Smrad LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Smrad LPG
Nazdarek plynarnici,
uz nejaky cas si pohravam s myslenkou plynu jako paliva, jen me odrazuje zazitek, kdy jsem v takovem aute jel a byl tam dost cejtit takovej ten sajrajt co se pridava do plynu aby bylo poznat kdyz nekde unika. To bych ale rozhodne nechtel, takze dotaz zni zda je to normalni nebo tam dotycny mel nejakou zavadu?
uz nejaky cas si pohravam s myslenkou plynu jako paliva, jen me odrazuje zazitek, kdy jsem v takovem aute jel a byl tam dost cejtit takovej ten sajrajt co se pridava do plynu aby bylo poznat kdyz nekde unika. To bych ale rozhodne nechtel, takze dotaz zni zda je to normalni nebo tam dotycny mel nejakou zavadu?
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Smrad LPG
Ahoj Medlis...já mám ve svém autě sekvenční vstřikování a nic cítit není.Myslím,že jsi jel v autě se starým systémem směšování plynu.Pokud se budeš rozhodovat,tak už jedině sekvenční vstřikování.Vyplatí se to.Více informací najdeš v sekci LPG.
Jiříczech

_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4943
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Smrad LPG
já mam blbý fávo na LPG a ten plyn při jízdě rozhodně necítímmedlis píše:Nazdarek plynarnici,
uz nejaky cas si pohravam s myslenkou plynu jako paliva, jen me odrazuje zazitek, kdy jsem v takovem aute jel a byl tam dost cejtit takovej ten sajrajt co se pridava do plynu aby bylo poznat kdyz nekde unika. To bych ale rozhodne nechtel, takze dotaz zni zda je to normalni nebo tam dotycny mel nejakou zavadu?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Smrad LPG
jj muzu potvrdit pokud mas sekvencni vstrikovani tak ani nepoznas ze jezdis na plynjiříczech píše:Ahoj Medlis...já mám ve svém autě sekvenční vstřikování a nic cítit není.Myslím,že jsi jel v autě se starým systémem směšování plynu.Pokud se budeš rozhodovat,tak už jedině sekvenční vstřikování.Vyplatí se to.Více informací najdeš v sekci LPG.Jiříczech
pokud ti kontrolka nehulaka ze ti dosel plyn

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slavkov u Brna
Smrad LPG
to medlis: Pokud je v tom autě starej starej směšovací systém, stát se asi může... Pokud jsi cítil plyn v autě, které má sekvenční vstřikování, je něco blbě!
Samozřejmě - pokud se nebavíme o okamžiku těsně po natankování LPG, když obsluha odpojí hadici od plnící koncovky. Plyn je do nádrže hnanej pod tlakem, takže po odpojení vždycky trochu unikne a ten zápach se může dostat otevřenými dveřmi do auta - stejně jako můžeš u pumpy na chvíli ucítit benzín. Ale za jízdy v autě se sekvenčním vstřikováním (to můžu jen doporučit!) bys, alespoň podle vlastních zkušeností, nic cítit neměl... Ani podstatnej rozdíl mezi palivem!
Samozřejmě - pokud se nebavíme o okamžiku těsně po natankování LPG, když obsluha odpojí hadici od plnící koncovky. Plyn je do nádrže hnanej pod tlakem, takže po odpojení vždycky trochu unikne a ten zápach se může dostat otevřenými dveřmi do auta - stejně jako můžeš u pumpy na chvíli ucítit benzín. Ale za jízdy v autě se sekvenčním vstřikováním (to můžu jen doporučit!) bys, alespoň podle vlastních zkušeností, nic cítit neměl... Ani podstatnej rozdíl mezi palivem!

