já osobně bych zkusil T6 , měla by jít zlegalizovat a řadový 6 vál se dvěma turba a zadkem musí být požitek.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz /Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Motor do 960
No konečně něco pro mě konstruktivního. Za kolik Jarku myslíš, že by se T6 nechala sehnat a bylo by v tomhle případě nutné měnit převodovku, jak psal martinopel?jarek.krizan píše:Já osobně bych zkusil T6 , měla by jít zlegalizovat a řadový 6 vál se dvěma turba a zadkem musí být požitek.
Předpokládám, že musela

_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
Motor do 960
Ok nvm :arrow:
ale srovnavat motory podle toho jak hrabe při 1,5 k rpm, trochu lamacke ... měl jsem za to že se bavime o obecne "svižné" jízdě ... pochopytelne pokud chci z křižovatky "odhrabat" musím ho roztočit ...
ale srovnavat motory podle toho jak hrabe při 1,5 k rpm, trochu lamacke ... měl jsem za to že se bavime o obecne "svižné" jízdě ... pochopytelne pokud chci z křižovatky "odhrabat" musím ho roztočit ...
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor do 960
Jasně svižná jízda např. po městě jde i s B230F a automatem a asi líp jak s manuálem.DejFe píše:Ok nvm :arrow:
ale srovnavat motory podle toho jak hrabe při 1,5 k rpm, trochu lamacke ... měl jsem za to že se bavime o obecne "svižné" jízdě ... pochopytelne pokud chci z křižovatky "odhrabat" musím ho roztočit ...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor do 960
Když jsem znova "vyráběl" motor do vlajkonoše a byl z něj už na prášky, tak jsem o T6 vážně uvažoval. Taky jsem přemýšlel jakou skříň použít , klasický AISIN mi nepřijde dost kvalitní na přenos vyššího krouťáku, leda ho upravit a použít jiný SW jednotky skříně a posunout řazení. Momentálně se mi děje to, že mi nestíhá přenášet Nm a proklouzne pokud dám Sport režim a prošlápnu pedál. Dík Martinovi mám "novou" hlavu a pofaceliftové vačky a motor jede o hodně líp. Motor sice nebyl na brzdě, ale jen na válcích celý vůz, ale podle nějakého přepočtu to má údajně 234 kobylek +- nějakej kůň. Ono to prý převodem není moc přesné.kenya píše:No konečně něco pro mě konstruktivního. Za kolik Jarku myslíš, že by se T6 nechala sehnat a bylo by v tomhle případě nutné měnit převodovku, jak psal martinopel?jarek.krizan píše:Já osobně bych zkusil T6 , měla by jít zlegalizovat a řadový 6 vál se dvěma turba a zadkem musí být požitek.
Předpokládám, že musela
Abych se vrátil, klasika z T6 se těžko použije, protože tam je motor napříč. To už spíš manuál 5Q
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz /Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Motor do 960
V tom právě vidím problém.jarek.krizan píše:Abych se vrátil, klasika z T6 se těžko použije, protože tam je motor napříč. To už spíš manuál 5Q
Ale automat mám jako podmínku. No uvidim jak hodně ten motor bude špatnej, až to převezu domů. Prasknul tam rozvoďák, tak po skušenostech s MB bude nejrychlejší na zprovoznění dát tam stejnej motor a pak kdyžtak uvažovat o nějaký modernizaci.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvky: 305
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 5
Motor do 960
na to zapomenHonzaA píše:Myslím, že s manuálem nepojede hůř, očekávám naopak, že bude živější. Živější je i B200FT.

_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvky: 1997
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Motor do 960
Jasan Jarku, a to velice svižnájarek.krizan píše:Jasně svižná jízda např. po městě jde i s B230F a automatem a asi líp jak s manuálem.

-
Offline
- Příspěvky: 1243
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Motor do 960
Když už jste nakousli tuhle debatu tak vám ukážu 7xx/9xx přesně podle mého gusta normál jsem se zamiloval a klidně ho okamžitě vyměnil za Cčko
Doporučuji si pečlivě přečíst úpravy.. hlavně T6ka a Dolby z C70
http://www.turbobricks.com/feature.php?content=fall_06

Doporučuji si pečlivě přečíst úpravy.. hlavně T6ka a Dolby z C70

http://www.turbobricks.com/feature.php?content=fall_06
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz /Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
Motor do 960
No vida, a pak prý že manuál



_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Motor do 960
Škoda že se T6 ky ještě moc nepoflakují po vrakáčích, to by mohlo být velmi zajímavé a nemusí to být ani ta 300 koňová verze.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 372
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Motor do 960
No myslím, že pokud je prasklý rozvoďák, tak zdaleka nejjednodušší a možná i nakonec nejlevnější to bude prostě opravit.kenya píše:V tom právě vidím problém.jarek.krizan píše:Abych se vrátil, klasika z T6 se těžko použije, protože tam je motor napříč. To už spíš manuál 5Q
Ale automat mám jako podmínku. No uvidim jak hodně ten motor bude špatnej, až to převezu domů. Prasknul tam rozvoďák, tak po skušenostech s MB bude nejrychlejší na zprovoznění dát tam stejnej motor a pak kdyžtak uvažovat o nějaký modernizaci.

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé