PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

  • Autor
  • Zpráva
MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od MIKA »

Ahoj,
máte někdo zkušenost s repasemi palivových čerpadel? Je to vůbec proveditelné ? Kdo to dělá ? nové by přišlo na 7 800,-Kč tak zkouším jiné možnosti. To moje dává malý tlak paliva. Díky za postřehy. ČAO
MIKA
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Kopeček
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Kopeček »

Jestli to čerpadlo máš vymontovaný, můžu se pokusit o opravu.
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)

REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od MIKA »

Kopeček píše:Jestli to čerpadlo máš vymontovaný, můžu se pokusit o opravu.
zatím s ním pořád jezdím, problém je s nastartováním. Jak dlouho by to trvalo ???
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Kopeček
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 101
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800

REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Kopeček »

Pokud mi to nějak doručíš před víkendem, tak bych přes víkend zkusil to udělat a hned ti to nějak dopravil zpět. tel. na mě je 775 665 391
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9

moby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od moby »

MIKA píše:Ahoj,
máte někdo zkušenost s repasemi palivových čerpadel? Je to vůbec proveditelné ? Kdo to dělá ? nové by přišlo na 7 800,-Kč tak zkouším jiné možnosti. To moje dává malý tlak paliva. Díky za postřehy. ČAO
MIKA
nejak mi nejde do hlavy ako si na to prisiel ze dáva malý tlak paliva...lebo od toho by sa dalo odrazit
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)

REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od MIKA »

to byl verdikt servisáka v DEKOMU , když slyšel jak startuju. Prý to i dlouho nasává
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1471
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Jarda S40 »

MIKA píše:to byl verdikt servisáka v DEKOMU , když slyšel jak startuju. Prý to i dlouho nasává
Nasává? Jak to poznal? Navíc myslím, že je podle stavu paliva v nádrži spíše pod hladinou a tak jen tlačí, nesaje. Měřil to vůbec? myslím nějak prokazatelně, třeba manometrem zapojeným do potrubí paliva.

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)

REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od MIKA »

neměřil nic. teď ještě nechám vyčistit vstřiky, což mi doporučuje můj osobní mechanik a pak příjde na řadu palivové čerpadlo
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1743
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od standa »

miko, také ty jsi narazil v servisu na bandu tupců... :D
pokud dlouho startuješ (vždy, za studena, za tepla?) a auto jede na plný výkon normálně, tak to zřejmě samotným čerpadlem nebude.

na rozdíl od těch kreténů v servisech ti můžu tlak paliva zkontrolovat...

a jestli umíš rozpojit vratné benzinové potrubí, tak stačí brnknout starterem a koukat, jestli poteče benzin...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Zbynek »

standa píše:miko, také ty jsi narazil v servisu na bandu tupců... :D
pokud dlouho startuješ (vždy, za studena, za tepla?) a auto jede na plný výkon normálně, tak to zřejmě samotným čerpadlem nebude.

na rozdíl od těch kreténů v servisech ti můžu tlak paliva zkontrolovat...

a jestli umíš rozpojit vratné benzinové potrubí, tak stačí brnknout starterem a koukat, jestli poteče benzin...
jsi uplne vedle to si myslis ze staci kdyz cerpadlo tlaci benzin ,ze je v poradku ??? kazde cerpadlo ma dany nejaky tlak/ jsou nizkotlaka a vysokotlaka.takze cerpadlo jede a pritom je spatny.musi se zmerit kolik dava tlaku !!!
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1743
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od standa »

Zbynek píše:
standa píše:miko, také ty jsi narazil v servisu na bandu tupců... :D
pokud dlouho startuješ (vždy, za studena, za tepla?) a auto jede na plný výkon normálně, tak to zřejmě samotným čerpadlem nebude.

na rozdíl od těch kreténů v servisech ti můžu tlak paliva zkontrolovat...

