Motor do 960

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#1 Motor do 960

Příspěvek od kenya »

Kluci co za motor by šlo naimplantovat bez nějakých drastičtějších zásahů do 960 předfacelift místo B6304F :?:
Jde mi spíš o novější, rozhodně ne slabší. Dík za rady
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#2 Motor do 960

Příspěvek od Honza »

kenya píše:Kluci co za motor by šlo naimplantovat bez nějakých drastičtějších zásahů do 960 předfacelift místo B6304F :?:
Jde mi spíš o novější, rozhodně ne slabší. Dík za rady
V8, pasuje i do dvojky
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#3 Motor do 960

Příspěvek od kenya »

Kde a za kolik se dá sehnat :?:
Bude to aktuální hned jak se vrátím z práce - někdy koncem května
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#4 Motor do 960

Příspěvek od HonzaA »

Když napíšeš Crtecovi, třeba Ti v tom autě ukáže B200ET...novější to pravda není, ale pojede to srovnatelně, ne-li líp.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#5 Motor do 960

Příspěvek od kenya »

HonzaA píše:Když napíšeš Crtecovi, třeba Ti v tom autě ukáže B200ET...novější to pravda není, ale pojede to srovnatelně, ne-li líp.
:?: :?: :?:
To myslíš že dvoulitr pojede líp než třílitr 24V?
To dost pochybuju.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#6 Motor do 960

Příspěvek od HonzaA »

Myslím, že s manuálem nepojede hůř, očekávám naopak, že bude živější. Živější je i B200FT.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#7 Motor do 960

Příspěvek od kenya »

No míval jsem sedana v automatu - viz podpis a ted to pujde do kombiku v automatu, kterej je ještě o něco těžsí
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

DejFe
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 285
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

#8 Motor do 960

Příspěvek od DejFe »

3 litr je proste lina ludra ;-)
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#9 Motor do 960

Příspěvek od travex »

DejFe píše:3 litr je proste lina ludra ;-)
ja bych to tak cerne nevidel...

mam ted sestnactiventila a jede to srovnatelne s trilitrem, ale uznavam, ze trilitr je o daleko kultivovanejsi a tahne vic "OCPODA"... kazdopadne dvatrojka turbina po drobne kure musi jet lip... nejde jen o kone, jde taky o kila.... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 Motor do 960

Příspěvek od jarek.krizan »

Turbínu musíš točit, zato 3 litr, pokud je dobrý, tak jede kultivovaně a táhne jak zběsilý.
Jinak by tam mohla jít T6 např. z S 80 se dvěma turbínama. Viděl jsem tam i starší V 8 Hemi, ale to už vyžaduje víc úprav.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

DejFe
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 285
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

#11 Motor do 960

Příspěvek od DejFe »

Hem 2,3 T nikam točit nemusim :)
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#12 Motor do 960

Příspěvek od jarek.krizan »

DejFe píše:Hem 2,3 T nikam točit nemusim :)
No myslím, že při 1500 ot ti to nehrabe, jak mě. I když můj je už po úpravě. Ono B6304 je zákeřný motor a ne moc povedený. Ale pokud se náhodou natrefí na podařený kus, tak je to nádhera, ten zátah je famózní a navíc úplně potichu.
Já osobně bych zkusil T6 , měla by jít zlegalizovat a řadový 6 vál se dvěma turba a zadkem musí být požitek.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#13 Motor do 960

Příspěvek od kenya »

jarek.krizan píše:Já osobně bych zkusil T6 , měla by jít zlegalizovat a řadový 6 vál se dvěma turba a zadkem musí být požitek.
No konečně něco pro mě konstruktivního. Za kolik Jarku myslíš, že by se T6 nechala sehnat a bylo by v tomhle případě nutné měnit převodovku, jak psal martinopel?
Předpokládám, že musela :(
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

DejFe
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 285
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

#14 Motor do 960

Příspěvek od DejFe »

Ok nvm :arrow:

ale srovnavat motory podle toho jak hrabe při 1,5 k rpm, trochu lamacke ... měl jsem za to že se bavime o obecne "svižné" jízdě ... pochopytelne pokud chci z křižovatky "odhrabat" musím ho roztočit ...
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#15 Motor do 960

Příspěvek od jarek.krizan »

