Posilovac rizeni?

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 Posilovac rizeni?

Příspěvek od tomasss »

Zdravim, pri kontrole naplni jsem narazil na nadrzku, ktera je umistena pod filtrem vzduchu, a vede na ni remenice podobne jako na klimu a alternator. Pokud je muj odhad spravny, je to posilovac rizeni. Na vicku je zespoda tycka a na ni vyznacene dve hladiny (cold, hot). V nadrzce ale za prve temer nic neni (nasavaci otvor je nad urovni hladiny) a hlavne olej dost smrdi spaleninou. V manualu pisou ze neni nutne dolevat, takze to minuly majitel asi nekontroloval. Zajimave je ze auto bez problemu zahyba. Naleju tam ATF, nevite kolik se tam toho vejde? A cim to muze byt ze to tak smrdi a ze tam nic neni?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Posilovac rizeni?

Příspěvek od Sergej »

Prazdna by urcite byt nemala. Olej sam o sebe nama nejaku prijemnu vonu, mozno by stalo za to vymenit ho cely. Ze ti to este zataca bez problemov a bez pazvukov je len vecou stastia a vcasnej kontroly. Mnozstvo by malo byt napisane v manuale, ale urcite menej ako 1l.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 Posilovac rizeni?

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Prazdna by urcite byt nemala. Olej sam o sebe nama nejaku prijemnu vonu, mozno by stalo za to vymenit ho cely. Ze ti to este zataca bez problemov a bez pazvukov je len vecou stastia a vcasnej kontroly. Mnozstvo by malo byt napisane v manuale, ale urcite menej ako 1l.

Vymenit cely obsah nebude problem, vzhledem k tomu ze tam skoro nic neni :) ma to zespoda nejaky vypousteci sroub jako je u motoru?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Posilovac rizeni?

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
Sergej píše:Prazdna by urcite byt nemala. Olej sam o sebe nama nejaku prijemnu vonu, mozno by stalo za to vymenit ho cely. Ze ti to este zataca bez problemov a bez pazvukov je len vecou stastia a vcasnej kontroly. Mnozstvo by malo byt napisane v manuale, ale urcite menej ako 1l.

Vymenit cely obsah nebude problem, vzhledem k tomu ze tam skoro nic neni :) ma to zespoda nejaky vypousteci sroub jako je u motoru?
Vypusta sa srobmi co pripajaju hadice k posilnovacu. Pri vymene je dobre mat obe kolesa vo vzduchu a ich hybanim vypusttit aj kvapalinu zo samotneho serva.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“