1. V místě zhruba pod LZ sedadlem zespodu auta povolit dva šrouby M8 a oddělat dva plastové "špunty" a sundat plastový kryt.
2. filtr je přichycen ke kastli plastovou páskou (stahovací) - ustřihnout
3. opatrně sundat hadice včetně pravoúhlých kolínek (nová kolínka nejsou součástí nového filtru)
4. nasadit kolínka na nový filtr - jsou těsněna jen vnitřními "O" kroužky
5. filtr přitáhnout ke kastli stahovací páskou nebo ještě lépe šroubovací SK páskou (průměr 80-130, 90-110 apod.)
!!! Bacha při demontáži na oči, ve filtru je tlak benzínu !!!
Před zadeklováním zapnout klíček na polohu II. a zkontrolovat, jestli těsní.
(Platí pro benziňáky, u ropáka nevím. Nafta je dobrá do lodě, kombajnu, do bagru a tak...ne do auta )
PALIVO: výměna palivového filtru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#1 PALIVO: výměna palivového filtru
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 37
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: SK
- Vůz: V70, V70XC
#3 PALIVO: výměna palivového filtru
Zdravím,Kopeček píše:
!!! Bacha při demontáži na oči, ve filtru je tlak benzínu !!!
chystám sa meniť palivový filter a zaujímalo by ma, koľko benzínu cca odtiaľ vytečie. Má na to nejaký vplyv aj koľko ho je v nádrži? Možno je to pre niekoho blbá otázka ale pred pol rokom som menil na Megane pri takmer plnej nádrži a vytieklo len asi deci.
A ešte jedna vec. V knihe od Haynes spomínajú aj niečo ako "odtlakovanie palivového systému". Máte s tým niekto skúsenosť či to pomáha?
_________________
V70, B5244S2, 2001, manuál, 103 kW
V70XC, B5244T3, 2002, manuál, 147 kW
V70, B5244S2, 2001, manuál, 103 kW
V70XC, B5244T3, 2002, manuál, 147 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#4 PALIVO: výměna palivového filtru
ano, odlakovat můžeš zmáčknutím ventilku na přívodu paliva, pokud to neuděláš, zpočátku to vystříkne a přijdeš asi o 0,5lt.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 37
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: SK
- Vůz: V70, V70XC
#5 PALIVO: výměna palivového filtru
Dík za odpoveď. Nejde mi ani tak o koľko benzínu prídem ale o to "byť správne pripravený". Pri megane som mal 2 kýble a 20l bandasku a ono vyšlo len deci
Čo sa týka odtlakovania, vyskúšam asi druhú, pre mňa jednoduchšiu metódu - vybrať poistku palivového čerpadla, naštartovať a počkať kým motor zhasne
Čo sa týka odtlakovania, vyskúšam asi druhú, pre mňa jednoduchšiu metódu - vybrať poistku palivového čerpadla, naštartovať a počkať kým motor zhasne
_________________
V70, B5244S2, 2001, manuál, 103 kW
V70XC, B5244T3, 2002, manuál, 147 kW
V70, B5244S2, 2001, manuál, 103 kW
V70XC, B5244T3, 2002, manuál, 147 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
#6 PALIVO: výměna palivového filtru
taky dobrá metoda. člověk se furt učí
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek