PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
Ahoj,
máte někdo zkušenost s repasemi palivových čerpadel? Je to vůbec proveditelné ? Kdo to dělá ? nové by přišlo na 7 800,-Kč tak zkouším jiné možnosti. To moje dává malý tlak paliva. Díky za postřehy. ČAO
MIKA
máte někdo zkušenost s repasemi palivových čerpadel? Je to vůbec proveditelné ? Kdo to dělá ? nové by přišlo na 7 800,-Kč tak zkouším jiné možnosti. To moje dává malý tlak paliva. Díky za postřehy. ČAO
MIKA
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindř. Hradec, CZ a Topoľčany, SK
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
Jestli to čerpadlo máš vymontovaný, můžu se pokusit o opravu.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
zatím s ním pořád jezdím, problém je s nastartováním. Jak dlouho by to trvalo ???Kopeček píše:Jestli to čerpadlo máš vymontovaný, můžu se pokusit o opravu.
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jindř. Hradec, CZ a Topoľčany, SK
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
Pokud mi to nějak doručíš před víkendem, tak bych přes víkend zkusil to udělat a hned ti to nějak dopravil zpět. tel. na mě je 775 665 391
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
- Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
- Bydliště: Trenčín SLOWAKIA
REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
nejak mi nejde do hlavy ako si na to prisiel ze dáva malý tlak paliva...lebo od toho by sa dalo odrazitMIKA píše:Ahoj,
máte někdo zkušenost s repasemi palivových čerpadel? Je to vůbec proveditelné ? Kdo to dělá ? nové by přišlo na 7 800,-Kč tak zkouším jiné možnosti. To moje dává malý tlak paliva. Díky za postřehy. ČAO
MIKA
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
to byl verdikt servisáka v DEKOMU , když slyšel jak startuju. Prý to i dlouho nasává
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 2015
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
Nasává? Jak to poznal? Navíc myslím, že je podle stavu paliva v nádrži spíše pod hladinou a tak jen tlačí, nesaje. Měřil to vůbec? myslím nějak prokazatelně, třeba manometrem zapojeným do potrubí paliva.MIKA píše:to byl verdikt servisáka v DEKOMU , když slyšel jak startuju. Prý to i dlouho nasává
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
neměřil nic. teď ještě nechám vyčistit vstřiky, což mi doporučuje můj osobní mechanik a pak příjde na řadu palivové čerpadlo
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
miko, také ty jsi narazil v servisu na bandu tupců...
pokud dlouho startuješ (vždy, za studena, za tepla?) a auto jede na plný výkon normálně, tak to zřejmě samotným čerpadlem nebude.
na rozdíl od těch kreténů v servisech ti můžu tlak paliva zkontrolovat...
a jestli umíš rozpojit vratné benzinové potrubí, tak stačí brnknout starterem a koukat, jestli poteče benzin...

pokud dlouho startuješ (vždy, za studena, za tepla?) a auto jede na plný výkon normálně, tak to zřejmě samotným čerpadlem nebude.
na rozdíl od těch kreténů v servisech ti můžu tlak paliva zkontrolovat...
a jestli umíš rozpojit vratné benzinové potrubí, tak stačí brnknout starterem a koukat, jestli poteče benzin...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
jsi uplne vedle to si myslis ze staci kdyz cerpadlo tlaci benzin ,ze je v poradku ??? kazde cerpadlo ma dany nejaky tlak/ jsou nizkotlaka a vysokotlaka.takze cerpadlo jede a pritom je spatny.musi se zmerit kolik dava tlaku !!!standa píše:miko, také ty jsi narazil v servisu na bandu tupců...![]()
pokud dlouho startuješ (vždy, za studena, za tepla?) a auto jede na plný výkon normálně, tak to zřejmě samotným čerpadlem nebude.
na rozdíl od těch kreténů v servisech ti můžu tlak paliva zkontrolovat...
a jestli umíš rozpojit vratné benzinové potrubí, tak stačí brnknout starterem a koukat, jestli poteče benzin...
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
vratné potrubí je ZA regulátorem tlaku paliva, takže když ho čerpadlo přetlačí a ve vratném potrubí teče benzin, tak je nanejvýš pravděpodobné, že je tlak paliva správnýZbynek píše:jsi uplne vedle to si myslis ze staci kdyz cerpadlo tlaci benzin ,ze je v poradku ??? kazde cerpadlo ma dany nejaky tlak/ jsou nizkotlaka a vysokotlaka.takze cerpadlo jede a pritom je spatny.musi se zmerit kolik dava tlaku !!!standa píše:miko, také ty jsi narazil v servisu na bandu tupců...![]()
pokud dlouho startuješ (vždy, za studena, za tepla?) a auto jede na plný výkon normálně, tak to zřejmě samotným čerpadlem nebude.
na rozdíl od těch kreténů v servisech ti můžu tlak paliva zkontrolovat...
a jestli umíš rozpojit vratné benzinové potrubí, tak stačí brnknout starterem a koukat, jestli poteče benzin...

kdyby byl regulátor vadný, tak bude počítač řvát, že mu pro stechiometrický poměr palivo/vzduch nevychází čas otevření vstřikovačů


čili nejdřív pečlivě číst, pak pochopit a teprve poté reagovat



_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
My mamae s mikou podobny problem. Problem nastava u me(u Miky taktez taky) pokud je venku teplo nebo je motor torchu zahraty, ale jak mile ja mam rano kolem 5 stupnu, ta nastartuju uplne normalne, kdyz nechame auto asi 10min po jizde a potom nastartujeme, tak je to taky ok, ale pokud stoji treba 30min nebo hodinu, pak startuju taky dlouho a ja osobne pridavam plyn aby sem netrapil starter. V patekjedu na mereni vsech cidel v aute, me to totiz hazi sem tam kdyz to oturuju chybu vahy vzduchu a roznou se i obe lambdy, ale spise to vypada na netesnost, kterou jsem nejspise uz nasel. Problem dekomu je v tom, ze me rekli, ze to musim vimenit, jedna se o kolinko hned za vahou vzduchu, je tm koleno z gumovy hadice a z nej vede nejaka umela hadice ktera vede k volnobeznymu motorku a ke klapce. Tak to se me tam cely v tom kolinku v tom spoji hybe, prej me rekli, ze by to nemelo vadit, ale ja si myslim, ze asi jo, ale je fakt, ze nikdy se me to nerozsvitilo pri normalni jizde, vzdy kdyz to vyturuju tak se kolikrat rozne.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
vratné potrubí je ZA regulátorem tlaku paliva, takže když ho čerpadlo přetlačí a ve vratném potrubí teče benzin, tak je nanejvýš pravděpodobné, že je tlak paliva správnýstanda píše:Zbynek píše: jsi uplne vedle to si myslis ze staci kdyz cerpadlo tlaci benzin ,ze je v poradku ??? kazde cerpadlo ma dany nejaky tlak/ jsou nizkotlaka a vysokotlaka.takze cerpadlo jede a pritom je spatny.musi se zmerit kolik dava tlaku !!!

kdyby byl regulátor vadný, tak bude počítač řvát, že mu pro stechiometrický poměr palivo/vzduch nevychází čas otevření vstřikovačů


čili nejdřív pečlivě číst, pak pochopit a teprve poté reagovat



quote]
A zase spane !!! zmer si od prepadu do nadrze tlak krery navstane je to 0,3-05 asi nemusim psat dal!!
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
Pochopitelně - protlačit benzin tenkou trubičkou dá docela fušku, proto ten drobný tlak na začátku vratného potrubí. Ale pracovní tlak v liště vstřikovačů je ŘÁDOVĚ vyšší, navíc korigovaný na tlak v sání, takže ho drobná odchylka připojením nebo odpojení vratky nerozhází. Kdyby jo, tak udělá výrobce vratné potrubí s větší světlostí a skoro žádnej tlak tam nezměříš...Zbynek píše: A zase spane !!! zmer si od prepadu do nadrze tlak krery navstane je to 0,3-05 asi nemusim psat dal!!

A ještě k čerpadlům: tlak není jejich jediný parametr (jak uvádíš výše). U čerpadel se spíše sleduje závislost dopravovaného množství v závislosti na tlaku. Takže pokud je v liště jmenovitý tlak a současně teče vratkou benzin, tak je čerpadlo v pořádku. Můžeme se přít o množství vracejícího se benzinu (jestli bude stačit na plný výkon motoru), ale to není náš případ. Já pouze napadl diletantský závěr mechanika, který učinil ze špatného startu motoru.
Naposledy upravil(a) standa dne 11 kvě 2008 19:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
Nebudu se hadat ja na to mam merak a uz jsem par cerpadel prehodil a vim proc.standa píše:Pochopitelně - protlačit benzin tenkou trubičkou dá docela fušku, proto ten drobný tlak na začátku vratného potrubí. Ale pracovní tlak v liště vstřikovačů je ŘÁDOVĚ vyšší, navíc korigovaný na tlak v sání, takže ho drobná odchylka připojením nebo odpojení vratky nerozhází. Kdyby jo, tak udělá výrobce vratné potrubí s větší světlostí a skoro žádnej tlak tam nezměříš...Zbynek píše: A zase spane !!! zmer si od prepadu do nadrze tlak krery navstane je to 0,3-05 asi nemusim psat dal!!
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
Ke mě bylo dotaženo na laně taky dost aut, kterým "servismeni" už kdeco vyměnili a pořád to nejelo... 
Většinou má takový dotažený auto nový svíčky ("ale proboha ne ty šmejdy brisky..."),vn kabely, palivovej filtr a v nádrži patentní čistič vstřikovačů :pij:

Většinou má takový dotažený auto nový svíčky ("ale proboha ne ty šmejdy brisky..."),vn kabely, palivovej filtr a v nádrži patentní čistič vstřikovačů :pij:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
tak jsem volal do těch Rasošek a dělají jenom :mrgreen: naftový :mrgreen: vstřikovací čerpedla s benzínem se mám vyfotit 

_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
To snad bylo jasny ze nikdo nebude repasovat benzinova cerpadla s devadesati procent jsou zalisovana.MIKA píše:tak jsem volal do těch Rasošek a dělají jenom :mrgreen: naftový :mrgreen: vstřikovací čerpedla s benzínem se mám vyfotit
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
takže teď ten palivovej filtr a čistič vstřiků?MIKA píše:tak jsem volal do těch Rasošek a dělají jenom :mrgreen: naftový :mrgreen: vstřikovací čerpedla s benzínem se mám vyfotit

hrách na stěnu házeti...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
plivovej filtr má 20 000km a čistič vstřiků je pí.....
teď mám domluveno čištění vstřiků ultrazvukem
podle hesla tonoucí se stébla chytá


_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
Jak moc ma vliv pal. filtr na start? Me to rano startuje normalne kdyz je kolem 5-8 stupnu, ale odpoledne to stoji za hovec, ono to chytne hned ale otacky se nevyhoupnou a tim padem musim drzet klicek nez se to nastartuje, asi stejnej problem jako mika, proste to nako chyta az se chytne, ja teda tomu pomaham plynem.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
takže mám za sebou čištění vstřiků ultrazvukem a měření tlaků čerpedla, vše je jak u novýho auta OK
tak proč to ku...a
nechce startovat hned, ale až po 5 sec :mrgreen: začínám být bezradnej :idea: , napadá někoho ještě nějaká myšlenka, když v přívodu paliva to není. Já už fakt nevím :?: :!: :?:


_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
A mel jsi to napichnute?? co to nahlasilo??MIKA píše:takže mám za sebou čištění vstřiků ultrazvukem a měření tlaků čerpedla, vše je jak u novýho auta OKtak proč to ku...a
nechce startovat hned, ale až po 5 sec :mrgreen: začínám být bezradnej :idea: , napadá někoho ještě nějaká myšlenka, když v přívodu paliva to není. Já už fakt nevím :?: :!: :?:
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
na čem myslíš napíchnuté :?:Zbynek píše:A mel jsi to napichnute?? co to nahlasilo??MIKA píše:takže mám za sebou čištění vstřiků ultrazvukem a měření tlaků čerpedla, vše je jak u novýho auta OKtak proč to ku...a
nechce startovat hned, ale až po 5 sec :mrgreen: začínám být bezradnej :idea: , napadá někoho ještě nějaká myšlenka, když v přívodu paliva to není. Já už fakt nevím :?: :!: :?:
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blučina, Havlickova 106
PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA
diagnostika ??MIKA píše:na čem myslíš napíchnuté :?:Zbynek píše: A mel jsi to napichnute?? co to nahlasilo??
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V