a jestli umíš rozpojit vratné benzinové potrubí, tak stačí brnknout starterem a koukat, jestli poteče benzin...
jsi uplne vedle to si myslis ze staci kdyz cerpadlo tlaci benzin ,ze je v poradku ??? kazde cerpadlo ma dany nejaky tlak/ jsou nizkotlaka a vysokotlaka.takze cerpadlo jede a pritom je spatny.musi se zmerit kolik dava tlaku !!!
vratné potrubí je ZA regulátorem tlaku paliva, takže když ho čerpadlo přetlačí a ve vratném potrubí teče benzin, tak je nanejvýš pravděpodobné, že je tlak paliva správný :palec:

kdyby byl regulátor vadný, tak bude počítač řvát, že mu pro stechiometrický poměr palivo/vzduch nevychází čas otevření vstřikovačů :palec: :palec:

čili nejdřív pečlivě číst, pak pochopit a teprve poté reagovat :palec: :palec: :palec:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od jogin3 »

My mamae s mikou podobny problem. Problem nastava u me(u Miky taktez taky) pokud je venku teplo nebo je motor torchu zahraty, ale jak mile ja mam rano kolem 5 stupnu, ta nastartuju uplne normalne, kdyz nechame auto asi 10min po jizde a potom nastartujeme, tak je to taky ok, ale pokud stoji treba 30min nebo hodinu, pak startuju taky dlouho a ja osobne pridavam plyn aby sem netrapil starter. V patekjedu na mereni vsech cidel v aute, me to totiz hazi sem tam kdyz to oturuju chybu vahy vzduchu a roznou se i obe lambdy, ale spise to vypada na netesnost, kterou jsem nejspise uz nasel. Problem dekomu je v tom, ze me rekli, ze to musim vimenit, jedna se o kolinko hned za vahou vzduchu, je tm koleno z gumovy hadice a z nej vede nejaka umela hadice ktera vede k volnobeznymu motorku a ke klapce. Tak to se me tam cely v tom kolinku v tom spoji hybe, prej me rekli, ze by to nemelo vadit, ale ja si myslim, ze asi jo, ale je fakt, ze nikdy se me to nerozsvitilo pri normalni jizde, vzdy kdyz to vyturuju tak se kolikrat rozne.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Zbynek »

standa píše:
Zbynek píše: jsi uplne vedle to si myslis ze staci kdyz cerpadlo tlaci benzin ,ze je v poradku ??? kazde cerpadlo ma dany nejaky tlak/ jsou nizkotlaka a vysokotlaka.takze cerpadlo jede a pritom je spatny.musi se zmerit kolik dava tlaku !!!
vratné potrubí je ZA regulátorem tlaku paliva, takže když ho čerpadlo přetlačí a ve vratném potrubí teče benzin, tak je nanejvýš pravděpodobné, že je tlak paliva správný :palec:

kdyby byl regulátor vadný, tak bude počítač řvát, že mu pro stechiometrický poměr palivo/vzduch nevychází čas otevření vstřikovačů :palec: :palec:

čili nejdřív pečlivě číst, pak pochopit a teprve poté reagovat :palec: :palec: :palec:[/
quote]
A zase spane !!! zmer si od prepadu do nadrze tlak krery navstane je to 0,3-05 asi nemusim psat dal!!
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1743
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od standa »

Zbynek píše: A zase spane !!! zmer si od prepadu do nadrze tlak krery navstane je to 0,3-05 asi nemusim psat dal!!
Pochopitelně - protlačit benzin tenkou trubičkou dá docela fušku, proto ten drobný tlak na začátku vratného potrubí. Ale pracovní tlak v liště vstřikovačů je ŘÁDOVĚ vyšší, navíc korigovaný na tlak v sání, takže ho drobná odchylka připojením nebo odpojení vratky nerozhází. Kdyby jo, tak udělá výrobce vratné potrubí s větší světlostí a skoro žádnej tlak tam nezměříš... :palec:

A ještě k čerpadlům: tlak není jejich jediný parametr (jak uvádíš výše). U čerpadel se spíše sleduje závislost dopravovaného množství v závislosti na tlaku. Takže pokud je v liště jmenovitý tlak a současně teče vratkou benzin, tak je čerpadlo v pořádku. Můžeme se přít o množství vracejícího se benzinu (jestli bude stačit na plný výkon motoru), ale to není náš případ. Já pouze napadl diletantský závěr mechanika, který učinil ze špatného startu motoru.
Naposledy upravil(a) standa dne 11 kvě 2008 20:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Zbynek »

standa píše:
Zbynek píše: A zase spane !!! zmer si od prepadu do nadrze tlak krery navstane je to 0,3-05 asi nemusim psat dal!!
Pochopitelně - protlačit benzin tenkou trubičkou dá docela fušku, proto ten drobný tlak na začátku vratného potrubí. Ale pracovní tlak v liště vstřikovačů je ŘÁDOVĚ vyšší, navíc korigovaný na tlak v sání, takže ho drobná odchylka připojením nebo odpojení vratky nerozhází. Kdyby jo, tak udělá výrobce vratné potrubí s větší světlostí a skoro žádnej tlak tam nezměříš... :palec:
Nebudu se hadat ja na to mam merak a uz jsem par cerpadel prehodil a vim proc.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1743
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od standa »

Ke mě bylo dotaženo na laně taky dost aut, kterým "servismeni" už kdeco vyměnili a pořád to nejelo... :(

Většinou má takový dotažený auto nový svíčky ("ale proboha ne ty šmejdy brisky..."),vn kabely, palivovej filtr a v nádrži patentní čistič vstřikovačů :pij:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od MIKA »

tak jsem volal do těch Rasošek a dělají jenom :mrgreen: naftový :mrgreen: vstřikovací čerpedla s benzínem se mám vyfotit :oops:
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Zbynek »

MIKA píše:tak jsem volal do těch Rasošek a dělají jenom :mrgreen: naftový :mrgreen: vstřikovací čerpedla s benzínem se mám vyfotit :oops:
To snad bylo jasny ze nikdo nebude repasovat benzinova cerpadla s devadesati procent jsou zalisovana.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1743
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od standa »

MIKA píše:tak jsem volal do těch Rasošek a dělají jenom :mrgreen: naftový :mrgreen: vstřikovací čerpedla s benzínem se mám vyfotit :oops:
takže teď ten palivovej filtr a čistič vstřiků? :roll:

hrách na stěnu házeti...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od MIKA »

plivovej filtr má 20 000km a čistič vstřiků je pí..... :evil: teď mám domluveno čištění vstřiků ultrazvukem :oops: podle hesla tonoucí se stébla chytá
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od jogin3 »

Jak moc ma vliv pal. filtr na start? Me to rano startuje normalne kdyz je kolem 5-8 stupnu, ale odpoledne to stoji za hovec, ono to chytne hned ale otacky se nevyhoupnou a tim padem musim drzet klicek nez se to nastartuje, asi stejnej problem jako mika, proste to nako chyta az se chytne, ja teda tomu pomaham plynem.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od MIKA »

takže mám za sebou čištění vstřiků ultrazvukem a měření tlaků čerpedla, vše je jak u novýho auta OK :palec: tak proč to ku...a :evil: nechce startovat hned, ale až po 5 sec :mrgreen: začínám být bezradnej :idea: , napadá někoho ještě nějaká myšlenka, když v přívodu paliva to není. Já už fakt nevím :?: :!: :?:
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Zbynek »

MIKA píše:takže mám za sebou čištění vstřiků ultrazvukem a měření tlaků čerpedla, vše je jak u novýho auta OK :palec: tak proč to ku...a :evil: nechce startovat hned, ale až po 5 sec :mrgreen: začínám být bezradnej :idea: , napadá někoho ještě nějaká myšlenka, když v přívodu paliva to není. Já už fakt nevím :?: :!: :?:
A mel jsi to napichnute?? co to nahlasilo??
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od MIKA »

Zbynek píše:
MIKA píše:takže mám za sebou čištění vstřiků ultrazvukem a měření tlaků čerpedla, vše je jak u novýho auta OK :palec: tak proč to ku...a :evil: nechce startovat hned, ale až po 5 sec :mrgreen: začínám být bezradnej :idea: , napadá někoho ještě nějaká myšlenka, když v přívodu paliva to není. Já už fakt nevím :?: :!: :?:
A mel jsi to napichnute?? co to nahlasilo??
na čem myslíš napíchnuté :?:
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Zbynek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106

PALIVO: REPASE PALIVOVÉHO ČERPADLA

Příspěvek od Zbynek »

MIKA píše:
Zbynek píše: A mel jsi to napichnute?? co to nahlasilo??
na čem myslíš napíchnuté :?:
diagnostika ??
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé