Přirezlá ručka a následné problémy

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Time4Tea
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 157
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

Přirezlá ručka a následné problémy

Příspěvek od Time4Tea »

Když jsem měl altík na opravě, tak auto stálo týden se zabržděnou ručkou.
Při výjezdu z garáže jsem byl nucen přirezlou ručku utrhnou.
Teď se mi občas stane, že při couvání se ručka jakoby kousne a brzdí, což je značně nepříjemné.

Co s tím?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo

Paďák
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Vodňany

Přirezlá ručka a následné problémy

Příspěvek od Paďák »

Mně to dělalo taky.
Vymněnil jsem pakny a klid.
Na jedné pakně bylo utržené kousek obložení.
Taky to dělalo jen na zpátečku.
Podotýkám, že na mé V70 jsou pakny zevnitř zadních kotoučů.
_________________
V70 2.4 D5 model 2006

Time4Tea
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 157
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

Přirezlá ručka a následné problémy

Příspěvek od Time4Tea »

Tak s tím jsem víceméně počítal.
Díky.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4759
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Přirezlá ručka a následné problémy

Příspěvek od dali »

JJ, odrezává obložení z paken, postupně se odchlipuje. Tím jak si to utrh po delším stání si asi to obložení z pakny úplně strhnul. Nebejt toho odrezání, pakny by asi přežily auto.

drewid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 790
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Přirezlá ručka a následné problémy

Příspěvek od drewid »

Pakny nejsou drahý - cca 1500 origo v autorizovaném servise. To snad dáš, ni?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Time4Tea
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 157
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

Přirezlá ručka a následné problémy

Příspěvek od Time4Tea »

Toš tak to dám v poho, akorát mám problém odstavit auto. Holt to budu muset dát někomu na víkend, nebo si to urobím sám.
Je to složité?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4759
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

Přirezlá ručka a následné problémy

Příspěvek od dali »

Time4Tea píše:Toš tak to dám v poho, akorát mám problém odstavit auto. Holt to budu muset dát někomu na víkend, nebo si to urobím sám.
Je to složité?
Já bych to někomu dal, a počkal si na to. Podle mě to musí bejt do hodiny hotový.

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1429
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Přirezlá ručka a následné problémy

Příspěvek od VanThomas »

Time4Tea píše:Toš tak to dám v poho, akorát mám problém odstavit auto. Holt to budu muset dát někomu na víkend, nebo si to urobím sám.
Je to složité?
sice sem to na 850 neviděl, ale počítám že oproti sedmě moc rozdílů nebude...
musí dolů brzdič-2 šrouby, kotouč pak u sedmy drží jeden malej šroubek
asi největší pakárna je sundat a nandat zpátky pružiny, který držej pakny u sebe... jde to tenkým šroubovákem, nebo opačným koncem pilníku (hrot co je normálně vraženej v rukojeti) pokud jsi to neviděl alespoň na fotce :) radši to hoď do servisu, je to trochu o oči :)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“