DejFe píše:Ok nvm :arrow:

ale srovnavat motory podle toho jak hrabe při 1,5 k rpm, trochu lamacke ... měl jsem za to že se bavime o obecne "svižné" jízdě ... pochopytelne pokud chci z křižovatky "odhrabat" musím ho roztočit ...
Jasně svižná jízda např. po městě jde i s B230F a automatem a asi líp jak s manuálem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#16 Motor do 960

Příspěvek od jarek.krizan »

kenya píše:
jarek.krizan píše:Já osobně bych zkusil T6 , měla by jít zlegalizovat a řadový 6 vál se dvěma turba a zadkem musí být požitek.
No konečně něco pro mě konstruktivního. Za kolik Jarku myslíš, že by se T6 nechala sehnat a bylo by v tomhle případě nutné měnit převodovku, jak psal martinopel?
Předpokládám, že musela :(
Když jsem znova "vyráběl" motor do vlajkonoše a byl z něj už na prášky, tak jsem o T6 vážně uvažoval. Taky jsem přemýšlel jakou skříň použít , klasický AISIN mi nepřijde dost kvalitní na přenos vyššího krouťáku, leda ho upravit a použít jiný SW jednotky skříně a posunout řazení. Momentálně se mi děje to, že mi nestíhá přenášet Nm a proklouzne pokud dám Sport režim a prošlápnu pedál. Dík Martinovi mám "novou" hlavu a pofaceliftové vačky a motor jede o hodně líp. Motor sice nebyl na brzdě, ale jen na válcích celý vůz, ale podle nějakého přepočtu to má údajně 234 kobylek +- nějakej kůň. Ono to prý převodem není moc přesné.
Abych se vrátil, klasika z T6 se těžko použije, protože tam je motor napříč. To už spíš manuál 5Q
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#17 Motor do 960

Příspěvek od kenya »

jarek.krizan píše:Abych se vrátil, klasika z T6 se těžko použije, protože tam je motor napříč. To už spíš manuál 5Q
V tom právě vidím problém.
Ale automat mám jako podmínku. No uvidim jak hodně ten motor bude špatnej, až to převezu domů. Prasknul tam rozvoďák, tak po skušenostech s MB bude nejrychlejší na zprovoznění dát tam stejnej motor a pak kdyžtak uvažovat o nějaký modernizaci.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#18 Motor do 960

Příspěvek od bidak »

HonzaA píše:Myslím, že s manuálem nepojede hůř, očekávám naopak, že bude živější. Živější je i B200FT.
na to zapomen 8)
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#19 Motor do 960

Příspěvek od Jarda S40 »

jarek.krizan píše:Jasně svižná jízda např. po městě jde i s B230F a automatem a asi líp jak s manuálem.
Jasan Jarku, a to velice svižná :palec:

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#20 Motor do 960

Příspěvek od Sibr »

Když už jste nakousli tuhle debatu tak vám ukážu 7xx/9xx přesně podle mého gusta normál jsem se zamiloval a klidně ho okamžitě vyměnil za Cčko :oops:
Doporučuji si pečlivě přečíst úpravy.. hlavně T6ka a Dolby z C70 :razz:
http://www.turbobricks.com/feature.php?content=fall_06
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#21 Motor do 960

Příspěvek od kenya »

No vida, a pak prý že manuál :roll: :roll:
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#22 Motor do 960

Příspěvek od jarek.krizan »

Škoda že se T6 ky ještě moc nepoflakují po vrakáčích, to by mohlo být velmi zajímavé a nemusí to být ani ta 300 koňová verze.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#23 Motor do 960

Příspěvek od Jean »

kenya píše:
jarek.krizan píše:Abych se vrátil, klasika z T6 se těžko použije, protože tam je motor napříč. To už spíš manuál 5Q
V tom právě vidím problém.
Ale automat mám jako podmínku. No uvidim jak hodně ten motor bude špatnej, až to převezu domů. Prasknul tam rozvoďák, tak po skušenostech s MB bude nejrychlejší na zprovoznění dát tam stejnej motor a pak kdyžtak uvažovat o nějaký modernizaci.
No myslím, že pokud je prasklý rozvoďák, tak zdaleka nejjednodušší a možná i nakonec nejlevnější to bude prostě opravit. ;-) :!:
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“