_________________
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG
850 T-5 kombi, 2.0 155kW, manual, r.1995, už i LPG

-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
Smrad LPG
tak tak, občas jezdím dvěma dodávkama na LPG a plyn jsem vždycky cítil jen při odpojení hadice na tankování, za jízdy nikdy.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S90 a 264
- Bydliště: Brno
Smrad LPG
plyn být cítit nesmí. není sice jedovatý, ale jen nedýchatelný.
jinak doporučuji také sekvenční vstřikování. sám ho nemám a mrzí mě to. ještě můžeš cítit plyn v kabině při couvání, jinak ne
jinak doporučuji také sekvenční vstřikování. sám ho nemám a mrzí mě to. ještě můžeš cítit plyn v kabině při couvání, jinak ne
_________________
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S90 - 2017, D4 / 264 - 1979, B27E
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
Smrad LPG
Souhlas. Starý směšovací systémy to dělaly. Bylo to cítit většinou po nastartování a nebo po vynutí motoru, kdy ještě zbytek plynu utekl z výfuku. Jinak by to být cítit nemělo.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Smrad LPG
Pekelníku,tak neváhej...opravdu je to dobrý.Já jsem teď velice spokojený,že jsem dal sekvenční systém :palec:Za 1 1/2 měsíce mám už 2000Kč doma ušetřený oproti benzinu. :pij:
_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 259
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
Smrad LPG
jj pokud jezdis hodne tak jdi urcite do toho 

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 284
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Smrad LPG
Je to tak, starý systém dodává palivo do sací trubice, čily může po vypnutí motoru být trochu cítit, než se úplně vyprázdní splynovač. Tzv. podtlakový systém, kde si palivo motor přimíchává sám k vzduchu.
Sekvenční dodává palivo přes vstřiky tudíž po vypnutí motoru se vypnou i vstřiky a není cítit nic.
První varianta je levnější a možná i lepší na poruchovost protože je méně techn. náročná.
Druhá varianta je sice dražší,složitější ale taky úspornější, výkonější, a pokud je od dobrého výrobce tak by jsi opravdu neměl mít problémy.
Sekvenční jsou dva způsoby, vstřikování plynu, nebo přímo tekutého LPG, ale v tom už se nevyznám co má který za výhody.
Nejlépe jest poradit se s osobou která LPG montuje a opravuje. Předem ale musím říct že dražší kvalitní systémy se vyplatí víc, takže bych raději na tomto nešetřil. Peníze takto vložené se stejně brzy vrátí, a dokonce se dá vydobít i dotace na přestavbu.
Sekvenční dodává palivo přes vstřiky tudíž po vypnutí motoru se vypnou i vstřiky a není cítit nic.
První varianta je levnější a možná i lepší na poruchovost protože je méně techn. náročná.
Druhá varianta je sice dražší,složitější ale taky úspornější, výkonější, a pokud je od dobrého výrobce tak by jsi opravdu neměl mít problémy.
Sekvenční jsou dva způsoby, vstřikování plynu, nebo přímo tekutého LPG, ale v tom už se nevyznám co má který za výhody.
Nejlépe jest poradit se s osobou která LPG montuje a opravuje. Předem ale musím říct že dražší kvalitní systémy se vyplatí víc, takže bych raději na tomto nešetřil. Peníze takto vložené se stejně brzy vrátí, a dokonce se dá vydobít i dotace na přestavbu.

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Smrad LPG
Mam takovej dotaz - taky mam podtlakovy LPG (do sani), je mozny ze plyn co pri vypnuti motoru odfoukne do vyfuku tak razantne snizuje zivotnost lambdy? Mam tam totiz asi mesic novou a zda se mi ze zacina zase odchazet...honza_S60 píše:Starý směšovací systémy to dělaly. Bylo to cítit většinou po nastartování a nebo po vynutí motoru, kdy ještě zbytek plynu utekl z výfuku.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Smrad LPG
Narazim na povidani o lambda senzorech, kde se pise "Je naprosto nežádoucí aby se na povrch LS dostaly jakékoliv chemické čisticí prostředky, stejně jako chladicí a brzdová kapalina."tomasss píše:Mam takovej dotaz - taky mam podtlakovy LPG (do sani), je mozny ze plyn co pri vypnuti motoru odfoukne do vyfuku tak razantne snizuje zivotnost lambdy? Mam tam totiz asi mesic novou a zda se mi ze zacina zase odchazet...
PS: a trochu prrr s tema odpovedma, nestiham cist

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
Smrad LPG
Mně to teda docela smrdí vždy když se to ještě na studeno přepne na plyn a stojím na světlech. jak se zahřeje nebo i při jízdě na studeno (tedy když zrovna nestojím), už necítím vůbec nic.. Poznám to hlavně v zimě kdy zahřátí trvá déle a směs je bohatší.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Smrad LPG
To je docela divny - dyt mas sekvenci ne? Zkousel jsi cuchnout k vyfuku? Podle mne spis nejaka netesnost a to bych teda docela resil...hpridal píše:Mně to teda docela smrdí vždy když se to ještě na studeno přepne na plyn a stojím na světlech. jak se zahřeje nebo i při jízdě na studeno (tedy když zrovna nestojím), už necítím vůbec nic.. Poznám to hlavně v zimě kdy zahřátí trvá déle a směs je bohatší.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
Smrad LPG
Jako zakladatel topicu se taky vyjadrim, v pocatku uvah o plynu jsem mel obavy ale ty byly rozptyleny. Vlastni zkusenost mi pote ukazala, ze u sekvence skutecne neni citit nic, ale vubec NIC. Pokud je, tak je neco spatne a urgentne bych to na tvym miste resil.
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
Smrad LPG
Jo stavil jsem tam, asi hodinku tam neco resili (filtry, serizeni atd..), ted uz nic nesmrdi, takze jen pouceni, jezdit obcas na servis LPG a ne az po 40,000 najetych km 

_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
Smrad LPG
Ja toto ozivim, mam vo svojom voze ten podtlakovy system, a popravde auto z vyfuku smrdi akoby skazene vajcia/pusny prach. Ale len na LPG, na benzin je to cajk. Je to tou primesou, resp. cim?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14151
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Smrad LPG
Zkus tankovat u jiné pumpy. Mě naposled auto takhle smrdělo, když jsem natankoval na Onu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Smrad LPG
To mně přijde docela jasné. Asi prodávají LPG z Ruska, které má podstatně více síry - u nás se oficiálně ani prodávat nesmí. Je ale veřejným tajemstvím, že čas od času ho vezme každý pumpař - cena je prý neodolatelná. Když by jim tam přijela ČOIka, tak mají průšvih.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II, 2.4i automat
Smrad LPG
Smrad z LPG (smrdí Butan, LPG není přismraďován) je cítit, když je nízká teplota motoru/vody při přepínání z benzínu. Původně jsem to měl taky tak, při přepnutí mi to chvilku smrdělo, pokud jsem jel couračku ve městě. Nechal jsem si zvýšit teplotu přepínání a od té doby nikdy nic, mimo čerpací stanice.
Smrad LPG
Butan opravdu nesmrdí,stejně tak jako propan , proto jsou přidávány odorizanty,nejčastěji merkaptan.Zápach LPG v autě ukazuje na únik.tomasvv píše:Smrad z LPG (smrdí Butan, LPG není přismraďován) je cítit, když je nízká teplota motoru/vody při přepínání z benzínu. Původně jsem to měl taky tak, při přepnutí mi to chvilku smrdělo, pokud jsem jel couračku ve městě. Nechal jsem si zvýšit teplotu přepínání a od té doby nikdy nic, mimo čerpací stanice.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14151
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Smrad LPG
Jj, nejčastěji jsou úniky hadicemi od reduktoru ke vstřikům - časem hadice ztvrdne a pásky už to neudrží. Někdy pomůže dotažení pásek, ale častěji se musí hadice vyměnit.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé